Keskustelua sikainfluenssasta

Status
Viestiketju on suljettu.
Eihän näitä salaliittoteorioita jaksa enää edes lukea! Rokote on hyvä ja ihan yhtä turvallinen kuin muutkin rokotteet. Jokaisesta rokotteesta voi saada haittavaikutuksia, se tuleeko niitä riippuu ihan ihmisen omasta fysiikasta, geeni- ja ympäristötekijöistä.

Yleisesti ottaen sairastettu tauti on pahempi.

Työkaverini siskon mies sairasti influenssan aikoinaan ja halvaantui. Eli sai sen Guillan Barr -syndrooman (en muista miten kirjoitetaan). Olisi siis taatusti ottanut ennemmin rokotteen!

Suosittelen katsomaan Frontal21 -ohjelman englanninkielisen haastattelun (n. 10 min.) jossa on haastateltu epidemiologi Tom Jeffersonia, joka on erittäin arvostetun Cochrane Collaboration -tutkimusverkoston (lääketieteellinen tutkimusverkosto) rokotepuolen koordinaattori. Aika herättävää kommenttia WHO:sta. Haastattelu löytyy sivulta http://frontal21.zdf.de/ otsikon "Verloren hat die Vorsorge" alta, mutta on tosiaan englanninkielinen. Erittäin selkeää puhetta eikä tarvitse mitenkään huipputasolla osata englantia ymmärtääkseen haastattelun.

Alkuperäinen kirjoittaja tietoa:
Suosittelen katsomaan Frontal21 -ohjelman englanninkielisen haastattelun (n. 10 min.) jossa on haastateltu epidemiologi Tom Jeffersonia, joka on erittäin arvostetun Cochrane Collaboration -tutkimusverkoston (lääketieteellinen tutkimusverkosto) rokotepuolen koordinaattori. Aika herättävää kommenttia WHO:sta. Haastattelu löytyy sivulta http://frontal21.zdf.de/ otsikon "Verloren hat die Vorsorge" alta, mutta on tosiaan englanninkielinen. Erittäin selkeää puhetta eikä tarvitse mitenkään huipputasolla osata englantia ymmärtääkseen haastattelun.

No mitä mieltä se on, onko tauti tehtailtu ja rokote rahantaontaväline?

Enemmän mua ahdistaa se, että nuoret ihmiset tekee niin paljon itsemurhia. Siinä vasta on täysin turhia kuolemia, kun olisi vielä paljon edessä elämässä. Sikainfluenssaan kuolemisen jollain tapaa ymmärtää, se on suht luonnollista, eikä kyseiseen tautiin muutenkaan taida kovin moni kuolla.

Eli voitaisko pikku hiljaa siirtyä estämään vaikkapa lasten ja nuorten itsemurhia esim. kasvattamalla lapsemme ymmärtämään erilaisuutta ja olemaan kiusaamatta sekä olemaan sosiaalisia. Itsemurhia tapahtuukin vuodessa noin tuhat kappaletta. Ja vielä Suomessa. Mutta ei kukaan välitä ihmisistä jotka on ajettu/itse ajaneet itsensä umpikujaan.

Julmaa.

Wtc iskut eivät ole Bushin järjestämiä. Bush on rivimies mitä noihin korkeimpiin vallanpitäjiin tulee.

Ja kaikki ne jotka ovat sitä mieltä että "lopettakaa 'teoriat' ja vainoharhasuudet", asioista on jo niin paljon näyttöä ettei ole enää mitään teorioita. Niitä näyttöjä pitää vaan osata etsiä jos totuus kiinnostaa.

"Hän joka todellisuudelta silmänsä sulkee, omaa kuoppaansa kaivaa." - James Baldwin

Alkuperäinen kirjoittaja Historioitsija:
http://fi.wikipedia.org/wiki/HAARP

Lukekaa, kouluttakaa itseänne. Maailmalla omataan teknologiaa mistä meille ei puhuta mitään.

Hei, annatko jo olla tuon paasaamisen kanssa.

Ihan hyvä ketju sinällään on mennyt jotenkin pilalle kun yksi ihminen "opettaa" muka tyhmempiään. Ihan ok sanoa mielipide mutta sitähän tämä sun juttusi ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja sara:

Lukekaa, kouluttakaa itseänne. Maailmalla omataan teknologiaa mistä meille ei puhuta mitään.

Ihan hyvä ketju sinällään on mennyt jotenkin pilalle kun yksi ihminen "opettaa" muka tyhmempiään. Ihan ok sanoa mielipide mutta sitähän tämä sun juttusi ei ole.

Paasaa ihmeessä mun puolesta. Valmiita linkkejä, sen kuin napsauttaa, ei tartte itse edes googlettaa... kuin tarjottimella, mikäs sen hauskempaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

Paasaa ihmeessä mun puolesta. Valmiita linkkejä, sen kuin napsauttaa, ei tartte itse edes googlettaa... kuin tarjottimella, mikäs sen hauskempaa. :D

No mä kyllä olen tämän Saran kanssa samoilla linjoilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja sapfo ei kirj.:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

No mä kyllä olen tämän Saran kanssa samoilla linjoilla :)

Ne jutut voipi jättää lukematta jos ei kiinnosta. Nehän voi olla mielenrauhaa järkyttäviäki. Meitä joitaki muita kiinnostaa.

otin rokotteen jo joulukuussa, eikä mitään sivuvaikutuksia tullut. Ihan turhaa hysteriaa pelätä sitä. Esim. Ruotsissa asuu yli 9 miljoonaa ihmistä ja siellä ovat käyneet hyvin ottamassa rokotetta eikä mitään erityistä ole ollut. Joten käykää hyvät ihmiset ottamassa rokote jotta saadaan kattava suoja myös Suomeen!

Alkuperäinen kirjoittaja kansalainen:
otin rokotteen jo joulukuussa, eikä mitään sivuvaikutuksia tullut. Ihan turhaa hysteriaa pelätä sitä. Esim. Ruotsissa asuu yli 9 miljoonaa ihmistä ja siellä ovat käyneet hyvin ottamassa rokotetta eikä mitään erityistä ole ollut. Joten käykää hyvät ihmiset ottamassa rokote jotta saadaan kattava suoja myös Suomeen!

Peesi tälle. Paitsi minut rokotettiin jo marraskuussa.

THL:n sivuilla jo hyvästi päivitettyä tutkimustietoa rokotteesta. Kannattaa käydä lukemassa.

Rokotteen menossa tänään ottamaan. Voiko siihen mitenkään valmistautua...tai siis lähinnä sitä, että mitä kannattaa rokottamisen jälkeen välttää, ettei käsi tulisi kovin kipeäksi vai tuleeko se, jos on tullakseen. Kannattaisiko siis loppuilta ottaa rauhallisesti vai onko käden lihasten käytöllä vaikutusta kipuun?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä