Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Morjesta!
Mie oon syöny ihan tavallista multitabsia ja sitten välillä jotain kalaöljyjä, vähän vaihdellen merkkejä, mut nyt on ollu pari kuukautta taukoa, kun loppuivat, enkä ole muistanut ostaa. Lisäksi sitten miulla on kalkki+D-vit. ihan jatkuvasti käytössä (sain reseptin) tuon osteoporoosin takia.

Ystävistä: miulla on tosi paljon hyviä ystäviä. Itse en vaan nyt oikein jaksa ketään. Nyt kun olen ollut 2 vkoa aika rauhassa yksin kotona, ollu hyvä olla. Ja miehen kanssa vielä parempi :heart: Mutta viikonloppuna nähtiin muutamia ystäviä, niin olin eilen jotenkin ihan poikki. Ärsyttävää, kun en ole tälläinen ollut ennen :headwall: Normaali minä on oikeasti sosiaalinen ja nauttii "viihdyttämisestä", mutta nyt vaan oisin hiljaa... pidän kyllä siitä että ihmisiä on lähellä... Äh, en osaa selittää :/

Aurin-ko paljon paljon jaksamista sulle. Tosi kiva kuulla että keskustelut edes hetkellisesti helpottivat. Mites oot töissä jaksanu? Miulla aika paljon samoja fiiliksiä kun sulla... oottaa vaan jotain... itse jo tosin odotan että ne viimesetkin pakkasnenät saatas käytettyä pois... loppuis tää joskus....

Meen huomenna töihin, onneks ei oo tällä viikolla kun ti-to töitä, jotenkin edelleen yhtä väsynyt olo... Tosin viikonloppuna valvoin vähän "pidempään" (eli pe 01 ja la 23). Mut eihän normaalisti ihminen väsy jos yöunta kuitenkin tulee 8-9h. Paskanpaska!

No, nyt lähen hierontaan, ja koitan piristyä. Ja luulenkin, että kun oon nyt vaan lepäilly, niin työ tekee varmasti oikein hyvää, saa muutakin ajateltavaa kuin itsensä.

Rosetta jaksamista sulle ja ystävillesi

kipinäkenkä mites menee?
 
soja: jaksamisia sinne :hug:

Meillä on tänään 2-vuotis hääpäivä =). Ihanat 2-vuotta on ollut, vaikka ei ole kaikki mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Meillähän piti olla taapero tässä vaiheessa :LOL:. No eipä ole elämä ennenkään suunnitelmien mukaan mennyt....
Mitenkään ihmeemmin ei juhlita, eikä meillä ole tapana mitään lahjojakaan ostella. Viikonlopulle voisi jotain kivaa ohjelmaa yrittää keksiä.

Miekin lasken jo suunnilleen päiviä, että millon pääsen Päiville soittamaan ja varaamaan jutustelu aikaa IVF-hoitoa varten =). 4 viikkoa vielä :D. Miten muuten teille, ketkä ootte IVF-hoidossa käyneet onko tehty pitkällä kaavalla kaikille?
 
Niin pilvinen ja sateinen päivä, hyvin joutaa koneilemaan...

Rosetalle ja miehelle onnea hääpäivän johdosta :heart: :flower: Viettäkäähän ihana päivä nauttien toisistanne =)

Me ollaan miehen kanssa samanlaisia, että harvemmin ostellaan toisillemme lahjoja, niin synttäreinä kuin hääpäivinäkään. Miehessä on ainakin lahjaa miulle ylin kyllin ja toivottavasti mie riitän hänelle :heart:

Soja: Miula työ sai ajatukset muualle suruista ja murheista ainakin sen työpäivän ajaksi, toivottavasti saat siekin muuta ajateltavaa siellä työn lomassa. :hug:

Omaa napaa: Eilen otin viimeisen clomin joten nyt ollaan vaan ja toivotaan, samalla ku odotellaan. Simppoja on laiteltu jo matkaan ja kun mies on tässä kaks viikkoa lomalla niin tulee olemaan hyvin seksipainotteinen loma hällä :LOL: Ei laita vastaan kuulemma!

Itessäni oon huomannu ihan toisenlaista halukkuutta ku aikasemmissa kierroissa. Johtuu varmaan siitäkin, kun toiveet raskautumisesta on nyt himput verran suuremmat niin tekee mielikin enemmän ja voihan se olla että nuo lääkkeetkin siihen jotenkin vaikuttaa. Tekis mieli olla murussa kiinni koko ajan :heart: ;)

Tunteet on pinnassa, myöskin. Edesmennyt koira on mielessä yhä useammin ja useammin, ja kyyneleet valuu... Mahdoin olla näky lauantaina kun käytiin paikallisessa kuppilassa. Siellä sattui eräs tyyppi joka tykkäs meiän papasta kovasti ja kun hänen kanssa juteltiin papasta, niin kylhän se itku tuli monet kerrat :'( :'( Eilen sanoin miehelle että voisitko vedellä litukalla minnuu kun vetistelen jatkuvasti? Loppuis tää ininä. Ei kuulemma voi. Voisin muka nostaa jonkun syytteen väkivallasta, ailahtelevainenkin ku olen, mukamas :kieh:

muoks. Ei ihan putkeen menny lihavoinnit....
 
Hei kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa!

Rosetalle ja miehelle onnittelut 2 vuotis hääpäivän johdosta. :flower:

Meillä ensimmäisessä IVF oli synarela nenäsumutteet, olikohan 4vko sumuttelua.. Jonka jälkeen jatkoin pistoksilla. Toisessa ja kolmannessa, e-pillerit/pistokset. Muistaakseni pillereitä meni se 4vko.. Pitkä hoito prosessihan se on, mutta kyllä sen jaksaa. Pitää vaan toiveet korkealla.. Niinku minä, ja miten loppujen lopuksi kävi.. Tiputtiin korkealta ja lujaa, takaisin lähtökuoppaan.. :'(
Mutta se riskihän on otettava hoitoihin lähtiessä. Mikä on se lopputulos.

Palailen taas!
 
Kipinäkenkä: Ihanaa seksilomaa vaan sinne :D.
Kiitos onnitteluista.

Jousi: Kiitokset onnitteluista. Kyllä mie luulen jaksavani, kun sitten on kuitenkin edes mahdollisuus raskautua ja nyt ei vielä oikein osaa murehtiakaan mitään, vaikka toki voi mutkia matkaan tulla. Toivotaan kuitenkin ettei mitään isompia ongelmia tulisi ja päästäisiin ainakin siirtoon asti. Varmasti olisi kyllä hirmuinen pettymys, jos ei siirtoon asti pääsisi, kun mullakin on aika isot odotukset. IUI-hoidot mulla meni yllättävän hyvin, pahinta oli se viimeinen piina viikko ja sitä seuraava pettymys:( .
 
Rosetta :heart: Onnea hääpäivänä! :heart:

myökään ei kummemmin juhlittu ainakaan 1. hääpäivää, tuskin seuraavaakaan. Tai no, meille retki läheiselle laavulle, makkaran paistaminen ja kuuman kaakaon juominen oli juhlaa :heart: (meillä siis oli talvihäät)

mukavaa viikonjatkoa kaikille!
 
Soja: En miekään kaipaa mitään ihmeellistä muistamista, yleensä meillä "juhlitaan" synttäreitä ja muita tärkeitä päiviä laittamalla jotain hyvää ruokaa viinin kera. Eilen käytiin vastoja tekemässä pakkaseen talveksi ja yksi täksi päiväksi =). Niin ja sain mie anopilta hääpäivä kukan sunnuntaina lähtiessä. Nappasi kukkapenkistä pionin oksan mulle kotiin vietäväksi. Pioni onkin yksi mun lemppari kukista, oisin niistä morsius kimpunkin halunnut, mutta en saanut niitä silloin mistään, joten tyydyin sitten perinteiseen ruusukimppuun =).
 
hei kaikille. vähän sateisia päiviä tiedossa, mutta koitetaan antaa sään olla häiritsemättä. :headwall:

Soja, kyllä mie ainakin taidan tietää mitä tarkotat tuolla, ettei jaksais olla sosiaalinen, ettei jaksa vaan. Miekin oon "normaalisti" ulospäinsuuntautunut ihminen, mutta joskus kun on vaikeeta niin on tosi hankalaa olla missään seurassa. Toivottavasti sulla töihin paluu on antanu tavallaan lepoa itsensä kanssa olemisesta. Mie oon nyt todennu, että mitä täydempiä päivät on, töihin, harrastuksiin, asioille, sitä parempi, mulle jää vähemmän aikaa miettiä mitään..

Kipinäkenkä, nauttikaahan peittojen heiluttelusta ;) Ja pidetään peukkuja täällä! Meilläkin onneksi tilanne heräsi eloon, oli varmaan kolme viikkoa hiljasta, kun jo ennen sitä leikkausta alko ne kivut jotka esti touhuilut ja sitten leikkauksen jälkeen ei kyllä heti huvittanu, silloinkaan kuin olis jo "saanu". Mutta tilanne onneksi näyttää silläkin puolella palautuvan.

Jousi, sulla taisitulla kipeät muistot mieleen *hali* Miustakin tuntuu että eka IVF on varmaan henkisesti tietyllä tavoin raskaimpia kun siinä ollaan niin kovilla odotuksilla väistämättä. Mutta ne naiset ei kyllä luovuteta! Nautihan lomasta, satoi tai paistoi.

ON: välillä helpompi, välillä vaikeampi olla. Oliskohan pahin jo takana..? sitä toivon. Varsinaisen liikuntaspurtin oon ottanu, se kyllä nostaa mielialaa. Ja joitakin tavoitteita ja juttuja siltä tiimoilta oon keksiny. Lähden rokkiviikonloppuna (kun en oo nyt sinne menossa) Kuoringan ympäriajoon, pyörillä. Siitä tapahtumasta oli pieni juttu Karjalan heilissä ja aattelin että siitä :) Ja syksyllähän on ne liikunnaiset ja sitten katajahölkkä, niin jos tilanne sallii (TÄRKEIN asia ensin, TIETYSTI) niin vois vaikka lähtee. Verikokeista, niin 3 oli enää HCG maanataina, eli negatiivinen. ei siis enää kontrolleja. Ja toinen hyvä uutinen on se että PAD (eli näyte) vastaus tuli. Se leikkauksessa saatu "materiaali" oli ns. normaali graviditeetti, joka vaan oli munatorvessa, ei siis mitään epäilyttävää/pahanlaatuista. Mut erehdyin sitten laskmaan että se oli iältään jotain 8 viikkoa, vaikkei sitä KU varmaan silleen lasketakaan.. Tuli taas tippa linssiin..

Onnea ROsetalle hääpäivän johdosta! Me vietettiin hetki sitten 3 v kihlajaispäivää, ja kohta ollaan oltu 7 v yhessä. Häät, on ne tulossa, päivästä vaan ei vielä olla päätetty ;) voipi siihen mennä vielä vähän aikaa.

Muistatteko mikä päivä siellä polilla olivatkaan puhelimen päässä? elokuun puolivälissä?Roikun varmaan heti puhelimessa. Ja kyllähän ne keskuksessa osaa vastata että milloin ovat seuraavan kerran paikalla.

Kuuluillaan taas, ja pianhan me jo nähdään!
 
kipinäkenkä kiva kuulla että peittojen heiluttelu on maistunu :p pidetään peukkuja että siitä olis sitten pitempi aikaistakin iloa... ja sure ihan rauhassa, onhan se ihan ymmärrettävää. Ja toki nää kaikki hormonikoktailit tekee osansa :LOL:

Jousi80 mulla alotettu aina piikittelyistä, ei oo ollu noita sumutteluja. Kierto on sit pidetty yllä pillereillä tai hormonikorvaushoidolla, pillereitä inhosin, ne teki miut oikeesti hulluksi!

aurin-ko hyvä että asiat ovat kunnossa, vaikka tuo oli kyllä tosi kurjaa mitä jouduit kokemaan :hug: ja toi liikunta ja toimiminen kyllä auttaa! pitäsköhän myydä rokkilippu ja keskittyä itsekin vaan liikuntaan?

oma toinen päivä menossa töissä. Viime yön taas nukuin (valvoin) ihan paskasti, edellinen oli hyvä yö, mutta lääkkeillä. Mut töissä ihan kohtuullinen olo.... en vaan saa syksyä mielestä. ja eilen jo menin laskemaan kierron päiviä ja millon se PAS ehkä vois olla. Voi JEESUS että sitä pitää olla tyhmä. Eikö vois hetkeksikään UNOHTAA!!!??? Pakko vaan uskoa siihen että kyllä tää helpottaa kuhan syksystä on selvinny. Ja mitäs sitten jos tää kesä menee näin, onhan noita kesiä vielä tulossa....

pitää jatkaa töitä.... (ai miullako motivaatioa hakusessa :ashamed: )

soja
 
heips, unohdinkin äsken sanoa siitä IVF:stä, eli mulla passailtiin vuoto terolutilla, koska muuten vuotoja ei tule. sitten muistaakseni kp2 alotin pistokset. Mulla lyhyt toimii tosi hyvin, munasoluja saatiin muistaakseni 14 vai 15, ja alkioita, kaikista tuli 1. luokkaisia, tuli 12. jäljellähän niitä on nyt 9 kpl.. yks ei selvinny pas sulatuksesta.. jeps, nyt täytyy mennä..
 
Aikaa kun miettii taaksepäin, niin kipeät muistot palaa mieleen väistämättä. Uskon/tiedän tosiaan, että me kaikki olemme paljon paljon vahvempia. Mutta miksi kohtalo johdattaa meidät käymään läpi hoitoja perä toisensa jälkeen..?! Kuinka kauan joudumme tai jaksamme? Milloin tulee se raja vastaan "että nyt riittää"?.. Mutta niin kaun kuin on toivoa, me yritämme. Eikös niin naiset? Periksi ei anneta.

Huomenna autonkeula kohti Helsinkiä. Lähden pikkuveljien kanssa veljen ja hänen avon luokse viikonlopun viettoon. Linnänmäellä ja ehkä myös kokeasaaressa tulee käytyä. Tänä iltana viellä laukun pakkaaminen, maanantainahan vasta purin. Rokki viikonloppuna vuorostaan suuntaamme meidän mökille avon kanssa jonne myös veli tulee avopuolisonsa kanssa. En ainakaan voi valittaa etten ole lomalla käynyt missään. :)

Keräillään jokainen voimia syksyyn ja heilutellaan peittoa silloin kun huvittaa. :p
"ota löysin rantein, alä jännitä.." :LOL:
No joo.. Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua kaikille! Palailen taas koneen äärellä ensivko.
 
Aurinko: Miekin oon yrittänyt mahdollisimman paljon keksiä ohjelmaa nyt kesän ajalle, ettei kerkiä niin paljon ajatella =) . Tässä tilanteessa keskenmenon kokeminen on varmasti hirvittävän raskasta ja vaikeaa, vaikka on sitä varmasti muutenkin. Jotenkin vaan tuntuu niin epäreilulta, jos saa keskenmenon kun vihdoin jaa viimein onnistuu jollain keinolla raskautumaan :( :hug: .

Jousi: miekin oon tuota Miksi? kysymystä pyöritellyt välillä päässäni ja enpä ole mitään tarkoitusta tälle kaikelle keksinyt, enkä varmaan keksikään.
Ihanaa viikonloppua ja lomaa B)

Mulla varmaan alkaa uusi kierto vihdoin viimein viikonloppuna, vähän alkaa olla semmoiset tuntemukset. Eipä kerkiä ollakaan kun yksi kierto enää ennen hoitoa, jos seuraavasta tulee yhtä pitkä kuin tämä =) .
Huomenna suunnataan mökille töitten jälkeen yöksi ja lauantaina käydään varmaan Joensuussa vähän kaupoilla ja ehkä syömässä jossain. B). Onneksi viikonlopusta näyttää tulevan aika lämmin.
 
heips!

Jousi, kyllä täälläkin tiietään mitä tarkoitat noilla muistoilla ja surulla, ja sillä miksi kysymyksellä. Niihin vaan tuskin on olemassa vastauksia. Sen hyväksyminen on vaan itselle ajoittain kovin vaikeaa. Mutta olen kyllä samaa mieltä siitä että periksi ei anneta, sen verran sisuuntunut jo nyt oon! Oikein hyvää ja rentouttavaa lomaa sulle!
Soja: Yöunien menetys ei ole mitenkään kiva olotila :( Voi kun sun olo helpottaisi. Mulla se on vaan ajoittain, se kauhea tunne. Syksystä, niin mie mietin sitä joka kerta kun silmät saan auki, ja joka kerta kun ne sulen, ja xx kertaa siinä välillä. Sille ei voi mitään, ei voi.. *halaus* Toivottavasti työkuviot on kuitenkin sulle hyvä, eikä huono.
Rosetta: Mekin ollaan menossa syömään jonnekin serkun perheen kanssa la iltana. Ei olla nähty vuosiin. Mukaaa viikonloppua sinnekin!
Mammuliinos? huhuu..ei oo susta kuulunut?
Kipinäkenkä, siellä ollaan vaan pahanteossa ;) no ei tosi.

Sikaínfluenssasta, ootteko tullu ajatelleeksi, että se voi vaikuttaa meidänkin hoitoihin?? Suuri osa henkilökuntaakin tulee sairastumaan ja tehtävien järjestelyjä tehdään uudelleen. Mutta toivottavasti ei ekaksi polin kimpussa olla. Miun tuurista jos on kyse niin se ei olisi mitenkään yllätys.
ON: tässähän tämä viikko meni. Töitä sain painaa varsinkin nyt pari viimestä päivä silleen ettei kerinny miettiä liikoja. Sit oon jatkanu tätä urheilulinjaa. Ja kylläpä tuntuu hyvältä. Jonkin sorttinen ikiliikkuja vissiin. Aattelin saada itteni parempaan kuntoon, silleen mitä olin reilu vuosi sitten. Ja vielä viimevuoden lopussakin. Katotaan kuis naisen käy. Liikunnasta saa ainakin virtaa, ja hyvän mielen, vaikka hyvä mieli onkin välillä niin hetkellistä.

Aattelin nyt huvikseen mittailla aamulämpöjä. Tosin tuskin se oma ovis nyt tyhjästä tuliskaan, eihän sitä oo ollu vuosiin. Mut en kehtaa uteliaisuuttani ovistestejäkään tuhlata. 35,7-35,2-35,1, nousua, no ompa varmaan :headwall: tänään on kp 15, siitä leikkauksen jälkeen alkaneesta vuodosta. Toivotaan nyt että saan 6.8. alottaa terolutin, eikä mitään vuotoa ilmaantuis ennen..
Hikoiluvaivoista, onks kellään kokemusta yöhikoilusta? Tai unihäiriöistä? Heräsin aamuvuoroon mennessä 4.15 enkä saanu enää nukuttua, mulla on ollu näitä.. Välillä oli vaan parempana jo_Oma kiva käydä joka välissä suihkussa :headwall: ihanaa olla NAINEN, joo!

aurinko, kuitenkin
 
Aurinko: Miekin oon miettinyt sikainfluenssan mahdollisia vaikutuksia. Onneksi se taitaa kuitenkin enimmäkseen ilmetä sen verran lievänä, että kuormittaa varmaan enemmän terveyskeskuksia kuin sairaaloita =), ainakin toivotaan näin. Aikamoinen rokotusrumba varmaan tulossa syksyllä. Mie ainakin meinaan ottaa rokotuksen jos se mahdollista =)
 
Moi vaan kaikille! Tänne onkin tullut juttua sillä aikaa kun olin polttopuutalkoissa. Tehtiin iso läjä polttopuita miehen kanssa pilkekoneella, kolme päivää siinä meni mutta nyt on puuta =) Täytyis vaan vielä pinota... Siinä oma hommansa vielä. Tykkään kyllä puuhommista, mutta kädet ei varsinkaan pinoomisesta kamalasti tykkää= tiedän pinonneeni illalla sitten... Rannetuet auttaa jonkun verran, mutta heikothan nää miun kädet on, hirmusia halkoja ei niin vaan nostella.

Ollaan harjoiteltu sitä itse asiaakin ;) Ovista aloin tikuttamaan noilla halvoilla liuskatesteillä ihan huvikseni jo eilen, tänään kp11. Haamua pukkaa, toivottavasti viiva vahvistuu vielä!

Aurin-ko kyseli yöhikoilusta... Onneks ei ainakaan vielä oo tullu mitään hikoiluja, kun noissa clomeissahan mainittiin ne kuumat aallot ja hikoilut haittavaikutuksina. Mitään muuta "ihmeellistä" itsessäni (jaa, no ei tää tunteellisuuskaan nyt mitään niin ihmeellistä oo...) en oo huomannut nyt kuin tän järkyttävän herkkyyden. Eilen itkin kattoessani Serranon perhettä ja miehellä oli hauskaa... En tiiä mikä miun vollottamisessa häntä niin huvittaa?!

Liikkua oon nyt koittanut, ei se varmaan ainakaan huononna raskautumismahdollisuuksia. Crosstrainerilla "poljen" samalla kun mies treenaa, en kato ilkee lopettaa ihan heti kun vieressä on höperönä raudan kanssa painiva ja hikoileva mies, enhän halua olla heikompi ;)

Tämmöstä tänne, nyt siivoomaan. Mökki on kun pommin jäljiltä kun tuo polttopuu-urakka vei kaiken ajan parilta edelliseltä päivältä. Mutta jospa se rakas koti löytyisi vielä kaiken tän sotkun alta :eek:

Mukavaa viikonloppua kaikille B)
 
kipinäkenkä: Hyvä ettei tuon ikävämpiä oireita ole. Mulla kun tuntuu että nytkin (vaikkei oo mitään muuta lääkettä kuin metformiini) on niitä hikoiluja ajoittain, ja sit noita yöitä ettei saa nukuttua. Hienoa. Eipä silti, eihän tää oo mitään kevääseen verrattuna.. Toivottavasti ovishaamu vahvistuu! Hienoa kun sulla asiat etenee näin kesälläkin :)

Rosetta: Joo, toivotaan että harva tarvitsisi sairaalahoitoa, mutta kunhan enemmän sairastuu heikkokuntoisia ja valmiiksi monisairaita ihmisiä, niin pahoin pelkään kuin käy! Rokotusrumba varmasti tiedossa syksyllä. Miekin voisin osallistua, tuon ammatin puolesta, mutta tässä työpaikassa tuskin tarvii.

Ootteko kuullu missään vaiheessa huhuja että meidän polin toiminta loppuisi? Mie oon, tosin siitä on jo jonkin verran aikaa. Kuulemma työtekijöille ei oo sanottu mitään, ja monien vuosien ajan välillä tuota on väläytelty, mutta tähän asti se ei ole johtanut mihinkään oikeisiin toimenpiteisiin. Ja haloo, missäs sitten hoidettais?? Onneks on sentään hoitotakuu. Vaikka eipä se mitään takaa.. Anteeksi pessimismi. Tulee vaan sellainen fiilis aina ajoittain että kaikki mikä voi mennä pieleen, se menee!!
 
:attn: yöhikoilun varsinainen asiantuntija ilmottautuu!!! :attn:

nyt tilanne ok. mutta välillä just sen estrogeenin puutteen takia ilmeisesti oli ihan järkyttävää.... sai vaihtaa yöllä pari kertaa yökkäriä ja käännellä peittoja yms....

paljon oli muutakin juttua, mut pitää kommentoida/jutella myöhemmin lisää, tässä alka häähössäkät painaa päälle, huomenna on parhaan ystäväni häät ja kaasona toimin :heart: kynnet just lakkasin, toivottavasti kestää huomiseen....

Oikein aurinkoista ja mukavaa viikonloppua, ja koitetaan olla mistään sikataudeista huolehtimatta :LOL:
 
Mie olen onneksi hikoilulta välttynyt, eikä mulle muutenkaan clomeista tai menopurista mitään ihmeempiä sivuoireita tullut =).
Mie en ole kuullut ainakaan mitään huhuja että polin toiminta vois loppua. Kyllä ne varmaan on ihan vaan huhu puhetta.

Viikonloppuna käytiin tosiaan mökillä olemassa yksi yö. Saunottiin, uitiin ja grillailtiin. lauantaina käytiin Joensuussa kaupoilla. Löysin syyskuisiin häihin korkkarit=).
Eilen käynnistyi uusi kiertokin, toivottavasti tulee taas pitkä kierto niin menee varmaan aika sopivasti polin aukeamisen kanssa.
 
tuosta hikoilusta vielä, että miulla ei niinkään lääkkeet oo sitä tehny, vaan lääkkeettömyys
=(

Viikonloppu meni hyvin, häitä suosi huippu ilmakin. EIlinen meni sitten pötkötellessä ja herkkuja syöden kun venähti juhlinta melkein puoli kuuteen saakka :|

Tänään ollut ihme kyllä jotenkin iloinen mieli.... yleensä olen vähänkin valvomisen ja alkoholin käytön jälkeen ihan maissa. Toivottavasti ei kostaudu loppuviikosta, kun pitäs jaksaa rokkikin painaa... en kyl ihmettelis vaikka päättäsinkin olla rokin selvinpäin.

no, mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, pitää jatkaa töitä.

Ja ensi viikollahan meillä on sitten se tapaaminen, onko uusia innokkaita tulossa mukaan?
 
joo,hikoilusta ja unihäiriöistä, niin musta tuntuu, ettei ne oo mitenkään kiertoon sidoksissakaan, tulee ja menee millin vaan.. Viime yöt on menny jotenkuten.

soja, kiva kuulla että sulla on ollu hyvä viikonloppu. Samoin kuin ROsetallakin.

ensi maanataille toivotaan parempaa säätä!! Mutta nähdää, satoi tai paistoin.

).( on taas niin vaikea päivä, pelkään, pelkään, koitan rämpiä eteen päin. Syyskuun alkuunkin on vielä ikuisuus. Nyt sain sen lausunnon kirjallisena siitä kudosnäytteestä mikä otettiin munatorvesta.
"Munatorven kudosnäytteessä löydöksenä munatorviraskauteen sopiva löydös."
:'( tuntuu niin pahalle, se oli niin lähellä. Taas tulee vain "MIKSI"?

Hyvää yötä, palailen myöhemmin.
 
Aurin-golle isot :hug: Välillä ei pysty ymmärtämään miksi elämä noin koettelee...

).( Tikutettu on ja eilen kp14 saatu kaikkein vahvin viiva, vaikkei se, piru vieköön, ollut kuitenkaan ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Tänään testiviiva oli sitten hieman heikompi kuin eilen.

Että joo.. Kaduttaa etten ostanut sitä digitaalista testeriä ja sitten kaduttaa sekin, että ylipäätänsä aloin näiden testien kanssa pelaamaan!

Munasarja oikealta on kyllä arantuntuinen ja vihloo aika ilkeesti, että kai siellä jotain tapahtuu, vaikkei viivat tummiksi asti tullukaan. Toivon ainakin näin. Aika toivottomalta tuntuu nyt, mutta täytyy nyt yrittää pitää pientä toivoa yllä seuraaviin menkkoihin asti. Kunhan ei vaan kierto venyisi taas mahdottoman pituiseksi...

 
aurin-ko :hug: voi että, mie koitan lähettää siulle jaksamista! :hug: en oikein osaa mitään sanoakaan.... kai se vaan aika auttaa aikanaan... laitoin sulle muuten mailia.

kipinäkenkä niin, toi testailu varmaan toisaalta kivaa, toisaalta stressaavaa... en tiedä, kun ítellä ei koskaan mahdollista mitään ovista oo ollu bongailla. Mutta ehkä vaan kannattais nauttia pupuilusta? (joo, tiijän, ei se onnistu noin vaan :ashamed: )

pitää jatkaa töitä taas. moro!
 
soja: Kovasti yritän jättää tän raskautumisen pois ajatuksista, jos se vaikka sitten "vahingossa" tärppäiskin =) Vaikeetahan se on mutta jos heittäis nuo testitkin romukoppaan, niin vähentäiskö sekin jo osaltaan tätä painetta...

 
Auringolle iso halaus täältäkin :hug:

Kipinäkenkä: Miekään en saanut liuskoilla clomikierroissa selkeää plussaa. Tokaan clomi kiertoon ostinkin sitten digitaalisia lisäksi ja testasin niillä silloin kun sain jonkun näköistä viivaa liuskoihin. Digitaalisella sain oviksen bongattua, vaikka silloinkin liuskatestissä testiviiva oli hailakampi kuin kontrolli, joten ihan hyvin sullakin on voinut ovis olla nyt =). Mullahan oli insseissäkin clomit alkukierrosta ja hyvin munikset kasvoi. Mulla tosin clomit ohensi kohdunlimakalvoa niin lisäksi pistelin vielä menopuria noissa inssi kieroissa =).

Mies lähtee tänään työreissulle ja tulee torstaina kotiin. Jäädään Rasmun kanssa kaksistaan kotiin, Rasmu pääsekin sitten meidän makkariin nukkumaan ensi yöksi:D . Normaalisti se nukkuu omassa huoneessaan.
 
kipinäkenkä joo, itekkin oon yrittäny unohtaa hoidot, ja koitettu kaikki "murphynlaki" konstit että tärppäis.... :LOL: no, on sit tullu jo yks etelänmatka tehtyä ja toinen tulossa... ei tarvinnu perua raskauden takia :|

Rosetalle mukavia vapaapäiviä miehestä :D nautihan Rasmun seurasta.

terkuin soja

nim "kesällä taitaa olla töissä vähän löysempää ;) "
 

Yhteistyössä