***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!

Maalismasuista bongasin, että Ninnille olis syntynyt tyttö, 4800g! :heart: :flower: =) . Onnitteluni!

Nyt on sit käyty töissä siivoamassa pöytä mahdollisten seuraajien käyttöön. Hieman sekava fiilis.. Koskahan sitä seuraavan kerran töihin palaakaan..? Ihan selkeesti käveleskely ja istuskelu otti voimille. Ny on ihan pakko heittää tää läppäri tohon viereen ja kiskasta peitot päälle ja simmut kii ennenku esikoinen tulee tarhasta.

Aurinkoista viikonloppua!

-A-

Pikaterkut TYKS:stä!
Täällä ollan neidin kanssa, synnytys käynnistettiin keskiviikkona klo 11, ja to aamuyöllä alkoi klo 2 kovat supistukset jotka muuttui säännöllisiksi n. klo 4. Klo 5,20 siirryttiin synnytyssaliin, epiduraalin sain vähän jälkeen 7 ja neiti syntyi klo 08.11. Ponnistusvaihe kesti vain 11 min. ja koko synnytyksen kesto n. 4 tuntia. Ei tullut repeämiä, neiti tuli niin nätisti ulos vaikkakin iso. Hän oli keskolassa hoidossa hetken kun oli hörppinyt lapsivettä, nyt aamupäivällä pääsi mun kanssa samalle osastolle ja vierihoitoon. Aivan ihana tyttö, paljon hiuksia ja kiltti kuin mikä :heart:!!!
Kotiin ehkä huomenna tai sunnuntaina, tuun sit kertoon lisää!

:heart: :Ninni ja "Alexandra" 1 vrk

Muoks. Ja ne missin mitat:
pituus 53 cm
paino 4800g, tänään 4575g
pipo 37 cm

Äkkiä osu Tapsun kirjotus silmään, älä murehdi, mulla oli sama juttu, koska veriryhmäni on RH- joten mullakin joulukuisen keskenmenon jälkeen sain sen piikin ja se yhet menkat oli välissä kunnes tärppäsi uudelleen. Ne vasta-aineet pysyy 6kk veressä, ja multakin otettiin uudet verikokeet. Ei siis syytä paniikkiin =)
Niin ja tärkeintä että mainitset neuvolantädille siitä piikistä, niin se laittaa sen tietoihin.

Ninnille ja rinsessalle onnea!!! :heart: :heart:

Terv: Täältä vuodon keskeltä MyAngels
ja niin rakas rv 12+0 --12+3 :ashamed:

Nyt se lopputyö on sit palautettu :)
Olo on aivan mahtavan helpottunut..meinasi alkuviikosta iskeä paniikki etten ehdi tehdä valmiiksi.. Minä kun jätän kaiken viime tinkaan :ashamed:
Mut onneksi sisko tuli ulkomailta viime viikolla Suomeen ja tuli sit meille hoitamaan lapsia et sain tehtyä tehtävät valmiiksi. Mies muuten olisi hoitanut lapsia, mut on tehnyt niin paljon ylitöitä ettei oikeastaan ole kotona edes näkynyt.. :/
Vauva melskaa masussa välillä aivan mahdottomasti. :heart: iltavirkku/yövirkku meillä ollaan edelleen. Päivisin meillä varmaan sit nukutaan :)

Ninnille ja tytölle hurjan suuret onnittelut :heart:

Aivan mahtavaa... Hyvinhan se meni... Onnea koko perheelle ja ihanalle pikku rinsessalle... :heart: :heart: :heart: :heart:

Kuulosti kyllä tutulle tuo koko homma... Että hyvin tuli, vaikkakin suuri... Ja sulla olikin oikea pakkaus... Hienoa, ett kaikki meni hienosti ja nätisti... Nauti ja lepää, olet sen todellakin ansainnut... Aivan ihanaa.........

Paljon onnea Ninnille sekä perheelle trinsessasta :flower: :heart: Ihanaa....

Se olis nyt sit maaliskuun synnyttäjät valmiita joten aletaan odottelemaan huhtikuisten uutisia :D

Tämä mimmi lähtee nyt ihmettelemään vaunuja että millaset sitä hankittaisiin :p

Ninni paljon onnea tytöstä :flower: nopia synnytys siulla oli.

Mie hain tänään äippä paketit postista ja kylläpäs oli ihania vaatteita,piti kumpikin paketti käydä erikseen läpi vaikka samat vaatteet ja tavarat olikin.

Mein suvut on menny sekaisin,sieltä tulee avun tarjouksia tosi paljon ja siivous,ikkunanpesu,lasten hoito on nyt ainakin järjestetty aika hyvin jos tarvis vaatii...sekä vauvojen neulepuvut syksyksi on tulossa...ihmettelen et mikä niitä vaivaa kun mie olen se joka kaikille olen käynyt tekemässä ilman kiitosta ja nyt nuo ovat miulle tarjoamassa apua,olen ihan hämilläni tästä kaikesta kun en vaan ole tottunut tälläiseen.

Lääkäri olisi eilen kirjoittanut miulle sairaslomaakin mutta mitäpä mie sillä paprulla teen kun ei maatalossa sairaslomia pahemmin tunneta ja ite tunnen jaksavani vielä tehdä työt ni otetaan sitten kun ei enää jaksa...

Mukavaa viikonloppua kaikille :flower:

Äitee ja tuplat 24+1

Aurinkoenergiaa: Suuret onnittelut ultrauutisista ja poikavauvasta!
a075.gif

Äitee2: Onnittelut myös sulle hyvistä ultrauutisista!
g015.gif

Amira: Mäkin olen aina haaveillut tuosta isyyspakkauksen tekemisestä
e020.gif

Nyt sitten otat vain ja ainoastaan r-a-u-h-a-l-l-i-s-e-s-t-i-!
a060.gif

SatuKa: Ihana siun masu!
a044.gif

Miikkis: Onnittelut ultrauutisista!
g010.gif
Ihanaa että kaikki on hyvin, ja pääkin alkaa olemaan parempi. Paljonko saivat niskaturvotuksen mitaksi?
Mä siirryin enkelin aikana mammahousuihin rv 14, ja tosi aikaisessa vaiheessa pompsahti silloin masu näkyviin. Nyt tuo pompsahti vielä nopeammin, ja onnitteluja sain pari viikkoa sitten puolitutuilta jotka esikoisemme menetyksen tietää
a050.gif

Tänään siirryin mammapöksyihin, ah, ei purista masua!
b020.gif

Jokos oot mammahousuja ostellut?
a080.gif

marleena83: Sä oot mun kohtalotoveri, kun sullakin nuo vuodot kiusaa
a020.gif

Kyllä ne vaan aina niin kovasti säikäyttää...
a055.gif
b007.gif

Onneksi sulla selvisi tuo tulehdus, vaikka toki parempi jos ei sellaista sulla olisi.
Kyllä varmasti jokaisella vauvalla on vauhdikkaampia hetkiä/päiviä, ja sitten taas rauhallisempia
a055.gif

Eliisa80:Toivotaan että lapsukaisenne yöitkut jäävät. Onko sulla ollut vielä mahakipua? Toivottavasti ei
n020.gif

Repalle toivotan hyvää vointia!
a055.gif

wiivi84: Pikaista paranemista!!
h050.gif

Gatsu: Hiiii! Onnittelut poikavauvasta
a045.gif
ja ihanaa että kaikki on hyvin
e035.gif

Mäkin suosittelen 100%:sti 4D-ultraa. Me käytiin enkelin aikana, viime toukokuussa rv 21 ja oli kyllä mahtava kokemus. Meidänkin olisi kuulunut saada kuvia pojastamme mukaan, mutta eihän lääkäri nyt sellaista hokannut enkä itsekkään tajunnnut pyytää kun se vain ihmetteli pojan sydäntä....
d030.gif

Dvd saatiin mukaan, josta on 10 minuuttia enkelimme voltteja, ja loput 30 minuuttia on sydämen rakenteita
d015.gif
a040.gif

Yhden ainoan kerran olen pystynyt katsomaan tuota dvd:tä poikamme syntymän/kuoleman jälkeen, mutta en muista siitä tilanteesta paljon mitään...taisin olla shokissa...
g025.gif

Pieni oli niin vilkas siellä masussa silloin...raapi miehekkäästi takamustaan 4D-kameran kuvatessa
a055.gif
ja jotenkin hän tuntui tietävän, että häntä kuvataan, ja se tulee jäämään äidille ja isille konkreettiseksi muistoksi hänestä...
g035.gif

Ja tosi hienosti kyllä näkyy kasvonpiirteet. Meidän enkeli syntyi sitten 4D-ultrasta 2vkon kuluttua, ja oli sylissäni juuri sen näköinen kuin dvd:llä....
k030.gif

Äh, anteeksi, nyt menin taas omaan napaan. Tuli vain niin kaikki muistot ja kaikki mieleen...
g025.gif

Mutta siis tuolla missä me käytiin, niin suositeltiin käymään rv 20-22.

malttamaton: Sulla on kyllä kadehdittavan vaivaton raskaus. Hyvä hyvä!
a040.gif
b025.gif
a035.gif
a060.gif

tapsu85: Hyvä että olit nopeasti linjoilla lukemassa vastaukseni, epätietoisuus kun on niin kamalaa...
a045.gif
a065.gif

Mulle tosiaan neuvolatäti sanoi että keskussairaalasta oli tullut selvityspyyntö että miksi veressäni on vasta-aineita, ja kun kerroin tuosta keskenmenon jälkeen saamastani piikistä, niin täti viestitti sen heti keskussairaalaan etteivät ihmetelleet. Näin huonosti se tieto näköjään kulkee, koska juuri keskussairaalassahan ne muhun sen piikin silloin pistivät!
a010.gif

Niin, ja noista masukivuista, mulla on ollut jo muutaman viikon ajan sellaista painontunnetta alamasussa siinä vaiheessa kun olen istumaisillani, eli kun pers jo hipoo tuolia. Kohdun kasvusta johtuvaa
a060.gif

Minda: Onnittelut lopputyöstä!
a095.gif

ON: Täällä pahoinvointi vaivaa edelleen, mutta olen keksinyt yhden jutun! Eli on mulla sitten aamuvuoro, iltavuoro, yövuoro tai vapaa päivä, niin meikkis nousee aamulla klo:05.30 syömään
a015.gif

Näin ei pääse verensokeri laskemaan liian alas ja mene koko päivää oksentaessa ja vapistessa
a032.gif

Mahataudista ollaan selvitty, ja nyt oikeesti mulle riittäis ne jo! PLIIIIS!
d020.gif

Olen niin vähällä ruoalla tässä mennyt, että nyt olen muutamana yönä joutunut nousemaan syömään
b010.gif
Lämpöiset ruoat tökkii, kylmä ja raikas ruoka on parasta. Makea meinaa tökkiä ja pahasti
a015.gif

Vuotoa on tullut nyt sitten kohta 2 viikkoa putkeen
e020.gif
Tosi kiva...
a040.gif

Välillä jo luulin vuodon loppuneen, mutta ei
a030.gif

Vuodon väri on ehtinyt olemaan monenvärinen, on kirkkaan punaista vuotoa, mustaa vuotoa, ruskeaa vuotoa, persikan väristä vuotoa, vaaleanpunaista vuotoa, ja tämän päivän väri on ollut maitosuklaanvärinen. Kohta on kaikki sateenkaarenvärit löytyneet pöksyistäni...
a050.gif

Oikeasti on kyllä niiiiiiiiin turhauttavaa kun tottakai se mietityttää että miksi vuotoa on
a020.gif
c045.gif

Se mietityttää voiko kohdunkaula todella vuotaa näin paljon ja kauan muka vaarattomasti
c035.gif

Sain tänään tulehduskokeiden tulokset, ja kaikki ovat negatiivisia eli kaikki ok, jei!
a055.gif

Nautin kyllä tosi paljon tästä raskaudesta, kaikesta huolimatta
d010.gif
a044.gif

Se onkin jännä, että vaikka keskenmenon olen kokenut, niin en ole odottanut tätä rv 12 täyttymistä niin kauheasti, vaan ajatukset ovat enemmänkin tulevissa ultrissa, niskapoimussa ja rakenneultrassa, varsinkin jälkimmäisessä
a045.gif

AINA kun alan pelkäämään, murehtimaan ja stressaamaan ultria ja vauvan rakenteita, silloin alkaa vuoto, enkä osaa ajatella mitään muutakuin sitä hetkeä. Ehkä se on sitten hyvä juttu?
a055.gif

Vuoto saa pidettyä mun ajatukset tässä hetkessä, enkä osaakkaan enää ajatella ultria, kun pelottaa se vuoto että onko se edelleenkin harmitonta. ÄH
a050.gif
en nyt tiiä ymmärtikö mun sepustusta kukaan...
c070.gif

Tänään on ollut ihmeellisiä kuin puukon iskuja masussa, sekunnin kestäviä vihlontoja...
c040.gif
Normaalia kai... TOIVON!
d020.gif

En kyllä enkelin aikana tällaista muista, mutta kai se on normia
d025.gif

Mitäs muuta, viikonloppu menee täysin työnmerkeissä, teen huomenna iltavuoron ja sunnuntaina teen sekä aamun että illan. Paree olla verivuodon taas alkamatta, tässä ruskeassa on ihan tarpeeksi!
a025.gif

Maanantaina onkin sitten np-ultra...
a045.gif

c060.gif
:Maanantaita jänskyttäen,
MyAngels ja niin rakas rv 12+0 --12+3

Heipähei rakkaat karviaiset :D

Ninni,Surperonnittelut "pikku" prinsessasta :heart: ,tuu sit kertomaan miten arki lähtee rullaamaan.....

Marleena: Mulla on just noin tän asukin kanssa,eli välillä pörrää koko ajan ja sit on paljon rauhallisempia päiviä...oon jo tottunut siihen kuvioon,vaikka aluks hermoilin aina hiljasempina päivinä...useesti jos on edellisenä päivä riehunut oikin kovasti,tietää s rauhallisempaa seuraavaa päivää....

Gatsulle ultraonnittelut,vai ois poikaa luvassa... =) :heart:

Mindalle onnittelut lopputyön valmiiksisaamisesta :flower:

MyAngels,No johan nyt vuotaa :kieh: Loppuis nyt äkkiä ja pahoinvointi myös :hug:

No niin ja sitten ne neuvolakuulumiset....

Paineet 120/75
Hemppaa ei katootu tällä kertaa..
Painoa tullut +600/viikko,yhteensä painonnousussa ollaan jossain 12-13 kg tuntumassa..
SF 31,hiukan keskikäyrän yläpuolella omassa linjassa.
Sykkeet 155-160,erittäin ärsyyntynyt kun täti sitä kopeloi,ja monotti kunnolla :laugh:
RT,Pää kuulemma todella alhaalla,eli ei mikään ihme että kävely tekee tiukkaa...
Ja sokerina pohjalla kirjaimellisesti,pissa näytti sokeria yhdellä plussalla :kieh: Nyt pitää kiikuttaa pissakuppi ma aamuna labraan,että nähdään onko rasitukseen aihetta. Toivottavasti ei tarvihe siihen ryhtyä.... En tiiä mikä sen nyt kohotti,mutta täytyy tunnustaa että eilen tuli vedettyä hiukan makiata ja muutenkin tää viikko on mennyt hiukan herkummin kun yleensä...liekö osuutta asiaan :/

No kutviksella kaikki hyvin,joten se on pääasia :heart:

Repa ja kutvonen rv 33+3

pikaisesti vaan tulin ninnille onnenrutistukset antamaan :hug: paljon onnea pienestä prinsessasta koko perheelle, nopeestihan se sitten sieltä tuli kun lähti tulemaan =) , nauttikaa nyt vauvantuoksusta :heart: =)

miikkis hyvä että alkaa helpottamaan päänsäryt, toivottavasti pysyykin poissa =)
meillä meni viime yö ainakin paremmin, muutaman kerran vaan poika havahtu, jospa se tästä, tänään oonkin ollu paljon pirteempi =)

myangels kylläpäs se nyt vuotaa, toivotaan että pian muuttuu ihan normaalin valkoseks se vuoto, ainahan se säikäyttää, otahan nyt rauhallisesti =) ja kiitos muistamisesta nyt ei oo onneks kahteen päivään sattunu mahaan ja pienikin on hyppiny oikein urakalla tuolla, jospa ne sit oli jotain kasvukipuja..

mindalle onnittelut lopputyön valmiiksi saamisesta =) :flower:

amiralle hyvää lomanalkua ja lepäile nyt urakalla =)

äitee onnea hyvästä ultrauksesta =) ja ota vaan kaikki apu vastaan mitä saat kun kerran itekkin oot kaikkia auttanu, ihan oot sen kyllä ansainnu =)

äh, eihän täältä ikinä nopeesti pääse, mut nyt on mentävä kun tyttö tulee kohta saunasta ja täytyy mennä peitteleen se sänkyyn, poika on nukkunu kohta jo tunnin kun ei tänäänkään suostunu nukkuun päiväunia, mutta palailen taas kun ehdin :wave:

eliisa ja pikkuruinen 21+1

repa ihana kuulla.. :) jos nuo pienetkään ei jaksa kokoaikaa riehua, kyllä nekin väsyy :D
luulen kanssa että on aika paljon asennostakin kiinni mihin sitten osuukaan potkut,ym.

my angels onneksi olen saanut tiputteluni loppumaan..toivottavasti ei johd nyt sitten noista sairasloma päivistä. olen kohta tästä töihin taas lähdössä kokeilemaan. jos vuoto illalla palaa marssin taas päivystykseen hakemaan lisää sairaslomaa ihan varmasti. mulla itellä ei niin väliä, vinski on kaikki kaikessa ja sen parasta haluan.

ninnille vauva onnitteluja pikku prinsessesta! :heart:

nyt tämä mamma painuu töihin.. pitäkää peukkuja että paikat kelästää. tänään olis sitten tasan viikko enää töitä jäljellä. ja tossa viikossakin on mukana vielä vapaa päivät.

marleena83 ja vinski 30+1

Ninnin odotus palkittiin. Ihanaa, suuret onnittelut! :heart: :heart: :flower:

Tervetuloa joukkoon Maisa :wave:

MyAngels Ei kyllä tosiaan pääse helpolla. :( Olet kyllä vahva nainen täytyy todeta. :heart: pohjasta toivon, että vastoinkäymiset olisivat nyt kertakaikkisesti teillä ohi.

AE, Miikkis, Äitee ja Gatsu Onnea ultrauutisista! :flower:

marleena83 Mullakin ihan sama juttu, että valillä on päiviä jolloin mahassa on hiljaista. Saattaa tuntua liikkeitä aamulla ja seuraavaksi vasta illalla nukkumaan mennessä. Sitten on näitä päiviä jolloin saan monosta ihan kunnolla.
On ainakin tämän asukin potkut voimistuneet ihan huomattavasti viikon sisällä. Eivät ole enää niin hentoja. :heart:

Niin ja Amira ottaa nyt levon kannalta. ;) :hug:

Jemima 22+6

viuhkikselle tulin vastaileen =) että on ihan normaalia ja tosi yleistä että kivuttomat supistukset alkaa tossa vaiheessa kun kohtu kasvaa niin hurjaa vauhtia, johtuu siis yleensä vaan siitä, niistä kyllä kannattaa sanoo neuvolassa ja jos tosi usein on eikä levolla helpota niin käydä lääkärillä tarkistuksessa, mutta uskosin et ihan normaalia, otat vaan rauhallisesti
ja myöskin kasvukivut voi vieläkin olla tosi voimakkaita edelleen johtuen nopeasta kasvusta, mullakin oli viimeviikolla kauheita kipuja, hyvä kun käveleen pysty, siellä masussa nyt vaan tapahtuu niin kauheesti kaikkee =)
mut kysy vaan vielä neuvolasta jos huolettaa, mut tosiaan uskoisin että sulla on ihan kaikki kunnossa :hug:

aapuah, kun olisi taas paljon kommentoitavaa... Meillä ollut kovat tohinat raksalla, mutta ei me vieläkään päästy tänäkään viikonloppuna muuttaan :( Aina jotain... alan olla jo niin kypsä tuota remppaa, kun mikään ei tunnu sujuvan, aina tulee jotain itsestä riippumattomia viivytyksiä :headwall: :snotty: Noh, katotaan taas ens viikonloppuna... :headwall:

Ninni isonisot onnittelut Isosta Prinsessasta! :heart: Et turhaan epäillyt, että neidillä on kokoa ;) Mutta hienostihan tuo tuli! Ihanaa!!! :hug: :heart:

Viuhkis mä bongasin ekoja supistuksia rv 14 tai jotain (mulla 4. raskaus), ei tosin ollut menkkamaista, vaan ihan vaan kohdun kovettumista. Mutta tosiaan kyllähän niitä supistuksia voi tulla jo varhaisessa vaiheessa ja kun kerran lääkärikin on sulle sanonut, että ei hätää, niin ota vaan ihan rennosti :) :hug:

Puella on jo loppusuoralla :heart: Jokos on kaikki vauvelille valmiina?

marleena toivon sulle helppoa viimeistä työviikkoa :) Muutama päivä ja sitten pääset lepuuttamaan :hug:

Myangels teillä kyllä tosiaan mennään vaikeimman kautta :( Nyt saisi riittää sulla sairastelut ja vuotelut! Enempää ei oteta vastaan! :attn: Parempaa oloa toivottelen ja uskon, että nyt alkaa sulla se helpompi odotus, eikös niin =) :hug:

Repalla on tyyppi laskeutunut lähtökuoppiin :) Toivottavasti pystyt kuitenkin vielä kävelemään loppuajan ;)

Äitee ihanaa että piukkuisilla on kaikki kunnossa :heart: Ja tosi hienoa, että suvulta on tullut apuja! Toivottavasti apuja löytyy myös lapsukaisten synnyttyä! :)

Minda onnittelut lopputyön palautuksesta!!! =)

Amira, lepo! ;) Nyt vaan ihan rennosti ja kuuntelet kroppaas miltä tuntuu! :hug:

malttamaton teilläkin alkaa olla loppukirin paikka =) Ihanaa :heart:

Gatsu onnittelut ihanista ultra-kuulumisista :heart:

No nyt en näe pitemmälle eli edelliselle sivulle, mitähän kommentoitavaa oli... ainakin Satuka käväisi näyttämässä pientä söpöä masua :heart:

Tänne ei sen kummempia, huomenna siirrytään uudelle kymmenluvulle, vau - viimenen kymppi!!! Maksoin just vaunut ja pinniksen, tulevat varmaan heti alkuviikosta :D Ihanaa päästä edes jotain hiplaamaan, vaikka onhan tuo vielä aikaista... :laugh:

stoppis 29+6

heip, kaikki! :wave:

en nyt jaksa kommentoida, tms., on taas aamiaisen jälkeinen hengästys ja väsy. outo ilmiö, ollut jo pari kuukautta, mut kai tää on normaalia.

(.) vauva potkii/muksii tosi nyt usein, pitkiä sessioita ja entistä voimakkaammin. sehän on hyvä se, että ruutia löytyy, mutta välillä potkut tuntuu siltä kuin muksulla olis jalka jo puoliksi ulkona! kun potku osuu oikeaan suuntaan, se tuntuu tosiaan siltä kuin jalkaterä olis mun jalkojen välissä :x
eilen oli taas päivä, kun maha tuntui ihan järkyttävän isolta ja piukealta. tuntu, etten jaksa mitään, ähisin ja puhisin sohvalla. tommosina päivinä mulla tulee vähän ahistusta, että miten ikuna tämä maha voi vielä kasvaa. tulee sellanen ahtaan paikan kammo, tiedättekö? luulin ennen raskautta, että mahan kasvu ja potkut on lähinnä fyysinen koitos, mutta nyt tuntuu, että pääkoppakin välillä joutuu koetukselle just noiden takia. kausittaista tämmöinen ahistus on, mutta onko kellään ollut vastaavia ajatuksia/ahistuksia?
sitte ku yks ahistus iskee päälle, alkaa keksiä tietty kaikkia muita kauheuksia, kuten miten ikinä selviän soseiden tekemisestä :D :D siihen mun mies sanoi, että onneks on piltti-purkit ;)

palaan huomenna töihin talvilomalta. tauon jälkeen on vaikea tajuta, miten siellä jaksaa heilua yhtään päivää saatika 2 kk vielä...

noo, hyvää päivänjatkoa nyt kaikille :)

low-irtis ja poika 20+4

Kiitos kaikille onnitteluista!

Ja Ensix: Ninni: SuperHyberOnnittelut "pikkuisesta" prinsessasta!!! :heart: :heart: :heart:
Ihanaa Vauvan tuoksuista arkea teille :heart: *yrittää nuuhkia, jos tännekin asti tulis tuoksut* Voisit kyllä laittaa tulemaan vauvantuoksua tännepäin :D :heart:

Onnea muillekkin jotka ootte käyneet ultrissa.... :heart:

Väsyttää taas niin kovin että ajatukset ei pysy kohdillaan...
Pitäis tiistaina soittaa sinne lekurille tästä mun olosta...eli kilpirauhasarvot on kovin laskussa, eli raja-arvo on 0,4 niin mulla se on 0,2, ja se jos mikä väsyttää ja masentaa ja itkettää. Onko täällä kilpirauhas-kohtalotovereita?
Sitten toinen mistä pitää sille lekurille mainita on tää mun KAUHIA pahoinvointi joka ei tunnu loppuvan niin ei millään.
En pysty syömään lämmintä ruokaa yhtään, ku sen jälkeen olen tunnin ajan kuin kuollut, mutta jos en syö, heikottaa niin vietävästi, että kuljen sitte seiniä pitkin..Hoidapa siinä nyt sitten hoitolapsia päivät... :/
Mitähän se lekuri voi asialle??
Onko kellään mulle JOTAIN vinkkiä???

Oon yrittäny helpottaa oloa vaikka jäätelöllä, mutta yök :x se on niin makeaa...
kun tuo makea tekee vieläkin TOSI pahaa...
Ja kun suolaista syö, niin sitte turvottaa ja pakottaa jalkoja... :/
Anteeksi valitus :ashamed:
Mun tuurilla kesästä tulee PITKÄ ja KUUMA.... :kieh:

Sunnuntaisin tunnelmin AE ja Vilho 21+3

Ninni söpö kuva pienestä neidistä.

Stoppis apua on luvassa vauvojen synnyttyä ainakin kun mies on 7viikkoa kotona lomalla ja sitten minun vanhempani ottivat kesälomansa elokuun alusta jotta voivat tulla auttamaan kun mies lähtee töihin :D meinasin saada slaagin kun äitini kertoi tuon kun sieltä suunnalta on apuja tullu aika nihkeesti...mut otan kyllä avun ilolla vastaan.
Tsemppiä siulle sinne rakennuksen keskelle...meillä onneksi puuttuu enää puolet yhdestä vessasta ja sitten tää talo on valmis :D

Mua ahistaa...olen seuraavat kaksi viikkoa yksin huoltaja :/ mies on töissä ja luomukurssilla,yhden päivän on kokonaan kotona kahden viikon aikan,näihin viikkoihin mahtuu vielä kaikki lääkäri ja neuvola käynnit jotka pitää poikien kanssa yksin kulkea :headwall: voi kerpele sanon minä...anteeksi jurputus mutta heti helpotti :ashamed:

Tehtiin eilen hyvät kaupat: ostettiin 2v vanhat Brion tuplayhistelmät 150eurolla...noi on kuin uudet ei minkäänlaista kulumaa missään eikä löysyyttä,mie olen niin tyytyväinen tuosta ostosta,onneksi ei ostettu netistä vaikka varattiinkin jo sieltä mutta nyt säästettiin 300e ja löytyivät vielä tuosta naapuri kylästä :)

Olo on muuten tosi hyvä...välillä kyllä pukkaa yrjön maut suuhun mutta sekin helpotti kun vähensin entisestään syömistä ja uskotteko jotta tää maha on taas kasvanu tuosta edellisestä kuvasta...olen todennäköisesti norsun koko luokkaa ennen kun nää mein onni ja einari on syntyneet.

Äitee ja tuplat 24+3

maananataita kaikille! :D

vapaa päivää tässä vietellään..sen kyllä huomaa, heräsin jo 06.30 ihan muuten vaan. ei väsyttänytkään enää. no, päikkärit sitten maittaa taas ruoan jälkeen päivällä. se olisi viimeinen työviikko alkanut, vaikka kuinka tässä nyt pauhaan tiedän että aika haikeeta on heittää vikaa kertaa työpaikan ovi kiinni. kuitenkin siellä se neljä vuotta on ollut ja työkaverit ovat aivan ihania ja sydämellisiä ihmisiä.. :/ pääsee sinne sitten takasin kuitenkin. ajattelin oikein leipoa lähtöni kunniaksi jotain, katotaan syökö sitä kukaan siellä kun en tunnetustikkaan ole mikään "leipuri hiiva" :laugh: ajatus on tärkein kuitenkin , eikös vaan!?!
:)

miehellä on enskuussa synttärit tiedossa. päätin tossa koota sille isyyspakkauksen lahjaksi,
lähden kohta metsästämään tavaraa kaupungilta.. kokoo vaikka kaikkea kivaa pikkuhiljaa kun aikaa vielä on.

ninni78 super ihana prinsessa teillä siellä :heart: onnittelut vielä kertaalleen!! :D

irtosora tiedän tuon turvotuksen ja "paksuuden" tunteen. välillä on kyllä nyt jo niiin kömplö olo ja mietityttää kuinkahan sitten kesäkuussa :D mutta täytyy nyt nauttia kaikista näistä hyvistä ja ihanista päivistä.. on kyllä mulla ainaki ollu niiiiiiin helppo raskaus *koputtaa puuta*.

eipä kai kummempia -nyt shoppaileen, LOMPS :D Palataan ja hyvää viikonalkua kaikille!!

marleena83 ja vinski 30+3

Päiviä :wave:

Stoppis,toivottavasti pääsette pian muuttamaan... Ja raksahommat pakettiin =)

Ninni,söpöisä vauveli :heart:

Viuhkis,mulla noita kaikenmaailman kolotuksia ja tuntemuksia oli paljonkin sinne puoleen väliin asti...sit helpotti..mitä nyt taas näitä liitoskipuja jne... Jos menee ohi,niin tuskin vaarallista =) Ja kerta lääkäri sanoo että normaalia,niin älä huoli :heart:

Irtis,mulla on kanssa noita päiviä kun ahdistaa ja kunnolla...kun tän mahan kanssa ei siis voi kävellä kunnolla eikä kumartua yms...Vähänkin jos erehtyy liian joustamatonta vaatetta laittamaan päälle niin voi tuska :ashamed: Oon niin lyhkänen että tuntuu että olen yhtä mahaa koko tyyppi :D

Mulle iski taas ahdistus kun en saa laitettua näitä vauvan kamoja valmiiks. Kuulun ihmisiin jotka haluaa kaiken olevan kunnossa,eli siis kun joku asia tai homma jää "roikkumaan" niin alkaa ahistaa... Pitää nyt ruveta toimimaan.
Kovasti tuolla toukokuisten pinossa ihmiset ostaa kaikenmaailman yippoja ja rasvoja vauvalle etukäteen,mutta oonko nyt edesvastuuton jos hankin niitä sitä mukaa kun tulee tarve? Ihan perusvoiteet yms. mulla on ,mutta ei d-vitamiineja,suolatippoja tai suppoja... Meillä toi apteekki kuitenkin metrin päässä.

Uus satsi vaippakankaita odottaa mua postissa,pitäis msinne lähteä reippailemaan ja ilmahan on mitä ihanin reippailla =) Jos jo huomenna sais noita vaatteita pesuun,eiköhän tää tästä.

Repa ja kutvonen rv 33+6

PS. Vein nyt sitten sen paastokusinäytteen labraan,huomenna sitten tuomionkellot kajahtaa...joutuukohan tää rasitukseen :/ Pitäkää peukkuja että ei joudu....

Uusimmat

Yhteistyössä