Meritähti onnea tuhannesti!!! :heart:
Laittelin tiedot listaan JA
:attn: mikäli marraskuisia vielä on poksumatta (mitä epäilen), niin ilmoittakaa tietonne minulle, poistin nimittäin etusivulta jo marraskuiset, koska uskon että jokainen heistä on saanut nyytin kainaloonsa.
Toivottavasti kukaan ei loukkaannu siit. :ashamed:
Tää menee lääkäriin tunnin päästä, onneksi pääsen tälläkertaa tutulle työkaveri-lääkärille, ni jos se ymmärtäis hiukka paremmin tuolla töissä tuota menoa ja miettis mun kanssa ratkaisun tähän, koska on inhottavaa hakea joka viikoksi saikkua lisää ja lisää, kun on kirjotettu vain viikko kerrallaan.
Vernalis mun mieskin innostu tooosi paljon, ku kerroin et täällä palstalla mis oon, ni yhdellä perheellä on dreeverin ja beaglen risteytys. On se varmaan söpö

Laita kuvaa mulle
Eiku, mietin, et millä tavalla näkyy mikäkin, esim beaglen vai dreeverin näkönen?
Me jatketaan sitä beagle-tytön etsintää. NYt lopullisesti päätettiin, että ei me oteta tästä pentueesta sitä. Vaikkakin tekis mieli, mut ei. Odotellaan vain, kyl se oma beagle-tyttökin sieltä vastaan tulee.
Mä oon sen virheen tehny näiden tyttöjen kanssa, että oon ottanu heti ensimmäisestä pentueesta mikä vastaan tullut, mutta nyt näistä asioista jo jotain ymmärtääkin
Mut nyt pitää mennä laittaan autoa käyntiin. JA poika haluu alkaa kattoo Niko lentäjänpoikaa.
buam 20+5