Eliisa80:Hyvä että neuvolassa kaikki ookoo!
Äitee2: Säkin olet hirmu vahva ihminen, ja mä oon tosi tosi onnellinen että kaikkien teidän vastoinkäymisten jälkeen saatte kaksoset!
Vaikka varmasti odotus on rankempaa kuin yhtä odottaessa - kaksinverroin vaikeampaa, mutta kaksinverroin mahtavampi lopputulos!
Yritähän ottaa rauhallisesti siellä!
Stoppis: Joks on muuttohommat menossa?
Repa: Hyvä ettet rasitukseen joutunut, JEI!
Marleena: Oho, ompa pikkuisesi paljon edellä! Hyvä että olet tarkkailussa
Meidän suvussa vauvat ovat olleet 4000g-5000g:n kokoisia, joten perinnöllisyys taitaa vaikuttaa
maisa-08: Onnittelut ultrauutisista!
Eikö ollutkin ihanaa nähdä pikkuisen sydämen lyövän...
Gatsu: Höh, kurja miten asiat meni työmaalla...
Voimia muru!
Minda: Tämän vuoden äitiyspakkaus on todellakin hieno
Ite ehdin siitä jo haaveilla ja nettisivuillla katsella sisältöä viime keväänä. Olisin sen ottanut ehdottamasti kun tykkäsin väreistä paljon. No asiat meni sitten niinkuin meni ja mä otin tietysti äitiysrahan synnytyksen jälkeen
Nyt vain ahkeraa rasvausta, sitä harrastetaan täälläkin!
Miikkis-mun kotidoppleri-kaveri: Ootko laskenut pikkuisesi sykettä dopplerilla? Paljonko suurinpiirtein lyö? Mäkin sain eilen vihdoin ja viimein sen dopplerin, oli ollut kuulemma varastosta loppu tuotteet kun tilauksen tein. Sain kuitenkin pullollisen geeliä ilmaiseksi kun jouduin kauan odottelemaan
Harmi tuota migreeniä...mulla on alkanut sama vaivaamaan
Mulle ei oo ikinä voitu estolääkitystä kokeillakkaan, neurologi sanoi että migreenini on niin vaikeaa tyyppiä ettei siihen estolääkitys auta
Toivottavasti sä saat niistä helpotuksen!
Onneksi nyt saat huilia ja olla kotosalla, hali!
Meillä tehtiin esikoisen aikana rakenneultra rv 20+6. Lääkärit laittoi sen takia sen noin myöhäiseksi että sydämen rakenteen näkee parhaiten (yleensä tehdään rv 19-20)
Ja juu, täällä vihloo myös, välillä tosi kovastikkin,
eli nou hätä!
viuhkis86-: Paikkojen venymiseltä kuulostaa kipuilusi, mutta käy ihmeessä tarkistuttamassa tilanne niin saat mielenrauhan
Täälläpäin on mahdollista käydä eri paikkakunnan neuvolassa, jos tahtoo. Moni ulkopaikkakuntalainen käykin meidän neuvolassa siitä syystä että täällä on ultra.
Ja kyllä mullakin enkelin aikana maha möyrisi oikein urakalla
Tinii ja malttamaton: Oih, ihanat masut teillä!
tapsu85: Onnittelut sykkeen kuulemisesta!
ON: Kiitos kaikille teille ihanilla ultra-onnitteluista!
Olen edelleen 7.taivaassa...
Tosiaan dopplerin sain eilen, ja pitihän sitä kuunnella heti pikkuisen sydänäänet, ja samalla siskoni vauvan sydämen jumpsutuksen
Täällä kärsitään edelleen "maitosuklaavuodosta" ja pahoinvoinnista
ja lisäksi on tuo ah, niin ihana migreeni alkanut vaivaamaan... Nyt olen selvinnyt 3vrk:n migreenistä, ja olo on sen mukainen
Ja nyt on uutena oireena, tämä kauan kaipaamani....
...Tit-ti-di-dii! Stadaa! Eli rintojen kipeytyminen!
On ollut niin outoa kun rinnoissa ei ole ollut mitään tuntemusta, ja enkelin aikana ne oli kaiken aikaa ihan järkyttävän kipeät, mutta nyt sain mitä kaipailin
On nyt enemmän "raskaana" olo, kun tuli tuokin oire kehiin
Masu kasvaa kasvamistaan. Enkelin aikana alettiin ottamaan masukuvia rv 16+0, mutta nyt alettiin ottamaan jo rv 12+0
:MyAngels ja niin rakas rv 13+1---13+4