***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammikuu 2010***

Buam kiitos!!!
Mä oon jotenkinniin peloissani tosta km:stä ku se oli iin lähellä tossa...ja miksi se alkiokin oli niin pieni maanantaina, onko kellään ollu noin 2-3 mm alkiota jolta kuitenkin löytynyt syke?
Mua jännittää se huominen ultra mitä jos vaavi ei kasvakaan, luulisi kyllä ettei se sykekään sitte näkyis. Ei oo vuotoja eikä kipuja ja lääkäri sanoi hyvältä näyttää, mutta ku se on niin pieni.
Kellopeli sulla on kaunis masu.
Jdalmiina koita jaksaa, toivon niin että ei mitään vakavaa.. viikkojakin jo noin paljon.
Onnea taas kaikille hyviä uutisia saaneille!!!!

Onnellinen jatirpukka 7, toivottavasti

Jdalmiinalle peukutukset täältäkin!!!Ja OIIIIIKEIN isot halit ja jaksut sinne ja toivotaan että kaikki on hyvin!

Päivittelen tuon listan huomenissa, tänää jo sitä ränklänny niin paljon, ettei nyt jaksa...

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
Buam kiitos!!!
Mä oon jotenkinniin peloissani tosta km:stä ku se oli iin lähellä tossa...ja miksi se alkiokin oli niin pieni maanantaina, onko kellään ollu noin 2-3 mm alkiota jolta kuitenkin löytynyt syke?
Mua jännittää se huominen ultra mitä jos vaavi ei kasvakaan, luulisi kyllä ettei se sykekään sitte näkyis. Ei oo vuotoja eikä kipuja ja lääkäri sanoi hyvältä näyttää, mutta ku se on niin pieni.
Kellopeli sulla on kaunis masu.
Jdalmiina koita jaksaa, toivon niin että ei mitään vakavaa.. viikkojakin jo noin paljon.
Onnea taas kaikille hyviä uutisia saaneille!!!!

Onnellinen jatirpukka 7, toivottavasti

mä kävin viikolla 6+0 ja silloin koko oli jotain 3,3 mm ja syke näkyi juuri ja juuri,,,ja keskenmenneessä alkio oli viikon pienempi kuin piti ja syke näkyi yms. mutta silti meni kesken ,

eiköhän sulla kaikki ole kunnossa
:heart:
nyt mun toukka oli jo 25 mm ja "iso" kuin mikäkin vaavi :heart:

Jdalmiina :hug:

Neuvolakuulumisia tiistailta helmikuisten pinosta kopioituna:
- rv 32+3
- painoa tullut viime viikkoina vähän turhan paljon, mutta suurimmaksi osaksi lienee turvotusta, koska viikonlopun jälkeen yleensä nousee päivässä parissa 2 kg ja laskee sitten taas takaisin seuraavana viikonloppuna
- RR 114/76 (seuraan paineita kotona)
- sf 30 (eli olen päässyt yläkäyrän yläpuolella ylöspäin taittavasta lähes keskikäyrälle. insuliini siis ilmeisesti auttaa, vaikka sokerit ei aivan priimat ole olleetkaan. no, ihme olisikin jos ei mun käyttämillä annoksilla tehoaisi, pistän päivittäin n. 90 ky. ultrankin mukaan poika oli keskikäyrillä pari viikkoa sitten)
- tällä kertaa jätkä oli poikittain, ennen joulua ultrassa rt (vähän arvelen, että ei mahdu pää alaspäin mun kapeaan lantioon, joten siksi ei käy rt:ssä kuin satunnaisesti hetkittäin)
- syke 139-147
- liikkeet ++
- Hb 134 (mulle vähän alhainen, pudonnut reilusti edellisestä mittauksesta)
- pissassa ei proteiinia (onneksi hurja turvotus ei ainakaan vielä ennakoi alkavaa raskausmyrkytystä )

Olo on ajoittain kuin rantautuneella ryhävalaalla, mutta se kai kuuluu asiaan.

pari tietoo voi vaihtaa, iän ja lasketun ajan... :)

laskettu aika 21.8.
Sinimarja.......30v......K-PKS.......TM 02/09.......2.

huonoo oloo ja väsymystä. piupaut salmiakin rajoituksille,se on ainoo joka helpottaa huonoa oloa.

ens viikon neuvolaa odotellen ja mahdollista ekaa ultraa siellä.

halit kaikille! :hug: :heart:

:wave: Sinimarja ja meidän Ipana 7+6

JulyForJoy: Mä ratsastin vielä viime viikolla ihan kunnolla, mutta kahdella viimeisellä kerralla meinannu supistella jälkikäteen ni nyt jos viel selkään nousen ni ihan käyntiä vaan sit meen..

jdalmiina: *voimahalirutistus* Toivotaan että kaikki ois kunnossa. Viikkojakin tosiaan on jo noin paljon.. Mistä päättelet että ois kesken tai menossa?

Pakkasaamun huomenia!

Onnittelut kaikille uusille plussanneille :heart: ja onnittelut myös ihanista ultra-uutisista! :heart:

Piti tulla tänne tuulettamaan, sillä nyt on ensimmäinen vrk ilman vuotoa!!! Jospa se lupaisi hyvää jatkoa loppuraskaudelle :) Toivottavasti ei tule takapakkia, saattaahan nuo hematoomat vuodella myöhemminkin. Mutta nyt naama on kuin hangon keksillä!

Oliivitar ja Heppuli 17 POKS

Huomenta!

Nyt on lista päivitetty. Poistin myös jdalmiinan sieltä, että ilmoita jos haluat takaisin listalle, vaikka mielelläni olisin sinut täällä pitänyt. :hug:

Nyt pakko mennä jotain kehittään, tää aamu alko taas oksentamisella...mahtavaa...

buam 24+2

Huomenta.

Huisi ja zanz onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:

jdalmiina :hug: :hug:

Ja onnittelut myös poksuista ja hyvistä neuvolakuulumisita :flower:

|.) Soitin sit sinne neuvolaan. Sain nyt vihdosta viimein ajan sinne lääkärineuvolaan. 19.1. klo 8.00 pitäs olla pirteenä siellä, mutt iha sama mulle, kun oon oottanukki seuraavaa neuvolakäyntiä kuin kuuta nousevaa. Eka se ens tiistaita sano, ett on täynnä, mutt hönkäsinki heti väliin etten ois ens tiistaina päässykkää. Kai nyt oisin sillo jouluviikolla jo ens tiistain ajan ottanu jos se ois mulle käyny :p No ei kai noi terkatkaa nyt kaikkee voi muistaa edes tällasessa pikku kunnassa :)

Ja ne sokerirasituksen tulokset kysyin samalla:
Paasto 5
1.tunti 9,1
2. tunti 6,1

Kaikki arvot ok, joten voin huokasta helpotuksesta! Vähän ihanaa!

Niin kävin sokerirasituksessa uudenvuoden aattona synttärilahjana itelle ja nyt vasta tulokset kysyin, viittiny erikseen soittaa niistä neuvolaan. En tiedä kui nopeeta ne yleensä tulee, kun en sillo labrassa muistanu kysyä. No iha sama, nyt ne on saatu ja valtakunnassa kaikki hyvin :)

Eipä omaan napaan muuta kuin aamukahville, kauppaan ja viimeseen iltaan valmistautumista.

JääKyynel ja Tuittu

Jääkyynel, oon tainnu tuolla meidän toisessa pinossa mainitakkin joskus, mut siis onhan tuo nyt ihan älytöntä, et sulla noi ajat on menny noin. Missään nimessä ei ensisynnyttäjän tarvis pitää neuvolassa 2 kk väliä...
Tosi tosi tympeetä....
Hienosti oot kuitenki jaksanu :hug:

täällä alko töissä verinen vuoto ja ainakaan päivystyksessä ei löytäneet raskasmateriaali sen enempää kun että ois keskenkään, epäilivät kohdun ulkopuolista ja nyt mentävä KYS:iin ihan just....että näin täällä... :(

MLL
Neila :hug: :'(

Jääkyyneleelle onnittelut hyvistä sokruista!

Mun yksi kaveri on synnyttämässä ja huomasin olevani hänelle tosi kateellinen :( Alkoivat vauvaa "tekemään" pari kk mun keskenmenon jälkeen ja oli eka olevinaan kiva yhdessä kuumeilla, mutta sitten hän plussasikin ennen mua, jolloin olin suoraan sanottuna aika vihreenä. Sitten pari kk meni niin plussasin itekkin niin oli taas mukava yhdessä odotella, kunnes nyt hän saa vauvan ennen mua syliin! |O Huoh..en ole tottunu kadehtimaan muita joten tuntuu tosi raskaalle tuntea näin :ashamed: No onneksi ei itelläkään enää olisi kun pari kk jälellä odottelua, josko vielä päättyisi onnellisesti..Tosi kaunista luettavaa tämä vuodatus.

MLL :heart: 30+2

Voi tavaton jdalmiina ja Neila :'( Todella surullista. :hug:

Oikein sydäntä kouraisi, kun luin nämä uutiset. Missä vaiheessa Neilan odotus on? Mulla meni kesken aina siinä 5+0-2. Toivottavasti kyse olisi jostain normaalista alkuraskauden vuodosta.

Noh, omaan napaan..
Ultrassa pikku sydän pampatti kovaa vauhtia ja vastasi viikkoja 6+3. Nyt kuulemma keskenmenoprosentti on aika pientä. Sanoi, että voin lopettaa lugesteronien käytön. Onko täällä ketään, joilla on ollut luget käytössä ja koska on lopetettu? Mua jännittää lopettaa ne...

Huh, vieläkin harmittaa surulliset uutiset täällä :(

Neila ja jdalmiina :hug:
Voimahali ja jaksamista.. :'(

jääkyynel ei kannata huokaista sokerien kanssa heti
hyvien rasitustulosten jälkeen.. :D
Nimimerkillä sormet täys reikiä.. :LOL:

(.) olikohan se liberon sivulla kun huvikseni katsoin jotain
odotuslaskuria...sen mukaan 63päivää synnytykseen, hui!
Jotenki itestä tuntuu et aikaa olis muka kamalasti vielä jäljellä,
mutta eipä tuo kovin paljolta tunnu...
Tuohon kun lisää sen 16pv yli niinku esikosta, ni alle 80pv silti!

Täällä on taas alakerta hellänä mahamönkijäisen monotteluista,
tuntuu melkosen ikävälle..
Ja pyydän kovasti anteeks karkeaa ilmaisuani...mutta kyllä se niin
on, että pukamat on ihan perseestä...!
Täällä on valvottu nyt 4 yötä säryn kanssa, tänään väen väkisin
sain kinuttua itelleni ajan terveyskeskukseen ni tulehdushan siel...
Voi morjensta vaan, sanon minä...
Kyllä nyt koetellaan...kun väsymys poistu ja energiaa piisais ni
kasan saa uusia vaivoja sen tilalle, ei oo reilua..
Nooh...ei passaa valittaa, tähän on pyritty... :p

Ja poksuu... 31+0 :heart:

jdalmiina olen niin pahoillani sun puolesta ettei sanat riitä kuvailemaan :hug:

Neilalle myös sympatiahalaukset täältä :hug:

Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan näitä, erityisen pahalta tuntuu, jos tässä pinossa jollakin menee kesken oli se sitten ihan alkuvaiheessa tai myöhemmin :'(

Yhteistyössä