heips kaikille
kipinäkenkä, voiettä kun kyse oloisi nyt siitä paljon toivotusta! Pidän kovasti peukkuja
Pidät meidät varmaan ajan tasalla..
mammuliinos, mukavaa juhannusta kolille, toivotaan että toi sääkin tuosta kohenisi. Hei, nyt tyhmä kysymys, minne polille oot soitellu? Mun pitäis vissiin kans, mut voiks naistentautien polille soittaa tässä tapauksessa kun f-pkl ei oo auki? Onk soittoajat vai miten? Mulla alkaa nää kivut olla kohta semmoset että ...
Rosetta taitaa olla lomailemassa B) nauti lomasta, satoi tai paistoi!
siitä tapaamisesta niin mie en oo vieläkään saanu niitä listoja vaikka piti olla jo eilen valmiit, murr.. ei auta kuin ootella.
).( kävin yksityisellä, alko niin vaivata nää kivut ja sekava tilanne, suoraan sanoen en tajunnukaan et olis voinu koittaa tuonne naistenpolille. Tosiaan kertokaahan jos tiiätte siitä jotain, et mitä kautta sinne pääsis näin kesäaikaan. Meinaan jos tilanne ei asetu nin jotain olis tehtävä..Eli ultrassa näky 5 cm halk.verikysta, ja vois olla et ensimmäinen ovulaatio siitä olis voinu tapahtua. Tuo kysta voi kuulemma nyt tehdä sen että ovulaatiotesti on näyttäny viikon plussaa.. Myös kohdussa oli hematooma, joskaan se ei ollu kovin iso. Oikea munasarja oli ihan polykystinen muuten
Elihän tuo kysta oo vakava, mut jos se repeää niin voi olla tikkamäen päivystys tarpeen. Kivut koko alavatsalla, eniten tuolla vasemmalla kovenee vaan, tänään sai välillä kaksin kerroin kävellä, tai hiipimistähän se oli. Aaltona pyyhkääse aina.
Minä kun luulin et munasarjat olis lepotilassa kesän ja sais olla ilman ylimääräsiä lääkkeitä ja kipuja, kun nyt ei hoidetakaan. Väärä luulo.
Anteeks purkaus, mutta kyllä taas vähän huolestuttaa.