UUSILLE tervetuloa! Ei toimi taas mulla noi namikat tossa, jolla sais lihavoitua
VAUVAUUTISIA kovasti odottelen, niitä pitäisi kai olla nyt näillä näppäimillä tulossa?
(.) Mahaan ei erikoisempaa. Möyrii. Hieman itseäni huoletata tää pyrkimys unohtaa oma raskaus tai olemaan niinkuin sitä ei olisikaan. Tuntuu ettei voi luoda mitään sidettä, ei vaan pysty. Vielä olisi n. 11 viikkoa. Pitkää, pitkää viikkoa, vaikka aika meneekin nopeasti, ihan hurahtaen.
Silti mä ootan jo kuin kuutanousevaa, että olisi toukokuu ja nyytti sylissä. Että voisi huokaista ja todeta, ettei mitään pahaa tapahtunutkaan, ihan turhaan olin varuillani.
On ihan älytöntä, että mä keskitän ajatuksiani ihan muihin juttuihin. Vaikak kokoajan rakennan himama täällä vauvaa varten (ja meitäkin), niin että täällä olis mukava kitkutella vielä ainakin valmistumiseeni asti, niin silti mä suuntaan energiani ihan muuhun. Kuten aikomukseeni hylätä perheeni Elokuussa yhdeksi vuorokaudeksi ja karata tallinaan. Tosin aikuinen (kuulostaahan hullulta) tyttäreni tule mukaan ystävättärensä kanssa, mutta vannotti, että saan olla rauhassa
Tai lokakuussa tapahtuvaan minun ja miehen yhdenyön reissuun, joka on meidän ensimmäinen yhteinen KAKSISTAAN. Huuh..johan tässä on kohtapuolin viisi vuotta pidetty yhtä, eikä olla reissattu kaksisteen ollenkaan
Mutta mä en käsitä, miten tää voi olal niin vaikeaa vaan heittäytyä nauttimaan tästä kropan kolotuksesta?! Miksi mä en vaan saa mun mieltä uskomaan, että ihan oiekesti, kyllä meillä kesällä on vauva, ihan turhaan mä jarruttelen!
Joosukka ja MM 28+3 kai..