Sukkapari: Aivan valloittava pikkuneiti..
Onnittelut
uusille ja tarrasukkia ja vauvaliimaa kovasti pienokaisille!
Neilan muistankin..
JulyForJoy: itse varoin edellisessä keskenmenneessä kovastikin hevoshommissa ja silti meni kesken, tässä olen elänyt ajatellen niin että itse keskenmenoa ei voi aiheuttaa ja sille keskenmenolle ei itse mitään voi jos se tulee tapahtumaan.. Näin mulle lääkärikin silloin edellisen kerran sanoi.. Sanoi että aborttia ei olisi tarvinut kehittääkään jos itse keskenmenon saisi aikaiseksi esim. hyppimällä..
Tiitu: Onnittelut asuntokaupoista ja toivotaan että mieleinen vuokra-asunto löytyy pian!
Primrose: Nuo tuntemukset ja ajatukset ovat varmasti tuttuja ja tuoreessa muistissa meillä jokaisella tässä pinossa.. Se on kyllä hermojaraastavaa aikaa se alkuraskaus.. Itse ravasin neuvolassa monia monia kertoja.. Huoli alkoi oikeastaan helpottaa ja raskaudesta pääsi nauttimaan vasta kun liikkeet alkoivat tuntua säännöllisesti.. Jaksuja tulevaan piinailuun..! Minusta on niin ihana kun tästä pinosta löytyy nimenomaan niitä ymmärtäviä, saman kokeneita ihmisiä, eikä niitä yk1 raskaaksitulleita "kaikki hyvin alusta loppuun"-odottajia, jotka olankohautuksella sivuuttavat keskenmenoa pelkäävät..
Paukkupakkasia täällä sisätiloissa pidellään.. Mittari huitelee n.33 astetta miinuksella..
Onneksi ei tarvii väkipakollakaan vääntäytyä mihinkää ku nuo työtki tulee kotiin..
Vaan jospa tuo pian lauhtuis että pääsis välillä ihan ulkoilemaankin..
Eilen siirrettiin esikko isompaan huoneeseen ja mööbleerattiin muutenki vähän. Mulla on tullu hurja sisustus/vauvatavarahimo.. :ashamed:
Vastoin alkuperäisiä suunnitelmia ostaa päräytin vauskille käytetyt, mutta täysin pakasta vedettyjä vastaavat -07 Gessleinin kevytyhdistelmät edullisesti, kun en uusistakaan niitä "täydellisiä" menopelejä löytänyt. En tiedä mitä kummaa noilla on tehty, kun minkäänlaisia käytön jälkiä hillittömästä syynäämisestä huolimatta niistä en löytänyt!
Saa nyt nähdä mitä noista käytössä sitten tykkään, mutta niin edullisesti sain että omani niistä saan pois jos päätänkin laittaa takaisin kiertoon.
Väri on vähän tylsä graniitti/beige, mutta olen jo sormet syyhyten selaillut nettisivuilta kaikenlaista istuinpehmusteesta Lodgereihin ja vaunuleluihin, joilla saan mukavasti eloa ja väriä noihin kieseihin..
Kovasti tekis mieli jo alkaa pesemään varastosta pikkuvaatteita ja -kestoja kaappeihin ja laatikoihin odottamaan, mutta jospa malttaisin vielä mieleni.
Ehkä käyn jostain alesta vielä haalimassa muutamia vauvanvaatteita, vaikka tarkoitus olikin etten osta mitään kun esikolta on kaikki tallessa ja samaa sukupuoltakin veikkailivat..