Joulusta selvitty. Kyllä onkin ollu haipakkaa niin töissä, kun muutenkin, mutta nyt onneksi taas rauhoittuu. Ei oo kerenny edes käyttää työaikaa palstailuun
taaperotx5 :hug: Voimia paljon! Vetää ihan sanattomaksi :'( Oon tosi pahoillani. Tsemppiä kuitenkin uuteen yritykseen, jos siihen vielä päätätte lähteä!
sanle voi miten ihania uutisia :heart: onnea todella paljon!! Samoin
Chamonille isot onnittelut :heart: Kyllä se sykkeen näkeminen on aina pysäyttävä hetki, varsinkin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Täältä peukut molemmille, että kaikki menee hyvin loppuun asti ja saatte pienet nyytit kesällä syliinne!
syysmyrsky onnea
poikalupauksesta, jos en ole muistanut aiemmin onnitella
!
Naive onnea liikkeistä!! Voi kunpa itsekin alkais niitä kohta tuntemaan! Tuntuu, että tuolla kesäkuisissakin tosi moni jo tuntee niitä vähemmillä viikoilla, mutta mulla ei tunnu vielä mitään. Tosin gyne mua varoittelikin, että saattaa viedä aikaa, kun on istukka edessä. Onko sulla Naive muuten myös istukka edessä?
Vakoilin toukokuisten pinoa tässä yks päivä ja huomasin, että meillä on
Naive rakenneultra samana päivänä, eli 13.1.
Täällä omat olot ennallaan. Tekisi mieli olla joka päivä kuuntelemassa dopplerilla pikkuista, mutta oon yrittäny malttaa mieleni, etten ihan niin usein sitä käyttäisi. Ens maanantaina neuvola. Luulin, että se oli jo viime maanantaina, mutta olinkin kattonut ajan ihan väärin.
Onko teillä muuten kellään tullu nyt raskauden aikana
verta nenästä? Mulla ei yleensä ikinä, varmaan lapsena viimeksi, mutta nyt viimeisen parin-kolmen viikon aikana alkanut yks kaks vuotaa ihan itsestään jo 3 kertaa! Liittyyköhän jollain tavalla raskauteen?
Hyviä vointeja kaikille :wave:
Sanmar + superpapunen 17+4 :heart: