***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

Päivelöitä!

mymmyryy :hug: Ei sen tuhrun tarvihe mitään merkata,ikävää siis. Toivon oikein kovasti että menee ohi moinen ja äkkiä :kieh:

Äitee: Tulppahan mulla tuli jo silloin rv 36+,siitä ei voinut erehtyä. Siitä asti oon tota limaa eritellyt enempi vähempi,mut tosiaan nyt oikein litratolkulla :ashamed: Koitan tänään hinkata ne mustat kohdat vielä,jospa sit tulis lähtö ;) :p :D

Niin,eipä tässä muuta...tänään on meidän asunnossa näyttö iltapäivällä,pitää siivota kämppä siihen kondikseen,vaikka melko siistiähän täällä jo on...
Mitään uutta ei auringon alla,joten palataan taas....

Repa ja kutvis rv 40+5

Tervetuloa joukkoomme Frizzante!!

Ite jouduin joulukuussa palaamaan täältä takaisin kuumeilijoihin - tuntuihan se älyttömän pahalta, mutta tiesin että täällä jokaikinen tietää ja tuntee sen menetyksen tuskan

Mutta nyt toivotaan sulle ja pikkuruiselle masuasukille ihan hirmuisesti onnea matkaan!

Ei me sua päästetä täältä mihinkään

Mulla oli oireena ihan alkuraskaudessa vain kova jano ja mieli heitti volttia, mutta sitten rv 7 lähtien vasta tuli enemmän oireita. Niin ja mulla tuli rv 5+1 ekan kerran ihan kirkasta verta parin päivän ajan, sitten rv 10--13+ välisen ajan vuodin koko ajan, mutta edelleen kaikki Luojan kiitos hyvin, toivotaan että näin sullakin

Nyt vain yritä pitää positiivinen mieli, sitä vauva tarvitsee

Irtosora: Toivotaan että kuuri tehoaa ja väsy lakkaa

Aurinkoenergiaa: Annas vähän tännepäin aurinkoa, on niin synkkä ilma

Hyvää syntymäpäivää!!

Siekin oot toukokuun lapsi

Jemima ja Äitee: Kiitos kysymästä ja huolenpidosta

Voin jo paremmin onneksi. Kasvukipuja ne taisivat olla, tosi kovia vaan

Vauva potkii nyt ihan navan alapuolelle, joten se pieni on raivannut itelleen jo melkoisesti tilaa

Mymmyryy: Elä vielä heitä kirvestä kaivoon!! Ruskea vuoto ei ole vaarallista. Voimia ja tsemppiä!!

Repalle jaksamista sinnittelyyn!!

ON: Kasvukivut onneksi helppas, oli kyllä niin lujaa alamaha ja alaselkä kipeet

Vauva tosiaan potkii jo kovasti, ihan navan alapuolelle, mikä tuntuu ihanalta!

Mitäs muuta...Oksettava olo on muutaman kerran päivässä, ja väsy vaivaa, mutta muuten kaikki ok

Mutta nyt pizzan tekoon, kokeilen huomenna laittaa masukuvaa profiiliin josko osaan...

:MyAngels ja niin rakas rv 19+2

Sunnuntaita! :wave: Täällä rätki aamusella ihanasti räntää :eek: No onneksi sentään saatiin edes ne pronssit - oli se tuolla joukkueella aika hyvä suoritus kuitenkin!

Gatsu toivotaan että poitsu vielä tajuaa kääntyä bd =)

Toivottavasti marleenalla oli miehen kanssa kivaa kaksin :heart:

Repa en ookkaan muistanut mainita, että täällä limaillaan myös... aamulla aina herää siihen että housut on märät ja päivisin kanssa on aina länttiä pöksyssä *sorry ykskoht kuvaus :D* En kuitenkaan viiti mitään pikkuhousunsuojia pitää kun ne on niin hiostavia, paperilla aina kuivaa välillä :LOL: *siis voi ihme taas mitä sitä tuleekaan kirjoteltua :LOL: * No joka tapauksessa mulla on ihan valkkaria, ei mitään limatulppaa. Esikosta limatulppa tuli synnytyksen alettua ja tokasta en havainnut moista. Niin, onkin mielenkiintoista huomenna saada tietää tuo alakerran tilanne - liittyykö tää limastelu jotenkin paikkojen kypsymiseen vai ihanko huvikseen vaan limoo :xmas:

Jemina kiva kuulla että supparit on rauhoittuneet =) Toivottavasti nyt pysyvät poissa hyvän tovin!!!

Äitee hitsin hyvä jos nyt selvisitte ilman muita sairaselijoita!!! :hug: Tuuhan sit kertomaan äippäpolin kuulumiset!

mymmyryy tuhru - varsinkin ruskea - on tosi yleistä ja usein vaaratonta! Älä vielä masennu :hug: Toivon sydämestäni että kaikki on teillä kunnossa :hug:

Myangels hyvä että kivut meni pois :hug: Oikeesti ihan mieletöntä miten paljon oot joutunut kärsimään näitten raskauksien kanssa :( Ihanaa että potkut tuntuu ja piristää :hug:

Sairaalavermeistä on ollut puhetta... Mun mielestä ne verkkopikkarit ajaa ihan asiansa siellä sairaalassa ja muutenkin ne sairaalan vaatteet, koska kuitenkin se vuoto on alkuun joillain kovaakin, niin mitä sitä omia vaatteita sotkemaan! Ja poikavauvat ihan kivasti pissii päälle kaaressa vaippaa vaihtaessa ja olen saanut kunnon puklutkin päälleni, kun hoitsut on pakottaneet kylläistä vauvaa rinnalle... että ei niitä omia vaatteita kannate sinne viedä sotkettavaksi - ite otan ainakin vaan kotiinlähtövaatteet ;)

Mitäs muuta... Niin meillä on tässä tämä juhlaputki, eli tänään on meidän 6-vuotishääpäivä :heart: Kyllä se aika kuluu...

Tulen huomenna kertomaan äippäpoli-kuulumiset :wave:

stoppis 36+6

Heippa

Frizzante, pahoittelut sullekin ikävästä kokemuksesta. Onneksi ainakin tärppi tuli uudestaan noin nopeasti, itseäni ainakin lohdutti sekin.
Meillä on tähän mennessä aina tärpännyt helposti: yhteensä viisi yk:ta ja kolme alkanutta raskautta! Mua vaan raastaa se, kun esikoisella oli useampikin sydänvika (yksi tosi kriittinen), ja toisessa raskaudessa tosiaan sikiö kuoli juuri sillä viikolla, kun sydän kehittyy eniten... Arvatkaa vaan, pelkäänkö nyt, että meidän geeneillä tulee vain sydänvikaisia lapsia?!

Tsemppiä kaikille viime metreillä kärvistelijöille! En edes tiedä miltä se yliaika tuntuu, kun meidän esikoinen onneksi päätti syntyä jo 38+4... :)

Tuttiritari 6+4 (asukki ei saa tekonimeä ennen kuin tiedän siellä olevan jotain)

Moi taas. Voi että teitä on täällä monta jotka ovat ihan viime metreillä! Jännää seurata. Niin ja Repa, muistelinkin että kävitkös joskus näyttäytymässä tuolla kuumeilijoissa ja silloin ymmärsin, että olit koko pinon "äiti". Kiitos sinulle siitä - aivan ihanaa porukkaa, niinkuin täälläkin.

Myangels, sinutkin muistan, kun taisimme hetken olla kuumeilijoiden puolella yhtä aikaa. Ja kyllä on totisesti koeteltu teitä! Olet kyllä malliesimerkki siitä, miten aina pitäisi jaksaa pitää toivoa yllä. Olet muutenkin niin herttainen tyyppi, että toivottavasti loppuraskautesi sujuu ilman yhtä suuria sydämentykytyksiä!

).( Täällä on varmaankin tapahtunut joku äkillinen hormonitason nousu tänään. Aamulla alkoi ällöttää miehen syömän kinkun haju, tissejä on alkanut aristaa ja ekasta raskaudesta tuttu kuvotuskin näyttäytyi, kun vähän pääsi tulemaan nälkä. Tietysti tuntuu kivalta, että edes jotain oireita tulee... Mutta olen vaan niin skeptinen, kun kyllähän niitä kuulemma tm-raskauksissakin voi tulla.

Tuttiritari, oletko päättänyt menetkö varhaisultraan? Mä oon aatellut, että yrittäisin jaksaa jonnekin 8+ viikoille ja menisin sitten, ellei tietenkin jotain tapahtdu ennen sitä. Viimeksi alkion kehitys oli loppunut 7+4, niin oltaisiin edes sen ohi...

frizzante 5+3

Taas täällä :)

Frizzante, en ole vielä varma varhaisultrasta. Taisinkin tuolla tammikuisissa selittää, että en tiedä kumpi pelottaa enemmän, ajatus varhaisultrasta vai sydänäänten kuuntelusta ;) Meilllä oli viimeksi pienen kehitys loppunut 8+1, eli ultraan menisin vasta joskus 8+4, jos menisin. Mutta kun mulla on neuvola-aika jo 9+1, ja siellä ainakin yritetään kuunnella sydänääniä. Ja yritän varmaan kalastella kunnallista ultra-aikaa neuvolasta, jos/kun sydänääniä ei saada kuulumaan. Tuttu oli saanut, ja hänelläkin taustalla kesk.km, ja vielä sama neuvolantäti kuin mulla.
Valitettavasti meillä on nyt sijainen, joka ei uskalla tehdä itsenäisesti mitään päätöksiä, joten saa nähdä, pitääkö oikein kyyneliä tirauttaa tehosteeksi... ;) Jotenkin vaan tuntuu, että sinne neuvolaankin on vielä niin mielettömän pitkä aika. Jos sitä ennen katoaa oireet moneksi päiväksi, lähden kyllä päivystykseen vaikka sitten kovan mahakivun verukkeella.

Tuttiritari

Repan kuulumisia tulin vakoileen =) , tiedän kokemuksesta et noi ylimenevät päivät on sit pitkiä :kieh: Linahan syntyi 11 päivää yli lasketun... Stoppiksellakaan ei oo enää montaa päivää jäljellä. Jaksamisia nyt kovasti teille viime metreille! Täällä odotusajasta tuntuu olevan jo iäisyys :ashamed:

Eipä mulla nyt muuta, tässä vielä kuva Linasta äitienpäivänä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2107192.jpg

:heart: :Ninni ja Lina 7,5 vkoa

Kaunis kiitos kaikille tsempeistä...
Olo ollut jo kolmisen pvää aika hakoteillä..kauhee hermostus päällä pikkusen suhteen. :/
Tosin ei aivan oireetonta oo ollu...toissä päivänä oikein nautin ku närästi ihan kivasti :D Pitkän aikaa.Ja tänää ollu semmostapientä turvotusta mahassa..ja menkkamaisia juileja...niin kun kuuluukin... :attn: Toivottavasti tää nyt tästä lähtis rauhottuu tää mu fiilis ja pelko... ja osais nauttia näistä hetkistä...Mut itteeni nauratti ku oikee nautiskelin tuosta närästyksestä yleensä inhoon sitä ku ruttoa :LOL: Mul sitä on kyllä normi tilassa tosi harvoin...mut aikasempien onnistuneiden raskauksien aikana sitä on ollu ihan kauheesti ja kauheeta semmosta.Mut nyt tosiaa oikeen nautiskelin olostani :LOL: sairasta :LOL:
Mua kummiski helpottaa kun mitään vuotoa ei missään muodossa eikä tilanteessa tule. :heart:

Niin LA ois 6.1.09 ikä 26v synnäri K-SKS,KM 09/07 ja 01/08 ja itelle 3 ja ukkelille esikoinen.

Anteeks omanapaisuuteni...mä oon nii ahistellu tääl et huh...vois jo loppuu tää ahistus...pikkuhilijaa se o pois päi menos... :| ONNEKS!!

Nii tuollla km jälkee kuumeilevissa o tullu ihan kauheesti plussia nyt viime aikoina..toivottavasti kaikilla menis vaan loppuun asti hyvin..ja monessa kodissa pienistä päästäs iloitsemaan. :heart: :heart:

Onnea kaikille plussanneille. :flower:

Oikeesti ihana kun on muitakin jotka on kokenu tätä tuskaa...ei olekkaan yksin.Ja niin moni tietää mitä tarkoitan ja tietää mitä kukin käy läpi.
Vaikka ei Kmnoja kellekkään toivois...tää elämä ei aina ole vaan niin reilua ku toivois.
Toivottavasti nyt meille plussanneille elämä olisi reilua ja antaisi meille pienet kääröt syliin. :heart: :heart: :heart:

Daizz ja sydänkäpynen 6+5

Kiitokset kaikille tsemppaajille :flower: . Vuotoa ei just nyt oo tullut, mutta olo on kuitensakin vähän toivoton :ashamed: :headwall: . Onnex ensi viikolla on se lääkäri. Toivottavasti siellä tulisi selvyyttä asiaan.
Repa noi päivät on piiiiitkiä.

Hei!

Ensiksi :hug: mymmyryylle, daizzille, frizzantelle ja jokaiselle sitä kaipaavalle. Jälleen pakko todeta, että tälle palstalle mahtuu koko odotuksen kirjo alkupaniikista loppuajan kärsimättömyyteen. Ihanaa että saadaan tänne uusia odottajia!

Ninni se vaan lietsoo vauvakuumetta entisestään ihanalla Linan kuvallaan :heart: . Mielettömän ihana neiti, yksi kauneimmista koskaan näkemistäni :) .

( . ) Täällä mä olen yhtenä palana, vaikka se kätilö viime keskiviikkona toisin "lupasi". Noh, en mä häntä silti oikeuteen haasta :LOL: . Lauantaina kokeilin modernia versiota kolmen "S":n siivous-osiosta. Hinkkasin venettä kesäkuntoon, kiipeilin, konttasin lattialla pesten ja puunaten, asentelin penkkejä jne. Mutta pskat se mitään auttanu. Allergiaoireet vaan nous tappiinsa. Eilen ei meinannut henki kulkea ja silmät oli lähes ummessa. Päivällä supisteli kyllä ja kyykin "tankotanssia" keittiön baaripöydän jalkaa vasten :LOL: ....

No, äsken kävin neuvolassa. Siel kätilö teki sisätutkimuksen. Aukiolo tuplaantunut keskiviikosta, kanavaa hädintuskin enää jäljellä. Kalvojen läpi tuntui kuulemma vauvan kallon "railot". Siellä hän venyttelin ja pyöritteli provosoidakseen synnytyksen alkua ja nyt eittämättä sattuu ihan mukavasti.

Painoa +350g/vko (n. 6,5kg lähtöpainosta), RR 100/55, SF-mitta 33,5 ja sykkeet 150. Dopplerin piuha meni vatsan yli sydänääniä kuunneltaessa ja sitähän piti sit monotella :) . Liikkeistä saatiin ++.

Nyt yritän mennä keksimään jotain allergiaystävällistä rasitusta niin päästäis nopeesti tositoimiin. Toki kuulin, että synnärillä on nyt niin ruuhkaa, että äitejä on majoitettu jopa kansliahuoneisiin :/ .

Repalle suppareita ja tsemppiä! Samaistutko kanssani takavuosien humppabiisiin: "Jokainen päivä on liikaa :whistle: " ;) .

-A- 37+6

Maanantaita mammat :wave:

ekaks Irtis ja AE myöhästyneet synttärionnittelut!! Niin ne vuodet vierii.. ;)

Repan uutisia täällä urkin, että missäs mamma liihottaa mennen..
Myös Amiralla on huitsin jännät paikat siellä... Oon kanssa ihan sekaisin täällä jännityksestä että kuka ehtii ensin...

siis vitsi miten hurmaava Ninnin Lina on... oikea kaunotar :heart: Kiva että käyt meitä täällä moikkaamassa! Voikaa hyvin :heart:

Jemina: Toivotaan että tilanteesi tuosta vielä rauhoittuu entisestään, jaksuja :hug:

Lämpimästi tervetuloa uudet, Tuttiritari, daizz aj frizzante Nopeasti se aika kuluu kuitenkin, joten nautitaan nyt tästä eix näin :heart:

Irtis: Toivotaan ettei toi tulehdus tee todella pahaa jälkeä.. Itsellä kanssa joku pöpö tuolla muttei sille tehdä mitään tässä vaiheessa :headwall: jaksamista ja nuku jos nukuttaa :heart:

Mitäs vielä.... Nyt tulee taas valivali-osiota joten koittakaa jaksaa..
soitin tänään neuvolaan joska koko viikonlopun ollut menkkamaista jomotusta ja muutamia suppareita. N.täti sanoi että torstaille menee lääkäriaika, koska meillä vain kerran viikossa n.lääkäri paikalla. Että jos tuntuu etten jaksa sinne asti niin sitten tk:n kautta äippäpolille. MISTÄ MÄ TIEDÄN ETTÄ KESTÄNKÖ VAI EN?? :headwall: :headwall: sanoi että kyseessä on luultavasti kohdunkaulaan liittyvä ongelma, joko pehmenemistä tai sitten lyhenemistä.. MILTÄ SEN PITÄISI TUNTUA?? Mullahan todetiin se jokin tulehdus emättimessä mutta sille ei tehdä mitään tässä vaiheessa!!!! Työterveyden lääkäri soittaa tänään jatkosaikusta ja pyydän nyt sitten torstaihin asti että pääsen n.lääkäriin... Pakkolepoa siis tiedossa taas pari päivää , mutta pääasia one että pikkuinen jaksaisi vielä sinnitellä...

T. Huolestunut Miikkis ja mussukka tasan 20+0

Miikkis Voi sinua! Koita ottaa ihan rauhallisesti ja lepäillä. Ymmärrän täysin sun huolen, mulla kans epämukavia tuntemuksia ja vatsan kiristystä/kovettumista kahden viikon ajan aina työpäivien jälkeen. Kävely tuntuu iltapäivisin hyvin epämiellyttävältä ja täällä viikkoja 22 eli ihan liian aikaista. Itsekin olen ollut tosi huolissani viime aikoina ja vkl:na olen yrittänyt vaan pötköttää sohvalla.

Mulla huomenna neuvolalääkäri ja jännittää kovasti. Töissä olen yrittänyt sinnitellä. Toivottavasti kaikki meillä molemmilla ja pikkuisilla hyvin ja vaivat helpottavat. Kovasti jaksuja täältä. :hug:

miikkis tais olla repa, jolla oli syntsät, ei mulla, mutta kiitos kuitenkin onnitteluista! :) niitä ei saa koskaan liikaa. *on vähän allapäin*
hassua, mulle taas tp-lääkäri sanoi, että kaikki tulehdukset pitää hoitaa raskauden aikana? meen tänään kyselemään lisää arvauskeskuslääkäriltä (ainakin saikkua) ja että tarvitaanko jatkotutkimuksia tai sellasta. jos saan vaan ajan tälle päivälle, yritän mennä mieluummin neuvolalääkärille, mut sinne pääsee soittamaan vasta kahdeltatoista. tp-lääkäri on liian kaukana, sinne meneminen vaan pahentais mun oloani :(
koetahan jaksaa ja sitten vaan rohkeasti sinne tk-lääkärille, jos tulee tukala olo! sepä se, että kukaan muu ei nyt voi arvioida sitä tilaasi kuin sinä itse :/ mut oo tiukkana, että saat hoitoa ja vastauksia!

nymmäämeensuihkuun, jos siellä vaikka vähän mieli kohenis. voikaahan hyvin, kaikki!

irtis 27+5

Päiviä,täällä edelleen.... =)

Stoppis,mulle sanoivat että toi lima liittyy siihen justiinsa kun kohdunsuulla noita muutoksia...tulppahan mulla tosiaan mennyt jo aikapäivää sitten :ashamed:
Onnittelut hääpäivän johdosta :heart: :heart:

Frizzante: Juu,käyn aina joskus moikkaamassa siellä kuumeilijoissa,vaikkakin kovin montaa tuttua siellä ei enää olekkaan,hyvä niin =) Hyvinhän tuo pino on jatkanut omaa elämäänsä,ja loistoporukkaa tuntuu olevan edelleen,niinkuin täälläkin =)

Ninni,on se niin kaunis tuo teidän Lina :heart:

Miikkis: Jos tuntuu että noi supparijutut vaivaa,niin soita polille ja kysy mitä he ovat mieltä,että kannattaako tsekata jo aikasemmin. Luulis heidän siellä tietävän.
Nyt otat kuitenkin rauhallisesti ja heti kun alkaa tuntumaan että pitää päästä näytille,niin meet etkä jää odottamaan torstaille... tsemppiä ja toivotaan että mitään kypsymistä ei vielä oo tapahtunut :hug:

Täällä sitä kuollaan tylsyyteen miehen kanssa :D Tosin hää läks käymään koululla tänään riskillä... tulee kuitenkin iltapäivästä jo kotiin. Minä en viihtyis ollenkaan yksin,alkaa heti ahdistamaan. Kun ei pääse oikein liikkumaan ja sit vaan käyskentelee kotosalla. Ennen muinoin tykkäsin olla omineni :ashamed: Mutta,huomenna taas neuvola..ei paljoo kiinnostain siihen vaakaan enää nousta,ruokahalu on kasvanut aivan mahdottomasti ja pelkään että on tullut taas muutamia satoja grammoja :p No aika sama tässä vaiheessa...

Repa ja kutvis rv 40+6 :eek:

vielä piti tulla juttelemaan, kun oli tullu uusia tekstejä tässä mun asetellessani omia sanojani järjestykseen...

äitee ai teijän ukkelilla ei ollu supistuksia :LOL: ihania noi teidän pikkuiset, lutusia apureita :) huhhuh, aikamoiseen juorukelloon oot törmänny...

juuliai sinäkin jo vaikka millä viikoilla, jei! :flower: mulla kanssa vatsassa on ollut jo monia viikkoja "kovettumisia", mutta n-lääkärin mietittiin, että voipi olla kyse vaan siitä, että pikkuinen punkee selkää tai jotain tiettyyn kohtaan ja kovistaa mahaa sillä. kun mulla ei ainakaan ihan koko vatsa ei kovene, toinen puoli vaan. ja työpäivien jälkeen mullaki tuntui tosi epämukavia tuntemuksia, kiristi ja piukeili, mutta viime maanantaina kun tsekattiin, niin ei ollu paikat pehmenny/kaula lyhentyny, joten luultavasti ei mistään suppareista olekaan kysymys. mut huomennahan jo sun tilanne selviää, kiva :) se on tosi pian.

tsemppiä kaikille lääkärien, ultrien ja synnytyksen odotukseen!

Tuttiritari: Ymmärrän pelkosi, tunnen ihan samoin

Meillä siis esikoisella todettiin rakenneultrassa niin paha sydänvika ettei annettu toivoa eloon kohdun ulkopuolella

Ja toinen raskaus meni kesken juuri niillä viikoilla kun alkion sydämen olisi pitänyt alkaa lyömään...

Lääkärit sanoivat että poikamme sydänviat eivät ole perinnöllisiä, mutta jos joskus koemme saman,
niin meillä on vain huonoa tuuria

Onneksi nyt tämän vauvan sydän on tähän mennessä näyttänyt normaalilta, ja toivon että se näyttää sitä jatkossakin

Frizzante:Oi, kiitos sanoistasi!

Onnittelut hormonitason selvästä noususta!!

Ninnin Lina on aivan ihana!!

Kaikkea hyvää teille!

Daizz: Voimia!!

Yritähän ottaa rennosti siellä, niin vauvakin voi paremmin

Pääasia ettei vuotoja tule, kipuja ole, ja oireet lisääntyy

Amiran ja Repan tilanne jänskyttää!!

Miikkis: Onko sulla ne supparit kivuliaita?
Mulla on edelleen noita menkkamaisia kipuja, ja suppareitakin mutta ne supparit on kivuttomia.
Voimia murunen!!

Ite soittaisin varmasti polille, jos kivut olisivat pahat, ja supparitkin kivuliaita, tee säkin niin!

Äitee2: Ihania nuo sun pojat!

Onneksi tauti helpottaa

Juuliai: Jaksamista sullekkin! Tulehan sitten kertomaan neuvolalääkäri-uutisia.

Oma napa: Yritin laittaa profiiliin kuvaa, vaan mikshän se ei onnistu?!?

Se latasi "Tallenna muutokset"-painamisen jälkeen varmaan tunnin ja sitten tilttas. Miksimiksimiksimiksi?!?!?

Vauva oli ihana, kun se ei potkinut koko aamuna yhtään, ja sitten kun äitini soitti ja puhuin hänen kanssaan, niinpä pikkuinenkin heräsi ja alkoi potkimaan

Eli äänet kuuluu jo hyvin massuun

Tämä viikko vielä saikkkua, ja sitten töihin kokeilemaan... Jänskyttää jo valmiiksi

Heipat kaikille!

:MyAngels ja niin rakas rv 19+3

Myangels...Kiitti.Kyyl tääl yritetää rauhallosesti ottaa.Nyt meinaa olla huono olo...ihanaa :D
yrittäny itelle iskostaa päähän et niin kauan ku toisin todistetaan meille tulee tammikuussa pieni pieni...tyttö sanon minä :heart: :heart: Semmonen on olo että viimesin km oli poika ja tää on nyt tyttö. :heart: vaikka näi varhasil mennää mut joku vaisto niin vaan sanoo :D

ON:eek:lo siis hieman okse...ja väsy.oikeestaan muuta ei oo tälle päivälle ilmeentyny.Toistaseks :D Mut mieli rupee pikkuhilijaa rauhottuu.Toivottavasti rauhottuu kokonaan ahistuksen suhteen.Ei oo kiva tunne ei. :|
Mut ei muutaku eteen päin..kuha vaa áika kulus nyt sinne 29 pvään...pikaseen.Niin ootan et pääsen pienen näkemään isännän kanssa. :heart: :heart: :heart:

Daizz ja sydänkäpynen 6+6

Heippa hei!

Jokohan uskaltautuisin tänne ilmoittautumaan... Muistaaks joku mua tuolta km:n jälkeen kuumeilevien pinosta? =) Mä ainakin muistan teistä suurimman osan, ihanaa nähdä että teillä monella on jo pitkällä raskaus ja hyvin menee! Ihanaa, hienoa!!

Täällä mennään daizzin kanssa aika lailla samoilla viikoilla, jotain 6-7 välillä. Ja yhtä hermostuneissa tunnelmissakin olen! Hirveästi pelottaa ja tuhruvuotoakin on, mutta koska mulla on sitä ollut kaikissa, myös kahdessa onnistuneessa raskaudessa, yritän olla välittämättä siitä. Kipuja ei kuitenkaan ole, sillä yritän tsempata itseäni positiivisiin fiiliksiin...

Mulla on takana kolme keskenmenoa, 2/06, 8/07 ja 1/08. Eikö luulis jo neljännellä kerralla onnistuvan??? Vai miks pitäs samalle ihmiselle tulla vielä kerran keskenmeno???

Onneks mulla on tosiaan kaks lastakin, 8- ja 5-vuotiaat. Eli toivoa on, että raskaus mun kohdalla voi onnistuakin. Ellen ole jo liian vanha...

Tsempit kaikille hermoilijoille, sekä synnytystä odottaville että alkuajan peloissa pyöriville. Toivotaan meille kaikille ihanaa nyyttiä lopputulokseksi. =)

:heart: Tuulis 6+6 tai jotain sinne päin.

Tuulenpuuska...Muistan sut juu.Samoilla mennään.Toivottavasti loppuun asti!! :heart:
Mä yrittäny tsempata itteeni nyt ja olo rupee helpottamaan juu...onneks.Mulla ei oo ollu vuotoja.Eikä ollut noissa onnistuneissakaan.Mut tuos viimeses keskenmennees oli aina yhdynnän jälkeistä.Toivottavasti ois nyt hyvä merkki ettei tule etes sillon.Niin kun noi kaksi onnistunutta...jotka kävin noutamassa karkureissultaan rannasta äskön. :snotty: Perskuta ku ei mene perille ettei pihasta karata...eikä varsinkaan rantaan.Kyllä saivat kuulla lähteneesä. :snotty:

AE onnittelut synttäreitten johdosta =) ja juu samoissa mennään, saa nähdä syntyykö samana päivänä vielä :D

ninni voi että miten suloinen teidän Lina on :heart: pääset kohta jo letittämään hiuksia =)

miikkis kyl munkin käsittääkseni noi tulehdukset pitäs hoitaa, varsinkin jos on kipujakin, soita vaikka sinne äpolille ja kysy mitä mieltä ne siellä on

äitee onneks on olot helpottanu teillä, meillä kans toi viis vee neiti auttaa tosi paljon, ainakin sillon kun ei oo kiukkutuulella =) mutta välillä täytyy sanoo että mene vaan rauhassa leikkiin =) ihania

stoppis onnea hääpäivän johdosta =)

mymmyryy hyvä että vuodot on helpottanu, sulle ja muillekkin alkuvaiheessa oleville jaksamista, kyllä ne päivät kuluu vaikkakin nyt tuntuu että liian hitaasti :hug:

tuulenpuuska muistetaan kyllä =) ihanaa että nyt onnisti ja nyt vaan toivotaan parasta tervetuloa tänne puolelle
nyt onkin paljon tammikuun vauvoja tulossa =) meidän poika synty tammikuun kolmas 2006

leikkasin tänään nurmikon kun aattelin että kai mä nyt vielä sen jaksan, mutta palkaks sain kauheet kivut ja nyt on supistellu koko ajan sen jälkeen, onneks ei kuitenkaan kipeitä oo, että en taida enää tänä kesänä sitä tehdä, ärsyttää vaan kun tolla miehellä aina se homma kestää niin kauan että jokapaikka rehottaa ennenkun se viittii siihen hommaan ruveta, no täytyy yrittää patistaa
juu mutta hyviä vointeja kaikille :wave:
nyt meen hetkeks lepäämään

eliisa ja pikkuruinen 28+4

Ai juu, Stoppikselle hyvää hääpäivää!!

Tuulenpuuska: Tervetuloa odotuspuolelle!!

Tosi kiva saada sutkin tänne!

Nyt toivotaan ihan hirmuisesti onnea matkaan!

Eliisa: Täälläkin pitäis nurmikkko leikata, meillä vaan on rinnetontti, joten mä en jaksa jyrkimpiä kohtia leikata,
voimat loppuu

Lääniä tuntuu olevan vähän liikaa leikattavaksi, mutta ajattelin kokeilla kuitenkin helpommat kohdat leikata jottei kaikki jäisi miehelle.

ON: Ei tuo kuvan laitto pelitä, se tilttaa heti

Sain huomiselle hieronta-ajan. Jokin jumitus tuolla niskassa/hartiassa on päällä kun viiltää vasemmalta puolen niskaa vasempaan lapaluuhun, ja pistää sitä kautta sydämen alle. Tosi hankala puhua ja hengittää

Sattuu....

Viime yö meni huonosti tuon kivun kanssa, en pystynyt vasemmalla kyljellä makaamaan ollenkaan, ja sehän on just mun unikylki...

Onneksi ei tarvi kuin huomisaamuun asti sinnitellä - tää vaan tuntuu pahenevan...

myangels ihania sun rommanit ku no hymiöt saa aina hyvälle mielelle

äitee jos jäät osastolle ota paljon lehtiä ja tekemistä mukaan, muuten aika käy pitkäksi.voimia

plussanneille :heart: tervetuloa.mun lahopää ei muista kuitenkaan mainita kaikkia joten yhteisesti kaikille odotusiloa.

amira viime viikolla syntyi mun lähipiirissä kaksi vauvaa, älä säkin mene ennen mua pliis... :heart: mut jännittää sun puolesta jo

repa siks mä oon ollu niin hiilenä, ettei menis yli ku kahdesti menny jo ja toi on niin raastavan pitkä aika...varsinki ku kaikki lohduttaa, ettei enää ole enää pitkä aika. voimia. se tulee sit kuitenki yllärinä ku lähtee sielt tulee, vaikka oiskin yli lasketunajan.tulee sellainen olo, että oho, nytkö se tuleekin :D

minäitse: ei mitään uutta, kahdesti tänää kysytty tuleeko kaksi vai kolme vauvaa ku olen niin iso. ja lohdutettu, ettei enää mene kauan. olen alistunut kohtalooni ja suostunut ottaamaan pari neuvola-aikaa la.n jälkeen. mitä tässä enää hermoilemaan, ei tule ajoissa ni ei tule :kieh:

ruispala(joka hikoilee ja näyttää odottavan kolmosia) ja terminaattor3 39+ (joka viihtyy ja viihtyy)

Nimra
Heips, ensimmäisenä Onnea kaikille plussanneille ja hyviä ultrakuulumisia saaneille =) Hienoa ja varmasti niin ihanaa kuulla ja nähdä, että kaikki on hyvin!!!

Sen verran voisin tuohon oireettomuus ja verisen vuodon keskusteluun yhtyä, että mulla on ollut oireettomia kausia todella paljon ja niiden kestokin on ollut jopa reilun viikon varsinkin rintojen aristus ja sellaiset selkeät oireet ovat olleet kauankin poissa, joten minulle se on siis normaalia, että oireettomuus kausia on :)

Veristä vuotoa minulla on ollut myös tuossa ihan viikoille 7-8 asti, joten sekin on koettu :( ja jokainen kerta on säikäyttänyt, mutta kuitenkin on ollut jollainlailla luottavainen kuitenkin, vaikka noita menetyksiäkin on ollut... Tuo verisen vuodon esiintyminen kun on kuulemma kuitenkin kovin yleistä - valitettavasti.

Sitten voisi laittaa näitä omia kuulumisia... Eli tänään kävin ensimmäisessä "maksuttomassa" ultrassa ja siellä todettiin erittäin vikkeläliikkeinen ja sykkeen omaava vaavi =) Pituus oli peräti 4 cm ja rv on nyt sitten varmistettu 11+2 :) Kyllä se oli menetyksien jälkeen ihanaa nähdä kun käsiään heilutteli ja väkerteli niin kovasti... Isäänsä varmasti tulossa - Eli LA varmistui nyt 6.12 eli itsenäinen vauva tulossa, kun osui itseänäisyyspäivälle tuo LA. Kun nyt menisi kaikki ultrat ja tutkimukset hyvin niin ei tässä enää muuta huolta olekaan :D

Onko kenelläkään muuten kokemuksia tai ajatuksia tuosta Down-Syndrooman tutkimisesta, vaikka siinä on km riski...ja riski sille, että lapsi ei välttämättä olekaan vammainen.. Itse kun ei oikein miehen kanssa vielä tiedetä, että mitä tehtäisiin tuossa asiassa ja kohta alkaa viikot olla kuitenkin lähellä ja pitäisi tietää...

Nimra + Raksutin 11+2 ;)

Yhteistyössä