Quu ja
Wallaroo onnittelut molemmille hyvistä ultrakuulumisista :heart:
Panacea tervetuloa mukaan :wave: On sulla kyllä aika vaiherikas kesä/syksy ollut
Toivottavasti nyt kyytiläinen pysyy kyydissä ja kaikki menee hyvin!
Sanle Onnittelut täältäkin oksennuksesta
Kerrankin kun voi tuostakin onnitella
Mä suorastaan myös toivoin alkuraskaudessa sitä kunnon pahoinvointia ja oksentamista, että ois ollu raskauden suhteen todellisempi ja luottavaisempi olo. Mutta kertaakaan ei tarvinnu oksentaa ja pahoinvointikin oli lievää silloin tällöin ellotusta. Mutta onneksi kaikki mennyt silti hyvin
morebabies :hug: voimia ja tsemppiä sen tyhmän hematooman kanssa! Kunpa se nyt lakkaisi vuotamasta, niin saisit vähän hengähtää.
Missy1985 En oo minä ainakaan kuullutkaan tuollasesta lääkkeestä, kuin
proluton. Mutta nyt alkoi kiinnostamaan! Saitko tuota ihan julkisen vai yksityisen lääkärin kautta? Miten sen pitäisi vaikuttaa ja ootko käyttänyt sitä ihan raskauden alusta asti? Sulla on kyllä ollu rankkaa, kun oot saanu keskenmenon noin myöhään, kun rv20 :hug: Löytyikö siihen mitään syytä? Liittyykö tuo sun kohdunkaulan(?) tukiommel tuohon keskenmenoon jotenkin? Sori, kun tuli paljon kysymyksiä :ashamed: Tuosta tukiompeleesta tuli mieleen, että jos kaipaat vertaistukea, niin kuumeilupuolen ketjussa kirjoitteli nimimerkki
sonsku, jolle uudessa raskaudessa piti laittaa tukiommel kohdunkaulan heikkouden vuoksi. Taitaa kirjoitella maaliskuisten kuukausiketjussa nykyään..
ON: Täällä odotellaan kuumeisesti niitä liikkeitä! Vaikka just viimeksi neuvolassa terveydenhoitaja sanoi, että on ihan normaalia, etten niitä vielä tunne, kun oon ensisynnyttäjä ja istukka edessä. Mutta silti on vaikeaa olla panikoimatta, kun tuntuu että melkein kaikki muut kesäkuisetkin niitä jo tuntee. Voi kunpa kaikki olisi silti hyvin!
Noi rautatabletit onkin ummetuksen sijaan pistänyt mun mahan ihan löysäksi. Ihana fiilis, kun maha on toiminu kohta viikon normaalisti
Uskomatonta, että tänään poksutaan jo rv19 ja viikon päästä on puoliväli saavutettu! Minäkö muka raskaana ja näinkin pitkällä? Ihmeiden aika ei oo ohi
Sanmar + superpapunen 19+0 (*POKS, POKS*)