Moi pitkästä aikaa,
Tuossa oli pitkän aikaa jakso etten kerinnyt juuri palstailemaan.
Nyt täällä sairaalassa maatessa ei muuta olekaan kuin aikaa. Luin teidän kuulumisia ja huomasin että
fujinilla oli samantyyppisiä ongelmia kuin itselläni, minulla tosin pari astetta vielä vakavampaa.
Minulla siis kaksosraskaus meneillään viikoilla 25+4 ja kohdunkaula kokonaan menetetty, kohdunsuu raollaan. Täällä makaan sairaalassa, vessassa saan käydä ja suihkussa joka toinen päivä.
Olin vielä töissä reilu viikko sitten täydellä touhulle ja tulin 24+0 kaksosten rutiiniultraukseen kun sain tietää että kohdunkaula oli ilman supistuksia pienentynyt 2cm:en. Tästä tuli komennus sairaslomalle kotiin makaamaan. Mun kohdalla tämä ei auttanut, vaikka mielestäni rauhallisesti olinkin. Tästä viikon päästä 25+0 kaula oli kokonaan hävinnyt ja jouduin sairaalaan sisään.
Todella pelottava ja ahdistava tilanne
Tässä nyt viides päivä makuuta menossa, kumpa vaan pää kestäisi. On rankkaa olla erossa perheestä ja maata lasten menettämisen pelossa yksin sairaalassa.
Ota
fujin nyt tosi iisisti, aikaa on sitten myöhemmin tehdä töitä ja paljon muutakin. Kotona oli sentään kivempi maata kuin sairaalassa.
zannukalla on jo hyvät viikot menossa, hyvin olet saanut vietyä tuplat jo turvallisille viikoille. Oliko sullakin jo jossain vaiheessa kohdunkaula lyhentynyt?
Mulla muuten mennyt tämä odotus hyvin, ja ihan käsittämättömästi kaula hävinnyt ilman supistuksia. Surettaa ettei keho varoitellut mua hidastamaan tahtia yhtään aikaisemmin. No, olisi pitänyt tajuta että kaksosraskaus on aina riskialttiimpi.
Spirit & selviytyjät