Huomenta päivää
Spiritille ja muille, joidan lapset koettavat kiirehtiä maailmaan, niin oikein kovasti voimia ja jaksamista sekä malttia pienille ihmisille <3
HANKINTOJA LAPSELLE: Mä olen nyt alkanut haravoimaan vaunuja tai rattaita tai sellaista pakettia, joka kävis kaikissa tilanteissa. Mun vaatimukset on vaan niin kovat, että tokko sellaisia on edes tehty
Mutta vielä en ole vauvalle hankkinu kerrassaan mitään. Tokan päivän ultran jälkeen varmaan alan hiljalleen hankkimaan tarvittavia tavaroita, joita on aika vähän. Tosin jos tyttölupaus tulee, niin muutama tyttömäinen vaate ei olis pahitteeksi meidän poikavoittoiseen vauvanvaate vuoreen
ÄITYYSPAKKAUS: aikooko muut sen ottaa? Itse mietin, etten varmaan ota sitä ja olen tuuminut että myisin omani sillä mitä kelastakin saa, jos en sitä ota, plus postarit tietty. En oikein tykännyt äippäpakkauksesta ja edellisestä skeä muiden muksujen pakkauksista on säästössä paljon. Mutta tuumiskelen tätä vielä, että otanko vai en.
KALAT: mä söin jouluna miehen tekemää graavisuolattua lohta, googlettelin ja katsoin että olis ok, mutta sitten jostain luin että ei ehkä olisi. Noh..toivotaan, että kaikki on ok eikä listeriaa tule
(.) Täällä siis potkitaan ja myllätään masussa, mutta siltikään olo ei ole yhtään varma raskauden suhteen :/ ihan tyhmä tälläinen turha panikointi, mutta minkäs teet. Pää ei usko niin pää ei usko. Osa kavereista tietääkin miten nihkee olen oman raskauteni suhteen ja ihanasti kysyvät, että saako raskaudesta kysyä
ihanat <3 Koetan olla laskematta viikkoja ja miettimättä vauvan kehitystä ja varmaankins iksi, että se keskenmeno osui niin kipeästi johonkin hermoon, vaikka olin sitä ennen aika rationaalisesti keskenmenoihin suhtautunut.
Mutta vaikka vauvalle ei ole mitään, niin mulla on imetysvaatetta jo kaapissa valmiina
Joosukka ja Minimuru 19 -->