heips..
soja, hienoa että voit paremmin. tosin voin kyllä kuvitella miten jännittää mennä sinne kaverin vauvaa kattomaan.. Miun kaveri synnytti pojan keskiviikkona (tärppi ekasta inssistä). Ja serkulla kohta laskettu, sillä onkin jo kolmas lapsi ja asuvat kauempana. Toivottavasti tapaaminen ei ole saanut mitään kauheaa myrskyä aikaan teidän tunteissa. :hug: Oikeesti huippua, miten kuulostat virkeältä, kun saat lomalla touhuta mieluisia juttuja. Mites vatut, joko ne on kyspsiä. nimim. meilläkin olis pari paikkaa katottuna, jos ovat jo kypsiä.
kipinäkenkä, ootko pitkäänkin ollu remicade tiputuksissa? Tehosiko se sulle hyvin silloin? Oliko niin että nyt käytät reumalääkkeistä vaan prednisolonia? Voin kuvitella ettei oo helppo olo, jos on aiemin ollu useampikin lääke. Jaksamista, ja muista tosiaan levätä. (mie paraskin sanomaan) Voi kun tuo remppahomma kuulostaa ihanalle, ite vielä vaan haaveilen oman kodin laitosta..
rosetta, et malttanu pysyä erossa meistä
Onnea vaan triplatädille. Ollaan tosiaan viestitse yhteyksissä tuossa vielä sunnuntaina.
ON:Voi kun joku asia alkaisi edetä. Kävin eilen saikulla juttelemassa tuosta unettomuudesta, joka ajoittain vaivaa. Nyt on sitten varalla nukahtamislääke, että otan sen jos valvominen alkaa kestää.. Ihan hyvä niin. Ja teki muutenkin hyvää puhua tästä olosta. Masennusta tää e ole, vaan ennemmin surua ja pelkoa, joka vie alas. Nyt kahtena yönä oon nukkunu hyvin, se on jo hyvä. Mieli on vaan maassa. Tuntuu että kaikki on raskaana ja aina vaan puhutaan lapsista ja suunnitelmista. Tekis mieli huutaa täysillä, että joo, me oltais vanhempia jo ajat sitten oltu jos tää ei olis niin vaikeeta! Itkeny en oo nyt pariin viikkoon varmaan, vaikka lähellä on ollu monta kertaa.
Koitan jotain positiivista keksiä, mut alavireistä on. Poli ajan sain jo 31.8. ja tuli ihan tarpeellinen tarkastus terolutin alotukseen, muuten olis pieleen menny. Nyt vaan odotellaan! EDELLEEN.
Työasioista niin töissä oon ollu, nyt jos vaan sais nukutua, niin en oo mielestäni sairasloman tarpeessa. Kotona sairastaessa aika kuluu vaan hitaammin, ja ehtii miettiä liikaa.
Oman kodin hankinnasta, niin syys-lokakuussa tulee varmaan jotain tietoa noista tonteista, joista haaveillaan. Mie oon ihan varma että jos se projekti pyörähtäis käyntiin, niin sais muuta ajateltavaa ja odotettavaa. Mut kaipa sekin on liikaa vaadittu.
Mä nyt annan tulla täydeltä laidalta tän olon tähän ruudulle, kun tiedän että teihin voi luottaa.
VERTAISTUKIRYHMÄSTÄ ja tapaamisesta, mulle käy päivällä kyllä silloin ensi keskiviikkona. Olisko 13 hyvä? TOivottavasti soja ei sitten palaveereta kahestaan, olishan se kiva jos rosetta ja muitakin pääsis mukaan. Mut eipä silti, kyllä me ryhmä saadaan aikaan siinäkin tilanteessa
Mietitään joo silloin sitä lehtistä ja muuta tähän liittyvää. Toki ideoita saa esittää milloin vaan, heti kun sellaisia ilmaantuu!
Mitä olette mieltä, otanko yhteyttä simpukkayhdistykseen ja laitettaisko heille tuo sähköpostiosoite? Miusta se vois laittaa kyllä. Polille päin tuon tiimoilta oon sitten yhteyksissä, kun meillä on jotain kättä pidempää.
Viikonloppuna menossa sunnuntaina sinne pyöräilemään (Kuoringan ympäriajo), toivotaan kaikki nyt hyvää säätä. Yks työn kautta tuttu lähtee, poljetaan vissiin samaa matkaa ja se tietää reitin paremmin kuin mie. Noh, toivottavasti saa ainakin liikkua tarpeekseen. Jeps, hommia jotain tässä, kuristelen myöemmin onko kukaan joutanu linjoille.