Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Tervetuloa Missy! Tarrasukkia pikkuselle paljonpaljon :heart:

Täällä on tollasta inhottavaa paineen / polton tunnetta vasemmalla nivusessa aika ajoin : / Toivottavasti kuuluu asiaan..? Vai pitäskö soittaa jo jonnekkii? Eikai..

Ja nenä on tukossa, all the time :( Mikäköhän nenäsumute / tippa kelpais raskaanaolevalle ja vieläpä avais nenän?

Emby^ ja Jormaliini (aka nökö) 15+3
Juu semmosii tarvitaan :) Itellä nenu tukos myös ja eilen iski kurkkukipuki.. huoh ja yleensä en kauheesti kipeenä ole!
Mutta voimia!
 
Quu
Voi Sanle, olipa ihana uutinen, onnea kovasti! Ja onnittelut myös Chamonille ultranäkymistä!

Tervetuloa minunkin puolestani, Missy!

Täällä on viimeisetkin oireet poissa ja Lugeja laittaessa huomasin, että kohdunkaula tuntuu lyhentyneeltä ja pehmeämmältä kun aiemmin, eli saa nähdä, alkaako vuotamaan jo ennen ens viikon varhaisultraa. Sinne olis kiva päästä senkin takia, että sais kyseltyä jatkosta, oisko mitään, mitä vois vielä kokeilla tueksi. Kortisonista oli aiemmin puhetta Väestöliiton käynnillä, mut en sitten aloittanut sitä, kun sairaalassa oltiin sitä mieltä, ettei auta kuitenkaan. Ehkä se sittn oiskin enemmän henkiseksi tueksi, että jaksaa vielä yrittää.

No, edelleen päivä kerrallaan, ja ihmeitähän voi kai sattua!

Oikein hyvää Uutta Vuotta jo nyt toivotellen,

Quu 5+4
 
moikka taas.en ookkaan nyt ehtinyt tänne juttelee.on ollut kaikenlaista tässä.huomenna on neuvola ja sekös jännittää :/ toivoisin et ne tekis jotain et saan mielenrauhan.mutta tuskin.haluan vaan tietää onko kaikki hyvin.aion pyytää varhaisultraa koska en saa mielenrauhaa.mieltä vaivaa liikaa :/ tähän mennessä kaikki on kunnossa mutta en sit tiiä.luulen et meen päivystykseen valittaa vaivojani vaikka sitten vatsakipua tms.ja sanon olevani raskaana.jos ne siellä tutkis, ellen muuten saa ultraa.viimeks kun pelkäsin keskenmenoa menin sinne ja minut ohjattiin gynelle ultraan.kai ne tekis niin nytkin jos oikein vaadin :/ toivottavasti.luulis että lääkärini joka on hyvin valmiiksi minulle tuttu ja mukava ihminen vakuuttelee minulle et kaikki on kunnossa mutta minulla on pelkoni ja en voi sille mitään.huokaaaus :( en tiedä kuinka yksi keskenmeno minut näin järkytti etten voi olla varma olenko tosissaan raskaana, oireista huolimatta.pelkään et siel on jotain vialla.mutta varmaan turhaa.toivon todellakin että turhaan.taas kerran.kiitos kaikille taas jotka täällä on minulle lohdun sanoja antaneet :) :hug: täällä on kiva jutella :) en vaan ehdi kovin usein kattelee näitä kirjoituksia. :) muuten, oikein ihanaa uutta vuotta jokaiselle! :hug:
 
Moi!

Eilen oli eka neuvola. :) Katteltiin hommat kuntoon ja vilkaistiin neuvolan ultrallakin. =) Siellä se pieni papunen olla möllötti, mutta aataminaikuinen laite ja hyyyyvin pieni ötökkä niin ei nähty kunnolla sykettä. Kyllä siellä jotain liikettä näkyi, että eiköhän siellä kaikki oo ihan hyvin. :D Ainakaan ei ole tuulimuna eikä mikään vääränlainen raskaus. Pakko koittaa jättää pelko taakse että vois ees vähän nauttia raskaudesta. Vielä en ole kyllä antanut itselleni lupaa rakastua tähän ötökkään.... kattellaan milloin uskallan.

Tänään sit soittivat äippäpolilta ja varmistelivat että tarviiko järkätä lapsivesipunktiota. (ei tarvii kun tätä meidän sairautta ei sillä tavalla voi tutkia.) Ja lupasivat erikoislääkärin tekemään ultran silloin viikolla 12.

Mieli on ihan positiivinen tällä hetkellä, vaikka koko ajan takaraivossa jäytää pelko niitä ultria kohtaan. Onneksi menen uuteen työpaikkaan maanantaina, joten on paljon muutakin ajateltavaa. :)

Hyvää loppuvuotta teille kaikille ja paljon onnea vuodelle 2012! <3 Eiköhän se tuo meille kaikille sen pienen nyytin syliin saakka!

EM ja ötökkä rv 7+3
 
Heippa!
Kahlasin koko ketjun läpi ja varovasti hiippailen tälle puolelle.
Olen siis 32v tyttönen kainuusta. takana 3km 1/08 9/08 1/09 kaikki mahdollinen tutkittu ja mitään vikaa ei pitäisi missään olla. Lapsettomuusklinikan asiakkaiksi siirryimme, kun vuoteen ei viimeisimmän km jälkeen plussaa kuulunut. Clomit, menopurit, inssit kokeiltu. Miehellä ennestään 4 lasta, joten häntä ei millään tavalla tutkittu ennen tuota inssiä. Siinä paljastui, että siittiöissä niin paljon vasta-aineita, että ICSI on ainut mahdollisuus raskautumiseen. Syyskuussa eka tuoresiirto ja siitä nega. Nyt 20.12 oli sitten ensimmäinen PAS ja tästä sain plussan jo viikko siirron jälkeen. Voitte kuvitella sen riemun määrää, minkä tuo positiivinen tulos aikaan sai. Illan istuin tippa linssissä testi kädessä.
No nyt on sitten alkanut mieleen hiipiä kaikki vanhat pelot keskenmenoista ja lähes neuroottinen vessapaperin tuijottelu taas kuvioissa... :headwall:

Päätin kuitenkin,että on tämä plussaaminen niin harvinaista herkkua, että nautitaan nyt niin kauan kun voidaan ja tiputaan sitten listoilta pois, jos niin huonosti käy. Olin eilen kaupoilla ja ostin niin ihanan pienen bodyn vauvalle- ihan vaan sen kunniaksi, kun raskaana ollaan.. :LOL:

Terveisin Tillu79&Hippu :heart: 3+6
 
Sanmar mä en oikeastaan ees tiedä, missä mun istukka on, kukaan lääkäri ei oo asiasta maininnu ultratessaan :D Epäilisin ite, että ei oo eessä, koska aika aikasessa vaiheessa sain doplerilla sydämen kuuluviin ja nyt tosiaan tuntuu liikettä vaikka omaa vararasvaa on enemmän kun laki sallii. :) Liikkeet ei tunnu välttämättä päivittäin, mutta on ne sen verran selkiytyny, että tiedän varmaks niitten olevan pienen touhuja. :heart: Eipä oo sitten meillä enää pitkä matka odotella rakenneultraa! Säkin oot jo niin pitkällä! :heart:

Tillulle tänne puolelle myös suuren suuret onnittelut, peukkuja pidetään, että kaikki menee kuten pitää! Ihan oikein kun aiot nauttia!

Tervetuloa uusille ja onnea ultrakuulumisia saaneille!

Mun tuli yhtäkkiä ihan kamala pelko jossei rakenneultrassa ookkaan kaikki hyvin... Voi tuska. Vaikkakaan mitään syytä ei oikein oo, kun jo tayssissa on yks ylimääränen ultra tehty 16+ viikolla ja sillon kaikki ollu kunnossa.

Naive ja Sissi 19+5
 
Salla07: Vai samassa pinossa ollaan taas! Meillä on facebookissa edelleen hyvin tiivis ryhmä entisiä 07 marraskuisia kaksplussalaisia. Jo 4 vuotta on juttua riittänyt, siirryttiin kerhosta faceen, sillä jaettu elämän ilot ja surut aiheesta kuin aiheesta. Useammasti on pääkaupunkiseudun ihmiset toisia nähneetkin mutta itse kun täällä pohjoisessa asustelen niin ei oo päässyt näkemään muita.
 
no siis EN oo plussannut, pongasin sun nimen vaan tästä pinosta :D paan sulle yv:n, jos lisäilet mua sinne. kun koko palsta uudistu, niin en osaa vaihtaa nikkiä xD Ssalla taisin olla sillon. muistelinkin että kaikki katsoi jonnekin suljetulle, mutta jotenkin aattelin suljetuksi sähköpostilistaksi ja unohdin. meillä on siis 06, 07 ja sitten tuo tuoreinen murunen 9kk ja pari päivää :heart:
 
Uusille kovasti tervetuloa munkin puolesta ja Sanlelle erikoisonnittelut hienoista kuulumisista! Ihmeitäkin onneksi tapahtuu :D

Toivottavasti tuleva vuosi tuo meille jokaikiselle oman pikkuisen syliin! Kaikille oikein ihanaa uutta vuotta toivottelee,

wallaroo 10+6, jolla ihmeellistä kyllä kaikki edelleen hyvin (eilen kurkattu pikkumönkijää ultralla)
 
Kaikille tänne oikein ihanaa ja parempaa vuotta 2012! Kyllä nyt on jo meidän vuoro. :heart:

Täällä ollaan kauheessa räkätaudissa oltu jo hetki. Plaaah. Tiistaina pitäs palailla töihinkin. Onneksi nyt vanhaan, tuttuun, ihanaan paikkaan! Sokrut oon saanu kuntoon, paitsi aamiaisen jälkeisen arvon, jossa ei oo mitään järkeä, ei päätä eikä häntää. Täytyy soitella apuja polilta tulevalla viikolla.

Tärkeintä tänään kuitenkin on 20+0 poksuu puoliväli! IHANAA!! TAYS ilmoittaa "henkiinjäämisrajaksi" vauvalle 21 rv, joten koko ajan parempaa päin mennään, kunhan vaan kaikki ois rakenne ultrassa hyvin. Sitä vielä pitää jännäillä pari viikkoa. Huoh.

Naive ja Sissi 20+0
 
Hiphei.

Onnellista uutta vuotta vaan kaikille :heart:

Samoin täällä flunssaa pukkaa, pukannu jo kuukauden verran : / Ei hyvä fiilis ollenkaa..

Hmm.. onkohan Salla07, se keneksi mä luulen sut? ;)

Emby^ ja Jormaliini (aka nökö) 15+6
 
Nyt täytyy tulla tännekkin korjailemaan sanomisiaan.. Että ei taida TAYS kuitenkaan ihan 21 rv luvata. Jäi kaverin puheista viikot mieleen, mutta kun tuolla "omassa" pinossa tuli puheeksi ja sitä ihmeteltiin, niin en määkään nyt mitään tukea väitteelle het löydä. Yhtäkaikki toukokuu, täältä tullaan! :D
 
Hehei!

Sanlelle onnea hienoista uutisista!

Olen pitänyt koneen tiiviisti kiinni joulun alta asti tähän päivään, tosin on tuota tekemistäkin ollut sen verran, että ei ole liikoja joutanut netissä pörräämään.

Meillä mennään viikoilla 12+3 eli riski keskenmenoon on kait pienentymässä. Mutta kyllä sitä silti hieman ensi keskiviikon nt-ultra jännittää, mahtaako sieltä löytyä vielä sykkivä sydän... Viime yönä näin taas unta, jossa vuodin verta, tosin unessa se oli menkat, ei keskemeno. Vaikka olikin unessani raskaana. Noh, se oli muutenkin taas hieman erikoinen uni, joten kaikki on kait mahdollista.

Heinäkuisten pienossa mietitään äitiysvaatteiden ja vauvanvaatteiden ostamista. Jotenkin ne tuntuvat vielä kovin kovin kaukaisilta asioita, vaikka yhdet farkut ovatkin alkaneet hieman kiristämään. Jotain lienee siis tapahtunut. Tai sitten olen syönyt riittävästi suklaata joulun aikana =).

Onnekasta vuotta kaikille!

annales 12+3
 
Moikka! Täällähän on hiljaista.
Sain varattua ultran tänään. 23.1 olis ja sillon 7+2 viikot. Kyllähän tässä vähän sydän kylmänä koko ajan on,et ei mitään pahaa sattuis..
Ainaki on hormonit nousussa, kun oon kaapin perukoille jääneitä testejä käytelly. Tässäpä värisuoraa..

Alin on tehty 28.12 ja ylin ja digi tälle aamua.

katso liitettä 14686


Tillu&Hippu 4+2 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Tillu Onnittelut :flower::heart: Onneksi meille joita elämä on potkinut päähän on tää oma pino,täällä kaikki ollaan samassa veneessä enemmän ja vähemmän ja jokainen täällä kohtaa pelkotiloja jossain vaiheessa raskautta. Mutta toivotaav vaan parasta!:heart:

(.) Täällä odottelen että neuvolan soittoaika alkaa koska tarviin lisää sairaslomaa. En mä voi töihin mennä kun kokoaika tuntuu siltä niinku haarat räjähtäis :/

syysmyrsky & viuhahtelija 26+2
 
Tillu79 voi mä niin muistan ite ton testien teon tän odotuksen alussa et kuinka ihanaa ja tarpeellista se oli! Muistan kuinka paljon mun kädet tärisi kun tein aamulla työpaikan vessassa digistetin johon tuli "raskaana 1-2" ja olin ihan varma ettei siihen tule mitään! Ja sit varmaan kaksi viikkoa joka ikinen päivä piti testailla et näkee ettei ole kemiallinen ja viimeisen tein kauhuissani kun mulla alkoi tulla vaaleanpunertavaa valkovuotoo ja oli alavatsakipuja ja siihen piirtyi silti "raskaana 5+". Ja lääkäri totesi kaiken olevan hyvin paitsi et oli tulehdus joka värjäsi vuodon vaaleanpunaiesksi. Vieläkin on päiviä jollon kaikki tuntuu epävarmalta enkä oikein usko vieläkään et meille oikeasti tämä vauva saatais maailmaan.. :ashamed:

(.) Pari päivää meillä on ollut oikein vilkasta mahassa. Tää vauva on ollut sellasissa asennoissa ja istukka koko etuseinämän mitalla etten tunne liikkeitä aina edes joka päivä :( Onneksi tosiaan eilen ja toissapäivänä asento on ollut sellainen et oon tuntenut paljon liikettä. Eilen kaivelin napaa kun siellä oli koirankarva :D ja poitsu päätti sit potkutella mua samalla kunnolla, ehkä paras asia odotuksessa tähän asti :)

Champion ja Martti 26+5
 
Syysmyrsky mä kans aion olla saikulla äitiyslomaan asti kun mulla kans haarat räjähtää. On ihan ok kun on kotona eikä tee paljoa mitään mt heti kun on lenkillä tai vaikka siivoilee niin häpyluu huutaa armoa ja selkä naksuu ihan kauheasti aina kun nousen tuolilta ylös. Pelkään et koko lantio vielä räjähtää osiin :/
 

Yhteistyössä