Neunu, asun pienessä kyläpahasessa pienen kaupungin kupeessa savossa ja ei ole mitään tietoa tän kaupungin jonotustilanteesta. Ehkä mä sitten jo ensi vuoden alkupuolella menen pyytämään noita tarkempia tutkimuksia... harmittaa, kun ei tullut tutkitettua silloin kymmenen vuotta sitten, kun mulla tää pco todettiin ja lääkäri kysyi, että haluanko että tutkitaan tarkemmin (ilmeisesti horminiarvoja tjtn?). En pitänyt asiaa ajankohtaisena silloin. Noh, tyhmästä päästää kärsii koko ruumis.
Mulla on tullut todella vähäistä tuhruvuotoa tiistaista saakka, välillä tuntuu nippailuja, sellaista hyvin vähäistä menkkajomotusta. Näinköhän ne oikeesti alkaa ollenkaan?
Edit.
Olen kyllä tuttu kiloklubin ja kalorilaskurin kanssa... jälkimmäinen on kovassa käytössä parhaillaan :heart:
Mulla on tullut todella vähäistä tuhruvuotoa tiistaista saakka, välillä tuntuu nippailuja, sellaista hyvin vähäistä menkkajomotusta. Näinköhän ne oikeesti alkaa ollenkaan?
Edit.
Olen kyllä tuttu kiloklubin ja kalorilaskurin kanssa... jälkimmäinen on kovassa käytössä parhaillaan :heart:
Viimeksi muokattu: