Kiitos ihanat tsemppauksesta! :heart:
Meillä taisi käydä miehen kanssa eilen pikkuinen väärinkäsitysonnettomuus tuossa. Kun illalla eilen tulin töistä, sanoin miehelle miten paha mieli miulla oli ollut koko päivän. Mies ihan pokkana kyseli, että mistäs se johtuu? Vastasin sitten, että no tietenkin siitä mitä sanoit aamulla autossa! Siinä sitten taas itkee tihrustin ja mies oli vähän ymmyrkäisenä, että miten mie nyt silleen. Hän ei nimittäin omien sanojensa mukaan ollut tarkoittanut, etteikö ikinä yritettäis uudelleen, jos tarve vaatii, mutta ei kuitenkaan ihan heti jaksais. Minä sitten siihen, "muttaku ei me voida enää vuosia ootella". Niin mies oli tarkoittanut kuukausia :stick:. Meillä sit vissiin vähän eri aikakäsitys! Mie valistin, että eihän me joka tapauksessa 2. hoitoa tehdä kuin aikaisintaan ensi keväänä, kun on nyt tämä eka ja sit jos ei tärppää ja jos on HYVÄ säkä, niin PAS:it päälle. Ja että en miekään herrajumala jaksais heti perään todellakaan tätä samaa rumbaa. Mies sitten oli sitä mieltä, että kai se keväällä ois jo sitten ihan ok. Siis voi huokaus taas, kun mie oikeesti koko eilisen päivän olin ihan hirveessä piinassa tuon takia ja sit olinkin käsittänyt väärin. No, miulla on ollu tähän kyllä taipumusta tämän Procrenin jälkeen ja varsinkin nyt tunnen itteni ihan sekopääksi. :headwall: Ja sit päätettiin, että nyt keskitytään tähän ekaan hoitoon ja mennään askel kerrallaan. Mutta toivottavasti mies sitten keväällä on taas valmis koitokseen, jos ei plussaa ennen sitä tule.
jauhopeukalo, me sit tosiaankin mennään ihan yhtä matkaa. Ollaankohan punktiopöydälläkin sit samana päivänä. Huomenna ois eka piikki. Vasteesta ei kyllä oo mitään hajua, kun ei oo ennen tätä hoitoa tehty. Miksi sulla alkaa noin isolla annostuksella? Aika yleinen taitaa kuitenkn aluksi olla tuo 150 IU. No, yksilöllisestihän ne niitä tietty määrää.
soja, joo paljon miehen mieltä painaa just miun jaksaminen. Ja kun oon sairastanut masennuksen, se pelkää että se nyt tulee takaisin. Vaikka ei tässä ole kyse samoista asioista kuin silloin nuorena. Kiitos tsempistä!
onnetonpulu ja
LMLB piristitte kyllä iltaa pulilla ja pillupalleroilla!
tyty, kannustan minäkin soittamaan sinne polille ja vähän tarkemmin kyselemään mahdollisesta ajasta! Ei siinä ainakaan häviä mitään.
Melargia, no tällä kertaa sit toivotaan sen vuodon alkamista sinne, niin pääsisitte suunnittelemaan jatkoja.
LMLB siellä jo jatkosuunnitelmat siis selvillä, tsemppiä vaan uuteen kierrokseen!
Miulle ainakin se Amarillo käy. Mie pääsen töistä klo 15, eli en ihan siihen ehdi. Oon kuitenkin töissä keskustan tuntumassa, joten ei pitäis kauaa mennä. Laitellaan vaan numeroita yksäreillä jakoon. Melargian mie tunnistankin, kun nähtiin aiemmin, mutta muista ei mitään "hajua". Vähän vois tuntomerkkejäkin siis kukin itsestään laittaa vaatetuksesta tms. Ja LMLB kyseli porukan päälukua, näillä näkymin taitais olla 5 tulossa, eli jauhopeukalo, Kati, LMLB, Melargia ja Rowan.