***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka!!

Täällähän mie olen, hengissä edelleen, just ja just :| Päänsärky on nykyään niin kovaa, että hyvä kun selviän työpäivistä, illat menee ihan sängyn pohjalla... Panadolista ei oo mitään hyötyä siihen ja omia migreenilääkkeitäkään ei saa enää syödä.. No..

Olin tänään neuvolalääkärin luona. Olipahan tapaus... Oli sellainen 30v. tyttönen ja otti papanäytteen kun mussa on joku juttu, ni rupesin vuotaa verta ja sohi tuolla alhaalla vaan :o Sanoi että täältä nyt tulee verta, mutta ei ole vaarallista, hope not! :saint:
Sitten ultras mahan päältä ja väänsi sitä anturaa varmaan 2 min ennenku sai edes sydämen sykkeen näkyviin. Siellä mussukka huitoi minkä ehti ja pomppelehti oudosti :D Olipahan taas helpotus nähdä hänet :heart: Lääkäri sanoi että saan parin päivän ajan ottaa jopa 600mg buranaa päivässä että saadaan päänsärky lähtemään. Kysyit että eikö Panacod ois parempi niin sanoi että se väsyttää joten kokeile buranaa ja jos ei helpota soittele ensi viikolla uudelleen :o Lähdin sieltä monttu auki.. No tää on tätä kunnallista palvelua |O

Muten myös My Angels sai kokea, pöyristyttävää sanon mie!!! Saunan taakke tuollaiset pitäis vielä ja HETI |O |O Koita olla nyt stressaamatta siitä, pääasia että selvisit siitä :hug:
Ja kiitos huhuilusta, täällä ollaan, mutta en vaan ole oikein jaksanut hyvin tuon pään ja huimauksen vuosi.

Ninnille tsemiä loppusuoritukseen :wave:

Malttis: Kyllä se siitä vielä ;)

En nyt jaksa enempää kun silmiin sattuu muutenkin, meen nyt takas sänkyyn. Ikävä teitä ja kumpa jaksaisin ens viikolla paremmin niin tuun kirjoittelemaan lisää! Ootte ihania :heart:

Nopeasti kommentoin, myöhemmin lisää paremmalla ajalla.

Julietta Mulla vuoto alkoi runsaana vasta neljäntenä päivänä tyhjennyksestä. Olin siis saikulla 3 päivää ja vietin ne lähes täysin sängyssä suriessa. Töissä (seisomatyo) alkoi runsas vuoto, jota edelsi siis 3 päivää lievempää vuotoa. Sainkin jälkeenpäin neuvon, että olisi pitänyt liikkua enemmän.

Myangels Järkyttävää kohtelua. Tee valitus. :hug:

Malttamaton Ei mullakaan oo ollu täs raskaudes rinnat kipeet. Ekas raskaudes oli ihan sillon aluksi vain. Ekas raskaudes mulla myöskin oli kovasti jo valuttanut esimaitoa jo joskus 20vkon jälkeen ja nyt ei oo tullut mitään. Varmasti ei oo sillä kipeydellä mitään merkitystä imetyksen kanssa. Ei takuulla. Kyllä ne tisut sitten pamahtaa kipeiksi kun se maito nousee. Ja mullahan ei oo kun yhestä synnytyksestä kokemusta tai siis oikeastaan loppuraskaudesta, eli ei mulla ollut mitään vihlontoja tai siis yhtään mitään ku paria päivää ennen kun meidän neiti synty, ja hän synty vklla 39+4:) Joten toivotaan että ei sunkaan raskaus toukukuulle mee:) :hug: Älä murehdi tosta rintojen kipeytymisestä:) Hyvin se imetys sulla tulee sujumaan :hug:

My Angels Mä olisin oikiasti menny ja pamauttanu sitä akkaa kuulaan |O Pikkuusen pimiä tapaus...

Ninni voi, sulla on jo noin hyvät viikot:) pian teillä on ikioma sinappikone..ei mee kauaa! Jaksahan vielä hetkinen :hug:

Miikkis Ihanaa että vaavelilla kaikki hyvin :hug: :heart: Mullakin oli keskiraskaudes tai siis jostain 16 vklta asti tota kauheaa päänsärkyä, sitä oli kun odotin esikoistakin ja mullahan sitten ihanasti puhkes vähän synnytyksen jälkeen migreeni jota ei koskaan ennemmin oo ollu |O Ei kyllä sittemmin oo tullu ja eskoinen on pian 2.v . Ei mullakaan auttanu siihen päänsärkyyn mikään. Välillä meni monta vkoa että jyskytti 24/7 hyi, se oli kauheaa mutta molemmis raskauksis se loppui joskus vkla 25 muistaakseni. Voi koeta jaksaa :hug: Mäkin oon kuullu että ensimmäisellä kolmanneksella ja viimeisellä kolmanneksella ei saa otta buranaa mutta keskikolmanneksella saa ottaa ihan turvallisesti. Syitä en muista. Toi Burana kyl auttaa paremmin särkyyn kun toi panadol.

Kokeile Panadol Zappia, auttoi mulle ainakin päänsärkyyn ihan eri tavalla kun tavallinen panadol. Ja kahvikin auttoi mun päänsärkyyn.

Ei mulla muutaq, nyt nukkuun ja kerään voimia tulevaa varten ;)

:heart: :Ninni ja Muru 39+4

Täällä valvotaan, menin jo klo 22 nukkumaan, joten pikkaisen aikainen tämä herääminen. No ajattelin hetken istua tässä koneella ja kaivautua takaisin kullan kainaloon, jos vaikka nukahtaisi uudestaan.

Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista! Tiedän, että on tyhmää stressata kivuttomuutta, niin rintojen kun muutenkin. Jotenkin vaan on tottunut, että kipu palkitsee eli pitää kärsiä ja vain kivun kautta voittoon. No ehkä se on vaan niin, että me ollaan kärsitty tuo meidän kipu henkisesti yritysvaiheessa ja helpolla raskaudella saa silti toivotun lopputuloksen :ashamed:

Miikkis: Voi sinua päänsärkypotilasta! Koitapa Ninnin suosittelemaa Panadol Zappia. Itse otin ensimmäisen kipulääkkeen koko raskausaikana eilen, kun oli niskat niin jumissa, että säteili päähän ja simsala pim, kipu oli supernopeasti sillä pois! Ihanaa, että näitte taas teidän pienen, varmaan helpotti olotilaa ja toi rauhaa odotukseen. Kohta teillä on jo maaginen raja täynnä :hug:

irtosora: Onnea liikkeiden bongaamisesta, superihana tunne =) Meillä alkaa neidillä varmaan käydä tila ahtaaksi, koska punkee peppua puolelta toiselle koko ajan. Häijyn näköistä ja tuntuista, kun näkyy niin selkeästi, kun on aikas iso peppu ja ihan tuossa ylhäällä.

malttamaton+prinsessa rv 34+2 ja tänään mennään vihdoinkin tutustumaan sairaalaan. Mies saa henkisen rauhan, kun saa tietää mistä ovesta sitten mennään sisään synnyttämään :laugh:

Perjantaita!

Irtikselle onnittelut liikkeistä. On ne niin :heart: ihquja!

Julietta kyseli vuodosta tyhjennyksen yhteydes. Mulle kemiallinen tyhjennys tehtiin keskussairaalas. Verta tuli lorisemalla sen päivän. Menetin tajuntani pariin otteeseen sen verenhukan ja kivun vuoksi. Silti - en halua pelotella - kohtuun jäi jäämiä, jotka poistuivat pitkälti jälkeenpäin :kieh: . Pidähän huoli itsestäsi ja pyydä tarkistusta, että kaikki kama varmasti poistuu.

Ninni, toivottavasti pääset pian vauvelia ulkoistamaan ;) . Mieletöntä tää ajan kuluminen. Juurihan sua plussasta sai onnitella :) .

( . ) Huoh. Kaveri pyöri vimmatusti koko yön. *Just joo. Äsken mä Irtikselle hehkutin, miten ihania ne liikkeet on*. Heh.. Neljän jälkeen en saanu enää nukuttua. Sänkyyn jäämisellä ja pyörimisellä olisin valvottanut miestäkin, joten pistin sit toimeksi. Niinpä oli aamu seiskaan mennessä pyykit silitetty, tiski- ja pyykkikoneet pyörineet kierroksensa ja pari pellillistä sämpylöitä odotti aamupala-aikaa ja isäntää. Kävin jopa lyllertämässä koiran kanssa aamulenkin. Nooh... ny sit ollaankin sängyssä ja Panadol-paketin välittömässä läheisyydessä. Mutta ainakin saa hyvällä omallatunnolla levätä, kun kaikki hommat on tehtynä ;) |O .

Hyvää viikonloppua ja mukavia vointeja kaikille!

-A-

Julietta: Mulla meni edellinen raskaus kesken rv 5+5. Sain pari tyhjennystablettia, mutta vuoto oli niukkaa ja kesti 4-5vrk. Ei tullut lorahduksia, ei hyytymiä eikä mitään sellaista. Vuoto oli kuin olisi ollut niukat menkat. Sinuna ottaisin osastolle yhteyttä ja vaatisin jälkitarkastusajan jotta nähtäisiin onko kohtu tyhjentynyt kokonaan
g025.gif

Voimia ystäväni!!
d050.gif

Eliisa: Hih!
e025.gif
Teidän vauva on jo ammatin valinnan tehnyt
a015.gif

Miikkis: Hakisit saikkua, jotta saisit levätä kunnolla, ei ole kiva olla puolikuntoisena töissä
a050.gif
g050.gif

Mullahan ekassa raskaudessa tuo migreeni paheni ihan kamalaksi
k025.gif

En osaa mitään lääkettä suositella, muutakuin tuota Panacodia. Mulla ei auta migreeniin mikään muu kuin migreenilääke, tai sitten tuo Panacod. Mutta olen yliherkkä kodeiinille, sen takia otin Panacodin nukkumaan mennessä (päikkärit tai yöunet) ja kun heräsin, oli pahin kipu poissa. Sullakin nyt tärkeintä että saisit tuon migreenikierteen katkaistua
k055.gif

Mulle tuo kodeiini teki hereillä ollessa vapinaa, sydämen tykytystä, tuskanhikeä, oksentamista, yms.
d030.gif

Ja keitä murunen pari kuppia kahvia
c050.gif

Mulla on ollut tässä raskaudessa pari migreeniä minkä on tehnyt kofeiinin puute. Pari kuppia kahvia, ja vola!
n045.gif

Onnittelut hyvistä ultrauutisista!
a055.gif

Amira oli laittanut oikein tuulemaan heti aamutuimaan!
a080.gif

s010.gif
:MyAngels ja niin rakas rv 10+0 (JEEE!!!)

Heippa,viidennessä neuvolassa käyty ja tässä tuloksia:
Painoa:543g/viikko (yhteensä tullu koko aikana 6kg)
Paineet:120/68
HB:101 (hoitsu pelotteli jo joutumista rautatippaan sairaalaan jos vielä laskee)
Pissi : puhdas
SF mitta:25cm
Sykkeet:150-160 väillä
Liikkeet:+

Joten kaikki on hyvin paitsi toi hb sais ruveta pikkuhiljaa nouseen ennen kuin tippuu alle 100.

Siinäpä ne tärkeimmät mitä tänne napaan kuluu...närästykseen pidän sappipotilaan ruokavaliota ja liitoskipuihin on auttanut portaissa ravaaminen kun olen kantanut tavaroita yläkertaan jotta sais synttäri kemuihin kaiken järjestykseen.

Rinnat on niin kipeet ja turvonneet jotta ei ne tälläiset ole muissa raskauksissa olleet,jos maitoa nousee rintoihin ni minkäköhänlaiset hinkit mie sitten omaan.

Maha on pullahtanu tosta viimeisestä kuvastakin jo eteenpäin aika paljon ja justiinsa tänään vein kahdet äippähousut ja yhden paidan varastoon.

Mies lupasi ostaa synttäri lahjaksi äippähameen kun näin H&M yhden kivan näköisen ja mie en yleensä ole yhtään hame ihminen mutta ajattelin tulevaa alkukesää ni ehkä se olis kivempi kuin housut eikä miulle varmaan edes mitkään housut mahu sitten jalkaankaan.

Olen muuten huomannu jotta miun iho on todella kuiva :| muissa raskauksissa iho ja hiukset on rasvottunu tosi kovin mutta nyt kumpikin on ihan kuivia ja ihoa saa rasvata joka päivä.

Huomasin muuten jotta se pitää paikkansa että odottavat äidit on hajamielisiä:

Ostin kaupasta hammastahnaa ja laitoin sen jäkaappiin,illalla menin peseen hampaita ja pesin ne sitten novalanilla...ihmettelin vain kun ei vaahdonnut ja maistu oudolle kunnes tajusin kattoa tuubia ja mie kehtas viel nauraa siinä vieressä :laugh: :ashamed:

Mukavaa viikonloppua kaikille :flower:

Äitee ja tuplat 22+1

Heipähei!

Miikkikselle voimia päänsäryn kanssa,ei kiva :( Mulla oli jossain vaiheessa kanssa päänsärkyä,mutta tosi lievänä... toivottavsti noi plikkojen suosittelemat ropit toimis. Voimia :hug:

Äitee: :laugh: Mulla on havaittavissa hiukan samantyyppistä hajamielisyyttä,mutta pahinta kaikesta on,että en muista mitään... kaikki pitäs kirjoittaa ylös :ashamed:

Tää oli neuvolassa tänään ja siellä selvis seuraavaa..

Hemppa 122
Paineet 118/81
Turvotus +-
Pissa puhdas
sf 29
Sykkeet 150
Liikkeet ++
Painoa tullut se tuttu +500 viikko, yhteensä reilu 10kg alusta :ashamed:
Raivotarjonnassa köllöttää =)

Elikkäs hyvin on asian laita,vauva on kasvanut kovasti,sen ihan tuntee nyt kun voi pyllyn erottaa tosta vatsanahkan läpi :D Pää kun tossa alhaalla on,niin tekee kävelystä entistä ikävempää,mutta ehdottomasti hyvä pään asento kyllä =) Toivottavasti ei enää käänny...seuraava neuvola oliskin jo kahden viikon päästä,samalla viikolla kuin sairaalaan tutustuminen ja viimenen valmennuskerta...eli erittäin informaation täyteinen viikko.

Perkule,kun meinasin saada raivarin,kun huomasin että oli neljään vaippaan ommellut kuivaliinan väärä puoli ylöspäin...siis se puoli mikä pitäs tulla vauvan ihoa vasten,on nyt vaipan sisäpuolella :kieh: |O No ei se onneks mitään kaada,mutta ei oo niin kuivan tuntuinen kuin olis jos olis oikeinpäin...purkamaan ei tohtis,kun kauhea työ :ashamed: Pistän raskauden piikkiin :D

huomenna tulee kaveri kylään ja tehdään intialaista safkaa, en olekaan aikasemmin tehnyt,syönyt kyllä =)

Hei,nyt muistin että onko carriwell tukivyöstä kokemuksia kellään? menin sellasen ostamaan netistä... jos vaikka sais käveltyä paremmin...

Repa ja kutvonen rv 31+3

:headwall: :headwall: :headwall:

Taas kävi vanhanaikaiset, kirjotin pitkän pätkän ja sit menin painaan jotain nappia ja kaikki hävis!!!

Pikauusinta:

Neuvolakuulumiset myös täältä:
Painoa nyt yht. koko aikana 7,3 kg, hyvä minä! Kuopusta odottaessa lihoin 21 kg, eli nyt huippusaavutus!
Pissa puhdas
Paineet 120/90
Sf-mitta 37 cm, sama kuin viime vkon ma, eli vauva laskeutunut hyvin, jee!
Turvotus +, näkisitte mun elefanttitautiset nilkat, itku meinaa tulla kun niitä katon kun mulla normaalisti sirot nilkat ja nyt ihan kauheet!!!
Sykkeet 140-150, Muru karkaili koko ajan pois dopplerin alta =)
Liikkeet ++

Eli kaikki hyvin, neuvolantäti vähän veikkaili et viikon sisällä syntyis, ite tähtään lasketulle eli nyt sunnuntaille!

Oikukas ihana masu :heart: Mä otin eilen kans kännykällä muutaman masukuvan, pitäis päivittää profiiliin...

Repaei oo sullakaan enää montaa viikkoa jäljellä, ihanaa :heart:
Mulla oli sellanen Carriwellin tukivyö, sellasta paksua "sukkahousukangasta", alkuraskaudessa tuki masua ihan ok mut loppuraskaudessa ei mulla ainakaan auttanu pätkääkään, oli vaan sellanen "masutuubi"-fiilis. Mut kokeile ennen kun masennut mun kokemuksesta!

Mut nyt ei pysty istuun kauempaa tässä konella ku alkaa supistaan mikä kyllä toisaalta ihan hyväkin juttu!!!

Toivottavasti palaan seuraavan kerran tänne kahtena kappaleena!!!

Ihanaa odotuksen jatkoa kaikille :heart: :heart: :heart:

:heart: :Ninni ja Muru 39+5

Oikukas,ihku massu :heart:

Ninni:Täytyy toivoo että siitä ois apua,kun en haluais mitään monimutkasta viritelmää... Saahan sen toki palauttaa jos tuntuu että täys susi =)

Oikukkaalla on mahtavan näköinen masu =)

Ninnille voimia tositoimiin, me jännäämme täällä uutisia :heart:

Eilen tuli sitten shoppailtua ensimmäiset vauvajutut, ostin collegepuvun, sukkia, unipussin sekä muutaman bodyn joista pitää mainita että yksi niistä oli Gantin :D mukaan tarttui myös ensimmäinen tutti sekä hoitopöydän alusta joka sopii uuden kodin kodinhoitohuoneen sisustukseen hienosti...womens got to do what womens got to do :laugh:

Nyt täytyy varmaan sitten lähteä raksalle touhuileen että sais joku päivä noikin tavarat kantaa sinne sisälle B)

Gatsu ja Elvis rv23

heip :wave:

hitsi, jännittää h-hetkeläisen eli ninnin puolesta!

repa mä aloin tehdä neuloa pikkuiselle töppösiä, joiden 1. osan pitäis olla 13x13 cm. Ennen kuin hokasin käyttää mittanauhaa ("tunteella, ei järjellä" on mottoni), olin jo melkein vaiheessa 16x10 cm. Uusiksi menee, mutta neuleen purkaminen ja tekeminen uusiks ei onneks oo niin työlästä kuin tuo sun projekti olisi. En minäkään kyllä vaippoja varmaan uusiksi tekisi...

repa ja äitee joo, täällä kanssa vatsa valtaa selvästi tilaa aivoilta! töissä mun piti kopsata yks paperi, tulostaa kaksi ja viedä koko roska kirjekuoressa käytävän laatikkoon. arvatkaa vaan, teinkö tuon takia NELJÄ eri reissua. ei puhettakaan, että oisin yhellä kertaa muistanu lähettää molemmat tulosteet kopsukoneelle, noutaessani niitä samalla printata sen yhden, joka olis ollut näppärästi kätösessä jo tulosteita hakiessa ja kirjekuorikin olis ollu mukana, jotta olisin samalla voinut kurvata käytävän laatikolle. no-ou...

amiran voisin vuokrata tänne meille siivoilemaan ja pakkaamaan kamoja muuttoa varten :D

myangels sun viestit on ihania! runsaiden hymiöilmentymien ansiosta niitä pittää lukea himpun verran hitaammin kuin muiden viestejä, mutta vain sillai sun viesteistä saa kunnon naurut irti :D sun viestit naurattaa töissäki, jossa ei ehdi niin keskittyä lukemiseen :)

(.) unimaailma on mielenkiintoinen. tuoreet (ihan viikon sisällä tulleet) vakkaripainajaiseni: no. 1 on se, missä taistelen susia vastaan. otan yhtä sutta hännänjuuresta kiinni ja hakkaan sillä sutosella muita. no. 2 hevonen potkii minua, viime yönä erityisesti mahaan. no tuosta ja viime yön toisesta painajaisesta, jossa mieheni pelasti mun ahdistelijan käsistä, heräsin supistukseen. päivisin mua ei kai supistele, mutta yöllä kyllä tunsin tilanteen hyvin.

hyviä vointeja kaikille!

irtis ja 18+3, maanantaina rakenneultra!

Lauantaita mammat!

Miikkiksellä ollut mielenkiintoinen tapaus lääkärinä. Kärsin itse kanssa migreenistä ja mulle nimenomaan suositeltu parasetamolia ainoana vaihtoehtona. Onneksi minun tapauksessa se on toiminut eli en muista vaihtoehdoista ole keskustellut lääkäreiden kanssa. Tuo Panadol Zappihan on nopeampi vaikutteinen versio tavallisesta (tabletti liukenee ja lääke pääsee imeytymään nopeammin).

Ninnille Täältäkin voimia ja tsemppiä koitokseen!

Missä on Tinii? Olet jäänyt mun mieleen tuolta kuumeilijoiden puolelta ja mietin miten siellä jaksellaan?

(.) Täällä kaikki suht ok. Tosin odottelen tuloksia tuosta mahdollisesta VTI:sta. Muuten neuvolassa oli kaikki ok.

Jaksuja kaikille!

Jemima 20+6

lauantaita =)

miikkis kyl juu panadolia voi ottaa, eihän toi jatkuva päänsärkykään hyvää tee, toivottavasti helpottaa pian

mitenkäs myangels sun vointi, joko oot tolpillas =)

tänään on ollu jotenkin tosi raihnanen olo, selkään sattuu ja vaikee olo, mahtaisko johtua et taas sain valvoo yöllä, poika herätti viideltä ja kieriskeli päälle tunnin, sit kun saatin uudestaan unen päästä kiinni niin eikös koirapoika hypänny sängynlaitaa vasten seittemältä että hei nyt voitas lähtee pissalle, juu enhän mä niin hiljaa sängystä ylös päässy etteikö poikaki olis heränny ja nyt vasyttää mukavasti kaikkia....

mahtaako olla muuten normaalia että tää pikkunen on tosiaan kokoajan tuolla oikeella puolella, liikkeet tuntuu aina samaan kohtaan ja oikee puoli on paljon kovempi, kun mahtuishan se siellä pyöriin vielä vaikka miten ja silti vaan paikallaan kököttää, kaikesta sitä pitää huolestua =)

voikaahan hyvin, nyt olis pakko lahtee imuroimaan, koirilla on karvanlähtöaika =)

eliisa ja pikkuruinen 19+2

jemina, mikä on VTI?

augh, oon ihan koomassa taas, nukuin jo puoltoista tuntia päikkäreitä ja taidan lähteä uusille... pitänee huhtikuun alussa laskettaa neuvolassa taas hemppa, viimeks ei jostain syystä mitattu ollenkaan, luulin, että se ois ollut rutiinitoimenpide aina?

Eikös se oo virtsatieinfektio? Elikkäs pissatulehdus :D

Söin itteni mahtavaan ähkyyn...kaveri oli kylässä ja tehtiin sitä intialaista safkaa...jälkkäriks hedelmäsalaattia vaahdotetulla vaniljakastikkeelle,mikä oli maustettu kanelilla ja inkiväärillä NAM :p .....

Meillä olis huomenna tuplajuhlat kun esikko täyttää 6v ja mie ite 29v :attn: joten päivittäjä kehtaatko tehä miusta vuoden vanhemman :attn: Onneksi ei tule vieraita kun pietään esikon,miun ja kuopuksen yhteiskemut ens pyhänä.

Tänään pitäis lähteä poikien kanssa virpomaan mut ei jaksais kiinnostaa yhtään |O väsyttää niin kovin...

Miulla unirytmi on nyt ihan hakusessa,herään melkein joka aamu klo.4 vessaan ja sitten vauvat rupee pitää aamu jumppaa enkä osaa enää nukkua sen jälkeen,sitten kun melkein nukahdan ni pojat herää joka ikinen aamu klo.6-6.30 ja nytkin täällä silmät ristissä istun mieskin lähtee tänään töihin ni ei pysty meneen nukkuun kun hää heräilee.
Taitaa suurin syy olla tähän väsymykseen se kun hb on 101 vois pikku hiljaa alkaa nouseen.

MIulla on ihan outo olo kun kivut on helpottanu,liitoskivut on hävinny ja närästys helpottanu ruokavalio muutoksella =) supparitkin on jättäneet rauhaan kun muistaa ottaa rauhallisesti ja huilata tarpeeksi joten elän vissiin nyt sitä keskiraskauden kukoistus aikaa =)

Mukavaa pyhäpäivää kaikille :flower:

Äitee ja tuplat 22+3

Hyvää palmusunnuntaita kaikille!!

Äiteelle onnittelut ja esikolles myös :heart:Jos en enää huomenna muista sanoa :flower:

Tulipa nukuttua pitkästä aika hyvin,vauvakin alotti vasta äskön jumppailun. Yleensä se onkin aamusta rauhallinen ja vasta n.puolisen tuntia sängystä nousun jälkeen alkaa kekkaloimaan :D Poikkeuksiakin tosi löytyy....
Tänään ois kaverin tytön nimiäiset. Ollaan kummeja :heart: Eli hyvällä omalla tunnolla saa tänään herkutella kakulla :p
Sit pitäiskin taas iskeä talla ompelukoneesta pohjaan. Kai noita vaatteita pitäis alkaa pesemään kanssa pikkuhiljaa... Jos viimeistään ens viikon jälkeen ottais sen projektiks,kun ois kiva että noi vaipat ois alta pois tehtynä...

Mutta nyt hesarin pariin,moiks :wave:

Repa ja kutvonen 31+5

julietta olen kanssa ollut lääkkeellisessä tyhjennyksessä, ensimäinen raskauteni päättyi keskenmenoon rv9. olin päivän keskussairaalassa sisällä, lääkkeet annettiin ensin kolme kertaa emättimeen ja illalla kotiin lähtöä ennen annettiin mukaan vielä suun kautta otettavat tabletit illaksi. verenvuoto oli kyllä mahdotonta, kuten kipukin.. parin päivän päästä menin uudelleen kontrolliin katsomaan oliko kaikki tullut ulos. kohtuun oli jäänyt vieläkin poistettavaa joten kaavintahan minua odotti samana iltapäivänä :| hirveän rankka kokemus.. henkisesti ja fyysisesti. voimia sinulle!!!!

mutta muista että kaiken pahankin jälkeen tulee paljon hienoa ja hyvää tilalle

marleena83 ja vinski 28+2 :heart:

herramunjee, elämäni ensimmäinen kipeä supistus herätti mut 4.36 :laugh: ja niitä on jopa tullut muutama sen jälkeen n.10min välein. Ei tässä nyt vielä synnyttämään lähdetä mutta rupes jännittämään kuitenki B) Vaaleanpunaista tulee myös,eikös se ollu merkki siitä että kypsymistä on tapahtumassa. Jei :D

tai siis IIK! :attn:

-Oikukas rv 40+4

Yhteistyössä