Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Nyt on kunnon hajoamispiste päällä, edelleen odotan vuotoa alkavaksi kp 30/28. Alkaa jo oikeesti ajatus kulkea vaan yhtä ja samaa rataa kun yöllä heräsin lehden tuloon ja unenpöpperössäni kuvittelin että postimies tunkee raskaustestejä postiluukusta sisään. Että näin.
 
MarieClaire: aikamoista kidutusta sulla. Mikähän homman nimi oikein on? Jos ei ala kuulua, niin pitäiskö siun soittaa klinikalle ja pyytää pääsyä vaikka verikokeeseen tai ultraan?
Tiedän nuo yölliset sekoilut. Itse olen nyt valvonut kolme yötä kuunnellen kehoani.

Tämänhän te jo tiesittekin: nega pamahti plakkariin tänään ja vuoto jyllää. Pakko se on nyt itsekin uskoa, että tämä oli tässä. Pakkaseen ei jäänyt yhtään, joten uusi yritys ensi syksynä. Soitin klinikalle ja pyysin vielä tälle keväälle kuitenkin neuvottelusession lääkärille, että saadaan vähän kelata sitä, miten tässä nyt näin kävi, mikä meni pieleen, mitkä oli ne kriittiset tekijät jne. Paljon ei varmaan nyt ole sitten palstailtavaa, mutta käyn täällä kyllä moikkailemassa ja kyselemässä kuulumisia.

Soja: ai, että näin teille sitten kävi. Niinkuin tähän tarvittaisiin enää yhtään lisää draamaa, huolta ja murhetta. Voimaannuttavia ajatuksia koko teidän perheelle. Ne kaksi pientä on varmasti aika ihania. Siskoni sai keskosvauvan noin 4 vko ennen laskettua aikaa. Oli hänkin pieni ja hauras, mutta nyt jo vanttera 4-vuotias ja erittäin voimakastahtoinen nuori neiti... =) Sanotaan että keskosista tulee sissejä.
 
Samoilla mennään Garfield. Niinhän ne menkat pamahti miullakin käyntiin nyt ja yk15 starttaa tänään. Vähän jo kerkisin itkua tuhrustaa mutta sitten jotenkin sisuunnuin ja lopetin sen masentelun. Minkäs sille voi, näillä mennään...

Harkinnassa on että aloittaisin ne clomit nyt seuraavaan siis tähän kiertoon. Onkohan niissä millaisia sivuvaikutuksia, pitää varmaan kysellä tuolta klinikalta tarkemmin. Miehen kannalta tuli sitten sellainen kommentti tähän väliin, että haluaisi että jatkettaisiin klinikalla vasta syksyllä. Ei siis enää toukokuussa inssiä. Jaa vai niin, mikäköhän tämä nyt on.

Harmaata ja masentavaa ulkonakin, koko maailma näyttää pahaa naamaa tänään. Saatanpa käydä kunnon suklaalevyn hakemassa, keittelen itelleni kunnon kahvit ja kääriydyn ukkoni viereen sohvalle kattomaan illalla telkkarin huipputarjontaa :) Onhan mulla sentään ihana mies, sitä ei sentään tänään viety mihinkään!

sojalle myös jaksamista pienokaisten kanssa, toivotan paljon voimaa matkaan. Noin pienet on kyllä vielä niin hentoisia mutta toivottavasti vahvistuvat kovaa vauhtia.

Uskotaan tyttäret kuulkaa, vielä koittaa paremmat ajat. Minä ainakin luotan siihen ihan täysillä vaikka ei ole mitään syytä, se tuo jotenkin hirveästi turvaa!!!
 
Sammale321
Tää haamuili aamulla, PP11. Olin jo hetken onnellinen, että vihdoin olen raskaana. Mut sit se haamuviiva katos testistä. Noh..huomenna uusi testi. En edes tiedä monesko yk meillä on menossa...neljään vuoteen niitä mahtuu paljon, vaikka onkin pitkät kierrot.

MarieClaire Mulle on clomeista tullu ärsyttäviä kuumia aaltoja, mutta ei oikeestaan muuta.
 
Voi M.C. Voi meitä. :hug:
Hyvä kun päätit tsempata. Miekin itkin suurimmat itkut jo viikonloppuna kun oli niin varma olo että tämä ei onnistunut. Nyt on vain helpottunut olo kun ei tarvitse enää pähkäillä ja jännittää. Ja ihanaa on sekin, että elämä palaa hetkeksi normaaliin uomiin. Ehkä kesätauko on ihan hyvästä.

Sammale, no höh, mitähän tuo meinaa. Laiitelehan sitten viestiä, miten asia etenee. Mutta kyllähän sen nyt jotain täytyy merkata. Ei se ole negakaan. Jokohan uskaltaisi onnitella...
 
Sammale321
Garfield Ei kannata vielä onnitella, se oli varmaan jotain silmänlumetta vaan. Ku oishan sen viivan siihen pitänyt jäädä. Onneks kerkiää vielä neljännen inssin tehdä ennen kesätaukoa, jospa se tois toivotun tuloksen..
 
lumi : hienoa, varovaiset onnittelut jo plussasta, sullahan oli ihan selviä merkkejä!

Hei, mikä on yk? En osannu kuuklettaa tai muutenkaan mihinkään yhistää..

Minä oon ollu vähä hiljasempi tämän palstan suhteen, tuntuu että kun ei ole mitään menossa niin ei vaan jaksa seurata.. Ja ihan samaa olen miettiny kun mitä aiemmin joku sano, että toiset ne pamahtaa paksuksi vaikka ei tarviiskaan ja toiset yrittää kaikkensa ja vähän enemmänkin, eikä lasta kuulu.. Menee niin epätasapuolisesti tässä elämässä kaikki, että!
Noh, olipa vähän synkkiä ajatuksia, mutta niin se vaan on.

Tosiaankin, Garfield, meilläkin on kesä taukoa ja jotenkin se tuntuu oikeastaan aika hyvältä. Vaikka ivf on takana vain kerta, on käsittämätöntä miten paljon kaikki ne odottelu-toiveiluviikot vie henkisiä voimavaroja. Uskomattoman raskasta kaikki on, vaikka raskautumisprosessi ja -prosentit on tiedossa. Mutta jotenkin se yltiöpäisen positiivisuuden lytistäminen ja oman toivon turhaksi toteaminen vie oikeasti niin paljon voimia, että.
Vaikka tietäisi miten pieni on onnistumisen mahdollisuus, silti.. Huh, tekee mieli itkeä taas.

Mut mites teillä luget, onko tullu osaksi pois? Mulla kyllä vuoto lisäänty, ja tuntu että olis pitäny olla jalat ylöspäin heti laiton jälkeen.. En älynny lekurista kysyä mikä on normaalia.
 
hunter85: Yk=yrityskierto :)
Miula Luget kyllä valuu jonkun verran. Oon pyrkiny laittaa ne niin, että aamulla makoilen sängyssä vielä n. tunnin laiton jälkeen (aamut on tommosia, että vetkuilen sängyssä...) ja illalla sitten makailen sohvalla katellen telkkaa.
Ekalla kerralla ne valu tosi paljon, mutta näköjään tässäkin asiassa kokemus rules. ;) Osaa laittaa "oikeaan kohtaan" niin ei tuu reisille heti. :LOL:

Pahoitteluni negoja saaneille :hug: Voimia jatkaa eteenpäin!

).(: Meillä ois huomenna inssiin meno. Eilen illalla pistin Pregnylin, folliultrassa aiemmin päivällä 20 mm folli vasemmalla.

Sain ohjeeks viedä sperman 2h aiemmin labraan, onks se miten tarkkaa? Inssiaika on 10.45 eli 8.45 pitäs olla toimitus perillä? Oisko sinne labraan muuten pitäny ilmottaa, että on lastia tuomassa tai jtn? Tuli vaan tämmönen seikka mieleen jostain, mitään ei kyllä hoitaja tästä maininnu...
 
Ihanaa, kun täällä pinossa on vielä mahdollisuuksia plussiin tänä keväänä, aika monella jo katse syksyssä.

kipinä: Tosiaan ne toivoo sitä lastia aiemmin, että ehtiivät valmistella. Jos se ei ehdi valmiiksi, niin sitten sie joudut odottelemaan, ja se ei oo hyvä se. Mutta ei se nyt ihan tarkkaa varmaan ole. Mitään ei tarvii ilmoittaa etukäteen, ei ainakaan meidän tarvinnu. Kyllä ne osaa sitä siellä odottaa.

Ja lugeista: Kyllä valui!! Mulla oli kolme kerralla aamua iltaa. Kaksi vielä tuntui hyvin menevän ihan perille ns. taskuun, mutta kolmas tuntui pyrkiytyvän ulos aina. Miulla ei ollu mahollisuuksia juurikaan makoilla aamuisin. Illalla kyllä yritin, mutta kyllä ne silti valui. Hieman riippuu siitäkin, miten kuivat limakalvot on. Joskus luget tuntui tulevan ulos samantien, joskus pysyi puolituntia, joskus parisen tuntia. Joku lohdutteli minua että se lääkeaine imeytyy nopeasti, mutta kyllä silti itseänikin on huolestuttanut, että mahtoikohan se nyt ehtiä sieltä minnekään. Ja mitä se "nopeasti" tarkoittaa ihan konkreettisesti? Inhoan epätarkkoja ohjeita... murrrr.
 
Täällä yksi uusi pkks:ään menijä...toisaalta toiveikkaana ja toisaalta kauhusta jäykkänä lueskelin ketjua.
Yritystä takana kohta 1,5 vuotta, ensi viikolla eka käynti polilla. Yhtään plussaa, tai oikeastaan edes yhtään testiä ei takana, kun menkat on aina alkanu kellontarkkuudella.
Nyt alkaa käydä henkisesti raskaaksi, ku päässä ei mikään muu liiku, kuin ajatus lapsensaannista. Hirveetä katottavaa taatusti.
Toiveikkaana kuitenkin taaperretaan :)
 
Moikka vaan!

Oon Joensuusta 32v "synnynäisesti" lapseton, on kuulema yleisintä täällä meilläpäin mutta en ole koskaan vielä kuullutkaan toisesta samanlaisesta :(
Eli kehitysvaiheessa minulle ei ole kehittynyt kohtua,munasarjoja ym "lapsentekovermeitä", eli koskaan ei ole ollut kuukautisiakaan.
Sinänsä olen sinut asian kanssa, olenhan puolet elämästäni elänyt sen kanssa, mutta koville se ottaa näin äitienpäivänä.

Takana mulla on jo yksi avioliitto, yksi adoptioprosessi josta tuli kielteinen päätös (johtuen miehen menneisyydestä ), yksi avioero. Ja tällä hetkellä on elämässäni uusi, ihana avioliitto ja mietintä uudesta adoptiosta, uskaltaako siihen enää ryhtyä...

Jotenkin on pää solmussa joten lyhyestä virsi kaunis ettei mene ihan itkuksi ja tilitykseksi
:p
Kaikkea saa kysellä ja udella, on vaan ihanaa jos jotain kiinnostaa :heart:
 
Mussux varmaan aika raskas tilanne... ei osaa edes kuvitella. Mutta rohkeutta ja voimia kohti uutta adoptioprosessia jos siihen päädytte

Kipinäkenkä miten inssi meni?

mitäs muille?

oma tätäkin palstaa vielä seurailen ja kovasti teille kaikille pidän peukkuja ja toivon että elämä järjestää asiat jotenkin aina parhain päin. meilläkin nyt äitienpäivän alla on asiat hyvin, vauvat ovat kasvaneet ja viikon kuluttua päästään ehkä kotiin. Sairaala-aika on kyllä ollut raskasta, mutta ei mitään niiden lapsettomuus- ja hoitovuosien rinnalla.

Oikein ihanaa kevättä ja jaksamista teille kaikille upeille naisille ja miehillenne!!! Olette rohkeita kun jaksatte uskoa ja toivoa! sekään ei ole itsestään selvää... iloitkaa elämästä ja rakkaistanne :heart:
 
Tervetuloa uusille, Mussux ja Niiskunen!

Kuinka meni Niiskusen ensikäynti polilla?

Mussuxilla on kyllä sellainen tilanne, jota ei itse osaa edes kuvitella. Täällä sojaa komppailen, voimia ja rohkeutta lähteä uuteen adoptioprosessiin, jos päädytte siihen ratkaisuun.

sojaa en ole tainnutkaan vielä onnitella pienistä :heart: :heart: Kaikkea hyvää teille vauvaperheenä!

ON: Inssi meni niin kuin pitikin.... Hailakka haamu tuli maanantaina pp12 ei-herkkään testiin, pp 13 ovistestiin plussa ja pp14 suht vahva plussa CB:n testiin. Tän aamun varmistelutestiin tuli kivasti vahvistunut plussa, joten tässä vaiheessa asiat on hyvin.

3.6. on eka ultra naistentautienpolilla kun ferti menee kiinni jo viikkoa aiemmin. Esa siellä kuitenkin tuntuu olevan ultraamassa. Joten tutut ihmiset on vastassa, jos sinne asti päästään.

Tämmöistä tänne. Mukavaa aurinkoista viikonlopun alkua!
 
Onnittelut Kipinäkengälle, upeaa! :flower: Hyvä, että on hyviäkin uutisia välillä.

Ulkona on aurinkoista ja lämmintä, mutta joudun olemaan sisällä siitepölyn takia, koska en saa ottaa allergialääkkeitä. Ei sen puoleen olisin sisällä sen 9 kk jos tämä hoitokerta onnistuisi. Minulle tehtiin 2. icsi:n tuoresiirto6.5 (2 alkiota siirrettiin). Ensi viikon torstaina on virallinen testipäivä. Tämä on jo tuttua odottelua. Toistaiseksi ei tunnu mitenkään erilaiselta verrattuna aikaisempiin siirtoihin. Toiveet eivät siis ole kovin korkealla. Silloin ei putoakaan kovin korkealta.

Garfieldille halaus :hug: ja voimia seuraavan kerran odotteluun
 
Noniin, mehän siis käytiin ekaa kertaa polilla toissa viikon lopulla. Käynti oli oikein avartava, paljon tuli tietoa ja iso nippu reseptiä yms vihkosta kouraan. Ja hyvät fiilikset jäi käynnistä siksikin, että polin väki oli tosi mukavaa.
Ultrassa näkyi kaksi muhevaa munista ja tohtori olisikin mielellään jo seuraavan viikon alussa halunnut meidät inseminoitavaksi. No, se ei onnistunut, kun oli sovittu matka kyseisenä ajankohtana.
Positiivista oli jo sekin, että samaisen viikon lauantaina löysin ekaa kertaa oviksen, (jee!!) ja siitä sitten kelloa vahtaamaan ja luomuna yrittämään oikeaa ajoitusta. Lugesteronit on nyt siis menossa ja tämä viikko vielä odotellaan jännityksellä, ensi ma saisi tehdä testin.
Tuntemukset vaihtelevat riemukkaasta toiveikkuudesta maankaatavaan pessimismiin. Huih.

No, kävi miten kävi, niin nautitaan helteistä ja kesästä!
:heart:
 
lumi-81:lle onnittelut sykkeestä! :heart:

Niiskuselle on täällä peukut pystyssä, testipäivä lähenee... Plussatuulia :whistle: Ootko malttanut olla testaamatta?

Mitäs Kerttu-Kaarinalle kuuluu?

ON: Jännittää ja pelottaa aivan sairaasti se ensi viikon ultra. Entä jos tulee taas huonoja uutisia, miten sen jaksaa....? 6 yötä vielä, sitten selviää. Siihen mennessä kyllä ehtii tapahtua vaikka mitä vielä, mutta tähän asti ainakaann vuotoa ei ole näkynyt. *koputtaa puuta*


 
Hei, onpas hiljentynyt täällä ... onko täällä enää ketään? Niin milloinkas se Polin kesätauko nyt sitten päättyikään? Kyselee jo hermorauniona "rentoa ja yrityksetöntä" kesää viettävä MC ... ei siis kertakaikkiaan pysty rentoutumaan. Tänään mennään taas uutta kiertoa ja ottaa päähän aivan sairaasti. Raskausuutisia satelee lähipiiristä kuin sieniä sateella, lapsia tunnutaan nyt "tekevän" se mikä ehditään ja meikä on vaan onnittelijan roolissa. Hyvä että edes joillain onnistuu, ei todellakaan kaikki samassa veneessä seilaa näillä vesistöillä...

Nyt on huominen aikaa tsempata itsensä siihen, että aloitanko Clomit tähän kiertoon. Henkistä tukea, muutamia tsemppisanoja, anyone??? Uskallanko? Annostus olis 1 tabu 3.-7.päivä, nyt sitten tosin ilman seurantaultraa, eli uskallanko vai odottelenko kiltisti hermot riekaileina sinne syksylle... pääseeköhän Joensuussa missään muualle seuranataultraan esim. yksityiselle tuossa kp 9-12 paikkeilla jos ne Clomit päätään aloittaa ...

Tää on jotain niin hurjaa käydä läpi näitä tunteita, etten olis ikinä uskonutkaan. Kaukana tästä on mikään rento kesänvietto.
 
Heippa MC :) On täällä ainakin yksi muukin. Vaikka aika vähän olen kyllä jaksanut kirjoitella, enkä oikeastaan ole jaksanut edes käydä lueskelemassa muidenkaan päivityksiä. Jotenkin on ollut niin väsähtänyt ja rikki olo, ettei huvittaisi edes ajatella lapsettomuusasioita. Kunpa siihen pystyisikin, ottaisin mielelläni lomaa ajattelusta :LOL:

Polin kesätauko päättyy muistaakseni vk 34, miun ainakin pitäisi silloin soitella sinne.
Polin hoitaja taitaa olla tavoitettavissa myös kesän aikana naisten tautien pkl:lla, ainakin viime viikolla oli kun soittelin labroja.

Mites sulla noi clomit, oletko käyttänyt jo aikaisemmin ja jos olet, niin minkälaisia vaikutuksia on tullut? Miten siut on ohjeistettu niitä käyttämään kesän aikana? Aloita vaan ihmeessä, ja jos arvelet, että ultra olisi paikallaan, niin ainakin Suinuulla niitä tehdään.
Mulla oli tässä kierrossa ekaa kertaa clomit, 1 tbl 3.-7. päivä. En varsinaisesti huomannut mitään niiden vaikutuksia, kun satuin just sairastumaan kunnolla samaan aikaan. Mut sitten kp10 alkoi tihkuttelu, joka jatkuu edelleen, ja nyt on menossa kp18. Ovista ei oo näkyny, ja nyt en viitsi enää edes tikuttaa, kun mies joutui lähtemään työmatkalle, harmittaisi vaan jos sattuis just vaikka tänään viivat ilmestymään :( Taitaa lugetkin siis jäädä tässä kierrossa väliin...
Mulla on niin epämääräinen ohjeistus noille clomeille, että taidan vasta elokuussa seuraavan kerran niitä popsia, silloin olisi vuorossa aukiolotutkimus, ja lääkäri neuvoi tutkimuskierrossa niitä syömään.

Ymmärrän erittäin hyvin miltä siusta tuntuu, miulla ainakin nyt on semmoinen fiilis, että on edessä hyvin erilainen kesä kuin koskaan aiemmin. Vietä tässä nyt sitten kesää rentoutuen ja hyvillä mielin, kun päässä pyörii vain clomit, ovikset, luget, menkat, kalenteria pitää vahtia monta kertaa päivässä ja toivoa ja pettyä vuoronperään. Huh.
Kaikesta huolimatta, nautitaan kesästä ja toivotaan plussaisia tuulia! :)
 
Hei Niiskunen, taitaa yksi jos toinen kesän yli kärvistellä tyylillään ... Kiitos kokemuksen jakamisesta tuon Clomin suhteen, kiva kuulla, ettei ole tullut mitään sivuvaikutuksia mutta harmi myös ettei ovis ilmestynyt tikkuihin. Joo tiedän tuon tunteen, kun tuntuu, että pitää elää kalenteri kädessä ja odotella otollisia aikoja. Kyllä tässä väkisinkin oma sosiaalisuus kärsii kun miettii vaan kiertopäiviä ja sitä miten kannattaisi elää ja toimia ja sekstailla oikeisiin aikoihin. Eläköön rento kesämieli! Niin monet hyvät bileet olen minäkin kättänyt välistä kun olen ollut "raskaana" omasta mielestäni ja mitäs siitä on palkkioksi saanut - pahana mielen ja P****A niskaan ihan suoraan sanottuna! Että sitä aina kiroaa itsensä jälkeenpäin, että menitkin taas toivomaan turhia, mutta niin se ihmismieli on rakennettu, että toivo siellä vaan elää, aina vaan ja uudestaan.

Alkaa olla mieliala ihan hiukkasen miinuksella vaikka miten optimistisena yrittääkin pysyä. Sitä sitten kuitenkin miettii sellaisiakin asioita, että olisiko hyvä pitää heinäkuu ihan oikeasti yritysvapaata taukoa näistä hommista, kun on tulossa festarit ja muita juhlia, joissa sitten täytyisi taas olla joko kuivin suin tai kiemurrella ja kaarrella boolilasi kädessä ties millä viisaudenhammas-antibioottiverukkeella :) Alkaa jo porukka epäillä, että montako hammasta sulta oikein on poistettu kun joka helvatan kuukausi sitä on olevinaan antibiooteilla jonkun hampaan takia.

Mie nyt ehkä kuitenkin alotan ne clomit ekaa kertaa siis, saas nähdä mitä tuleman pitää niiden kanssa :) Sain varattua yksityiselle gynelle ajan ens viikolle kp11 eli ihan hyvään aikaan, en uskalla ilman kontrollia niitä napsia... ei aleta nyt heti mitään vitosia tehtailemaan kuitenkaan. Joo, vitsivitsi, en usko että eka kierros vielä ihmettä tuo. Vaikka sitä todella toivotaan!!!

Ootko Niiskunen Fertlity Friendissa? Siellä saa kyllä omaa kiertoa tarkkailtua vähän liiankin tarkkaan ja vertailtua omia lämpökäyriä toisiin vastaaviin. Kauhukseni totesin, että oma lämpökäyräni vastaa joka kierrolta joko ovuloivaa lämpökäyrää tai keskenmenokäyrää. Lämmöt ei kohoa oviksesta tarpeeksi ylös, taikka romahtelee miten sattuu. Voi olla siis että jotain häikkää kierrossa on, vaikka sitä ei olekaan todettu millään testeillä ja kuukatiset on säännölliset tunnin tarkkuuksilla.

Sinnitellään tahoillamme! Jos edes muutaman hetken vois ajatella muitakin juttuja, niin ollaan siihen tyytyväisiä :)

 
Huh, en siis olekaan ainoa, joka on "raskaana" aina kaksi viikkoa kuukaudesta :D
Kyllä kuulostaa niin tutulta tuo mitä mielikuvituksellisempien tekosyiden keksiminen, miksei voi bilettää, lähteä terassille tai mitään. On hirveän rankkaa tasapainoilla toivon ja epätoivon rajoilla, mutta on se toivorikas mieli kuitenkin parempi, kuin täydelliseen toivottomuuteen vaipuminen. Kyllä mekin vielä onnistumme, ihan varmasti!

Hienoa, että sait ultra-ajan, varmasti rauhoittaa mieltä kun tietää mitä ne clomit ovat saaneet aikaan.

Kiitos vinkistä, Fertility friend olikin mulle ihan uusi juttu, kävin oitis sinne rekisteröitymässä.
Mulle nuo lämmönmittaukset ja ovistestitkin on olleet ihan sanskriittia, olen kyllä joskus mittailua kokeillut, mutta en oikein päässyt jyvälle ajatuksesta. Tuolla FF:ssa se olikin sitten ihan selkeästi selitetty :) Ovistesteistäkään en ole oikein perillä, kun tuntuu että kaikki erimerkkiset testit antavat ihan erilaisia tuloksia. Paras/pahin kokeilu oli kolmella testillä samaan aikaa, yhdestä tuli vahva plussa, toisesta heikko plussa ja kolmannesta puhdas nega :eek: Otapa niistä sitten selvää.
Mutta nytpä mie sitten mittailen lämpöä jatkossa joka aamu, saapas nähdä mitä miun käyrät sit näyttää.
Mulla on kans tähän asti ollu kierto tosi säännöllinen, lähes tunnin tarkkuudella myös. Luget aiheuttivat sen, että kierto piteni 5 päivää, voihan siis olla että oviskin sitten siirtyi niiden ja clomien yhteisvaikutuksesta jonnekin ihan outoon kohtaan.
Mullakaan ei kiertoa ole vielä mitenkään tutkittu, joten en tiedä tapahtuuko ovista joka kierrossa. Tuntemuksia on aina säännöllisesti ollut oletetun oviksen aikaan, mutta samat tuntemukset olivat myös silloin, kun söin pillereitä. Tiedäpä sitten olenko vaan kuvitellut.
Alkukierron labrat (FSH, LH, TSH yms) olivat kyllä kaikki ihan normaalit, mutta mistä sitä tietää mitä sitten sen jälkeen kropassa aina tapahtuu.

Yrityksetön heinäkuu kuulostaa suorastaan lomalta! Taatusti tekisi itse kullekin hyvää pitää pikku breikki yrityksessä, rentoutua, käydä festareilla yms. ja ottaa hyvällä omalla tunnolla vaikka sidukka silloin tällöin. Eihän tämmöistä jaksa, jos ei välillä saa vähän hengähtää ja antaa ajautustenkin levätä ihan muissa asioissa.

Huomasin muuten eilen, että sitä sortuu ihan epätoivoisiin tekoihin saadakseen muuta ajateltavaa; olen aina inhonut ompelua, mutta eilen vietin ompelukoneen seurassa kokonaiset 3 rentouttavaa tuntia :D

Toivotaan peukut ja kaikki muutkin ulokkeet ojossa, että siun eka clomikierto tuottaa tulosta! :)
Häntä pystyyn ja ihmeitä tekemään !
 
Heippa pohjoiskarjalaisille!

Meilllä on aloitettu hoidot toiseen kertaan Tikkamäellä. Viimeeksi oltiin hoidoissa vuonna 2000, kun esikoista alulle laitettiin ja nyt kolmosta tehdessä jouduimme uudestaan laahustamaan samaiseen paikkaan.

Minäkin olen ollut viimeisen puolentoista vuoden aikana omasta mielestäni raskaana jo monta kertaa mutta aina se täti on ennemmin tai myöhemmin saapunut kylään. Oireita nytkin on vaikka millä mitalla ja menkatkin myöhässä (nyt kp 40) normaalista (32-36pv). Järki kyllä sanoo, että oireet johtuvat paljon todennäköisemmin endosta jne. kuin raskaudesta mutta toive elää niin pitkään kunnes täti saapuu :ashamed:
 

Yhteistyössä