*** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mellulille todella paljon onnea prinssistä! :heart: :hug:

toive, onnea rakenneultraan! :hug: :heart:

Täälläkin Kärppis on mielessä ja ajatuksissa ja toivon, että kaikki menis hyvin!! Toivot. pian vaikka miehes ehtis jotain kirjoitella, et mite on sen jälkee menny ko kirjottelit :hug:

Täältäkin päin lähetellään Kärpälle haleja ja tsempityksiä. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! :hug:

Eliisalla ja Mellulilla on ihanaiset vauvat! :heart: :heart: :heart: :heart:

Monilla on ollut kaikenlaisia huolia, ja mua onkin tässä muutamana päivänä melkein naurattanut utopia onnellisesta ja huolettomasta raskaudesta. Onko jollakin oikeasti sellaista?? Itse olen ainakin jo luopunut toivosta, että missään vaiheessa osaisin olla huolehtimatta. Joskus ehkä puoli päivää olen saattanut olla luottavaisin mielin, ja sitten on taas jotain ilmennyt. Mutta näin tässä nyt mennään.

Onneksi täällä uskaltaa kertoa huolistaan. Haluaisin nyt kysyä harkkasupistuksista, vaikka niistä taisi juuri vähän aikaa sitten olla täällä puhettakin. Mutta jos vaikka välttyisin neuvolatädin kiusaamiselta tällä kertaa... Siis milloin niistä pitäisi oikeasti alkaa huolestumaan? Olen tuntenut noita kivuttomia mahan kiristymisiä nyt vajaat 2 viikkoa (nyt on rv 19). Välillä päiviä jolloin niitä ei tunne yhtään, välillä taas melko useinkin. Mulla ne ei mielestäni liity mitenkään liikkeeseen tai fyysiseen ponnisteluun, vaan useimmiten tunnen niitä ihan sohvalla maatessa. Sijaisneuvolatädiltä kyselin näistä viime viikolla ja sanoi että jos niitä tulee paljon, kannattaa selvittää tekeekö esim. joku tulehdus kohdun supisteluherkäksi. Mutta mikä on paljon? Tätä hän ei osannut sanoa. Onko esim. 10 tai 15 supistusta päivässä paljon? Ilmeisesti näistä supisteluista annetaan helposti sairaslomaa, mutta olen kyllä esim. tänä vkonloppuna viettänyt niin rauhallista elämää, että tästä rauhallisempaa on sitten lähinnä vuodelepo. Niin toivoisin, että saisin vielä töissä käydä. Loman loppuminen vko sitten on parasta mitä pitkään aikaan on tapahtunut - en enää ehdi murehtia asioita ihan 24h vuorokaudessa.

frizzante rv 19

moi

Täällä ollut tänään täysin laiskottelu pv |O
Poika nukkui huonosti viime yönä ja jo torsaa nenä.. saa nähdä rupeeko kuumetta nostamaan.

NullPoints: kiitos linkistä =)

Findgirl:
Toivotaan että mullakaan kysta ei kasvais.antoi vähän toivoa tuo sinun teksti ;) vaikka mulla kipuilee koko ajan.. tuntuu just semmoselta että tuolla joku ylimääräinen "hiertäis".

Mellulilla
aivan tosi suloinen poitsu! Tyytyväisen näköinen =)

Toive:
Oi, kuinka ihana massu :D oo vaan tyytyväinen kun noin söpön kokoinen vielä ;)
Tätä meiläläisen turvotuksesta päätellen oon jo valaan kokonen noilla viikoilla :ashamed:

Tänään ollut suht hyvä päivä.. pahaa oloa ollut enempi mut on huilailtu ihan urakalla. aamulla käytiin metsässä porukalla kävelemässä. Oli koirat mielissään kun saivat juosta ja poika tykkäs kans =)

Olipas Mellulilla ihana pojanjässikkä siellä proffassa :) :heart:

Harkkasupparit tuli esikoisen kanssa odottaessa muistaakseni viikolta 26 alkaen, voi olla aikaseminkin.. mut ei ennen 20:ä.. yhtenä päivänä enempi toisena vähempi.. tuli missä vaan jaskalla istuessa, safkatessa, maatessa.. |O niihin ehti kyllästyäkin kun kaveri ihmetteli omiaan oli 4 kk edellä omassa odotuksessa että mitä ihmettä nää on ? sillä tullut yhtäkään "kunnon" harkkista "vatsa kivikova pallo puoli minuuttia" tyyliin ennen synnytystä... :kieh: .. no siellä sit tuntikin vasta kunnon supparit.. parka.. :|

AM & hippunen 5+6

Luminia Ihanaa "hauvaharjoittelua" sulla on meneillään. Oppiihan noinkin niihin unettomiin öihin. =) Toivottavasti hauveli kasvaa pikkaisen ennen kuin vaavi tulee. Muuten tuut olee tosi kiireinen... ;)
Melluli Onneksi olkoon pikkuisesta! Ihanaa on aina saada noita uutisia. :flower:
Rouva Pikkumyylle Onnittelut raskausoireista! :laugh: Tuo alkumatka on monille raskasta. Toivottavasti ei tarte kauheesti pönttöä halailla, muuten nuo lievemmät oireet kestää. :/
Frizzante Toivottavasti voit pian nauttia olostasi. Tietysti se on hankalaa jo monenlaisia ongelmia tulee eteen. Minä olen pystynyt nauttimaan olostani nyt jo viikkoja. Jotenkin kaikki pelot ovat kaikonneet, kun ei ole tullut takaiskuja.
Mulla on vaan parit supparit tullut. Tuo ongelma: milloin on liikaa suppareita on hankala. Mulla ei oo hajua asiasta. Tuskin lepäys auttaa, jos kuten sanoit niitä tulee vaikka et tee mitään ihmeellisempää. Entäs jos pitäisit laskua niistä ja parin päivän päästä soitat sit neuvolaan kun sulla on luvut ylhäällä. Oisko tuossa ideaa???
Toive Onnittelut puolen välin ohituksesta! On jotenkin huimaa kun tuokin rajapyykki on ohitettu!
Danjuska Toiv siitä linkistä oli apua... Nyt on ainakin "helpompaa" kun tiedät mistä noi kivut johtuvat. Toivotaan ettei se kysta kamalasti kasvais ja tuottais kipuja. Peukut pystyyn! ;)
(.) Oltiin hautajaisissa tänään (isot: 700-800 ihmistä...). Tapasin ihmisiä joita en oo tavannut kuin esim vuosi sitten. Kaikki kehuivat miten "laiha" mä oon, eli miten pieni vatsa. Mä olin aivan onnessani. Viimeks kuin kaikki olivat kauhuissaan miten iso olin koko raskauden ajan... Toisaalta tuohon voi sanoa et musta pienentää. :kieh:
Surulliset hautajaiset muuten. Ns. kuuluisa mies kuoli tehdessään mieli juttujaan. Ikääkään ei ollut paljoa.... Tunnen koko suvun, joten pakko oli mennä pahoittelemaan asiaa. Todella ikävä tilaisuus. Elämä on kummallista. :(

NullPoints + Pieni Tirri 20+3

Tervetuloa uudet
a010.gif

Kylläpä RouvaPikkumyyllä on alhaset verenpaineet
a025.gif
mut laitettiin sairaslomalle esikoisen kanssa kun paineet oli jotain 60/100 mut mulla oli kyl hemppa kanssa tosi alhanen, et en tiedä vaikuttiko se
a015.gif
Mut miten ihmeessä jaksaa olla töissä noilla arvoilla :o

Miikkis kyseli aikanaan masun laskeutumisesta... no mullahan nyt oli sellanen ihme ukkeli mahassa, että pyörähti vielä rv36 rt-pt-rt vaikka maha oli jo pikkasen laskeutunut
c035.gif
kunnolla tais valahtaa sitten rv39 ja reilu 4-kilonen ukko synty rv40+4
a044.gif
joten hyvin heittelee. Jaksuja viimisiin viikkoihin
a085.gif

frizzante onnittelut hyvistä tuloksista
a085.gif
nyt vaan nauttimaan kasvavasta masusta
g035.gif

toiveelle onnittelut hyvistä uutisista
a044.gif
kyllähän sitä huolestuu kaikesta ylimääräsestä ja hyvä käydä tarkistuttamassa että saa mielenrauhan. Nyt vaan odotat rauhallisesti masun kasvua ja rakenneultraa, kyllä sitä masua kerkeet vielä kantaa mukana
a090.gif
mä oon välillä ihan "kypsä" kun maha on jo näillä viikoilla valtava, mammahousuihin piti ängetä itteni jo reilu kuukaus sitten. Mahan ympärys on kasvanut 6cm ja painoa tullu 5kg
a025.gif
esikoista odottaessa painoa tuli +23kg että sitä odotellessa
c020.gif

Tinii onnea matkaan
a085.gif

MyAngels hyvin tuttua loppuraskauden tarmoa
a065.gif
mäkin viimesillä viikoilla siivosin koko kämpän lattiasta kattoon ja kaikki kaapit kanssa, siisi siitä rv37 lähtien kun sain luvan sitä ennen olin petipotilaana. Onpa teillä valmennuksia
a025.gif
täällä on se yksi vaikka olis ensisynnyttäjä. Voin kyllä hyvin kuvitella minkälaisia fiiliksiä on noussu pintaan, ite kanssa oon ajatellu, että näinköhän sitä pysyy silmät kuivina kun sinne synnärille taas mennään
a045.gif
mutta onhan meillä sieltä myös mukavia muistoja esikoisen ajalta... aika näyttää.

Eliisan tyttö on vallan ihana :heart: :heart: oi helmikuuta odottaen täällä. Piti ihan mennä kattomaan oman esikoisen vauvakuvia kun ekan kerran kuvat näin, on ne vaan ihania :heart: :heart:

Mellulille onnittelut pikku prinssistä :heart:

Harkkusuppareita mulla oli esikoisen kanssa tosi aikasin ja niitä oikeitakin sitten jotka lyhentivät kohdunkaulaa myös aikasessa vaiheessa. Harkat tais alkaa jo rv16 niitä odotellessa tässä tämän raskauden kanssa koska kohta alkaa rv17 :D "oikeet" alko jo ennen rv30 en muista koska mutta rv30 jäin saikulle juuri niiden takia. Joten ton perusteella saat olla töissä vielä pitkään... mutta jokainen tapaus on kuitekin omansa :p joo tosi hyvin taas kerrottu... pää pehmenee pikkuhiljaa :laugh:

Kärppiksen uutisia edelleen odotellen, toivottavasti kaikki on hyvin
a060.gif

(ON) Eipä mitään uutta, huomenna on neuvola. Paljon pikkunen pöngertää ja potkuja satelee, tosin viikonloppuna oli varmaan piilossa kun ei oikein liikkeen liikettä saanu rekisteröityä
c015.gif
mutta kyllä sitten kun makuulle rupee ja pikkasen toista houkuttelee marjamehulla tms. melskaamaan niin sama vanha meno jatkuu
a060.gif
Tän päivän oon saikulla kun tuli syötyä jotain sopimatonta ja maha meni ihan sekasin
a015.gif

Viikonloppuna tuli istutettua kasveja, ukko varmaan ihmetteli kun kukkien paikkaa piti ruveta näin loppukesästä vaihtamaan :D nää on näitä raskaana olevan naisen mielenvaihdoksia. Sain radari puskan pihalle mitä oon jo pitkään odottanut :D

Pitää lähtee tekemään sapuskaa... huomenna neuvola kuulumiset :wave:

Orchid ja pikkunen rv 15+5
s020.gif

Profiilissa masukuva 15+0, ja aamulla otettu... jos puhutaan isosta vauvamasusta :laugh:

heipä hei vauvan tuoksuisesta arjesta..

osaankohan linkittää ton kuvan...meidän pikku Laurista :heart:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2555086.jpg

saankohan sen tuosta auki...

Jokos Irtis on tositoimissa?

kaikille paljon haleja ja tsempityksiä..

Ae ja Lauri 1vko+ 1pv

Heippa kaikille tasapuolisesti!
Tämän kerran käyn vielä teidän rauhaanne häiritsemässä ja kertomassa tutkimustuloksia:
Kävin siis tänään sairaalassa erittäin nuivan ja elämäänsä kyllästyneen lääkärin luona. Jälkitarkastuksessa kaikki ok, nyt saa mennä aerobic:iin (ihan kun nyt olisinkin sinne menossa :laugh: :laugh: ).
Minun verikokeiden tulokset kaikki ok, kuten myös bakteeriviljelyt olivat puhtaat.
Toivo oli täysin terve, kromosomit ok. Istukassa oli useita hematoomia. Läääkärin mukaan ensin nuo hematoomat eivät olleet merkityksellisiä, mutta kun kuuli, että esikoista odottaessa minulla oli istukassa vikaa (olisi tämäkin tieto löytynyt papereista, jos olisi jaksanut lukea), niin niistä tulikin merkityksellisiä.
Meistä otettiin tänään kromosomi-kokeet. Hyytymistekijät otetaan jatkossa ja joitain muita kokeita. Ja sen jälkeen taas lääkäriin, toivottavasti olisi joku muu lääkäri kuin tuo tämänpäiväinen. Heti kun hyytymistekijät reilun kuukauden päästä on otettu, niin saa luvan ruveta tositoimiin, jos niin haluaa.

Muuta löpinää
Mun kriisi vaan pahenee joka päivä: nyt on työpaikka menossa vaihtoon, oon ollut kyllästynyt tohon työhön jo pitkän aikaa. Uudesta työstä ei vielä tietoa, mutta kai jotain joskus saa. Tänään on vika kesälomapäivä ja huomena töihin paluu, en kyllä koe olevani työkuntoinen. Mutta pakko käydä kokeilemassa. Toivottavasti kukaan ei auo päätään, ettei tarvitse suuttua :saint: .
Mutta kasvattakaa te mahojanne ja pitäkää huolta toisistanne! :heart:
En häiritse enää :wave: :wave: .

Taas tulen aukoo päätäni..............
Mymmyryy Olet aina tervetullut kertomaan kuulumisiasi minun puolesta ainakin! Tuo Toivon kuoleman syy kiinnostaa minua ainakin. Jotenkin näille asioille haluaa löytää selvyyttä, vaikka tietysti syitä on monia. Niin kuin Lumi-Marja sanoikin et tuhkasta nousee Felixi... Niin varmasti joku päivä ja ei tiedä vaikka silloin täällä tapaamme. ;)
Orchid Sulla on ihan selkee vauvamasu! Onneksi olkoon! Heitä mullekin vähä energiaa!!!
AE Ihana on pikkuinen Lauri! Jotenkin oon tottunut näkee vaan vaaleanpunaisia kääröjä, mutta on tuollainen vaaleansininenkin söpö. ;) Mahtavaa nähdä millainen valloittaja sieltä saapui... :heart:
Miracle Sinä taisit siis kertoa päivän juorut? :laugh: No, minä en onnittele vielä ennen kuin TINII TULEE TUNNUSTAMAAN ET VAAVI SAAPUI!!!. Et silleen. Toivottavasti kuuli (tai näki). :kieh:

NullPoints + Tirri 20+4

Nullpoints en tarkoittanut tolla pään aukomisella ketään täällä vaan töissä. Ethän ymmärtänyt väärin, ethän :saint: :ashamed: . Toivoin, ettei huomena kukaan avaudu töissä, koska sitä mä en nyt todellakaan jaksa :'( .

NP nii no ei siin toiseskaan pinos se ite tullu sitä kertomaan viel, mut eiköhää hän tuu jahka pääsee sairaalasta ja jaksaa tulla höpiseen :heart: Eihää se sen ihmeemmin juoruamista ole ko sen näkkee toisestakii pinosta :p

Toive, kyllähän sulla jo ihan oikea massu on, älä yhtään huoli! :) Mä oon kyllä tainnut kiriä sut kiinni (tai jopa ohi?) koossa, täytyypä yrittää laittaa uutta kuvaa tässä joku päivä.

Orchid, sullakin on hieno masu! :heart:

AE:n perheelle vielä onnittelut ihanasta pienestä Laurista! :flower: :heart:

Mymmyryy, olipas teillä kyllä ikävän kuuloinen lääkäri. Ei tarvitsisi tosiaankaan tuossa tilanteessa enää sellaista. Tsemppiä tulosten odotteluun ja toivottavasti löydät työpaikan, jossa viihdyt paremmin. :hug:

Kiitos Allusmamma, NullPoints ja Orchid supparikommenteista. Eilen tosiaan niitä harkkasupisteluja tuli aika paljon ja soitinkin sitten aamulla neuvolaan. Siellä oli sijaistäti joka kuulosti siltä kun ois ollut humalassa!??? No sovittiin kuitenkin että vien pissanäytteen ja katotaan sit lisää kun selviää onks tulehdusta. Tänään sitten supisteluja ei oo ollukaan - mystistä. Tuntuu vaan, että maha on yön aikana pullahtanut lisää ja tullut jotenkin "tiiviimmäksi". Ehkä mun kroppa sitten reagoi kasvupyrähdyksiin supistuksilla.

Tuli ihan nolo olo kun luin eilisen viestini - saatte musta varmaan ihan kauhean negatiivisen kuvan! On mulla oikeasti hyviäkin päiviä, mutta jotenkin tänne on niin helppo purkautua kun on huolia. Kiitos kun jaksatte! :flower: :flower:

Mä hukun täällä äippävaatteisiin joita sain kavereilta. No, onpahan valinnanvaraa...
Piti muuten sellainen gallup-kysely laittaa, että ootteko pitkällä olijat/aiemmin lapsia saaneet pystyneet olemaan töissä äitiysloman alkuun asti? Meidän alalla useimmat joutuu jäämään aiemmin pois, jänskättää miten itselle käy.

frizzante 19+1

Mymmyryy Niin en minä ainakaan ajatellut sen kummemmin et valittaisit. Hyvä vaan on sanoa silleen kun tuntuu. Ja todellakin tänne voit tulla kertomaan mitä kuuluu, minä olen ainakin hengessä mukana. :D
Tiedän itsekin vime talvelta et on tosi inhottavaa, jos työt on p:stä. Itse valmistuin yliopistosta viime syksynä ja parempaa odottaessa olin sit kaupassa töissä. Se olikin sit sellainen paikka et huh, huh. Joka viikko oli jännitys et saako ees palkkaa. Siellä ollessa se eka km tulikin. :( Onneks sain taisteltua itselleni tän työn. Se on alaa mitä halusin, haastavaa, mukavia ihmisiä jne. Mutta todellakin jouduin kauan odottamaan ennen kuin se tuli kohdalle. Et ei se helppoa todellakaan aina ole. Viime kesään asti meni kaikki niin kuin halusin. Viime talvena meni kaikki mihin koskin pieleen. Nyt vasta keväästä siis ovat asiat taas alkaneet luistamaan. Onneks miehen kans on menny kaikki hyvin, olis pää muuten levinnyt. Eli tuttua on tuo. ;)
Toivottavasti tajuavat olla hiljaa töissä Mymmyryy. Tarpeeksi olet nyt kokenut. :|
Miracle. Juu minä et katsastanut kuka siellä puhui Tiniistä. Luulin et se itse kävi ilmoittamassa. Leikillä tuon juoruamis jutun heitin. En pahalla mitenkään tarkoittanut. :x
Frizzante Saa sitä kysellä ja valittaa. Taitaa siis olla et nuo supparit olivat oikku kasvusta. Hyvä noin!!! On kivaa kun se sit pullahtaa ulos. Onneksi olkoon!
Sun galluppia, meidän töissä ihmiset jäävät 2 vkoa aikaisemmin pois (saa jäädä korkeintaan kuukausi aikaisemmin). Helppoo kun on istumatyö ja voi nousta joskus ylös kun haluaa. Eli ei ole mitenkään ongelmallinen työ. Itse aion jäädä pikkasen aikasemmin kuin on pakko... (se 2 vkoo) Täällä kun on äitiyslomaa vaan 6kk yhteensä ja se on sit lopusta pois jos aikaisin kotiin jää. Mulle toi on luksusta, kun viimeks olin vaan "lomalla" 2kk vaavin syntymän jälkeen kun oli yliopistolle pakko taas mennä. Monimutkainen juttu miks se noin meni, sen sanon vaan et kyllä harmitti ja sydäntä kylmäsi. :'(

NullPoints taas ja pomppiva Tirri

Frizzante Äh meillä kaikilla jossain vaiheessa tulee niitä valitusviestejä.. ja varmasti kukaan ei pane pahakseen :hug: :hug: täällähän ollaan toinen toisiamme tukemassa ja jakamassa paskat ja hyvät jutut, niin mä ainakin tykkään ymmärtää..

Tinii täältäkin kauhian ihanat onskuliinikset tyttärestä kun joskus lueskelet kiireiden keskeltä.. :) :flower:

tänne en vielä tainnut mainita että sain sitten viime yön unessani terveen poikavaavin saa onnitella :D :laugh: :) :heart: niin tai saan 15.09. klo 08.08 :D tiedoksi vain :) :laugh: siinä ei kyllä vuosiluku selvinnyt oli se 2008 vai 2009.... :whistle: oisinkin aika superkantaja jos sinnittelisin sinne 15.09.2009 asti.. vain vajaa puoli vuotta yli lasketun ajan.. :laugh: MUAHHAHAH ! ! no joo mut tommoi uni tuli nähtyä... pitäisköhän heittää sille ennustajaeukolle sähkäriä ? :/

AM & hippunen 6+0

Oih kiitos murut :heart:

Just kotiuduttiin vasta joten piti tulla vaan kertomaan ilouutiset prinsessasta mutta olittekin jo bongailleet!

Palaan lähipäivinä kertomaan lisää, mutta tiivistettynä kaikki meni hyvin ja meillä on maailman ihanin tyttö :heart:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tinii tuolta löytyy kuvia!

Tini ja maailman ihanin Pingu 3vrk :heart: :heart: :heart:

:flower: Melluli & Tinii :flower:
ja taas pääsee onnittelemaan, ihanaa, vauvauutisia, ONNEA!

Miikkis, juu kato perästä tullaan ja kovaa :D
kyllä mäkin täällä jo tosiaan alan tuntemaan mahan olemassaolon niin, että vähän vauhti on hiipunut eikä ihan niin vaan taivuta...

no yllätys yllätys nytkin täällä pikana vaan -> viuh ja heips!
taasen seuraavaan kertaan!
niin ja Syyskuussa sitten koittaa se ARKI ja koneellekin ehkä pääsee/kerkiää.

Pamuk rv26

Tinii OIh liikutus mikä neiti siellä oli.. oli muuten heenoja kuvatuksia sulla siellä oli muitakin tytskyn lisäksi :heart: :heart:
AM
*muoks' NP:n hyvä pointti sori :) kun urkkimassa kävin muitakin kuvia mut mä saan ihmekiksejä kun näkee kauniisti otettuja valokuvia, se sun yo-kuva :) oih mikä otos..*

Tinii. Voi miten ihana ruusunnuppu!!! :flower: :flower: :flower: Tänne jo pikkulinnut lauloivat ilouutisista!!! Onneksi olkoon koko perheelle! Ps.Tuntui muuten et jotenkin sun yksityisyyttäsi loukkailin kun menin tuonne niitä valokuvia katselemaan... :ashamed: Olette muuten passelin näköinen pariskunta ja nyt teil on ihana tyttö. Paljon onnea!!!! :flower:
Allusmamma Tuossa on jollekin ennustajalle tekemistä todellakin! Mä en oo mitään unia nähny. Nukun vissiin taju kankaalla tai sit mulla on vaan huono muisti aamulla. :kieh:

NullPoints jälleen ja nukkuva Tirri (potkut katos...)

kiitos muruset :heart:

eipä mua haittaa vaikka paljastuu kuka oon, ei mulla mitään salailtavaa :)

AM: se mun yo-kuva on mun isän ottama ihan koti-pokkarikameralla! Isä siis ei mikään kuvaaja vaan ihan tavallinen tallaaja... onnistu kyllä omasta mielestäkin liian hyvin et oisin menny minnekkään kuvaajalle muita otoksia ottamaan...

Nyt petaamaan pienen sänky valmiiks ja sit taas syöttö puuhiin :heart:

Mite ihmees vois toisen yksityisyyttä loukata jos henkilö ite ilmottaa tänne mistä kuvia näkee :p hassua musta :saint:

Mut ny kahtoon lehvaa, tuos jo tuli kebabit vetästyä :D Joha siit olikii aika kauan ko viimeks oon simmosia syöny :)

Onnea vauvan saaneille!!! :flower: :heart:

frizzante: mulla tuo masu on pumsahtanut taas enempi esiin ihan yht äkkiä, mutta päivittelen jälleen myöhemmin uutta kuvaa kunhan saan aikaiseksi. Oon niin pienikokoinen muutenkin niin ehkä ihan hyvä ettei tulisikaan mikään järjetön pallo tuohon eteen :D Ottaa äkkiä selän päälle...

ON: Mini melskasi eilen ihan selkeästi illalla ja näin jopa masun päältä kun kaveri liikuskeli :D Oli aika spuukin näköistä...Mut ihanaa!!! Kun menin nukkumaan niin villiintyi ihan tosissaan ja nyt taisin tuntea oikein potkuja, en saanut unen päästä heti kiiinni kun oli niin riehakkaallla päällä =) Hassua kun olen jostain lukenut, että vasemmalla kyljellä maatessa liikkeet tuntuu paremmin, niin mulla on just päin vastoin. Eli mini rauhoittui heti kun menin makaamaan vasemmalle kyljelle ja aloitti jyrän kun menin oikealle kyljelle :D

-Toive81 ja "futaaja" mini 20+2 :heart:

Heippa,

Ihan pikaisesti: Meillä ei muutoksia. Tai ainakaan semmoisia, joista vielä tiedetään. Mulla on keskiviikkona eli huomenna aamusta seuraava lääkäri + ultra. Sittenpä taas nähdään... Punaista ei ole tullut eikä hyytymiä sen koommin, mutta ruskeeta tuhruttelee... Loppuu tosin välissä eli esim. eilen päivällä ei tullut kuin kerran vähän enemmän (ja silloinkin tosi niukasti) ja sitten muuten koko päivänä ei mitään. Yöllä mulla on nyt viimeisena kahtena yönä jostain syystä alkanut juilimaan ja siihen kun yhdistetään täysi rakko, tulee aina hiukan (tuolleen samanlailla niukasti, mutta runsaammin verrattuna normaaliin niukkaan) sitä ruskeeta. Mut sitäkin tosiaa tulee sit sinä runsaampana jonkun minuutin ajan (kirjaimellisesti. Siis sen, että sen pyyhkii pois ja uutta ei tule) ja sit palaa siihen tosi niukkaan...

En osaa sanoa yhtään. Kaikenlaista tuntemusta mulla on mahassa ollut, mutta epäilen tällä hetkellä pelästyväni jo ihan normaalejakin kasvukipuja. Mikään kipu (paitsi tuo yöllinen juilinta) ei ole pitkäkestoista vaan menee hyvin pian ohi.

Mutta en tiiä. Oon varulta pysynyt makuuasennossa mahdollisimman paljon (lonkat huutaa jo hoosiannaa). Kattotaan huomenna, mitä lekuri sanoo.

Kiitoksia kaikille tuesta. Ukko on käyny näitä aina vilasemassa ja kertonut mulle kyllä, jos uutta on ollut. :hug:

Mä pikasesti pyörähän tääl...
Ihania vauvoja syntyny,Ihanii :D :heart: Onnea niistä ihan hirmusen paljon. :heart:
Siitä se vauva arki lähtee...

On...Mulla noi supistukset o nyt rauhottunu kun en oo rehkiny...ollu suorastaan laiska tekemään mitään.Niin iski hätä noista.Mutta nyt ihan hyvä tunen mahassa...Likkeetkin oli tuossa noije supisteluje aikaa tosi laimeet..mut eilen illalla palasi kunnon liikkeet.Olin kyllä ihan huolesta soikeena. :o
Eskarilaiselle puhkes vkoloppuna vesirokko...aikamoinen rupikonna.Ei onneks oo ollu kovaa kuumetta.Meni jo vähän happihyppelylle pihalle...muuten hyppii sisällä seinille.Pikkuveljen vein hoitoon puolikkaks päiväks...sillä oli se rokko tuos öö puoltoist vkoa sitte.sillä en huomannu mitata kuumetta..mut ei kai sillä ollu ku ei tullu mitattua.Nooh onpa nyt sit seki sairastettu.Ainut mikä ottaa päähän ku likalla ois ollu leikkaus hesassa vkon päästä ja se jouduttiin siirtää vkolla etee päi tuon rokon takia.Ja kaik järjestelyt sen suhteen meni alusta...PRKL...Just ku sain kaik asiat selviks.Ni koko homma alusta.Nyt ei oo yöpaikkaa ei mitää hajua koko hommasta mite selvitää reisusta.Jos joudun yksi lähtee ni mä hajoon sinne pääkaupunkiseudulle..
mä kun en viihy siellä vilskeessä yhtään...ja ku siel pitäs olla viis yötä ja päivää... :ashamed: Ja inhoon sairaaloita iha ruttona.Mieluusti jäisin kotia tän mehtän keskelle...tääl o nii rauhallista.HMMh...
Nyt sit järjestettävänä kyydit,majotukset ja eskarin kuletukset ja eskari...KAIKKI alusta.OTTAA NII PATTIIN koko juttu!!! :( :( Ei hotsittas lähtee koko reissuun.
Linkillä jos mennää menee seittemä tuntii...junalla jos mentäs pitäs ensi 100 km lähikaupunkii matkustaa jotenki ja sit junalla viel 3-4 tuntii.Omalla autolla en oikee pääse ainakaa jos lähen yksi...ukkeli tatrvii autoo töihi kulkiessa.Ja ukosta ei nyt saa selvää oisko pois töistä vai ei...ku ei muka voi olla pois töistä nii montaa pvää...On nii tunnollinen työntekiä.Vaikka varmasti sen pomo antas sille vapaaksi ne päivät.On sen verran mukava.PRKL..soitan kohta ite sille pomolle ja pyyän ne sille vapaaks.hmmh..huoh... :attn:
eile meni iha överiks ku menetin hermot asiasta...kiristi nii paaljon.Nää hormoonit...huh...
Mutta semmosia meille..kai se ois tuoki reissu veettävä hampaat irvessä...et siitki selvii.Jos yksi lähen ni huh sitä...ku en tippaakaa osaa liikku hesas!!!Ja se ressi... :attn:
Mä e jaksas!!!Lähtispä toi ukko mulle tueks ja aivoiks sinne....mulla ku ei tää pääkoppa oikee toimi... :p :(
Mut palataan...vointeja teille...kasvavia masuja... :heart:

Väsynyt Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen 19+4 JEEEE PUOLI VÄLI IHAN PIAN :heart:

Voi Daizz... :hug:
kylläpä se vesirokko sotki teitin suunnitelmat ihan kokonaan.. :( vai on maaseutukierros kaupungin sykkeessä tiedossa. minä espoolaisena myös vältän myös helsinkiä ja keskustaa ja vain pakolla tulen käymään siellä.. (lue viihteelle kerran kaks puolessa vuodessa :) ) ok no olen töissä Ruoholahdessa Länsiväylän päässä siis ja joten sillä tavalla päivittäin käyn täällä mutta ei ole niin keskustaa vielä että tartti stressata :D

AM & hippunen 6+1

Yhteistyössä