Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Voi jousi, voimahaleja Sinulle :hug: Koirista viel sen verran että meiän edesmennyt Allu oli kans tosi lupsakka tyyppi, tosin kamalan omapäinen :p Nuorempi taas on tosi kovapäinen, aika dominoivakin osaa olla.

Aurin-ko: Täällä 70km etelään Joensuusta asutaan, Kiteellä. Kiteen kirkas ja Kipa :LOL:

No mie oon jo 29v ja naimisissa ollaan oltu kohta tosiaan 4 vuotta, ja yhteisoloa tuli keväällä täyteen 9 vuotta, niin onhan se hitto vie ihme että meillä ei lasta ole, saati kahta. Anoppi joskus sanoi kun oli meidän vauvayrityksistä ja miun perussairauksista puhe jotta "niin mie vähän mietinkin jo että niiden siun sairauksien takia ette oo vielä lasta alkaneet yrittää". Ai niin, ja miehen serkku oli kans miehen siskolta udellu että minkä takia meillä ei lasta oo kun xx kuitenkin niin lapsista tykkää?! Tuli sellanen olo että miehän se tässä oon taas pääsyyllinen kaikkeen, kun en kerta lastakaan pysty xx:lle antamaan, kun se NIIIIIIIIIIIIN lapsista tykkää. Argh.

Kylhän nää sairaudet jonkun verran vaikeuttaa tai ainakin aiheuttavat sen että joutuu suunnittelemaan sitä raskautta aika lailla etukäteen. Reumalääkkeissä on varoajat ( 3kk ja 6kk), joiden takia lääkkeet jätin pois vuosi sitten. Kunto alkaa kyllä olla jo sitten sen mukainenkin... Tänään just kohta lähdössä päivystykseen hakemaan kortisonia niveliin. Sitten taas sokerit pomppaa taivaisiin hetkeks, great.

Toivotaan aurin-ko että siun kohdalle ei satu yhtä tahdittomia utelijoita kuin mitä miulle. Baarissa miun miestä oli jopa onniteltu perheenlisäyksestä yhden kerran... Kyllä teki mieli lähtee paikan päälle kun mies viestiä laitto että onko meillä näkynyt vauvaa kun sellanen pitäs meillä olla?! Törmäsin tähän onnittelijaan sitten myöhemmin ja annoin kyllä kuulua. Oli nolona.
 
oma Olen vähän pitänyt paussia palstailusta.... lukenut oon pikana läpi vaan, joten jää nyt kommentoinnit muuten... täällä ei mittään oireita, helvetin äkänen kyllä oon, mutta ei edes "normaaleja" luge oireita eli rintojen turvotusta tai mitään. en tiedä mitä aattelis... no tulos selvii ´joka tapauksessa aikanaan... Olin viime viikol pari päivää sairaslomalla ja se helpotti vähän, tää viikko ollu parempi.

Palaillaan ja seuraillaan tilannetta... voi olla että menee ens viikkoon, loppu viikko mukavan kiirettä parhaan ystävän polttaritouhuissa =) vaikkakin vähän kenkuttaa olla limppalinjalla, mut eipähän koske päähän sunnuntaina =)

soja pp7
 
ainiin pakko sén verran kommentoida, että rotikat on kyllä aivan ihania... itse haaveilin bokserista... sit joskus isona...

ja mulle käy noista tapaamisehdotuspäivistä kumpi vaan. vähän jännitän asiaa vielä ja mietin uskallanko tulla... ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan?
 
Mulla on työvuorot nytten ajalle 1.6-21.6 asti. Viikko ennen uuttaa 3vko:n jaksoa tulee uusi, jossa on sitten nämä auringon ehdottamat päivät ma 29.6 tai ke 1.7.
Mites teille kävisi päivät aiemmin? Esim: 15.6 tai 16.6??
Tai sit odotetaan mun uusi lista joka sitten pitäisi olla esillä silloin 15.6 ja tietäisin nuo päivät.

Laittakaa ehdotuksii!

Meillä myös on omakotitalo jossa yksi lastenhuone tyhjillään.. Asumme pyhäselässä, eli semmoinen 20km kaupunkiin on meiltä. Avoliitossa olemme. Haaveilen kyllä naimisiin menosta, mutta toinen ei ole viellä innostunut asiasta. Yhdessä olemme olleet vuodesta 2002. Mun iän kertoookin nimimerkissä oleva syntymävuosi. Rotikan lisäksi meillä on sakemanni ja kissa. Kaikki tulevat keskenään tosi hyvin juttuun. Normaalia arkea elämme eläimien kanssa. Rotikan kanssa muutamissa näyttelyissä on tullut käytyä kun oli nuorempi, nuorihan se vielläkin on. Harrastaminenkin jostain syystä jäänyt mulla, salilla käynti. Ennen akstiivisesti viikottain kävin salilla, mutta nytten se on jäänyt. Hommia kyllä riittää kotonakin vuoden ajasta toiseen. Meillä on iso piha ja nurmikon leikkaamiseen menee 3-4h.
Polihan aukeaa viikolla 34 ja mulla on nytten tavoite pudottaa painoa. On päässyt nousemaan ainakin 5-6kg vuoden hoidoissa käymisen jälkeen. Laihduttaminen hoitojen aikaan ei ole onnistunut, kun tuntuu että ne lääkkeet turvottaa niin paljon. Nytten mulla on hyvästi aikaa pudottaa se paino missä se oli hoitoihin lähtiessä. Tavoite siis! Grilliin makkaroiden sijasta kasviksia ja kanaa.

Ei tämän enempää musta. Mutta livenä sitten saadaan toisistamme lisää uutta, sitä odotellessa.
 
Soja: Mie menetin sydämeni rotikoille jo lapsena, kun meillä oli lapsuudenkodissa rotikkapoika. Omilleni muutettuani aloin heti haaveilla omasta karvanaamasta ja kun sain näppiini yo-lahjarahat, aloin pentua kattelemaan. Sitten Allu miulle tulikin :heart:

Nyt vaan tuntuu siltä, etten osaa ottaa enää rotikkaa. Joskus tuntuu niin pahalta katsoa tuota Ransuakin, kun siitä tulee Allu mieleen, vaikka ovatkin ihan erinäköisiä.

Mukavia polttareita siulle, pidähän hauskaa B) Nimenomaan, eipähän oo killerikanuuna sitten sunnuntaina ;)

Miulla on ihan outo tunne tuolla alhaalla edelleen. Rinnatkin on ihan oudon tuntuiset. ärsyttää tällänen kun sitä sitten alkaa kuvitella vaikka mitä, vaikka siitä itsestään nyt ei varmaankaan kyse oo, kun ei siinä ultrassa mitään johtofollikkelia näkyny.

Voihan se olla että mie vaan kuvittelen nää tuntemukset tai sitten ovat vaan jotain normaaleja naisten juttuja, kuka näistä tietää.

Reumapolillekin tuli kutsu eilisen soittoajan seurauksena. Kahen viikon päästä täytyis sinne ajella käymään, vaikka ihan turha reissu se kuitenkin on. Mitä ne nyt mukamas pystyy tekemään, keinot kun on hyvin rajalliset. Ahdistaa :/
 
Jousi80: Tsemppiä painonpudotukseen, täällä ois sama suunnitelma kesän aikana! Ihan senkin takia, että meillä on elokuun alussa häät, niin ois varmasti helpompaa löytää joku kiva mekkokin kun painoa ois vähemmän. Ja tottakai myös sen takia, jos se kevyempi olemus auttaisi näissä kierto-ongelmissakin.

Miulle tuli ainakin 10kg lisää kun aloin parantamaan diabeteksen hoitotasapainoa noin 1,5 vuotta sitten. Laihduttaminen on tosi hankalaa, en meinaa laihtua millään vaikka oisin syömättä. Oikeesti, ei kamalasti motivoi jos paino ei tipu grammaakaan vaikka jättäis kaiken turhan (mässyn...) pois ja söis tosi säännöllisesti ja terveellisesti. Miun keho reagoi varmaan todella hitaasti ja sitten kun ei mitään tapahdu kahessa-kolmessa viikossa, miun motivaatio loppuu.

Nyt oon karsinu turhia hiilareita pois. Jos se alkais jossain näkymään *toivoo* Kamalasti ei oo kyllä ruoka maistunutkaan tän surun takia. Täytyykin käydä aamulla vaa'alla ;) Jotain "hyvää" jos tästä suruajasta ois seurannut...
 
Meidän Rasmus on kesätyö rahoilla ostettu pitkän haaveilun jälkeen. Mies ei aluksi ollut mitenkään innoissaan koiran ostamisesta, kun heillä ei ole koskaan koiraa kotona ollut ja muutenkin on hyvin vähän ollut koirien kanssa tekemisissä. Mie taas oon koiraihminen henkeen ja vereen, enkä pysty elämään ilman koiraa. Kotona kotona meillä on ollut Collieita, tällä hetkellä äidillä on yksi Collie ja pikku-siskolla kaksi. Jännä on ollut huomata miten on ajatukset koirista muuttunut positiiviseen suuntaan niin miehellä, kuin appi vanhemmilla Rasmuksen myötä. Appi vanhemmat ottaa mielellään rasmun hoitoon jos on tarvis, samoin minun vanhemmat. Viikon etelän lomien aikana Rasmus on ollut Iskän luona Helsingissä omalla kaupunkilomalla.

Mie oon kans yrittänyt nyt taas tarkemmin katsoa syömisiä, ettei pääse ylimääräisiä kiloja kertymään. Varsinaisesti ei kuitenkaan laihduttaa tarvitse. Mie oon viime syksystä keväseen asti käynyt pari kertaa viikossa jumpassa(kesällä ei täällä jumppaa tms. ole), lisäksi käydään miehen kanssa kerran viikossa uimassa ja vaihtelevasti hölkkälenkillä. Ollaan myös innokkaita marjankerääjiä, joten metsässä tulee vietettyä aika paljon aikaa syksyisin =) .
 
hei täällä uusi joka on nyt käynyt ensikäynnillä pkks:ssä. meillä siis yritystä 3/08 asti ja ennestään löytyy 1 lapsi joka on saanut alkunsa luomusti.
Meillä vika on varmaan miehessä ja mistä sitä tietää vaikka minussakin mutta minut tutkitaan paremmin vasta kun kesätauko on ohi. Ultralla katsoi viimekierrossa kp15 ja arveli että olin juuri ovuloinut ja limakalvot yms niinku pitääkin.

Mieleeni juolahti sellainen kysymys että mitenkähän paljon tollaset hoidot maksaa?

 
Moikka moi vaan taasen. Täällä on nyt kova keskustelu koirista ja paljonnyt tuntuu olevan rotikka-ihmisiä liikenteessä. Itse olen henkeen ja vereen tolleri-ihminen. Mun sydämeni suli heti, kun Jade meidän perheeseen tuli...hieman yli luovutusikäisenä. On niin ihanan lupsakka...ja tulee toimeen hienosti myös lasten kanssa. Mulle tuli tuossa pari-kolme vuotta sitten chihu-kuume, mutta onneks se meni ohi...liian kova kilohinta on niillä koirilla. Nythän tuolle miehelle tuli sellanen koirakuume, että kohta meillä taas yks haukku enemmän varmaan on. Ei voi kuulemma pitää yhtä häkkiä tyhjänäkään, kun rakennettiin sellanen ns. Koiratalo, jossa on kolme häkkiä ja koirien kopit ja ruokintapaikat on sisätiloissa... Sellanen pieni varasto...jossa voi myös säilyttää koirien ruoat ja muuta.

äitykkä07: teretulemas...! Tässä julkisella puolella on se "hyvä puoli" että me maksetaan vaan polimaksut ja lääkkeet. Toimenpiteistä en ole maksanut erikseen. Yksityisen puolelta en ole edes kattonut hintoja, mutta varmasti netistä löytyvät, jos siitä tietoa haluat. Lääkkeitten hinnoista kannattaa kans katella netistä. Mulla hintakatto ylitty reilusti tänä vuonna (oliko se jotain 670 euroo)! Toivottavasti ei tartte teidän lähtee lääkeitä ostaa ja saatte plussaa ilman hoitoja......
 
Mammuliinos: Miekin joskus mietin chihua, en tiiä mikä lie päähänpistos se oli, mutta hävis ajatuksista yhtä nopeesti ku tulikin. Mies eilen sanoi kun Ransun kanssa oltiin iltapissalla, että eiköhän se meidän rotu ole ja tule aina olemaan rottweiler :heart: Samaa mieltä, ei miusta oo rotuu vaihtamaan.

Teillähän on siellä tosi hyvät tilat koirille, vau! Meillä on ulkona vaan kopittomat tarhat ja muutenhan tuo sitten asustelee sisällä ja kulkee missä mekin. Kai senkin takia ei olla koppeja rakennettu (loppuun asti
:LOL: ) kun en raaski siellä koiria, tai siis koiraa, pitää. Raasua vois vaikka amppari pistää tai muuta vastaavaa. Taian olla ihan höpelö... Turhan suojelelevainen.

Tervetuloa vaan äitykkä07:lle miunkin puolesta!

ON: Eipä ihmeitä. Kp23 ja ei mitään sen kummasempia oireita, mistään. Että edelleen ootellaan niitä menkkoja joskus viikon päästä alkavaksi :saint: Eli toivossa on hyvä elää ja sitä rataa!!

Liityin nyt kalorilaskuriin, otin aikaa vuodeksi kerralla. Toivon, että ruokien merkkailu ja muu siihen liittyvä veis ajatukset pois ja yhtäkkiä vaan huomaisinkin että menkat alkaa ja hopihopi aptekkiiin Clomien ostoon =) Ja kiva ois huomata vaikka painonkin pudonneen =)
 
kiitos tervetulo toivotuksista :)

ihan mielenkiinnolla haluaisin tietää ettäminkä ikäistä porukkaa täällä on ja että onko lapsia ennestään vaiko ei. ja sitten myös että mistä lähtien yritystä on ollut.

Itse tuossa ajattelin että nyt on jo yk 17 menossa :(

Sitten kysymys kun lapsettomuus polikliniikka on kiinni niin mistä saisin tietää miehen simppatestin tulokset? olen yrittänyt soittaa sinne ties kuinka monta kertaa mutta ei se vaihde ole sitä osannut yhdistää minnekkään.
Ekan testituloksen tulos oli että 1 liikkumaton siittiö toivotaan että se johtui jännityksestä ja siitä että ei ollut koko näyte siksi pitikin uusi viedä ja odotan tuloksia että onko se syy tosiaan sitten siinä ja mitähän jatkoa ajatellen mahdetaan tehdä.
 
No mie oon vm. -80, mies samoin ja lapsia ei ole. Ei yhdessä, ei erikseen. Yritys aloitettiin lääkärin luvalla elokuussa -08, tulin raskaaksi 4. yrityskierrosta muistaakseni. Raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin rv.7+1 ja tää oli tammikuussa. Sen jälkeen kierrot olleet pitkät (51 ja 71 päivää) ja nyt pääsin sisätautilääkärin lähetteellä gynelle ultraan, jossa todettiin hieman PCO-tyyppiset munasarjat. Avuksi sain Clomifenit. Kesä mennään näillä ja jos mitään ei tapahdu, niin sitten syksyllä aletaan tutkia tarkemmin. Kai.

Miulla on kaksi perussairautta, 1-tyypin diabetes (sairausvuosia takana 21) ja nivelreuma ( 7v takana tätä) joiden takia sitten alettiin selvittämään voisiko raskaaksi tuloa auttaa jotenkin, koska reumalääkkeitä en nyt pysty käyttämään ja sen takia fyysinen vointi huononee koko ajan. Lääkkeiden varoaikojen (3kk ja 6kk) takia yritys päästiin aloittamaan vasta syksyllä vaikka päätös tehtiin jo kesän alussa.

Tämmöstä miula taustalla :)
 
Jep...mie täytän tossa juhannuksen tienoilla 25-v ja meillä on yksi lapsi PAS:sista saatu syntyny 11/07. Ennen lapsen saantia yritystä oli...en edes muista kuin pitkään , mutta... meidän hoidot:
3 x IUI negat
1. IVF nega ja ainut PAS PLUSSAAA!!!!
Tänä keväänä 2.IVF nega ja 1.PAS....(tulosta odotellaan pp 10)

Sitä en osaa äitykälle kertoa mistä ne tulokset saat.
 
Hitto, kylläpä taas ärsyttää...menin taas testaamaan pp11 . No ennalta odotettu negahan sieltä tuli. V****u jos ei vaihu keskiviikkona plussaks, niin taitaa pää levitä. Miks pitää olla ne testit siellä vessan kaapissa...kuka ne sinne aina hommaa...perkule!

Sitten toinen juttu...nyt jälkeenpäin kaduttaa, kun en mitään juttuja säilyttäny niiltä ajoilta, kun poikaa "tehtiin". Kaikki polin paprut oon hävittäny...ei oo ylhäällä, millä pp plussasin ja KAIKKI on hukassa!!!!!!!!!!!!!

Ja aivan kaamee nuhaki on viel iskeny minuun ja poikaan...pienellä lämmöllä höystettynä. Olo on ihan hirveen kurja ja väsyttää kamalasti, mutta nukutuksi ei saa (jotenka on "kivasti" aikaa testailla puoli viiden aikoihin aamulla, vaikka ei tarviis herätä ennenkun poika herää...typerä ihminen taidan olla) Ukkoki läks harrastaa ulkomaanmatkailuu tonne rajan taa...josko se tois lohdutuslakritsaa :p
nuhainen mammu pp11 ja negatesti
 
Mammulinos: Jospa se vielä plusaksi muuttuu *peukuttaa*

Äitykkä: Mie on 28 ja mies 30. Yritys alkoi meillä 07/07 ja eipä ole tulosta vielä kuulunut :|.
Kolmesti on inseminaatiolla yritetty tänä keväällä ja syksyllä sitten IVF-hoitoon =).Meillä miehellä normaalimuotoiusia simppoja normaalia vähemmän ja mie en ovuloi joka kierrossa. Meillä on tähän mennessä mennyt lääkkeisiin ehkä 200? ja joka polikäynniltä menee tosiaan se reilu 25?. Muita maksuja ei tosiaan ole.
 
Mammuliinokselle peukutan täällä peukut jo krampissa!! Jospa se vielä plussaksi muuttuu!

Krampista puheenollen, mikäköhän hitto miun selkäänkin nyt tuli :| Laitoin pyykkejä koneeseen ja sukka tippu sitten lattialle. Sitä kumarruin nostamaan, niin eipä onnistunutkaan. Eto sukan takia piti polvistua. Tuolla pakaran yläpuolella, oikealla puolella, siellä tuntuu pahalta. Kiva kiva :|
 
pikana omaa :ashamed:

pp12 siis menossa ja testit polttelee kotona kaapissa... onneks oon nyt töissä. aioin kyllä illalla testata ja sit taas huomen aamuna ja vielä se pakollinen testi sit ke aamuna.

Viikonloppu meni oikein kivasti, mutta nyt todella ahistunut olo... onneks huomenna aika mtt:hen juttelee... nyt taas tuntuu, että taidan jäädä sairaslomalle... se pari päivää toissa viikolla auttoi viime viikon yli, mut nyt taas puristaa ahistaa ja pihistää... vaikka viikonloppu oli periaatteessa oikein rentouttava... polttarit meni hyvin jne...

pitää ruveta töitä jatkamaan....

soja
 
Sojalle peukkuja myös testaukseen :)

Jää ihmeessä saikulle, kun siltä tuntuu. Turhaan itseäsi ajat piippuun, ainakaan töiden takia. Vaikka joskus sairaslomalle jääminen tuntuu vaikealta, varsinkin jos ei oo mitään sellasta "näkyvää" vaivaa tms, niin silti pitää itseään ajatella. Miun reumalääkäri ois kirjoittanut toukokuun loppuun asti lomaa silloin ennen vappua, mutta... Reiluun viikkoon suostuin :ashamed: Kai se että työ on määräaikainen ja nyt kesällä ehkä tulee paikka auki, vaikutti siihen etten halunnut pitkää saikkua ennen töiden loppumista.

Vaikka kaikki aina sanoo, että itteään ja jaksamista pitää ajatella, niin ei se vaan aina ole niin helppoa. Yleensähän se taitaa olla niin että ne jotka oikeasti ovat loman tarpeessa, sinnittelevät siellä töissä ja sitten ne, joilla ei oikeasti ole mitään vaivaa, lusmuavat saikulla jollain tekaistulla verukkeella.

Siispä soja, rohkeasti vaan sairaslomalle.
 
Voi jepulis, että ahistaa. Eipä ole ihan äsken ahistanu näin paljoo (paitsi viime piiniksillä)! Niin ja tosta saikusta...mie oon kans sitä mieltä, että jos oikeesti on saikun tarpeessa, niin eikun saikkua hakemaan. Toi sojan "tila" kuullostaa musta oikeesti huolestuttavalta. Voi kun sua vois vaan jotenki auttaa...tekisin sen niin mielelläni.

Itellä on niin paha flunssa, et varmaan tarttuu tän palstan välityksellä... :snotty:
Nenä on niin tukossa, et ei oikeen henki kulje enää...pojaltaki saa sen nenäfriidan putken verran imeä kerralla räkää pois. Ihan kauheeta tää elos nyt. Molemmilla nenät punottaa..

Tänään käytiin ostaa sellanen päältäajettava ruohonleikkuri...poika sit itki ikkunassa, kun isi testaili uutta vehjettä. No eikun pukemaan, kun ei lämpöä ole ja istumaan kyytiin kauniit pinkit kuulosuojaimet päässä. Huudon kans lähdettiin sisälle ruoan laittoon.
Kiva oli tehä puolen tunnin pyrähdys ulos, kun on tullu taudin ja säitten takia oltua sisällä monta päivää.....
 
äitykkä tervetuloa joukkoon!

kipinäkenkä kuullostaa noidannuolelta, vähän lepoa ja mielellään PALJON särkylääkettä ja hissunkissun liikkumista.... ei saa ainakaan moneks päivää jäädä paikalleen... toivottavasti jo ois kuitenkin helpottamassa...?

mammuliinos toivottavasti siulla vielä muuttuis plussaksi.... ja ainakin nyt ees toi flunnssa helpottais, sitä on ollu täälläkin päin kovasti liikkeellä... mies on kovin räkäinen ja minnuukin vilutellu...

mie oon vm-80 ja mies -82, kun tuossa muutkin kertoili =)

sit tyhmä kysymys: mikä koira on tolleri? :ashamed:

ja sit testaukseen.... tein äsken testin ja negaahan se oli, ei mitään haamun tapaista edes. ja nythän on siis pp12 ilta menossa. testejä vielä 2 jäljellä, aion huomenna aamupissistä testata ja sit vielä pakollinen pp14 testi keskiviikkona, mutta vahva tunne on, ettei tää tästä muutu.... :'(

Kiitos kannustuksesta, helpotti jo oloa kun teille purppasin päivällä. Nyt taas olo ihan ok (niinkun aina kotona), meen huomen juttelee mth:n kanssa, kattoo sit mitä tekee... riippuu paljon millanen yö sattuu olemaan, niin se määrää huomiset fiilikset. Haluisin sinnitellä töissä juhannukseen asti, kun sellanen vastuullani oleva projekti on menossa. ja täl viikol enää 3 päivää, kun pe vapaa!!!! lähdetään provinssiin :p saa nyt sit ottaa siiderin ja vaikka toisenkin, kun meni viime viikonloppuna kaason tehtävissä vedetyt polttarit limppa linjalla... ja turhaan P...RKLE!!! :headwall: mut, eipähän ollu darraa.... :LOL:

no, palaillaan,

soja
 
Täälläpäs on paljon ollut keskustelua tänään.
äitykkä:Tervetuloa mukaan joukkoomme.
soja ja mammuliinos:Teille peukutan molemmille toivottua lopputulosta!
Kaikille teille viel erikseen:
soja:Jos olet saikun tarpeessa ota ihmeessä. Pitää kuunella sitä omaa kehoa ja mieltä, milloin on aika pysähtyä.
mammuliinos:Pikaista paranemista sulle ja pojalle.
äitykkä:Meillä on mennyt molempina vuosina, viime ja tänä vuonna maksukatot täyteen, tän vuoden loppuun reseptilääkkeistä maksetaan 1,50?. Jo yhdellä IVF tulee maksukatto täyteen.(ainakin meillä tuli)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille tasapuolisesti. :flower:
 
soja: Tolleri on novascotiannoutaja, sellanen "punainen" touhupakkaus. Aivan ihania ovat...
En jaksa uskoo + testiin enää. Ajatukset on jo siirretty juhannukseen ja tulevaan lapin reissuun.
Olen pahoillani sun negasta :hug:
Ja hyvää provinssia...(kateellisena)

jousi80:Kiitoksia paljon peukuista, mutta eiköhän tää peli oo katottu ja nega tulee edelleen. Aattelin käydä viel testejä apteekista ja kokeilla jotain muuta merkkiä (halvempaa) Siis eihän se testitulos muutu merkiä vaihtamalla, mutta kuitenkin. Olo rupee olemaan jo parempi...nenä ei oo enää tukossa ku 90% päivästä. Ja muutenki ei oo enää niin mötky olo.

Jospa tää tästä... :snotty:

:whistle: plussapuhureita teille muille yrittäjille......
 
soja: Mie pidän vielä kuitenkin peukkuja plussan puolesta! Jossain vaiheessahan se nega muuttuu plussaksi, miksei vaikka nyt. Vaikka tiedänhän mie itekin, että ei sitä varmaan jaksa uskoa enää kun on negan saanut, mutta silti, aina on toivoa!

Tutkin nettiä tän selän tiimoilta ja tein diagnoosin: iskias. Alko nimittäin sitten juilimaan pakaran kautta reiteenkin ja lantion seutu oikealta puolelta on kipee. Hitto soikoon... Viime yö oli oikee painajainen hypoineen ja unettomuuden takia, ja sitten kun selkä niin kipee, niin en yksinkertaisesti viitsiny edes yrittää ylös sängystä hakemaan unilääkettä ja hypoihin muuta syömistä ku jauhoisia dekstroosinappeja. Hyi yäk. En varmaan ihan heti noita voi hypoon syödä, kun viime yönä meni koko pötkö. Yök yök yök :x aamulla suu oli aika metkan tuntuinen.

mammuliinos: Voi että... Mutta kiva kun siula on siellä muuta ajateltavaa sen Lapin reissun muodossa :)

Mie mietin että voiskohan tuo outo tunne tuolla alavatsassa johtua vaikka tästä selästäkin. Jos se kipu säteilee sieltä jotenkin... Sellasta menkkamaista jomotusta tuntuu edelleen. Mietin jo että onko miula virtsatietulehdus, mutta ei kyllä pissatessa tunnu muuta kuin helvetinmoinen selkäkipu kun yritän siinä pöntöllä pysyä :/
 
Soja, mammulinos: :hug:

Kipinäkenkä: Jaksamisia selkäkivun kanssa, toivottavasti helpottaisi pian =)

Täällä odotellaan kuumeisesti loppu viikkoa ja loman alkamista B). Lähdetäänkin sitten heti lauantai aamuna Jukolanviestiin ja sieltä jatketaan minun Isän luo Helsinkiin.
 

Yhteistyössä