Aurinkoenergiaa: Suuret onnittelut ultrauutisista ja poikavauvasta!
Äitee2: Onnittelut myös sulle hyvistä ultrauutisista!
Amira: Mäkin olen aina haaveillut tuosta isyyspakkauksen tekemisestä
Nyt sitten otat vain ja ainoastaan r-a-u-h-a-l-l-i-s-e-s-t-i-!
SatuKa: Ihana siun masu!
Miikkis: Onnittelut ultrauutisista!
Ihanaa että kaikki on hyvin, ja pääkin alkaa olemaan parempi. Paljonko saivat niskaturvotuksen mitaksi?
Mä siirryin enkelin aikana mammahousuihin rv 14, ja tosi aikaisessa vaiheessa pompsahti silloin masu näkyviin. Nyt tuo pompsahti vielä nopeammin, ja onnitteluja sain pari viikkoa sitten puolitutuilta jotka esikoisemme menetyksen tietää
Tänään siirryin mammapöksyihin, ah, ei purista masua!
Jokos oot mammahousuja ostellut?
marleena83: Sä oot mun kohtalotoveri, kun sullakin nuo vuodot kiusaa
Kyllä ne vaan aina niin kovasti säikäyttää...
Onneksi sulla selvisi tuo tulehdus, vaikka toki parempi jos ei sellaista sulla olisi.
Kyllä varmasti jokaisella vauvalla on vauhdikkaampia hetkiä/päiviä, ja sitten taas rauhallisempia
Eliisa80:Toivotaan että lapsukaisenne yöitkut jäävät. Onko sulla ollut vielä mahakipua? Toivottavasti ei
Repalle toivotan hyvää vointia!
wiivi84: Pikaista paranemista!!
Gatsu: Hiiii! Onnittelut poikavauvasta
ja ihanaa että kaikki on hyvin
Mäkin suosittelen 100%:sti 4D-ultraa. Me käytiin enkelin aikana, viime toukokuussa rv 21 ja oli kyllä mahtava kokemus. Meidänkin olisi kuulunut saada kuvia pojastamme mukaan, mutta eihän lääkäri nyt sellaista hokannut enkä itsekkään tajunnnut pyytää kun se vain ihmetteli pojan sydäntä....
Dvd saatiin mukaan, josta on 10 minuuttia enkelimme voltteja, ja loput 30 minuuttia on sydämen rakenteita
Yhden ainoan kerran olen pystynyt katsomaan tuota dvd:tä poikamme syntymän/kuoleman jälkeen, mutta en muista siitä tilanteesta paljon mitään...taisin olla shokissa...
Pieni oli niin vilkas siellä masussa silloin...raapi miehekkäästi takamustaan 4D-kameran kuvatessa
ja jotenkin hän tuntui tietävän, että häntä kuvataan, ja se tulee jäämään äidille ja isille konkreettiseksi muistoksi hänestä...
Ja tosi hienosti kyllä näkyy kasvonpiirteet. Meidän enkeli syntyi sitten 4D-ultrasta 2vkon kuluttua, ja oli sylissäni juuri sen näköinen kuin dvd:llä....
Äh, anteeksi, nyt menin taas omaan napaan. Tuli vain niin kaikki muistot ja kaikki mieleen...
Mutta siis tuolla missä me käytiin, niin suositeltiin käymään rv 20-22.
malttamaton: Sulla on kyllä kadehdittavan vaivaton raskaus. Hyvä hyvä!
tapsu85: Hyvä että olit nopeasti linjoilla lukemassa vastaukseni, epätietoisuus kun on niin kamalaa...
Mulle tosiaan neuvolatäti sanoi että keskussairaalasta oli tullut selvityspyyntö että miksi veressäni on vasta-aineita, ja kun kerroin tuosta keskenmenon jälkeen saamastani piikistä, niin täti viestitti sen heti keskussairaalaan etteivät ihmetelleet. Näin huonosti se tieto näköjään kulkee, koska juuri keskussairaalassahan ne muhun sen piikin silloin pistivät!
Niin, ja noista masukivuista, mulla on ollut jo muutaman viikon ajan sellaista painontunnetta alamasussa siinä vaiheessa kun olen istumaisillani, eli kun pers jo hipoo tuolia. Kohdun kasvusta johtuvaa
Minda: Onnittelut lopputyöstä!
ON: Täällä pahoinvointi vaivaa edelleen, mutta olen keksinyt yhden jutun! Eli on mulla sitten aamuvuoro, iltavuoro, yövuoro tai vapaa päivä, niin meikkis nousee aamulla klo:05.30 syömään
Näin ei pääse verensokeri laskemaan liian alas ja mene koko päivää oksentaessa ja vapistessa
Mahataudista ollaan selvitty, ja nyt oikeesti mulle riittäis ne jo!
PLIIIIS!
Olen niin vähällä ruoalla tässä mennyt, että nyt olen muutamana yönä joutunut nousemaan syömään
Lämpöiset ruoat tökkii, kylmä ja raikas ruoka on parasta. Makea meinaa tökkiä ja pahasti
Vuotoa on tullut nyt sitten kohta 2 viikkoa putkeen
Tosi kiva...
Välillä jo luulin vuodon loppuneen, mutta ei
Vuodon väri on ehtinyt olemaan monenvärinen, on kirkkaan punaista vuotoa, mustaa vuotoa, ruskeaa vuotoa, persikan väristä vuotoa, vaaleanpunaista vuotoa, ja tämän päivän väri on ollut maitosuklaanvärinen. Kohta on kaikki sateenkaarenvärit löytyneet pöksyistäni...
Oikeasti on kyllä niiiiiiiiin turhauttavaa kun tottakai se mietityttää että miksi vuotoa on
Se mietityttää voiko kohdunkaula todella vuotaa näin paljon ja kauan muka vaarattomasti
Sain tänään tulehduskokeiden tulokset, ja kaikki ovat negatiivisia eli kaikki ok, jei!
Nautin kyllä tosi paljon tästä raskaudesta, kaikesta huolimatta
Se onkin jännä, että vaikka keskenmenon olen kokenut, niin en ole odottanut tätä rv 12 täyttymistä niin kauheasti, vaan ajatukset ovat enemmänkin tulevissa ultrissa, niskapoimussa ja rakenneultrassa, varsinkin jälkimmäisessä
AINA kun alan pelkäämään, murehtimaan ja stressaamaan ultria ja vauvan rakenteita, silloin alkaa vuoto, enkä osaa ajatella mitään muutakuin sitä hetkeä. Ehkä se on sitten hyvä juttu?
Vuoto saa pidettyä mun ajatukset tässä hetkessä, enkä osaakkaan enää ajatella ultria, kun pelottaa se vuoto että onko se edelleenkin harmitonta. ÄH
en nyt tiiä ymmärtikö mun sepustusta kukaan...
Tänään on ollut ihmeellisiä kuin puukon iskuja masussa, sekunnin kestäviä vihlontoja...
Normaalia kai...
TOIVON!
En kyllä enkelin aikana tällaista muista, mutta kai se on normia
Mitäs muuta, viikonloppu menee täysin työnmerkeissä, teen huomenna iltavuoron ja sunnuntaina teen sekä aamun että illan. Paree olla verivuodon taas alkamatta, tässä ruskeassa on ihan tarpeeksi!
Maanantaina onkin sitten np-ultra...
:Maanantaita jänskyttäen,
MyAngels ja niin rakas rv 12+0 --12+3