Huh, en siis olekaan ainoa, joka on "raskaana" aina kaksi viikkoa kuukaudesta
Kyllä kuulostaa niin tutulta tuo mitä mielikuvituksellisempien tekosyiden keksiminen, miksei voi bilettää, lähteä terassille tai mitään. On hirveän rankkaa tasapainoilla toivon ja epätoivon rajoilla, mutta on se toivorikas mieli kuitenkin parempi, kuin täydelliseen toivottomuuteen vaipuminen. Kyllä mekin vielä onnistumme, ihan varmasti!
Hienoa, että sait ultra-ajan, varmasti rauhoittaa mieltä kun tietää mitä ne clomit ovat saaneet aikaan.
Kiitos vinkistä, Fertility friend olikin mulle ihan uusi juttu, kävin oitis sinne rekisteröitymässä.
Mulle nuo lämmönmittaukset ja ovistestitkin on olleet ihan sanskriittia, olen kyllä joskus mittailua kokeillut, mutta en oikein päässyt jyvälle ajatuksesta. Tuolla FF:ssa se olikin sitten ihan selkeästi selitetty
Ovistesteistäkään en ole oikein perillä, kun tuntuu että kaikki erimerkkiset testit antavat ihan erilaisia tuloksia. Paras/pahin kokeilu oli kolmella testillä samaan aikaa, yhdestä tuli vahva plussa, toisesta heikko plussa ja kolmannesta puhdas nega
Otapa niistä sitten selvää.
Mutta nytpä mie sitten mittailen lämpöä jatkossa joka aamu, saapas nähdä mitä miun käyrät sit näyttää.
Mulla on kans tähän asti ollu kierto tosi säännöllinen, lähes tunnin tarkkuudella myös. Luget aiheuttivat sen, että kierto piteni 5 päivää, voihan siis olla että oviskin sitten siirtyi niiden ja clomien yhteisvaikutuksesta jonnekin ihan outoon kohtaan.
Mullakaan ei kiertoa ole vielä mitenkään tutkittu, joten en tiedä tapahtuuko ovista joka kierrossa. Tuntemuksia on aina säännöllisesti ollut oletetun oviksen aikaan, mutta samat tuntemukset olivat myös silloin, kun söin pillereitä. Tiedäpä sitten olenko vaan kuvitellut.
Alkukierron labrat (FSH, LH, TSH yms) olivat kyllä kaikki ihan normaalit, mutta mistä sitä tietää mitä sitten sen jälkeen kropassa aina tapahtuu.
Yrityksetön heinäkuu kuulostaa suorastaan lomalta! Taatusti tekisi itse kullekin hyvää pitää pikku breikki yrityksessä, rentoutua, käydä festareilla yms. ja ottaa hyvällä omalla tunnolla vaikka sidukka silloin tällöin. Eihän tämmöistä jaksa, jos ei välillä saa vähän hengähtää ja antaa ajautustenkin levätä ihan muissa asioissa.
Huomasin muuten eilen, että sitä sortuu ihan epätoivoisiin tekoihin saadakseen muuta ajateltavaa; olen aina inhonut ompelua, mutta eilen vietin ompelukoneen seurassa kokonaiset 3 rentouttavaa tuntia
Toivotaan peukut ja kaikki muutkin ulokkeet ojossa, että siun eka clomikierto tuottaa tulosta!
Häntä pystyyn ja ihmeitä tekemään !