***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

Daizz, älä stressaa! Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, itsekin edelleen kuulostelen oireita jatkuvasti. Jos on yksikin oireeton päivä, tai oireeton pari tuntia, hypin seinille. Jos vihloo pahasti, hypin seinille. Tosiasia kuitenkin on, että raskaus voi olla myös täysin oireeton, ja silti ihan normaali. Tai oireellisessa raskaudessa saattaa olla oireettomia päiviä, niitä on ollut myös minulla. Luulin pahoinvoinnin loppuneen reilu viikko sitten, ja nyt kaksi päivää olen taas nieleskellyt oksennusta. Paljon on kiinni esimerkiksi vireystilastasi, väsyneenä on helpommin paha olo. Sekin vaikuttaa, mitä ja miten paljon olet syönyt ja juonut. Ja jos sinulla kuitenkin on tänäänkin ollut huono olo, niin ole iloinen, ettei se kuvotus ole ihan ympärivuorokautista! Ymmärrän silti, kuten sanoin, paremmin kuin hyvin, koska itse olen myös stressailija. Pitää vaan yrittää luottaa ja mennä päivä kerrallaan. Ehkä se jossain vaiheessa helpottaa.

Katherine, mullakin on ilmestynyt ystäväpiiriin vauvoja, mutta kaikki niin että me ollaan yritetty kauimman aikaa... siksi, vaikka siis on ihan oikeasti ollut iloinen ystäviensä puolesta, on ollut myös aika vaikeaa, kun on muistuttanut siitä mitä ei itsellä ole ja mitä eniten tahtoisi. Nyt on kyllä ihan superkivaa olla itse raskaana! Ja tosiaan, vielä jakaa kokemuksia samaan aikaa odottavan ystävän kanssa!

Repa malttia vaan, vielä hetki, mutta ei kauaa! Nauti nyt vielä isosta mahasta, pian se meneekin ihan littanaksi hups vaan ;)

Äitee voi kauhia, voimia sinulle ihan hirmupaljon. Toivottavasti et saa tartuntaa. Etkö saisi ketään ulkopuolista apuun?

Tänään on tosiaan ollut ihan superpaha kuvotus. Luulin sen jo loppuneen, oli yli viikko ettei juurikaan enää tehnyt pahaa. Eilen teki, ja tänään niin pahasti ettei vielä kertaakaan. Muutenkin sellaista pohdiskelen, että voisikohan olla jokin kasvupyrähdys meneillään, kun alavatsaa on koko illan nipistellyt. Ihan kuin joku tökkisi nuppineulalla, sellaista nipistyksen ja kutituksen välimaastoa, ei siis missään tapauksessa satu, mutta jännän tuntuista. Tunnistaako kukaan?

Olen ylpeä itsestäni, etten sortunut ultraan tällä viikolla. Kuulostaa varmasti pöljältä, mutta siis tilannehan on se, että saan käydä tuossa yths:llä ja siellä maksaa 4,5e kerta. Lääkäri on tosi mukava, tietää taustani, ja viimeksikin sanoi että jos en pysty odottamaan kahta viikkoa, niin sinne sitten vaan. Mutta näköjään pystyn! Ensimmäistä kertaa pienen pieni varmuuden tunne alkaa varovasti hiipiä esiin. Vielä en nyt juhli ja kuuluta, mutta en ole ihan niin pessimisti kuin olen ollut tähän saakka. Toivottavasti näin jatkuukin.

Pikkutiikeri ja rakas Toivo 11+3 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heippa

Jospa minäkin esittäytyisin täällä, vaikka saattaa kirjoittelu jäädä vähiin. Mulla on 12/06 esikoinen, joka sai alkunsa ekasta pillerittömästä kierrosta, meidän riemuksemme.
Toista ruvettiin yrittämään viime lokakuussa, ja joulukuun alussa tein positiivisen testin, mutta sitä riemua kesti vain tammikuun loppuun, jolloin rv11+1 todettiin sikiön kuolleen noin 8+1. Olin itse aika varma asiasta jo joskus rv9 paikkeilla, mutta en tietenkään päässyt kunnalliseen ultraan, koska ainoat siihen viittaavat asiat olivat oireiden katoaminen ja itselläni ollut paha fiilis. Vasta kun tuhruvuoto alkoi 10+6, pääsin päivystykseen, josta sain lähetteen ultraan. Kaiken kaikkiaan jäi tosi paha maku saamastani kohtelusta, koska tuntui, että kaikki yrittivät mitätöidä mun kovan huolen oireiden katoamisen johdosta. Olisi pitänyt kuunnella omaa vaistoa jo paljon aiemmin, niin en olisi suotta kolmea viikko kanniskellut kuollutta sikiötä sisälläni...

Nyt olen taas uudestaan raskaana, ehdittiin odottaa yhdet kuukautiset ja yksi yrityskerta välissä. Pelottaa niin mielettömästi!!! Näen uniakin siitä, miten taas ultrassa tulee huonoja uutisia. Tämän vuoksi en osaa päättää, menisinkö varhaisraskauden ultraan ollenkaan, vai odottaisinko neuvolaa - tai spontaania keskenmenoa. Olisi kamala taas kuulla ultrassa huonoja uutisia, jotenkin neuvolan sydänäänten kuuntelu olisi lievempi muoto saada vihjettä masuasukin olemassaolosta. Toisaalta taas, eihän ne äänet välttämättä kuulu kovin aikaisin...

Voi kun osaisin vain nauttia tästä raskaudesta, mutta se on ihan mahdotonta.

Pikkutiikeriltä haluaisin kysyä, että miten ihmeessä pääsit yths:lle ultraan? Itse kun soittelin sinne, sanoivat etteivät ollenkaan hoida odotusajan juttuja, eivätkä tee poikkeuksia asiassa kovin helpolla. Ainakaan tämä mun keskeytynyt km taustalla ei oikeuttanut ultra-aikaan yths:llä.

Tuttiritari 6+1

 
iltaa...

Katherine, laitoin sulle yvtä.

Tuttiritari ja daizz :wave: tervetuloa mukaan kivaan porukkaamme!!
Onnea odotukseen.

Ystäväni tilanne ja kaikki ennusteet ovat tosi huonot...

Kuulin tänään toisiakin huonoja uutisia entisen naapurin odotuksesta, että en oikeen tiiä miks nyt näin paljon tapahtuu surullisia asioita ympärillä.
olo on itellä aika turta.

Pamuk & Toivo rv 12+3 jolla toivon ja uskon kaiken olevan hyvin surullisten uutisten ympäröivänäkin... :heart:
 
pikkutiikeri...Kiitos kun kirjoittelit...On tää niin hullua kun ei tiedä mitä ajatella.Joka ikisen tilan itessään kirjaa melkein ylös peperille ja kellon ajan... :LOL: En nyt oikeesti niin tee...mut rekisteröi joka ikisen liikkeen omassa kehossaan.Ja jos mitään ei kuulu iskee huoli paniikki... :attn: Niin mä tiedän sen et voi olla niitä hyviä päiviä...kyllä...mut mut...ku nuo km kumittelee :kieh: Kattos nyt vkolopun yli jos oireet vaan katoaa katoamistaan ni sitten ens vkolla soittelis neuvolaan.

TOIVON JA RUKOILEN et kaikki olisi masussa hyvin :heart:
Pakko kestää...ja rauhottua...(helpommi sanottu ku tehty)

Nyt mä toivon et huominen o ihan super öklö päivä... :LOL: :LOL: ja oireet ois selkeet...loppus tää hössöttäminen ja huoli...hitto miten ihminen voi olla sitten hmmh...outo...
 
Tuttiritari: Pahoittelut aikasemmasta menetyksestä ja onneksi olkoon uudesta tärpistä. Toivotaan todella että nyt menis kaikki hyvin,mutta toi alku on aina pelottavaa aikaa...tervetuloa meidän joukkoon purkamaan sydäntä ja juttelemaan huolista :heart:

daizz : Onnea raskauden johdosta :heart: Toi on kauheeta aikaa toi alku,kun koko ajan tarkkailee mahdollisia merkkejä raskauden jatkumisesta. Tosiasiahan on että mistään ei voi olla varma. Mun keskenmenoon päättynessä raskaudessa mulla oli huono olo vielä viikko sen jälkeen kun pikkuinen oli tullut jo ulos :'( Mutta taas tässä raskaudessa mulla oli vain pariviikkoa tosi huono olo ja sen jälkeen useita hyviä päiviä välissä...
Eipä noihin oikeasti oo luottaminen :ashamed: mutta näin jälkeenpäinkin kun miettii,niin kyllä noi ekat 3kk oli niiin pitkiä ja tuskaisia,itkettiin ja pelättiin,kun tuli vuotoakin ja kaikkea...sit pikkuhiljaa alkoi aika kiiruhtamaan.... Toivoisin että pystyisit nauttimaan odotuksestasi näin alussakin,mutta ymmrrän että helppoa se ei oo. Päivä kerrallaan :hug: :heart:

Äiteelle toivon kovasti jaksamista, kun nyt jostain saisitte apua... :hug:

Tadaa,yhtenä edelleen :D Kuolen kohta tylsyyteen..... |O Minnekkään kauas ei voi lähteä ja siivotakkaan ei enää jaksais,mitä ihmiset tekee yliajalla???

Repa ja kutvis alias takiainen rv 40+3
 
Perjantaita mamuskit :wave: Tänään suomipoika ottaa sitten mittaa itänaapurista :kieh: paras ois pistää niitä pataan ja kunnolla!!!!

katherine kiva kuulla että oot saanut luottamusta raskauteen =) se alku kun on sellaista tasapainoilua ilon ja pelon välillä, että hulluksi meinaa tulla :xmas: Niin ja noista mammavaatteista - sain kyllä jo aika aikaseen vedellä ekoja vaatteita, kun pompsahti tuo masu, mutta täähän onkin jo 4. raskaus, joten...

ruispala nauti nyt vielä kun voit pyöreästä masusta :heart: Kohta se on sitten roikkuva säkki joka ei oo yhtään niin kiva :kieh: *onnistuiko piristämisyritys* :whistle:

eliisa voi typyä :( kovasti paranemista kädelle! Onko se 4 viikkoa kipsissä vai kuinka?

pikkutiikeri sulla alkaa olla pahimmat riskiviikot takana ja koko ajan aika kuluu sinne paremmalle puolelle :)

irtis lepo! Juu et kuulosta ihan työkuntoiselta :( Toivottavasti vointi paranee ja pöpö lähtee pois :hug:

Repa hyvä että teillä on noita asuntojuttuja siinä vähän auttamassa tuohon loppuajan ahdistukseen ;) Vaikka et nyt kyllä hirmuisen ahdistuneelta viime viesteissä ole vaikuttanutkaan :)

Miikkis älä turhia morkkistele saikusta!!!! JOs töissä on paha olla, niin ei sun sinne tässä tilanteessa yksinkertaisesti kannate mennä!!!!! :hug: :hug: :hug:

Voi Äitee :hug: :hug: :hug: Voimia ihan hirmuisesti sinne!!!!! Toivottavasti olet saanut jonkun apuun! Pelottaa kyllä sun puolesta, jos tauti tulee sullekin :( Toivottavasti ei tarttuisi enää keneenkään! Jaksuja tosissaan! Tuli vaan mieleen että eikö sut melkein kannattaisi ottaa osastolle turvaan, kun kerran on istukan repeämisvaarakin... Huh, ei olis teille tarvinnut tähän väliin enää tällaista :(

daizz ja tuttiritari onnea teille ja tervetuloa tänne ihanaan porukkaan =) :hug: :heart: Tuo alku on ihan hirmuisen ahdistava pelkoineen, mutta täältä saa voimia, kun huomaa että porukka oikeesti pääsee ihan loppuunkin asti!!! :) Aika kuluu sitten kohta niin että ihmettelette vaan miten sitä ollaan jo niin pitkällä!


Mitäs tänne. NOh eilen kävin kampaajalla ja nyt on piristynyt olo =) Suosittelen kaikille loppupuolella, vielä kun voi =)

Sitten kävin myös neuvolassa. Kaikki hyvin, kasvu tasaista (sf 33), hemppa noussut (taisi viimeksi olla huono näyte, kun ei meinannut verta irrota ja oli niin huono, nyt 122 enkä siis ole mitään rautoja nauttinut), painokin oli nyt noussut 200g (lisääkin saisi tulla kun oli miinuksella tuossa välillä). Ei ole vauveli mennyt alaspäin, vaan vieläkin pää heiluu aika ylhäällä... että eipä tässä mitään kiirettä edelleenkään... Sokerit olleet hyviä, ei ole mennyt yli rajojen mitkään arvot. Ei kai siellä muuta, kaikki on hyvin ja odotellaan vaan =) Maanantaina sitten äippäpoli, näkee alakerran tilanteen ja pääsee katsomaan sitä kokoa :)

HUomenna meidän perheen naisten synttärit ja meinaan kyllä nyt herkutella enkä mittaile mitään sokereita! (tilanne olisi toinen jos oikeasti olisi jotain häikkää arvoissa ollut, mutta kun ovat olleet niin hyviä, niin sen verran kyllä otan nyt löysää!)

stoppis 36+4
 
Äitee olikin yhtä aikaa linjoilla... Tosi ihana kuulla että siellä jo vähän paremmilla fiiliksillä mennään, pelotti ihan oikeesti! Toivottavasti tauti jäi tällä kertaa siihen eikä tule muihin!!!!!

Sairaalakassia olen minäkin vähän miettinyt, mutta eihän sinne nyt hirveitä tarvitse... Neuvolakortti olis se tärkein olla mukana :) Sitten vaan hammasharjaa ja dödöä ja mitä henkkoht hygienia-tuotetta nyt haluaakaan, kamera. JOs haluaa jotain evästä tahi tekemistä (kirja, ristikko, käsityö - mä kyllä koen etten pysty sillä reissulla ihan hirveesti tuollaisiin keskittymään :LOL: ). Kotiinlähtövaatteet. Olisko muuta?
 
Äitee: :LOL: En lähtis vannomaan että käynnistyis noillakaan tekemisisllä,meinaan sen verran liikkeellä ollut nää viimeset päivät ja tuntuu et olo vaan kohenee :D Mutta voi koittaa telepaattisesti jynssätä teitin lauteet :LOL:

Stoppis: Oikeassa olet sen suhteen et varsinaisesti ei ahdista,mutta tylsistyttää vaan,kun ei oikein nyt osaa muuta tehdä kuin odottaa...vointi on ihan hyvä =)
 

Hui kun täällä saa jännittää teidän puolesta, että kuka lähtee seuraavan kerran jakaantumaan

Muutenkin saan jännittää, kun veljeltä tuli yöllä viesti että olivat lähteneet sairaalaan. Hänen vaimolla tänään siis rv 40+5 joten voipi olla että siellä kohta jo nuuskutellaan vauvan tuoksua!

Sisko-kullalla on la kahen viikon päästä, joten hänenkin puolestaan jännään kovasti



Satukalle tuhannesti onnea kaksosista!!
Ihanaa!



Eliisa80: Kurjaa että käsi oli murtunut,
pikaista paranemista sinne!



Katherine: Mahtava homma että verinen vuoto on loppunut!

Oi, tiedän tuon helpotuksen tunteen!!

Juu, pieniä onkelmia on ollut sivuille
pääsemisen kanssa...


Mä siirryin esikoisen aikana mammahousuihin rv 14, mutta tässä raskaudessa sain kaivaa ne esiin rv 12.
Tärkeintä on se että sun on hyvä olla, joten ota mammavaatteet heti käyttöön kun siltä tuntuu

Parasta on olla semmoisissa housuissa,
mitkä ei kiristä mistään



Pikkutiikeri: Mukava että nyt saat kasvatella ystäväsi kanssa yhtäaikaa masuja!



Irtosoralle parempaa vointia!!



Miikkis: Ihana massu sulla! Mäkin koitan josko osaisin laittaa kuvan profiiliin...
Ja tosi mahtava homma että sait saikkua!!
Nyt relax!



Äiteelle Hirmuisesti voimia sinne!!

Oisko sun mahdollisuutta saada joltain sukulaiselta amma-apua jotta saisit ite levätäkkin välillä? Vai pelkäävätkö kaikki tietysti tartuntaa...? Mä tulisin kyllä hoitamaan sun poikia jos voisin!

MUOKS! Hyvä että siellä voidaan jo paremmin!!



Daizz: Hali sulle!!
Yritä ystävä rauhoittua - tiedän ettei se ole helppoa

Oireet ja mahan turvotus vaihtelee noilla viikoilla ihan hurjasti, ja sehän on hyvä merkki että yökötystä on ollut



Tuttiritari2: Tervetuloa joukkoomme!

Pahoittelut menetyksestäsi
Ja onnittelut plussasta!



Pamulle laitan kohta yv:tä...



Stoppikselle ja muksulle onnittelut!!!

Mukavaa juhlaviikonloppua!!



Oma napa: Täällä on pahoivointi palannut

Ja väsymyskin on triplaantunut


Eilen olin tosi kipeä, alamaha tulessa ja alaselkää jomotti


Toivottavasti ne oli ja on vain kasvukipuja



:Vielä vähän kipeä MyAngels ja niin rakas rv 19+0
 
tuttiritari ja daizz tervetuloo! iloista mieltä vaan sinne teidän suuntaan eli onnea plussauksesta! ekat kuukaudet on vaikeita, mutta voisiko miettiä niin, ettei kannata surra, ennenkuin on varma, että on jotain murehdittavaa..? no juu, kaunis ajatus, vaikea toteuttaa tässä elämänvaiheessa, kyllähän mää sen tiedän kokemuksesta :)

pikkutiikeri tossa pari päivää sitten tunsin vähän samanoloista hetken aikaa. tuntui kuin pikkuinen olisi nipistellyt mun mahaani sisältäpäin pikku sormillaan :D kaikennäkösiä tuntemuksia sitä tulee ja menee, suurin osa on aivan huolettomia varmasti. ollaan eri viikoilla, juu, mutta voisihan olla vaikka samanmoista kiusantekoa ;)

voi repa :D mä vasta aloittelen pitkää putkea yksinäisiä vapaita ja miten musta tuntuu jo nyt siltä, että kajahdan ;) no, ehkä tää tästä tasottuu, ku pari päivää viel vierähtää, oppii uuteen rytmiin. tavallaan mun väsymys suojelee, ei tee mieli ees hötkyillä, eikä sillai kyllästy, mutta jos saan jotenkin olon normaalimmaksi, ihmettelen kyl, miten saan ajan kulumaan.

äitee jostain osui kerran semmoinen vinkki silmiin, että kannattaa ostaa yhdet toooosi isot pikkarit sairaalaan mukaan. synnytyksen jälkeen sairaalasta saa kuulemma sellasia jättisiteitä, jotka on sairaalan joidenkin verkko"pikkarien" alla ja siitä tämä joku sanoi, että ne on niin ällöt, että on parempi varautua reissuun omilla pikkareilla, kohentaa mielialaakin heti. mulla ei oo kokemusta vielä, niin en osaa sanoa, tämä on ihan kuulopuhetta.
aijuu, ja kuulin muuten just kaksosista, jotka syntyi laskettuna päivänä!

stoppis etukäteen jo isot synttärionnittelut kaikille :) :flower:

mää oon taas vaihteeksi yliväsynyt ja en saa henkee kunnolla, joten löhösin soffalla digiboksin antimista nauttien.
kuulkaas te, jotka ootte olleet näillä viikoilla nyt/aiemmin: oon kuullut, että pyörtyminen/melkein pyörtyminen ei oo mitenkään epänormaalia rasituksen jälkeen, mutta tuleeko/tuliko teille väsymyspuuskia, jotka kestää tunteja? joiden aikana ei meinaa saada henkeä ja käsissä ei oo voimaa? mietin, että onko tää periaatteessa ihan "normaalia". hoitaja kyllä sanoi, ettei näillä viikoilla pitäis enää tällästä väsymystä olla, mutta tiijä sitten.

no, ei muuta ku, hurraa, leijonat voittoon! näkyillään!

irtis 27+2
 
Heippa! Olin kyllä päättänyt, etten uskalla tänne odotuspuolelle tulla vielä aikoihin... Mutta olen kuitenkin teidän pinoa jo lueskellut, ja Tuttiritari2:sen kirjoitus olisi melkein voinut olla omani! Tulin sitten kuitenkin, ja tästä ketjusta on varmasti helpompi palata kuumeilijoihin, jos niin käy, kuin vaikka tammikuisista. No, tuosta jo ehkä huomaatte miten "positiivisella" mielellä olen...

Siis kuten Tuttiritari2, joulukuussa tuli plussaa täälläkin, tammikuun lopulla keskeytynyt km, yhdet menkat ja 1yk välissä ja nyt taas raskaana. Viikkoja nyt kai jotain 5+. Ja minä myös mietin pitäisikö varata ultraa vai vaan odotella. Muutama päivä sitten tuli pientä tuhrua ja silloin heitin jo ihan kirveen kaivoon... Sitä ei kuitenkaan tullut kuin kahdella vessakerralla paperiin. Kuitenkaan ei ole yhtään raskaana oleva olo, ei oikein mitään oireita ja hyvin pessimistinen olo.

Jotenkin tuntuu vaan niin epäreilulta, ettei mihinkään voi luottaa: ei oireisiin eikä oireettomuuteen, ei oireiden alkamiseen eikä loppumiseen. Kai sitä vaan on niin tottunut muka hallitsemaan elämäänsä, että tällainen vetää ihan paniikkiin. Me siis toivomme esikoista, ja en kyllä ikinä voinut arvata, että raskaana olo voisi olla tällaista! Pelkäsin lähinnä niitä fyysisiä vaivoja, synnytystä jne, mutta en kyllä olisi voinut uskoa, paitsi tietty sen km:n jälkeen, millaista h#*iä tämä voi olla.

Mutta siinäpä se - palailen myöhemmin kommentoimaan muita.
 
frizzante onnea plussauksesta :) pientä tuhrua kuulemma voipi ilmetä pitkällekin niinä ajankohtina, kun normaalisti olis menkat tai sitten limakalvot voi olla niin kuivat, että on ihan joku hankaushaava tullut. eli myös täysin vaarattomia vaihtoehtoja tuhrulle on :) oot varmasti oikeassa, että yleinen elämänhallinnan harha lyö näpeille näissä asioissa - pakko tottua siihen, ettei mikään ole omissa käsissä. siksipä juuri sitten asiaa on vaikea prosessoida omassa pääkopassa. mut elähän huoli, tänkin ketjun kautta on varmaan tsiljoona jo päätyny synnärille ja oman käärön kanssa kotio, joten häntä pystyyn vaan :)

selvis, että meitsillä onki sitte joku harvinainen bakteeri, jota lääkitsen huomisesta alkaen. lääkäri sanoi, että kaikki bakteeritulehdukset on hoidettava raskauden aikana ja ite sitten olen päätellyt (netistä ) , että syy on ennenaikaisen synnytyksen riskissä. jospa toi troppi veis mennessään sitten tän väsymyksenkin! vedin taas äsken kahden tunnin päikkärit...

hyvää viikonloppua!
 
frizzante,tervetuloa meidän joukkoomme... ja onnea plussasta :heart: Toi alku on juts noi pers..stä kun tekstissäs kuvailet,mut ei siinä auta kun päivä kerrallaan mennä. Me täällä kyllä kaikki myötäeletään ton alun vaikeuksissa,vaikka osa jo loppusuoralla onkin =)
Niin ja tuhrusta,mulla tuli kahteen otteseen ihan kunnolla paksua ruskeaa vuotoa,joskus 6-8 viikoilla. En tiiä syytä,mutta vaaratonta oli =)

 
suurensuuret tervetulotoivotukset daizz, tuttiritari ja frizzante ja onnittelut plussista =) , täällä kaikki ymmärtää tän hermoilun ja osaa lohduttaa ehkä eri tavalla kun muissa pinoissa, mutta siis oireet voi vaihdella päivästä päivään ja tuhruakin on täälläkin tullu ainakin puolella mutta silti kaikki hyvin että yritetään nyt vaan pitää toivoa yllä ja peukut pystyssä että tällä kertaa kaikki sujuu hyvin :hug:

äitee voimia kovasti ja toivotaan ettei tartu muihin :hug:

irtis hyvä että sait lääkityksen jospa auttais väsymykseen, mulla ainakin on ollu nyt kummallisen pirtee olo, mutta kun poikaa odotin niin olin koko raskausajan ihan veto pois..

miikkis ei tarvi potea yhtään huonoa omaatuntoa saikusta, ihan rauhassa vaan, tärkein on sun ja pikkusen vointi

stoppis oikein ihanaa synttäriä teille molemmille, herkuttele vaan :D

pamulle voima :hug:

myangels mulla oli ainakin noilla viikoilla kipeimmät kasvukivut, toivotaan että sullakin on siitä vaan johtuvaa ja varmasti onkin, ota vaan rauhassa ja lepäile :hug:

repa jaksuja odotteluun, hermostuttavaa on tiedän mutta kyllä se siitä unohtuu kun pääsee tositoimiin :D eikö ookkin tosi lohduttavaa =)

tytölle laitettiin eilen kipsi, mutta onneks ei tarvi olla kun kaks viikkoa kun ei kauheen paha murtuma ollu, mutta kyllä se sitä kuitenkin harmittaa kun ei pysty normaalisti leikkiin ja touhuaan, mutta onneks ei pahemmin käyny...
eipä ihmeempiä muuten kuulu, samaa masunkasvattelua vaan =) palailen taas myöhemmin :wave:

eliisa ja pikkuruinen 28+1
 
Stoppis: Sullako huomenna synttärit?? 17.5.??
Täällä kans, mie vanhenen vaan...tulee jo 28 mittariin...
ja mulla olis huomenna mittauspäivä (verensokereita) :|
Saa nähä mitä arvoja tulee :LOL:
saanko sapiskaa... :LOL:

täällä voidaan Tosi paksusti, pitää kokeilla saanko profiiliin uutta masukuvaa, oli kyllä aamulla masu iso kun kuvan otin...
suppailee välillä kipeästi mutta sitten minä juon ja paljon vettä ja meen levähteleen, niin kyllä sitte rauhoittuu...
kenellekköhän mun piti vielä jotain haastaa...pitää lueskella tarkemmin ja sitten haastaa... :D

Mutta näin alkuunsa AE ja Ukonmöhkäle 28+1 (mennään eliisan kanssa samaa matkaa, käsi kädessä :D )
 
AE Mulla on syntsät oikeesti 20.5 ja tytöllä 21.5, mutta juhlat pidetään huomenna :D Onnea sullekin! :flower: Niin ja niitä vuosia tosiaan kertyy JO 30!!!! :eek: Minä mittailin tänään ja huomenna otan sen suhteen rennosti ja herkuttelen sokereista piittaamatta :p

frizzante onnea ja tervetuloa myös sinulle! :flower: Ihanaa kun tänne tulee uusia plussanneita! =) Tuo alku on tosi ahdistavaa, kun on alla pjaskoja juttuja :( Mutta se auttaa kun tänne saa purkaa ja täällä on porukkaa joka on käynyt läpi ihan saman - täällä on upea porukka!

Kiitos kaikille onnitteluista, huomenna en varmaan joudakaan olla linjoilla :wave:

stoppis jolla selkä pirun kipee leipomisesta :/ ja vielä siivotakin pitäis
 
Voi kauheus tota kiekon lätkimistä...jellona parat saa kyytiä :( Jospa sit pronssipeli menis paremmin...

Paljon onnea uusille plussanneille daizz, tuttiritari ja frizzante :flower: Laittakaahan itsestänne LA, ikä, synnäri, keskenmenneet raskaudet sekä onko monesko lapsi tulossa niin lisäilen tuohon ensimmäisen sivun listaan teidät =)

Onnittelut myös tämän kuun synttärisankareille :heart:

(.) Täällä on seurailtu kuulumisia joka ilta mutta kiirettä pitää niin jää nämä kommentoinnit töpöiksi. Neuvolassa käytiin; pissa puhdas, hemppa 130, paino -100g ja verenpaineet normaalit. Ja poju edelleen perätilassa :snotty:

Gatsu ja Elvis rv32
 
perjantai ehtoota kaikille :)

täällä viikonlopun vietto alkanut grillailessa, lätkää kattoessa ja kaupungilta tultiin hetki sitten kotiin. Oli torilla jokin kesänavaus-tapahtuma jossa siis Jukka-Poika ja TiskiPekka soitti keikan :D aika letkeetä eikä porukkaakaan ollu niiiin älyttömästi et uskallettiin ihan hyvin kattoa keikka takarivissä. nyt tässä odotellaa lätkän alkavan..katotaa kumpi sieltä huomenna tuleekaan vastaa suomi-pojille (..peukkuja ettei ainakaa nuo ruottalaiset!!).

se olisi tänää taas kasassa viikko lisää.. rv37 täynnä, ihan uskomatonta :heart:
ei enää kauaaa :D mäkin olen muutaman päivän poissa ollu palstalta.. ihan varmana tulin tänne et joku meistä olis vauvauutisia tullu kertoilemaan :p ei ainakaa vielä...
huomenna aijotaankin tuon mieheni kanssa viettää kahestaa sellanen hemmottelu ilta elokuvissa ja sen jälkeen yhteen maailman ihanaan italialaisravintolaan herkuttelemaan :heart: nautitaan nyt vielä kahenkeskesestä ajasta.

marleena83 ja vinski 37+0
 
Moi, oottepas te ihania!

Kiitos kaikille tsemppauksesta. Mulla ois kai laskettu aika 15.1., synnäri TAYS tai VAS, ikä 32 ja esikoista toivotaan. Niin ja km 01/08.

Tuolla km:n jälkeen kuumeilijoissa on muuten ollut oikea plussasade, tänne on näköjään ehtinyt tuttuja ainakin Pamu k, katherine, daizz ja mymmyryy. Toivotaan, että sieltä tulee pian lisää väkeä.

Onnea synttärisankareille AE ja stoppis!


 
frizzante: Ihanaa kun plussasateilee...käyn säännöllisesti kurkkimassa vanhaa pinoani,tuntuu kun olis ikuisuus kun sen aloitin,mut sit taas toisaalta muistaa sen fiiliksen ihan tuoreeltaan,miten masentunut ja pettynyt oli :ashamed: Toivottavasti saadaan lisää porukkaa sieltä tänne ja pian :heart:

Marleena:Kuulostaa ihanalta noi teidän illan suunnitelmat :heart: Ja taishan siinä niin käydä että ruottinpojat pelaa tänään suomea vastaan,mut ehkä parempi niin kui että kultaa olisvat pelaamassa.... :D

Stoppikselle paljon onnea :flower:

Voiko ihminen enempää limaa erittää? Siinä teille viikonlopun luontokysymys :p
Tulee nimittäin aivan saa...nasti koko ajan,juuri muuta ei sit ookkaan,paitti eilen sai taas hakee nukkuma-asentoo kun niin sattu selkään ja haarusiin,eikä mikään asento hyvä. On niin iso roikale jo tää masun asukki :heart: Loppujenlopuiks sain kuitenkin nukuttua ihan hyvin.
Koko aikanen nälkäkin on alkanut vaivata,et jos en kohta synnytä,niin paisun muodottomaks :D

Repa ja kutvis rv 40+4
 
Tuttiritari, daizz ja frizzante Hurjasti onnea plussauksesta! :flower: :flower: :flower:

Irtis Onneksi sait lääkityksen tuohon vaivaan. Varmasti antibiootit purevat nopeasti. Paranemisia sinne.

Onnittelut synttärisankareille! :flower:

Miikkis Mulla on ollut samanlaisia tunteita koskien tuota sairaslomaa. Mutta pakkohan se on kuunnella omaa elimistöä. Supistukset kertoo, että nyt on hiljennettävä tahtia. Eli ihan hyvillä mielin saikulle, jos lääkäri niin määrää. :hug:

Ja Repa, mä olen puhkinut ja puhallellut näitä mun supistuksia sinne. Jokohan ne huomiseen mennessä vaikuttaisi? ;) Tsemppiä.

Miten MyAngels jaksaa? Onko kipuja tänään?

En taas muista mitä muuta piti kommentoida. :ashamed:

(.) Saikulla siis edelleen ainakin viikon verran. Supistukset tosiaan ovat rauhoittuneet, kun ei ole tarvinnut vouhottaa töissä. Palaillaan taas mammat!

Jemima 29+6
 
joops
olipas tosiaan kamala se eilinen peli, mutta eipä tosiaan jääny epäselvää kuka oli parempi, ei ne meidän poijat oikeen onnistuneet missään...
jospa sitten tänään.

hieno ilma, vähän käytiin koko porukalla shoppailemassakin tällä äitille parit uudet äitiysvaatteet! kivaa.
ja sit vissiin kohtapuoleen lähen lenkille.
tässäpä näitä.

Pamuk
 
Voi mymmyryy, älä vielä luovuta! Vaikka mikä minäkin olen sanomaan, kun juuri eilen itkin itse puoli päivää sitä, että kesken menee mullakin varmaan. :(
Mutta toivotaan, että on vaan viatonta. Jaksamista, tiedän kyllä miten raastava tuo olo on! :hug:
 

Yhteistyössä