MyAngels: Juu,maksista on muutamaan kertaan leivänpäällä nautittu,kun on himo iskenyt

Muita maksatuotteita en oo syöny....
Ja tuttua myös toi roskaruokahimo,mullakin oli alussa sellanen,kesti onneks vaan jotakin viikon verran
Riikkulista kiva kuulla :wave: Terveiset hymytytölle :heart:
AE:Toivottavasti ei olis rd,mutta jos on,niin sen kanssa pystyy varmasti elämään...Älä liikaa huoli
:hug: Liikkeistä sen verran,että onko sulla istukka samassa paikkaa kun aikasemmissa raskauksissa? Jos se vauva ei vaan oo ihan niin aktiivinen kuin edelliset ja siks et oo vielä tuntenut...?
Miikkis: Mullahan loppui se 24h paha olo heti kahen ekan viikon jälkeen,sen jälkeen oli päiviäkin välissä ettei mitään ja sit yllättävä aamuyrjö

Eli ihan normaalia, kuten toi vihlominenkin,
mutta tiiän miten toi aika mataa tossa kohtaa... Just eilen mietittii ukon kanssa,että miten ne ekat 3kk oli niiin tuskallisen hitaita ja nyt aika menee siivillä

Se on sietämätöntä,mutta
tsemppaan sua kovasti :heart:
Meilläpäin ei sairaalaan oo ultraan asiaa ennen np ultraa,ainakaan minä en oo päässyt :ashamed: Yksityisellä kävin...
Kärppänäh.:Mulla tuli kahdesti tässä raskaudessa paksua ruskeaa vuotoa,ja osottautui täysin harmittomiksi... Aikasempi km alkoi myös ruskealla tuhrulla,mutta sitä edelsi (viikko ennen vuotoa) Kovat kivut,ei siis mitään juilimista vaan ihan kunnon kipua

ja vuoto muuttui kirkkaaksi vereksi hyvin nopeasti,vaikkei ollut kovin runsasta missään vaiheessa,niin jatkuvaa kuitenkin. Jos sulla toi vuoto loppuu,eikä kipuja,niin ei varmaan aihetta paniikkiin,jos jatkuu,niin tilaisin ultran vaikka yksityiselle rv 6 tietämillä, jos eivät ota sairaalaan ja siihen on mahdollisuus. Sitten ei tarvis jännittää ...
Tsemppiä kovasti,huoli on varmasti hirmuinen :hug:
Jänniä liikkeitä tää mun mahakaveri on ruvennu tekeen...tuntuu sellasille pyrähdyksille tai tärinälle... Vaikee selittää

Mutta ei kuitenkaan mitään selkeitä potkuja...tai niitäkin jokunen,mut aika hintsusti. Onko kokemuksia kellään?
oon nyt käyny töissä tekemässä tilaukset ja tuntuu että oon paikalle allerginen,kun heti supistaa kun astun siihen kauppaan

Mitään fyysistähän en siis tee,tilaan vaan ja lähen kotiin. Onpahan jotain puuhaa... Sain tänään ommeltua muutaman vaipankin,aploodit mulle B)
Huomenna olis kuulemma imetystunti iltapäivällä neuvolassa. Tuli ihan yllärinä. Täti soitteli eilen että pääsenkö,oli vissiin myöhäinen päähänpistos hänellekkin,kun periaatteessa ei pitäs ihan näin aikasiin olla. Mutta jotain selitti kahden ryhmän yhdistämisestä,eli otaksun että siellä on pidemmällä olijoita myös. Mitä lie tapahtuu,1-1.5 kestää. Kerron sitten =)
Eipä tässä muuta,voikaa hyvin rakkaat muhkut
Repa ja kutvonen rv 29