Spirit Olen käynyt lukemassa palstaa, mutta en ole kännykällä jaksanut kirjoitella. Olet ollut mielessä usein, kun luin sun tilanteesta. Onneksi sulla on jo noin hyvin viikkoja! Meille silloin sanottiin, että jos 28 viikkoa saadaan täyteen, niin periaatteessa kaikista ongelmista yleensä jo selvitään. Toki pitkä sairaalahoito vielä niin pienillä viikoilla syntyneillä olisi edessä, mutta ei neonatologien mukaan olisi enää niin veitsenterällä oloa selviytymisen suhteen. Oleellisintahan pienillä ei ole koko vaan viikot. Suosittelen lämpimästi Kevyen keskustelupalstaa, jos et ole jo sinne rekisteröitynyt. Siellä on monia samassa tilanteessa odottavia ja myös kirjoituksia aiemmin saman kokeneilta. Oli ainakin itselleni kullanarvoinen tuki sairaalassa maatessani - ja etenkin pikkukeskosen syntymän jälkeen. Tsemppiä sulle tosi paljon!!!
Miwwi Mulla tuli kesällä pari isoa kiinteää limaklönttiä samana päivänä, kun huomasin kalvojen pullottavan. Lisäksi maha laskeutui päivän aikana selkeästi. Ne limaklöntit olivat itse asiassa syy siihen, että juuri kyseisenä päivänä kokeilin kohdunsuuta. Vaikka kaikenlaiset lorahdukset ym. ovat tavallisia raskauden aikana ja suurimmaksi osaksi normaaleja, niin kannattaa silti varmuuden vuoksi käydä näytillä. Jos ei muuta, niin oman mielenrauhan vuoksi.