Kiitos Fujin, sanasi ovat lohdutelleet minua pitkin viikkoa Nyt siis todellakin poksui 10+0. Kai tämän pelon kanssa on vain elettävä. Eilen oli oikea kylki tosi kipeä, ei selän tai vatsan puolelta vaan kylki, aamulla se oli onneksi menny ohi. Yön näinkin sitten unta että vuoto alkoi. Unisanasto kertoo että se vain tarkoittaa että pitää ottaa rauhallisemmin. Pahaolo nostaa päätään tasaiseen tahtiin, joten kyllä siellä varmasti kaik on hyvin
Alien: ihania ultrakuulumisia sulla Ja kotonakin oot päässy kuuntelemaan
Mä oon niin kahen vaiheilla tuon kotidopplerin kanssa. Olin jo tilaamassa ja kattelin niitä nettikaupassa. Kun sitten yhdessä luki että pienemmät tehot, turvallisempi sikiölle. Olipa sitten pakko googlettaa ja joku jollain keskustelusivulla vaahtosikin niiden olevan vaarallisia. Mut hypätäänhän me neuvolassa ja sairaalassakin ultrassa?
Voiko joku suositella jotain hyvää doppleria?
Pölö- & Pötkylä 10+0
Alien: ihania ultrakuulumisia sulla Ja kotonakin oot päässy kuuntelemaan
Mä oon niin kahen vaiheilla tuon kotidopplerin kanssa. Olin jo tilaamassa ja kattelin niitä nettikaupassa. Kun sitten yhdessä luki että pienemmät tehot, turvallisempi sikiölle. Olipa sitten pakko googlettaa ja joku jollain keskustelusivulla vaahtosikin niiden olevan vaarallisia. Mut hypätäänhän me neuvolassa ja sairaalassakin ultrassa?
Voiko joku suositella jotain hyvää doppleria?
Pölö- & Pötkylä 10+0
Viimeksi muokattu: