Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

onnetonpulu Tuo limis-homma taitaa tosiaan mietityttää moniakin.. kai se voi vaihdella aikalailla että vaikka yleensä olisi hyvä niin joillakin saattaa yksittäisessä kierrossa olla vähän huonompi? Itsellä kun tuntuu että se ongelma on jokaikisessä ultrassa. Kannattaa polilla kysellä jos eivät muuten mainitse siitä mitään...

jauhopeukalo Kai se ois ainakin taloudellisesti kannattavin aloittaa se IVF-rumba nyt tän vuoden puolella.. kun on se lääkekatto paukkunut jo keväällä rikki.. Mietin vaan et mitenhän passin jälkeen kun pitkän kaavan ifv alkoi muistaakseni aina kp 21 tjn.. Jokohan tän kierron lopusta saa aloittaa.. muuten menee kyllä taas niin pitkälle koko homma ettei hermot kestä....

OmaNapa: Tosiaan pp 13 ja eilen eli pp 15 selkeät negat.. Vuotoa ei vaan kuulu!! Menkkakipuja on ollu jo pidemmän aikaa, mut ei pisaran pisaraa... :mad:
 
Ei noista primoista ole ollut jurikaan apua, turpoon ku ilmapallo ja tursuun housuistani ulos mutta perse vaan tuhruttaa:kieh: perkele!Sit mä myös juoksen kusella kun hullu varsinkin öisin, jopa 3-4krt. Sit myös kohtuu polttelee ikävästi noiden pillereiden takia. Huomenna vika primolut päivä ja viikon päästä pitäs hanat aueta ellei jotain luomu ihmettä tapahu. Mä vaan oottelen sitä polikutsua|O työtkin loppu:|eikä tietoo jatkoista..että semmosta. No ensviikol lähetään anoppilaan lappiin viikoks=) tosin olen varmaan ku perseeseen ammuttu karhu kun oon vetäny näitä hormooneita ja me mennään sinne jänghälle kökkii,hehe..voi tulla hermoheikkonen reissu:LOL: ukolla kestämistä!

Onnetonpulu teretuloa, olen itekkin uusi täällä palstalla:wave:! Mulla limakalvoissa se ongelma että ne on täynä polyyppeja jotka pitäs poistattaa, lähete polille ja odottelen kutsua. Mulla hedelmöittyminen tapahtuu aika helposti, mutta aina tulee kemiallinen kun se alkio ei voi kiinnittyy tähän hehtaarin paksuseen ja paakkuseen limikseen:kieh:

LMLB voi kurjuus:hug:voi vaan kuvitella sun fiilikset. Kovat hoidot ja tulos tommonen..: / paljon zemppii!
 
Viimeksi muokattu:
Melargia > Kyllä ne menkkakivut helpottivat ja nyt alkaa vuotokin olla jo historiaa. Tihkuu enäää niin vähäsen, että eilisen illankin olisin pärjännyt pelkällä pikkuhousunsuojalla. Kystat on käsittääkseni aika yleisiä pco:sta kärsivillä. Kipuiluista päätellen niitä on ollut mulla aikaisemminkin, mutta silloin ei vielä ultrailtu eli jäivät sitten toteamatta. Onneksi tuo vaikuttaisi poksuneen pois, ettei jää tätä uutta kiertoa enää häiritsemään. Tänään nappasin kolmannen femarin ja alkaa jo jotain tuntemuksia olla. Toivottavasti aikaistavat ovista tarpeeksi.

onnetonpulu > Meillä mennään pelkällä ovulaation induktiolla ja ajoitetulla yhdynnällä, mutta vastaanpa nyt silti tuohon limisasiaan. Mulle ei ole kaikilla kerroilla sanottu paljonko paksuus on eikä tietoihinkaan merkattu. Lääkäri on kuitenkin sanonut sen kasvaneen tarpeeksi. Vuoto on ollut silti vähäistä, mutta ehkä se limis silti on ollut riittävä. On sentään 10mm asti päässyt ainakin joissakin kierroissa, mutta en muista varmaksi oliko oi-kierto. Se käsittääkseni on ihan hyvä.
 
Kiva huomata että tämähän on ihan aktiivinen palsta ja vertaistukea löytyy, ihan huippua :)

tyty86 Toivotaan että pääset pian operaatioon ja kaikki menee hyvin :) Tottakai se jännittää, mutta varmasti raskautumismahdollisuudet kasvaa kun polyypit saadaan poistettua :)Tsemppiä valtavasti!!

LMLB Tsemppiä sinnekkin!!!

macy gray tuo 10mm kuulostaa kyllä hyvälle :) teillä siis ovulaation induktio? Varpaat ja peukut pystyssä että plussa napsahtais:)

Melargia Peukut pystyssä sullekkin ja toivotaan että tärppää pian :)

jauhopeukalo Sulla tais olla huomenna 0-ultra?Älyttömästi tsemppiä ja Onnea hoitoihin!!

Rowan79 Teillä siis IVF meneillään? Nimimerkistä päätellen ollaan samanikäisiä:) Jaksuja ja Onnea hoitoihin!! :)

Toivottavasti en unohtanut ketään ja vielä vähän sekaisin teidän tilanteista, mut menköön se sen piikkiin että olen vielä tuore tapaus täällä :D

Tuosta iästä tulikin mieleeni että joskus sillon vuosia sitten minua vielä polillakin lohduteltiin sillä et kun olen niin nuori. Nyt ei kyllä tämän 8 vuoden lapsettomuuden jälkeen enää lohduta moiset puheet prkl. Miettinyt omaa tilannetta nyt kovasti ja etenkin tätä tietämättömyyttä. Tämä tuleva 4 viikkoa ennen kun päästään polille on kyllä yhtä odottamisen tuskaa. Tekisi niiiiiin mieli soittaa ja kysellä spermatestin tuloksia. Kaikki riippuu niin paljon siitä. Jos spermassa siis olisi jotain vikaa niin voisi lähteä vaikka inssiä kokeilemaan lääkeavusteisesti. Mutta, jos sperma ok..täytyykin miettiä tilannetta uudelleen. Aikaa on kummiskin kulunut niin kauan että aion kyllä pyytää kaikki mahdolliset testit mitä vaan olemassa on!!Onko kellekkään tehty vasta-ainetestejä,hyytymistekijöitä tai kromosomitestejä?Haluisin niin sulkea kaiken mahdollisen pois, etenkin jos iffiin/icsiin päädytään.

Elämä pyörii taas niin tämän lapsettomuuden ympärillä ettei tosikaan. Mutta onneksi löysin tämän pinon niin voidaan tukea toinen toisiamme :)
 
onnetonpulu, joo nimimerkistä voi päätellä miun iän. Jooh, sekinhän tässä ahdistaa, kun ikää alkaa olla eikä voi ajatella, että onhan noita vuosia vielä vaikka kuinka... Kyllähän tämä varmasti yhtä raskasta on nuoremmillekin, mutta väittäisin, että kun ikää alkaa olla se 30+, niin paineet on tavallaan vielä vähän kovemmat. Ei olis aikaa ainakaan viivytellä enää. Jep, meillä siis eka IVF-kierros ja huomenna ois meilläkin 0-ultra. Onneksi mies lähtee mukaan aivoiksi ja korviksi, sillä pääni on melkoista puuroa. Saa sitten kuunnella tarkkaan kaikki lääkärin kommentit ja ohjeet. Miulla ei varmaan nyt mitään jää päähän. Jos haluat, niin tervetuloa sullekin meidän tapaamiseen tulevana lauantaina! Ja kaikki muutkin. :)

Eli lauantaina syömäänmeno taitaa saada ainakin jonkinmoista kannatusta?
 
tyty86 Täytyypä koittaa vaatia miulekkin noita testejä. Haluaisin kyllä myös vasta-ainetestit..harvinaisiahan ne on mut mahdollisia kummiskin://

Rowan79 Ikä tosiaan painaa, joten ei paljoa lohduta kun tietää että mahdollisuudet vaan huononee koko ajan. Mutta, nyt taistellaan!!Eiköstä joo? ;)
Oliko teiltä siis löytynyt syytä lapsettomuuteen ja aikaisempia hoitoja?Jokatapauksessa nyt vaan positiivisin mielin hoitoon ja toivotaan että loppuu tämä kärvistely :)Kiitoksia kutsusta tapaamiseen, valitettavasti lauantain olen jo kerennyt buukkaamaan..mutta jospa sit toisen kerran :)

Onko kenellekkään määrätty hoitoihin tueksi aspiriinia tai kortisoonia? Tuntuu että monessa paikkaa sitä annetaan helpommin ja mielelläni kokeilisin itsekkin. Annokset kummiskin on niin pieniä että tuskin haittaakaan ois.

Oliko kenelläkään tietoa/kokemusta siitä Kuopiolaisesta naislääkäristä siellä?En muista nimeä eikä ole ennestään tuttu..mietin jo että jos meidän kokeista onkin löytynyt jotain ja pitänyt oikein sieltä asti lääkäri kutsua paikalle meitä varten. Vilkas on taas mielikuvitus :D
 
onnetonpulu > Kiitos! Meillä on nyt kolmas oi, jos erään kesäkierron ultratonta tupla-clomeilua ei lasketa. Toivottavasti tosiaan kolmas kerta toden sanoo, sillä kahden vuoden rajapyykki lähestyy kovaa vauhtia ja tämä alkaa käydä henkisesti kovin raskaaksi. Onhan tuo vielä kohtuullisen lyhyt aika, varsinkin kun esikoinen nappasi nopeaan. Huolettaa kuitenkin tämä oma ikä ja kasvava ikäero. haluaisin niin kovasti vielä kolmannenkin raskauden. Toivottavasti teillekin löytyy nopeasti sopiva apu ja pitkä odotus palkitaan. Mukavaa, että löysit tämän pinon tueksesi. :)
 
Nyt seuraa vaan omanapailua... 0-ultrassa käyty (Anne oli lääkärinä) ja Puregon-pistokset aloitan keskiviikkona. Munasarjat olivat lepotilassa ja limis oli ohut 6 mm niinkuin nyt pitääkin. Ohut limakalvo voi kuulemma aiheuttaa sitä rusehtavaa tiputtelua, mitä mulla on ollut. Pistän siis Puregonia annostuksella 150 IU ensin 5 iltana ja maanantaina on sitten seurantaultra, ja toinen on ensi viikon torstaina, jolloin päätetään sitten sitä seuraavalle viikolle punktiopäivä. Nyt hoitokortissa lukee diagnoosina male factor only ja hoitona ICSI.

Voisi kuvitella, että oisin nyt innokas, kun pääsemme eteenpäin, mutta oon itkenyt kotona siitä asti, kun mies toi minut ennenkuin meni itse töihin. Matkalla hän nimittäin paukautti, että ei kyllä enää tähän samaan rumbaan lähde enää uudelleen, tai ainakaan ihan heti. Mie olin vähän yllättynyt, kun miusta se on nyt kuitenkin aika hyvin jaksanut. Kuulemma tuolla diagnoosilla ei ole merkitystä vaan sillä, kun mulla on ollu koko ajan paha olla ja sit se vaikuttaa häneenkin ja koko elämään. No, pitää toivoa, että tuo on vaan nyt väliaikaista ja sitä kun hänkin on tietysti hermot tiukilla tässä. Hirmu hyvät fiilikset lähteä tästä iltavuoroon töihin... :'( Kipeekin vielä olen, imusolmukkeet ja kurkku kipeytyivät uudelleen viime yönä. Kävinkin sairaalan labrassa otattamassa tulehdusveriarvoja ja nielunviljelyn. Olo on nyt kyllä niin maassa, että mie en tiiä miten tästä nyt taas jaksaa. Toivottavasti tuo Puregon nostaisi mielialaa.
 
Viimeksi muokattu:
rowan haleja, varmasti kurja mieli. Totta että miehesikin on varmasti tiukoilla.... jospa teidän ei enää tartteis miettiä jaksatteko jatkaa rumbaa. Meilläkin miusta tuntui, että miehelle tuli itse lapsettomuuden lisäksi vähintään yhtä paha olo siitä, kun minä voin huonosti, ja aloin masennuksen rajamailla heilua :(

en nyt osaa muuta sanoa.

Hienoa että järjestätte tapaamisen, minua ainakin auttoi kun sai jutella ihmisten kanssa jotka ymmärtää termit ja kuviot....

soja
 
Rowan Haleja sinne ja koittakaa jaksaa. Jospa se plussa nyt tulisi niin ei tarvitsisi miettiä jatkoa sen kummemmin :) Hyvä vaste taitaa siulla olla noihin lääkkeisiin kun annostusta katsoo.

Miullakin siis tänään oli se UÄ ja hyvä oli tilanne tuolla sisällä. Mies joutuu nyt syömään vahvoja särkylääkkeitä tuon olkapään leikkauksen jälkeen niin kyseli vaikuttaako simppoihin ja vastaukseksi sai Annelta että ei ole todettu vaikuttavan miehillä. Mennään nyt Rowanin kanssa samaa matkaa, seurantakäynnit ensviikon maanantaina ja torstaina. Piikittelyt alotetaan siis keskiviikkona ja annostus on 250 IU kolmena ja 175 IU kahtena iltana. Maanantaina katellaan sit ultrassa mitä näkyy. Toivottavasti nyt saatais enemmän kuin 5 kypsää...

Niin ja siitä tapaamisesta vielä että syömään voitaisiin tosiaan mennä :)
 
Rowan :hug: Ikävä että teillä molemmilla on jaksaminen tiukilla :( Ei kai sitä voi muuta sanoa kuin että päivä kerrallaan ja koittaa tehdä jotain mielekästä ja itselle hyvää oloa tuottavaa.. Jaksamista sinulle :hug:

Macy Minulle ne femarit sai kyllä enempi ikäviä tuntemuksia aikaan kuin clomit.. Jospa se ois vaan hyvä asia ja folli kasvais paremmin tuolla lääkkeellä!

onnetonpulu En tiiä tuosta kuopiolaisesta lääkäristä, mutta onko se muuten syyslomaviikko kun teillä on se käynti? Kun keväällä oli ainakin hiihtolomaviikon aikoihin vieraileva lääkäri.. Jos se ois vaan tuuraamassa, korjatkaa muut jos oon ihan hakoteillä!
Tuosta elämän pyörimisestä tämän ympärillä, niin te oon koittanu elää elämää niinkuin tätä lapsettomuutta ei ois, tai siis että se on vaan siellä takavasemmalla ja eikä oo se ykkösasia ja minulle se on toiminutki..

tyty Harmi ettei niistä primoista ole ollu apua.. Hyvää reissua teille!!

Alkoko jo vuoto LMLB? Muistatko menikö edellisillä negakierroilla kauan ku alko uus kierto lugejen lopettamisen jälkeen?

On: Herkällä testillä testattu niin selkeä nega (dpo 13) :/ Mutta ei se mittään sen jo arvasin, luget lopetin ja vietin päänsäryttömän päivän, joten jotain postiivista! Koittaa huomenna soitella polille jatkosta ja oottaa että se vuoto alkais..
 
Rowan79 Jaksuja sinne!!Kyllä se vaan monesti tää lapsettomuus laittaa parisuhteen koetukselle ja nythän tarttet kaiken mahdollisen tuen! Toivotaan että huomenna jo päivä parempi ja asiat järjestyy parhain päin:)

melargia Toivotaan että vuoto ei alkaisi, toivoa kummiskin on siihen asti kun vuotoa ei näy :) Saattahan se muuten olla että syysloma viikko just sillon...

Nyt kävi suunnattomasti ahistamaan se lääkärille meno!!!Muutenkin niin iso kynnys oli lähteä koko hommaan mukaan niin olisin halunnut että lääkäri olisi ees ollut tuttu :( Ihan kuka tahansa polin kolmesta lääkäristä olisi tuonut tietynlaista turvallisuuden tunnetta!!Ja nyt jos joku tuuraaja vielä ni tottakai toivois että lääkärit ei vaihtuisi kokoajan hoitojenkaan ajan. Voi ahistus sentään :( Saiskohan tuon ajan muutettua jollekkkin muulle lääkärille...
 
Sain sitten kirjeen polilta jossa luki " olemme saaneet lähetteenne ja olemme teihin yhteydessä seuraavan 2kk sisällä " aaaaaarrrrrrggg:stick::kieh::headwall: mä jo kerkesin intoilla et NYT SAIN SEN AJAN! Mut paskanmarjat..ääh, ärsyttävää..
 
tyty tsemiä! onhan toi pitkä aika, mutta voihan olla ettei ihan kahta kk tarvii ottaa... ja jossain muualla jonot on paljon paljon pidemmät

melargia pöh =( ne taitaa polilla vielä suositella testaamaan pp16? musta oli ainakin tosi turhauttavaa oottaa sinne asti, kun toivo meni jo pp14.... jaksuja
 
tyty86 tuo oottaminen on niiiin perseestä!!!Ite varmaan oisin niin kärsimätön että soittasin ja koittasin vaikka millä keinoin saada ajan varattua:( Jaksuja!!

Äsken kun koitin kirjautua tänne, niin ei meinannu millään onnistua!Varmaan 10 kertaa kirjotin salasanankin uusiks,kunnes huomasin että nimimerkin kohdalle olin laittanut "onnetonpuli" :D
 
  • Tykkää
Reactions: soja
Päivän naurut sain kyllä tuosta onnetonpuli -jutusta :LOL:

Arvaa soja, miten Päivi L. tänään kommentoi kun sanoin että nega tuli? No voi pöh :LOL: Kiitos symptiasta :)

tytyllä taidetaan vaatia pitkää kärsivällisyyttä :(

Tänäänki puhdas nega, ei ollu kyllä puhetta että pitäis vielä testata, nyt vaan ootella että se vuoto alkais ja sitte suunnitella jatkoa.
Mut joo ei kaadu minun maailma tähän :), olihan se jo voitto että päästiin tännekin asti!
 
  • Tykkää
Reactions: soja
Rowan Miun mies sano on sanonut mulle ihan vastaavaa..mut kai se on nyt tottunu tähän tilanteeseen ja ottaa vähän erilailla nää mun mielialojen heittelyt kun sillon ihan hoitojen alussa.. Tietää kuitenkin että esim. mun kiukuttelut ei johdu hänestä, vaan pelkästään nuo lääkkeet tekee miusta ihan eri "ihmisen" tai sanottasko hormoonihirviön.. :kieh: Kaikkeen tottuu.. vaatii mieheltäkin tietynlaista suhtautumista tämä koko homma....

tyty hmm, eiks siitä kirjeestä huolimatta sinne polille vois itse ja katsoo antaisko ne vaikka suorilta sen ajan.. jos soittasit ja tiedustelisit suurinpiirtein sitä jonon pituutta jne..?

hahah, toi onnetonpuli-juttu sai repeemään :LOL:

Melargia Eilen soitin polille ja sanoin negasta niin pääs Päivi L:n suusta ihan samat sanat :D Pitää soitella polille sit kun joku kaunis päivä se vuoto alkaa.. näillä näkymin sit alkavan kierron lopussa alkais IVF pitkällä kaavalla.. tuntuu taas aika kaukaiselta seuraavat toimenpiteet...

Ja tosiaan vuotoa ei vieläkään, kidutin itteeni läväyttämällä vielä yhden negan päin naamaa tänään (pp18) vaikka kyllähän tuo tulos oli ihan selvä muutenkin.. aattelin vaan et jospa tässä ois joku psykologinen kamppailu kropan kanssa menossa ja saisin huijattua sen vuodon alkamaan :stick:
Toistaiseksi tää mun suunnitelma ei oo osottautunu toimivaks, kauheet menkkakivut mut vuotoa zero.... :headwall:

Syömään meno kuulostaa hyvälle.. Pikku darrassa saattaa maistuu ruoka! :D Oisko paikkaehdotuksia? Heitellään ideoita.. tää vois ehdottaa esim. amarilloa?? Ja treffataanko siis tasan klo kolme reikä reikä jossain ennen sitä ruokapaikkaa vai mites? Numeroita varmaan vaihdella yksäreillä et kaikki mukaan tulijat löytää oikeen porukan? vai laitetaanko pillupampula-pakkaukset kaulaan roikkumaan :LOL:
Niih ja montas meitä nyt onkaan lähtijöitä?
 
Hei onko kellään numeroo sinne polille? Kun mulla ei sitä ole, ja LMLB hyvä idis olis soittaa sinne ja kysellä vähän etukäteen asioista.
Menin sit tekee r-testin joka nega joten soronoo..ootellaan et perse rupee vuotaa..
 
LMLB Tuo pillupalleropaketti juttu kuulostaa hyvältä idealta:D

tyty86 Polin numero 013 1713097

Täällä koitellaan harrastaa luomuilua vaikka täysi mahdottomuus edes kuvitella raskautua 8 vuoden jälkeen. Tuli käytyä litukasta kassillinen greippimehua, joten sitä juon minkä kurkusta alas saan.


Terkuin greippimehua nautiskeleva "onnetonpuli" :D
 
Kiitos ihanat tsemppauksesta! :heart:

Meillä taisi käydä miehen kanssa eilen pikkuinen väärinkäsitysonnettomuus tuossa. Kun illalla eilen tulin töistä, sanoin miehelle miten paha mieli miulla oli ollut koko päivän. Mies ihan pokkana kyseli, että mistäs se johtuu? Vastasin sitten, että no tietenkin siitä mitä sanoit aamulla autossa! Siinä sitten taas itkee tihrustin ja mies oli vähän ymmyrkäisenä, että miten mie nyt silleen. Hän ei nimittäin omien sanojensa mukaan ollut tarkoittanut, etteikö ikinä yritettäis uudelleen, jos tarve vaatii, mutta ei kuitenkaan ihan heti jaksais. Minä sitten siihen, "muttaku ei me voida enää vuosia ootella". Niin mies oli tarkoittanut kuukausia :stick:. Meillä sit vissiin vähän eri aikakäsitys! Mie valistin, että eihän me joka tapauksessa 2. hoitoa tehdä kuin aikaisintaan ensi keväänä, kun on nyt tämä eka ja sit jos ei tärppää ja jos on HYVÄ säkä, niin PAS:it päälle. Ja että en miekään herrajumala jaksais heti perään todellakaan tätä samaa rumbaa. Mies sitten oli sitä mieltä, että kai se keväällä ois jo sitten ihan ok. Siis voi huokaus taas, kun mie oikeesti koko eilisen päivän olin ihan hirveessä piinassa tuon takia ja sit olinkin käsittänyt väärin. No, miulla on ollu tähän kyllä taipumusta tämän Procrenin jälkeen ja varsinkin nyt tunnen itteni ihan sekopääksi. :headwall: Ja sit päätettiin, että nyt keskitytään tähän ekaan hoitoon ja mennään askel kerrallaan. Mutta toivottavasti mies sitten keväällä on taas valmis koitokseen, jos ei plussaa ennen sitä tule.

jauhopeukalo, me sit tosiaankin mennään ihan yhtä matkaa. Ollaankohan punktiopöydälläkin sit samana päivänä. Huomenna ois eka piikki. Vasteesta ei kyllä oo mitään hajua, kun ei oo ennen tätä hoitoa tehty. Miksi sulla alkaa noin isolla annostuksella? Aika yleinen taitaa kuitenkn aluksi olla tuo 150 IU. No, yksilöllisestihän ne niitä tietty määrää.

soja, joo paljon miehen mieltä painaa just miun jaksaminen. Ja kun oon sairastanut masennuksen, se pelkää että se nyt tulee takaisin. Vaikka ei tässä ole kyse samoista asioista kuin silloin nuorena. Kiitos tsempistä! :)

onnetonpulu ja LMLB piristitte kyllä iltaa pulilla ja pillupalleroilla! :LOL:

tyty, kannustan minäkin soittamaan sinne polille ja vähän tarkemmin kyselemään mahdollisesta ajasta! Ei siinä ainakaan häviä mitään. :)

Melargia, no tällä kertaa sit toivotaan sen vuodon alkamista sinne, niin pääsisitte suunnittelemaan jatkoja.

LMLB siellä jo jatkosuunnitelmat siis selvillä, tsemppiä vaan uuteen kierrokseen!

Miulle ainakin se Amarillo käy. Mie pääsen töistä klo 15, eli en ihan siihen ehdi. Oon kuitenkin töissä keskustan tuntumassa, joten ei pitäis kauaa mennä. Laitellaan vaan numeroita yksäreillä jakoon. Melargian mie tunnistankin, kun nähtiin aiemmin, mutta muista ei mitään "hajua". Vähän vois tuntomerkkejäkin siis kukin itsestään laittaa vaatetuksesta tms. Ja LMLB kyseli porukan päälukua, näillä näkymin taitais olla 5 tulossa, eli jauhopeukalo, Kati, LMLB, Melargia ja Rowan.
 
Viimeksi muokattu:
tyty on sinne joo. Ma,ti ja to 8-8.30 ja 14.45-15.15, ke 8-9 ja 14.45-15.15, pe 8.30-9. Vinkkinä, että maanantai on sellanen päivä, ettei sinne meinaa päästä läpi jollei oo joku guru :D Minä en ees koita ko päivänä soitella sinne..

LMLB Mainio heitto :LOL:
Minä kokeilin käänteispsykologiaa tuohon vuodon saamiseksi ja laitoin valkeet alkkarit ja tsadaa, jotain se tais auttaa :D Kaikki keinot on sallittuja!

Rowan Hyvä että se olikin väärinymmärryskömmähdys ja kaikki on nyt kuitenki teillä ihan ok? Tänään teillä eka pistos, jännää!

jauhopeukalollakin sittte tänään eka pistos, tuikkaustsemppiä!! Hieman isompi annos sinulla :D

Se Amarillo käy oikein hyvin!! Nam :p
 
Hauska tuo onnetonpuli- juttu. Päivän naurut kyllä sain :)

Rowan Annostus sen takia iso ku ei keväällä saatu vastetta ku se 5 kypsää munasolua. Miun kroppa on huono ottamaan näköjään vastaan noita. Kiva kuulla että teillä olikin vain väärinymmärryksestä kyse. Meillä on kans niitä välistä, aika usein itses ku mies on huono selittämään ja mie huono ymmärtämään, yhtälö harvoin toimii vaikeissa asioissa.

Amarillo käy ruokapaikaks, meinasin muuten itse ehdottaa samaa. En oo siellä käyny pitkilleen :) Mie pääsen töistä puoli kolme ja miulla menee ajellessa vähä reilu puol tuntii että en kyllä ihan kolmeen minäkään kerkiä.
 

Yhteistyössä