:attn:
Tapaamisesta! Oliskos se sitten lauantai 1.10. useimmille sopivin päivä? Ja klo 15 ->? Olis hyvä varmaan jo alkaa lyödä lukkoon kun siihen on enää reilu viikko, ettei siihen sit muuta järkkäile. Mukaan siis olisivat näillä näkymin tulossa
jauhopeukalo,
Kati,
LMLB,
Melargia ja
Rowan. Anteeksi jos unohdin jonkun! Ja tosiaan kaikki muutkin ovat tervetulleita
Oliskos sitten rouvilla/neideillä ehdotuksia mitä tehtäis? :attn:
LMLB :hug:. Ääääähh... mie niin toivoin, että plussa olis pärähtänyt. Onko teillä ollu vielä puhetta ollenkaan, että jos nyt ei plussaksi muutu, aloitatteko uuden hoitokierroksen vielä tämän vuoden puolella? Mut ei mennä vielä liikaa asioiden edelle kuitenkaan.
Melargia tsemppii lugepalleroiden kanssa! Ne on kyllä tosi ärsyttävät. Mie en nyt muista tuliko miulle siitä päänsärkyä, mutta kyllä ainakin kaikkee muuta. Olin kamalan väsynyt ja mieliala oli ihan maassa koko niiden käytön ajan. Ootankin kauhulla, miten ne nyt sit vaikuttaa kun annostuskin on isompi kuin keväällä insseissä
. Ja myö kaikki tarvitaan välillä päiviä, jolloin saa vajota sohvan pohjalle ja heittää aivot narikkaan. Siis just varsinkin myö hormonihirmut ollaan ansaittu se!
Macy :hug:. Sie et oo todellakaan mikään paska ihminen! Tuolleen et saa ajatella! Miusta siinä ketjussa siun sanoista paistoi se, että sie välitit niistä ihmisten huonoista tunnelmista ja olisit vaan halunnu auttaa. Ymmärrän kyllä, että kun on kauheen vaikeeta, sitä kokee tosi alhaisiakin tunteita. Niin koen itsekin. Mutta miusta oli tosi asiatonta niiltä parilta hyökätä tuolleen meijän Macyn kimppuun. Minnuu ihan suututti kyllä siun puolesta. Mutta elä välitä moisista, netissä vaan on välillä tämmöstä kun on puhe suurista asioista. Ite en kyllä silti ilkeis silleen toisille alkaa rähjätä niinkuin siellä ne pari kommentoijaa teki. Kaikki tässä ollaan samassa veneessä. Pää pystyyn ja rinta rottingille! :heart:
jauhopeukalo, joo ihanaa,jos ens viikolla helpottas jo tää iänikuinen veetutus. Tänään oon ollu tosi masentunutkin. Johtuu varmaan myös siitä ku oon kipee, mutta on kyllä ihan älyttömän pohjafiilikset. Miulla on maanantaina se aika jo 8.30. Kiva, ei ainakaan pitäis olla vielä ajat myöhässä ku oon kai sit päivän eka! Kun eikös se puhelinaika oo siinä klo 8-8.30.
Kati, niitä CB:n digitestejä kannattaa tilata brittien Amazonista tai ebaysta. Mie tilasin amazonista keväällä semmosen, jossa oli 20 kpl liuskoja ja se laite ja lisäks pari raskaustestiä ja hinnaks tuli... öööö.... en nyt muista tarkkaan mut oisko se ollu jotain 40 pintaan..? Mut kuitenki suunnilleen saman verran ku täällä maksaa apteekissa se 7 kpl.
onnetonpulu tervetuloa! :wave: Huh, sulla onkin jo toooosi pitkä odotus takana. Tehtiinkö teille silloin aikanaan exäsi kanssa yksi vai useampi IVF/ICSI? Jos vain yksi, niin onhan tässä nyt sitten tosi hyvät mahikset vielä onnistua. Ja vaikka useampikin ois jo tehty, niin voihan se silti onnistua. Joskushan voi vaikuttaa sekin, että solut ei vaan mätsää keskenään. Jospa nyt ois sitten planeetat kohillaan teillä niin, että onnsitaisi. Mie pidän ainakin kovasti peukkuja!
Meillä on täällä tosi ihana tsemppiporukka meidän polin naisia, joten mukaan vain jakamaan tuntoja ja muitakin maailman asioita!
ON: Mie oon ollu tällä viikolla vain yhden päivän töissä. Maanantain ja tiistain olin esimiehen luvalla poissa flunssan takia, mutta eilen menin töihin. Olo vain paheni ja poskiontelot kipeytyi ja rintaa alkoi painaa. Viime yönä olikin jo hankala hengittää. Kävin aamulla terveyskeskuksessa ja sain saikkua loppuviikoksi ja lääkäri määräsi täyslepoa. Antibiootteja ei uskaltanu vielä määrätä tämän hoidon takia vaan sanoi, että katotaan ensin viikonlopun yli jos menis levolla ohi. Sit maanantainahan mie voin kysyä tästä polillakin, jos ei mene tauti ohi. Kyllä ärsyttää, kun just nyt piti tämmönen infektio iskeä. Ilmankin ois pärjänny. Tulipas tästä nyt kamalan pitkä viesti, mutta kun oli niin kamalasti asiaakin.