Vihdoin ja viimein työviikko takana! Nyt sitten keskiviikkona lääkäri varattuna ja katotaan jos nyt sit saisin sairaslomaa loppuajaksi, siis kaheksi viikoksi ennen kuin äippäloma virallisesti alkaa. Eiköhän se setä mulle sen kirjoita kun jo aiemmin lupaili.
Repa hyvä että sait mielenrauhan polilla käytyäsi, sitä vaan hermostuu niin helposta varsinkin raskauden alussa, sulla nyt on jo puoliväli hienosti ylitettynä! Ja onnea huomiseen ultraan, tuu sit kertoon sieltä kanssa kuulumiset! Meinaatteko kysyä kumpi sieltä ois tulossa? Meillä on nyt avoinna se tieto kun piti mennä 4D:hen ja se sit jäi, sen näkee sit maaliskuussa onko hänelle tullu munat vai ei

rakenneultrassahan meille ei satavarmasti luvattu mitään. On mulla ostettuna jo sekä vaaleenpunasia ja -sinisiä vaatteitä, tytölle nyt käy kummat vaan mut en mä pojalle alkais vaaleenpunasta pukeen, ainakaan julkisille paikoille mentäessä.
Eliisa mulla ei neuvolantäti suostunu kuunteleen sydänääniä dopplerilla kun vasta joskus kun olin ollu np-ultrassakin jo. Sanoi etten sit turhaan huolestuis, olinhan jo ollu alkuraskauden ultrassakin ja siellä ännet kuullu, kuulee kuulemma harvemmin neuvolassa ennen rv 10 tai oisko ollu jopa enemmänkin.
Onnea
Katjuska vielä, en muista oonko jo onnitellu, lisään sut nyt listan hännille! Oma raskaus tuntuu olevan jo ihan loppusuoralla kun tänne saatiin jo syyskuisiakin!
SatuKa onnea hurjasti tuplista :hug: :heart: , miltäs tuntuu?
Mun mielestä tosi hieno ja ihana juttu!!
Mihin on muuten
Pulttis hävinny?? Huhuu?? Kuulumisias kaivattais :attn: :attn: :attn: :attn:
Wiivi tervetuloa takaisin Suomeen! Oli varmaan ihana reissu, niin paljon odotan et päästään itekin taas sinne!!!
Stoppis ei munkaan tissit oo kyllä pahemmin kipeet ollu, ehkä ihan alussa oli arat mut ei enää. Eikä oo kyllä yhtään kasvanukaan, kaikki vanhat liivit mene päälle, hyvä niin. Ne yhet äippäliivit ostin ja oon paljon pitäny kun ne ei purista mistään ni ei ahdista, vauva kun on jo aika ylhäällä ja alkaa jo painaa tonne tissien alle palleaan.
Äiteelläkin oli iloisia ultrakuulumisia, onnea niistä! Sä pääsetkin ihanan usein kurkkaamaan masuun! Onko kaikilla kaksosten odottajilla niin?
Amira mä mietin kanssa vähän aikaa sitten et kauheeta odotusta ollu tää koko vuosi, ensin kun tuli se tuulimuna ni odoteltiin et jä
lkivuoto loppuu ja tulis ekat menkat, sen jälkeen odoteltiin et menkat ois myöhässä ja olihan ne, sit oli vuorossa alkuraskauden ultra, np-ultra, neuvola, rakenneultra ja nyt tässä odotellaan vaan seuraavia neuvolakäyntejä et saa kuulla :heart: -äänet, äippälomakin alkaa mulla just enkä kyllä millään malttais odottaa synnytystäkään ja et päästäis vauvan kanssa kasvotusten! Huh huh.. rankkaa on!
Irtosora syötkö jo rautaa? Senhän pitäis auttaa väsymykseen. Mulla on jääkaapissa pullo rautalitkua, luontaistuotetta, eikä oo muuten yhtään pahanmakuista, siinä on Tuuli Matinsalon kuva kyljessä ja on nimeltään:
Ferroforte B
En oo sitä kyllä ottanu kun kerran :ashamed: , oon niin huono muistaan ottaa tollasia, tosin mun hemoglobiini oli viimeks ainakin ihan ok. Mut noi rautalitkut imeytyy paremmin eikä aiheuta vatsavaivoja samalla tavalla kun tabletit. Mulle ei ainakaan viime raskaudessa se Obsidan sopinu ollenkaan.
Jaahas, jokohan tuli kommentoitua kaikkien juttuja... Kaikki oon kuitenkin lukenu että jos joku unohtui niin anteeksi!
Omaan napaan ei mitään ihmeellistä kuulu, tänään alkoi 30. raskausviikko, jeee! Vauva myllertää kovasti masussa, masu kasvaa mut muualle ei kiloja ookaan menny, hieno juttu, jos saisin kaikki raskauskilot jätettyä sitten synnärille. Esikoisen kanssa kävikin niin, mut kuopuksen kanssa ei :ashamed: Neuvolaan meen taas parin viikon kanssa, katellaan sitten mun iso sf-mittaa taas, ja jollei oo tasottunu ni toivon et pääsisin vielä ultraan kokoarvioon.
Eipä mulla muuta, Onnellista uutta vuotta kaikille ellen huomenna enää tuu mitään kirjottaan!
:Ninni ja Kirppu 29+0