Tervetuloa uudet
Kylläpä
RouvaPikkumyyllä on alhaset verenpaineet
mut laitettiin sairaslomalle esikoisen kanssa kun paineet oli jotain 60/100 mut mulla oli kyl hemppa kanssa tosi alhanen, et en tiedä vaikuttiko se
Mut miten ihmeessä jaksaa olla töissä noilla arvoilla
Miikkis kyseli aikanaan masun laskeutumisesta... no mullahan nyt oli sellanen ihme ukkeli mahassa, että pyörähti vielä rv36 rt-pt-rt vaikka maha oli jo pikkasen laskeutunut
kunnolla tais valahtaa sitten rv39 ja reilu 4-kilonen ukko synty rv40+4
joten hyvin heittelee. Jaksuja viimisiin viikkoihin
frizzante onnittelut hyvistä tuloksista
nyt vaan nauttimaan kasvavasta masusta
toiveelle onnittelut hyvistä uutisista
kyllähän sitä huolestuu kaikesta ylimääräsestä ja hyvä käydä tarkistuttamassa että saa mielenrauhan. Nyt vaan odotat rauhallisesti masun kasvua ja rakenneultraa, kyllä sitä masua kerkeet vielä kantaa mukana
mä oon välillä ihan "kypsä" kun maha on jo näillä viikoilla valtava, mammahousuihin piti ängetä itteni jo reilu kuukaus sitten. Mahan ympärys on kasvanut 6cm ja painoa tullu 5kg
esikoista odottaessa painoa tuli +23kg että sitä odotellessa
Tinii onnea matkaan
MyAngels hyvin tuttua loppuraskauden tarmoa
mäkin viimesillä viikoilla siivosin koko kämpän lattiasta kattoon ja kaikki kaapit kanssa, siisi siitä rv37 lähtien kun sain luvan sitä ennen olin petipotilaana. Onpa teillä valmennuksia
täällä on se yksi vaikka olis ensisynnyttäjä. Voin kyllä hyvin kuvitella minkälaisia fiiliksiä on noussu pintaan, ite kanssa oon ajatellu, että näinköhän sitä pysyy silmät kuivina kun sinne synnärille taas mennään
mutta onhan meillä sieltä myös mukavia muistoja esikoisen ajalta... aika näyttää.
Eliisan tyttö on vallan ihana :heart: :heart: oi helmikuuta odottaen täällä. Piti ihan mennä kattomaan oman esikoisen vauvakuvia kun ekan kerran kuvat näin, on ne vaan ihania :heart: :heart:
Mellulille onnittelut pikku prinssistä :heart:
Harkkusuppareita mulla oli esikoisen kanssa tosi aikasin ja niitä oikeitakin sitten jotka lyhentivät kohdunkaulaa myös aikasessa vaiheessa. Harkat tais alkaa jo rv16 niitä odotellessa tässä tämän raskauden kanssa koska kohta alkaa rv17

"oikeet" alko jo ennen rv30 en muista koska mutta rv30 jäin saikulle juuri niiden takia. Joten ton perusteella saat olla töissä vielä pitkään... mutta jokainen tapaus on kuitekin omansa

joo tosi hyvin taas kerrottu... pää pehmenee pikkuhiljaa
Kärppiksen uutisia edelleen odotellen, toivottavasti kaikki on hyvin
(ON) Eipä mitään uutta, huomenna on neuvola. Paljon pikkunen pöngertää ja potkuja satelee, tosin viikonloppuna oli varmaan piilossa kun ei oikein liikkeen liikettä saanu rekisteröityä
mutta kyllä sitten kun makuulle rupee ja pikkasen toista houkuttelee marjamehulla tms. melskaamaan niin sama vanha meno jatkuu
Tän päivän oon saikulla kun tuli syötyä jotain sopimatonta ja maha meni ihan sekasin
Viikonloppuna tuli istutettua kasveja, ukko varmaan ihmetteli kun kukkien paikkaa piti ruveta näin loppukesästä vaihtamaan

nää on näitä raskaana olevan naisen mielenvaihdoksia. Sain radari puskan pihalle mitä oon jo pitkään odottanut
Pitää lähtee tekemään sapuskaa... huomenna neuvola kuulumiset :wave:
Orchid ja pikkunen rv 15+5
Profiilissa masukuva 15+0, ja aamulla otettu... jos puhutaan isosta vauvamasusta