Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

chariot tervetuloa mukaan :wave:

vauvaqme Kiitos tosta doppleri vastauksesta :) Varmaan pakko mun on sellanen hankkia.

Ja nyt vaan omaa napaa: Eilen siis eka neuvola. Ihan kiva keikka oli ja mukava neuvolantätsky. Ainut miinus oli, että sydänäänet ei kuulunu :| Terkka kysyi, että jos haluan, niin voidaan yrittää kuunnella sydänääniä, kun oon niin hoikka. Ja tottakai tyhmänä halusin. Sanoi kyllä jo ennen, kun aloitti kuuntelemisen, ettei missään tapauksessa saa pelästyä, jos äänet ei kuulu, koska on niin aikaista vielä. Eilen siis viikkoja 8+5. Ja eihän sieltä sitten kuulunut muuta kun istukan suhinaa. Mulle on kyllä pari lääkäriä sanonut, että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Kai sekin asiaan jotain ilmeisesti vaikuttaa. Terkka sanoi, että tuo istukan kuuluminenkin on ihan positiivista ja painotti edelleen, etten saa huolestua. Mutta mitäs muutakaan mä tällä mun taustalla voisin :ashamed: Lisäksi äsken vessassa käydessä tuli paperiin vähän keltaista valkkaria ja ihan pienen pieni keltainen limaklöntti. Kun tähän mennessä valkkaria on ollu tosi vähän ja se on ollu ihan vaaleaa ja lähinnä "lugemössöä". Ja toihan sitten riitti siihen, että sydän hyppäs melkein kurkkuun kauhusta. Nyt kuvittelen, että se oli vähintään jotain limatulppaa :stick: Varasin sitten maanantaille yksityiseltä ultran, kun tuun oikeesti muuten hulluksi ennen sitä np-ultraa, johon on vielä 2 viikkoa ja 2 päivää. Puhukaa mulle järkeä!

Huolestunut Sanmar + superpapu :heart:
 
Sanmar, noi limaklöntit kuuluu asiaan, ainakin mulla. Emättimen erite on enemmänkin sellasta puuromaista kuin juoksevaa, runsasta ainakin. Ja hiivaa mulla ei oo, mut se erite vaan on runsaampaa ja paksumpaa. Kuulostaa ihanalle :)

Ja mut vois poistaa siitä tammikuun lasketun ajan listasta, se(kin) meni kesken. Nyt on la 14.4. :)


Sandemar 15+6
 
Viimeksi muokattu:
Voi Sanmar, yritä ottaa ihan rauhassa vaan. Mä en halunnut ekassa neuvolassa kuunnella sydänääniä, koska mulla on kohtu tosi taaksepäin kallellaan ja terkkari sanoi että tuskin kuuluu mitään. Ja tuota keltaista valkkaria tuli varsinkin alussa mullakin ihan joka päivä, keltainen ei ole vaarallista! Kaiken lisäksi mulla tuli yhtenä päivänä myös ruskeaa vuotoa jossain viikon 9 tienoilla. Silloin olin ihan varma että kesken menee nyt. Eikä silti mennyt. Mutta toki ymmärrän huolen, on niin tuoreessa muistissa. :hug:

Sandemar, juuri eilen mietinkin että onkohan sun tiedot listalla ihan oikein. Hyvä että sanoit, korjataan. :)

Chariot, tervetuloa! Muistankin sut kuumeilupinosta. Ja tsemppiä loppumetreille!

(.) Sitten tämän päivän ultrakuulumisia:

Kaikki oli ihan niin kuin pitää, kuulemma kauniin muotoinen pää ja pitkät jalat, meidän pojalla. :D Ei sitten tyttöolo pitänyt ihan paikkaansa. Mies kysyi olenko pettynyt, mutta tällä meidän odotus/yrityshistorialla olen todella pelkästään helpottunut ja onnellinen siitä että vihdoin näyttää siltä että meille tulee lapsi. :heart: Ja pojan kanssa olemisesta on ainakin kokemusta kun yksi kasvatettu jo lähes aikuiseksi. :)

Istukka oli takaseinässä kuulemma ihan täydellisessä paikassa, ilmankos liikkeet on tuntuneet jo viikolta 17 lähtien ihan selvinä. Tyyppi pyöri ja potki koko ajan, saatiin monta hienoa profiilikuvaa ja kätilö oli huippumukava. Kysyi erikseen halutaanko tietää sukupuoli, ja käytti sitten varmaan 10 minuuttia pelkästään sen selvittämiseen kun ensin oli jalat niin kiinni. Mutta kun näkymä lopulta lävähti ruutuun, ei asiasta ole kyllä mitään epäselvyyttä. :LOL: Kohtu on kuulemma jo melko ylhäällä, ja siltä se kieltämättä on tuntunutkin.

Mä en jaksaisi nyt enää millään odottaa siihen maaliskuuhun.

Imoen & Mantti 20+3
 
  • Tykkää
Reactions: viena
Kiitos kommenteista Sandemar ja Imoen :heart: Ehkä mä yritän nyt vaan rauhottua. Maanantaina sitten onneks pääsee kurkkaamaan masuun.

Imoen ihan valtavasti onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta :heart: Pojat taitaa aika lahjakkaasti esitellä noita paikkojaan, sitten kun vaan viitsivät. Näin maanantaina kaverin rakenneultrakuvan, joka oli otettu niin, että siinä näkyi pelkät jalat ja jalkojen väli. Ja siinä ei kyllä todellakaan jääny epäselväksi mitä siellä jalkojen välissä oli :D
 
  • Tykkää
Reactions: Imoen
Nopsaan piti tulla Sanmarille sanoon, että onpas ne sulla aikasessa vaiheessa ees yrittäny kuunnella sydänääniä:O Mää muistan, että mulla ei edes ekassa lääkärineuvolassa viä kuunneltu. Lääkäri sano, että ei kuunnella kun ei välttis kuulu viä! Samana päivänä olin ollu nt-ultrassa, että siinä vaiheessa oli viikkojakin jo ihan hyvin kasassa. Tsemppiä ja pian se maanantai sieltä tulee :)

Nyt on vähän hoppu ni en kerkiä hirveesti naputella mutta onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille, jotka semmosia on kertoillu jne.

Tänne ei mitään erikoista. Vajaan kahden viikon päästä on ultra (kokoarvio) jota hieman jännityksellä odotellaan. Toisaalta myös hyvin malttamattomana ku sitten ollaan paljon viisaampia siitä mitä tulee tapahtuun..käynnistelläänkö tms.


Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

MamiJ&MasuRakas 35+2
 
Heippaheei! :wave:

Tänään käyty neuvolalääkärissä :) Sain sen lähetteen sinne varhaisultraan! \\o \o/ o// Jjjesss! Sitte vaan soittelemaan loppuviikosta sinne aikaa pikapikaan :)

Eipä tänne uutta.. Väsyttää, ja hiukan on tota pahoinvointia.. Koko ajan pitäs olla jotain syömässä tai juomassa.. :)

Aikalailla jees fiiliksillä mennään, ehkä hiukan pelottaa, jos onkin tuulimuna, mut luulis nyt, et riittää tää paskamäihä meidän perheeltä..? :heart:

Emby^ (ja rakas Jormaliini 6+6)
 
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJHHHHHHHHHH!!!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJKKKKKKKKKSSSSSSS!!! *sekoo* :D :cool:

Varhaisultra on sitte tasan viikon päästä keskiviikkona klo 11. Ounou! Ouuunouuu! Sit se totuus paljastuu, voi että mä toivon ja rrrrukoilenn et kaikki on hyvinn :heart:

Emby^ (ja rakas Jormaliini (7+0))
 
Emby usko tai älä niin kaikki VOI OIKEASTI olla hyvin :D Itsellä meinas kans usko loppua kesken tänraskauden kanssa mut tässä sitä ollaan edelleen ja kaksi keskenmenoa takana. En olisi ikinä uskonut et näinkin pitkälle päästää =) Mulla rakenneultra kolmen viikon päästä :) Onnea sulle varhaisultraan, olen varma et sieltä löytyy syke!

Champion ja Martta 18+0
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Kävin täällä lueskelemassa pitkästä aikaa. ONNEA hirmuisesti Neiti-81 ja Tömpsis vauvoista!=) Onnittelut myös kaikille, joilla hyviä ultrakuulumisia:) Toivottavasti kaikki saatte sen onnellisen lopputuloksen!

Meillä pikkumies on jo reilu 3kk:heart: Arki sujuu mukavasti ja poika kasvaa ja kehittyy hurjaa vauhtia! Olo on edelleen mitä onnellisin ja kiitollisin...

Mukavaa loppusyksyä ja kohta jo joulunodotusta!

Hjannah ja poika kohta 3,5kk:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille! :flower: mites muuten Sanmar82, kävitkö siis tän viikon maanantaina jo, vai?

täällä on ollu niiiiiiiin järkky olo, et en ole saanu mitään muuta tehtyy ku käytyy töissä ja istuttuu kotona. 2v tyttöki on jo ihan villiintyny ku saa tehä suunnilleen mitä haluu kunhan antaa miun kyyhöttää rauhassa. eli ensin valitin kun ei ole oireita ja nyt kun niitä on liiaksi... :LOL: oksentaa ei oo tarvinnu, mut oon ollu viikon juomatta vettä ja muutki nesteet menee vaan kulaus kerrallaan, vaikka janottaa melkein koko ajan. onneks ruoka maistuu edelleenki normaalia paremmin, joten kaitpa sieltä kans jotain nesteitä saa. :)

ja sitten... eilen tuli iltapissalla pyyhittäessä ihan kirkkaan punasta verta paperiin. :O sillain muutaman kerran sai pyyhkiä et kaikki lähti pois, vaikkei pönttöön asti ollukkaa valunu yhtään. sen jälkeen ei mitään muuta ku hurjat itkut ja huonosti nukuttu yö. tänäaamuna oli sitten vielä lähes normaali olo ekaan kertaan moneen viikkoon ja se ehkä pelästytti vielä enemmän. nyt on jo vähän pahaolo, mut oon jopa pystyny juomaan vettä, joten ei niin paha ku viimesen viikon. enpä tiedä. toisaalta oireet voi jo alkaa häviimään eikä sen pikkusen verisen vuodon tartte olla mitään vakavampaa, mut toisaalta viimeeks just oireet hävis liian nopeesti nimenomaan näillä viikoilla ja sen takia aloin epäillä ettei kaikki ole kunnossa. ultra on 21.11., joten oottamista vielä riittää. mies on huomisen ja lähes koko ens viikon matkoilla ja ilman sitä en mee ultraan joten yksityiselle tuskin tulee lähettyä. jos verta tulee vielä uudestaan, ni varmaan viikonloppuna sit mennään suoraan sairaalaan, vaikka siellä saaki odottaa useemman tunnin enneku ne ehtii tutkii.

ei ole kovin hyvät fiilikset täällä tänään. : /

caisachu 10+6
 
Naive88 onnea ihanista ultrakuulumisista :heart: Mahtavaa!!

caisachu :hug: Tsemppiä noiden vuotojen kanssa! Mä pidän sulle niiiin peukkuja, että on vaan harmitonta vuotoa. Hyvä, ettei tullut enempää, kun sen kerran. Toivottavasti vuodot tajuaa pysyä poissa.

Ollaan muuten molemmat sitten vietetty eilen uneton yö. Mulla oli yöllä maha oudon tuntuinen, ei sillä lailla kipeä, mutta sellanen paineen tunne koko ajan. En sitten saanut unta, kun heräsin siihen tunteeseen ja yön pimeinä tunteina vaan mietin, että "oliko tää taas tässä". Kun illalla ei tissitkään olleet niin arat. Mutta onneksi tais olla vaan ilmavaivoista johtuvaa toi mahatunne. Kun sain "väännettyä" ilmat pihalle, niin tunne mahassa helpotti heti. Tänään taas ruoan jälkeen sama tunne mahassa, mutta samalla myös sellainen tunne, että ilmaa on taas pakki täynnä. Luulin, että nää ilmavaivat jo hellitti, kun niitä ei pariin viikkoon ollu, mutta näköjään ne tuli taas takasin. Mun oireet tuntuu muutenkin yhtenä päivänä katoilevan ja tulevan taas seuraavana päivänä takasin. Ja tottakai siinä kerkeää taas huolestua, sillonkun ne on kadoksissa.

Nii, se maanantain lääkäri. Mä sitten menin ja peruin sen. Mies oli tosi paljon sitä vastaan, että menen sinne. Oli sitä mieltä, että mä vaan panikoin turhaan. Että mun pitää kuulemma luottaa siihen, että kaikki on ok, koska sillä on sellanen tunne. En edes tiedä millä se sen mun käännytyksen teki, mutta kun tarpeeksi kauan juteltiin ja mä parit ahdistuksen kyyneleetkin tirautin, niin tulin sitten siihen tulokseen, että perun sen ajan. Jotenkin pahin ahdistuskin helpotti. Ehkä tuossa mihessä on vähän psykologin vikaa, vaikka insinööri onkin :D Mutta nyt siis yritän malttaa mieleni ja ootan reilu viikon sinne np-ultraan, joka on 14.11.

Sanmar + superpapu 9+5
 
Sanmar mulla vaihteli oireet tosi paljon kans päivästä riippuen. Välillä oli rinnat sika kipeet ja välillä ei mitään. Sit välillä oli hirveitä menkkajomotuksia ja sit taas monta päivää ettei mitään. Oot päässyt jo noin pitkälle niin uskon et kaikki on hyvin :)

Me 18+1
 
Voi apua tätä väsymyksen määrää :( Ja siis.. ihan sellanen vetämätön ja saamaton olo. Onkohan ihan normaalia.. : / Kauhia. Pitäs töitäki jaksaa tehdä.. Ja välillä heikottaa niin kovin, et ihan silmissä pimenee, pelottavaa! :(

Sanmar, täälläki yks kenellä on noi ihanat ilmavaivat :) Onneks saa paukutel ihan luvan kanssa :LOL:

Mulla tosin tuolla oikeella melkein nivusissa tulee välillä sellanen kauhia viiltävä ja painava kipu :( Seki on aika pelottavaa, ainakin näin alussa ja kun sillon ekasta ne kivut oli kans aikaaaaast kovia.. : / Mut noi kivut on tullu sen leikkauksen jälkeen joten.. hmm.. entiiä.. : /

Emby^ (ja rakas Jormaliini (7+2))
 
Terve vaan :wave: mietin että uskaltaisinko tänne tulemaan...eli eilen tein plussan noin dpo 15 (kp26/25 suunilleen) ja vähän pelonsekaiset fiilikset. Tuntuu että nyt se jännitys vasta alkoi ja joka vessakäynnillä tuntuu että menkat alkaa. En uskalla pitää itseäni raskaana ennen kuin varhaisultrassa näen sydämen sykkeet. Aattelin että en ehkä halua ilmoittautua tuonne heinäkuisiin koska tämä odotus on varmaan ainakin alkuun niin erilaista kuin sellaisilla jotka ei ole keskenmenoa kokenut, mutta huomasin tämän pinon ja ajattelin että täällä ehkä vertaistukea löytyy paremmin. Eli takana on yksi TM 07/2011 ja nyt yk 4 tärppäsi tuon heinäkuun jälkeen (me ei pidetty yhtään taukoa tuon keskenmenon jälkeen).

Anteeksi omanapaisuus tällä kertaa, pitää rientää, mutta palailen paremmalla ajalla! Tsemppiä kaikille!!
 
Bubba tervetuloa ja usko pois, täällä kaikki tietää ton tunteen mikä sulla on, eikä siitä voi valittaa yhtään liikaa. Alkuaika on kamalaa ja piinaavaa odottamista ja ei se oikeastaan ihan ole mulal vieläkään helpottanut kun ei tunnu liikkeitä kunnolla.. Ja mua loukkas tuolla huhtkikuisissa tosi kovaa se kun joku arvosteli mun keskenmenon pelkoa "ihan turhaa pelätä kun ei asialle voi mitään ja pitäs nyt vaan siitä huolimatta nauttia".. Jep :headwall: Helpommin sanottu kun tehty..

Champion ja Martta 18+2
 
Bubba tervetuloa joukkoon ja onnittelut plussasta :wave: :flower:
Kompaan Championia siinä, että täällä tuo tunne on varmasti tuttu jokaiselle! Mua kans loukkaa nuo ihmisten kommentit, että "Pitäis vaan nauttia, kun ei sille keskenmenolle mitään voi". Mutta melkein kaikki niistä, jotka noita laukovat, eivät itse ole kokeneet yhtään keskenmenoa. Mua loukkasi myös oman ystävän kommentti, kun "valitin" hänelle ahdistusta ja pelkoa keskenmenon suhteen. Sanoin, etten haluaisi pelätä, enkä olla koko ajan niin ahdistunut. Niin vastaus oli, että "Älä sitten oo, lopeta toi stressaaminen" :mad: No, tällä kaverilla ei ole lapsia, eikä sen puoleen vauvakuumettakaan, joten turhaa varmaan edes toivoin ymmärrystä.

Champion kiitos ihanasta kommentistasi noihin oireisiin! Mä ihan liikutuin, kun luin sen, joten ehkä mä tosiaan oon raskaana :D

Emby joo noi ilmavaivat on kyllä ihan hanurista (kirjaimellisesti :LOL:)! Onneks kotona saa tosiaan päästellä rauhassa, mutta töissä on vähän vaikeempaa :D Mullakin tuntuu välillä tuolla nivusen seudulla sellanen viiltävä kipu, varsinkin yskiessä. Oon tulkinnu sen repäisykivuksi/kohdun kasvukivuksi. Niitä ne sunkin kivut varmaan on :)

Sanmar + superpapunen 9+6 (huomenna poksuu!)
 
ONNEA uusille plussanneille :) Ja kyllä, täällä saa aivan varmasti valittaa peloistaan ja tuntemuksistaan, eikä kukaan niille viittaa kintaalla!

Mun piti sen verran taas tulla kertomaan, kun muistelin, että ainakin Imoen oli kanssa ollu jossain homeloukossa töissä. Niin nyt sain sitten lopullisen tuomion (oon siis ollu tähän asti koko alkuraskauden saikulla pois töistä), että koko loppuraskauden aikana ei ole menemistä töihin sinne missä olin. Työterveyslaitoksen virallinen kanta, jonka ovat kelalle pyynnöstä selvittäneet vuonna 2008 on, että homeilla/kosteusvaurioilla on haitallisia vaikutuksia raskauteen ja ne voi aiheuttaa keskenmenoja. Sellaisessa rakennuksessa, jossa on mykotoksiineja tuottavia homeita (niitä on nimeltä lueteltu muutamia) tai jos homelaatuja ei voida täysin tunnistaa ja sulkea pois mykotoksiineja niin raskaana ollessa ei saa työskennellä. Työterveyslaitos on suosittanut kelaa näissä tapauksissa myöntämään erityisäitiyspäivärahan.

Itsällä nyt onneksi työnantaja järjesti muita vastaavia töitä muissa tiloissa, jottei ihan vielä tarvii kotiin jäädä, mutta homeessa ei saa olla!

Naive ja Sissi 11+5
 
Naivelle suurensuuret onnittelut ultranäkymistä! :heart: Ja kiitos tuosta homeloukkotiedosta! :)

Embylle kovasti tsemppiä ultraan!

Toivottavasti caisachun vuotelut on loppuneet. Ne on tosi inhoittavia vaikka olisivatkin vaarattomia, kun pelästyttävät niin pahasti. :hug:

Sanmaria tsemppaan vähän samoin kuten Championkin, että oireet tosissaan tulee ja menee. Ja mulla oli myös tuota ilmavaivaa noilla viikoilla ja aiheutti melkoisia vatsakipuja. Rauhoitin aina itseäni sillä, että johtuvat vaan siitä ilmasta. Joten ihan siltä kuulostaa että kaikki on kuten pitää. :)

Bubballe tervetuloa ja hurjasto Onnea plussasta! :flower: Kun haluat listalle, laita noita tietoja. :)

Champion, kohta ne liikkeet tuntuu ja se viimeistään rauhoittaa mieltä tosi paljon! :)

(.) Tänään sain neuvolasta kelapaperit ja äitiyslomaan aikaa kolme kuukautta! Saa alkaa vähitellen odottelemaan pakkausta. Kaikki on ihan loistavasti, mitään kummempia vaivoja ei ole. Mitä nyt painoa oli tullut 5 viikossa 4 kg. Mutta siitäkään ei tullut sanomista, päin vastoin terkka lohdutti että tässä kohtaa sitä kuuluukin tulla vähän reippaammin.

Kivoja pyhiä kaikille, katselkaa kauhuleffoja! :)

Imoen & Mantti 21+3
 
Kukkuu!
Minäkin täältä varovaisesti jo huutelen.. Sunnuntaina saatu plussa testiin!
Tooosi alkuviikoilla tässä mennään et ei kyllä ennen varhaisultraa uskalla oikein juhlia... Kesäkuussa oli eka raskaus sekä ensimmäinen keskenmeno. :(
Toivottavasti nyt parempi onni!
Jonkun laskurin mukaan LA 16.7 mut tarkentuu varmaan lähempänä sit..
Tsemppiä kaikille!!! :heart:
 
Huuuuh :) :heart:

Ultrassa käyty. Siellä se kaveri köllis. Ruskuasipussi näkys ja kaik. Hää oli 1cm pitunen :heart: ..alakautta ultrattiin..
Voiku kaikki menis nyt hyvin.. Siellä selvis sitte, että mulla on endometrioosia jaja että sillon viimekerralla mulla oli siis kaksiosainen kohtu, ja siinä leikkauksessa se sitte otettiin niinko pois.. Hmm.. :)

Nniiiii ja viikoissa mentiin yks viikko taaksepäin.. Hmph..

Eli Emby^ ja rakas Jormaliini 7+?
 
  • Tykkää
Reactions: caisachu
tervetuloa uusille ja toivottavasti tälläkertaa onnistuu!

hahaha :LOL: ja minäkun aattelin et se "iloitse raskaudestasi" juttu oli vaan parin toukokuislaisen juttu, mut näköjään se on sitten ihan yleinen kommentti tuolla "normaalipuolella". tajusin kans siitä et se pino ei taidakka olla pahimpien pelkojen tuulettamiseen, vaan parempi setviä niitä täällä hiukka ymmärtäväisempien kanssasisarien kanssa...

täällä ei vuodot onneks jatkunu eikä pahaolo loppunu, joten suht rauhallisin mielin mennään, vaikka ei vielä olekaan yhtää ultraa takana ja vielä melkein 2 vk joutuu oottelee. tunsin eilen kohdun selällään maaten ja hiukka painellen, joten kait siellä jotain kasvaa kun tähän mennessä en ollu tuntenu mitään vaikka miten painelin. se oli kyl tosi kipee ja "kosketusarka", toivottavasti on normaalia. :| niin, ja melkeistä mitkään housut ei enää mahu jalkaan... :popcorn:

caisachu 11+5
 
Johanna, Onnittelut plussasta ja tsemppiä tuleviin päiviin ja viikkoihin! :heart: Alkuaika on niin piinaavaa. :|

Embylle ISOT onnittelut ultranäkymistä, siitä se lähtee! =)

(.) Niin hassulta ku kuulostaakin, mulle yksi iso etappi oli tiistaina kun 22 viikkoa tuli täyteen ja näin ollen tässä raskaudessa en voi enää saada keskenmenoa!! Vaikka vaan termi vaihtuu, niin tuntuu kuitenkin kivalta.

Toivottavasti kaikki voitte hyvin!

Imoen & Mantti 22+1
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Emby hyvistä ultrakuulumisista :) aikamoista että siirsivät LA viikolla? Onko sulla itsellä varma fiilis siitä milloin hedelmöittynyt? Mun kaverilla ne sekoili oikein urakalla noiden ultrien kanssa. Siirtelivät LA miten sattuu vaikka hän tiesi tasan tarkkaan milloin hedelmöittynyt. No sitten lähesty vko 42 ja käynnistys uhkasi ja onneksi syntyi sitten sopintaanisti just ennen. Ja kätilö sanoi että lapsi ei ole päivääkään yli 38 viikon..että sellasta sekoilua! Ja kaveri oli oikeessa koko ajan.

Olisko kellään kiinnostusta tulla keskustelemaan kerhon puolelle jos perustan sinne ryhmän? En ehdi itse kovin paljoa aina kirjoittelemaan, mutta olisi ehkä kiva jutella vähän yksityisemmin. Itse en aio edes liittyä tonne heinäkuisiin..anteeksi vaan jos loukkaan nyt jotakuta, mutta musta se porukka tuntuu vaan jotenkin vähän..noh..yksinkertaiselta :snotty: Kai sitä keskenmenon jälkeen vaan tajuaa elämän realiteetit paremmin.
 
Bubba, en mä oikeestaan tota hedelmöittymisestä tiiä, mut se miten ne lasketaan menkkojen mukaan, ni olis viikkoja 8+0 :O Mut se nainen/hoitaja mikälie oli, et "Jaa, ne on siellä neuvolassa laskenu ton kiekon mukaan" ja sit päätyivät viikkoihin 7+2.. mun mielestä se sano noin.. Entiiä kyl miks, mut sitte siinä ultrassahan näkyy se kun ne mittaa sen pötkön :heart: nini siihen alashan tulee ne viikot. Tieks? :) Mut ota niist selvää..

Nniiii! Ja sit ne sano, että sektiolla joutuu varmaan synnyttämään sitte.. o_O
olin siinä si hetken hiljaa ketarat ojolla :D ja kysyin sitte, et miks. Ni lääkäri totes vaan tyynen rauhallisesti, et "Nniin, se kohtuhan voi revetä siinä" o_O HUH! Kauheeta, liikaa informaatiota!! Mut en mä sellasta sit mieti, kunhan ny pysyis sisällä siihen toivottuun loppuun saakka ja olis terve :heart:

Tosta ryhmästä, kyl mä voin tulla :O :)

Emby^ ja rakas Jormaliini 7+?
 

Yhteistyössä