*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

s-anttu onnea hienoista ultrauutisista! IHANAA! :hug:

Leinikki :hug: uskotaan että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan. :) Tiedän että pelottaa mutta päivä kerrallaan eteenpäin, eikös vaan? =) ja kiitos onnitteluista!

NP musta on aika outoa että koeaika on joku 3kk (?) ja sit sen jälkeen TAAS koeaika? :eek: Onks se ees laillista... :/ Mä vaan ihmettelen... eiks silloin pidä olla aika hyvät syyt sille että ei jatketa normaalilla työsopparilla? Taas mä puhun vaan omia ajatuksiani... en siis tiedä miten tuon asian kuuluu mennä. :saint: Mut siis hienoa että sait jatkaa siellä vielä ja että olis töitä jatkossakin tarjolla. :D

Toive pitäähän sitä vauvalle shopata! :D

Nimralla alkaa selvästi vähän menojalka vipattamaan. :LOL: Tekiskö jo mieli saattaa KultaMuru maailmaan?! :D

Mites herkkiksen lääkäri meni? :wave:

(.) Mulla on jo iso maha! :eek: Musta se on yhtä iso kun viimeks viikolla 20.... :whistle: voisko johtua siitä et viimeks ei ollu sitä lapsivettä oikein kunnolla? Et nyt kun sitä on niin on isompi? :)

EM ja Dodo 15+0

iha pikana ja sitten telkun ääreen ;)

Leinikki.
eiköhän kaikki ole hyvin! Mutta et yksin ole tuntemuksiesi kanssa, :hug:

Nimra: Juu koitahhan se kassi pakata =)

NP: Jep, en tarkoittanut että pitäis viime tippaan kassin laitto jättää.. ja tosiaan jo ihan sen takia että jos tulee kiirus lähtö. Ite en älynnyt moisesta stressata.. asuttiin kuintenkin vaan about puolen kilsan päässä sairaalasta niin ei ois ollu pitkä matka miehen hakee ;)
mut uskosin että kun se aika koittaa.. pakkaan tällä kertaa kassin hyvissä ajoin. Mutta vauvan kassi oli kyllä pakattu jo vaikka kuinka paljon aikaisemmin kun oma :LOL:

Hienoa että sait lisää koe aikaa vai kuinka?? nyt vaan tarkkana! tsemppiä lähettelen!!
mitä työtä teet, saako udella??

plääh.. täällä alkoi taas polttava alaselkäkipu ja ihan hirveät menkkatuntemusket :| ja kaikki vaan siitä kun kannoin halkokassin sisälle ja riekuin ulkona poitsun kans... tuntuu niin kurjalle että ihan pahaa tekee..
mutta neiti meuhkaa masussa kovasti mikä mieltä rauhoittaa.. huomenna oiskin siten neuvola.

danjuska ja vilma 21+3

Leinikki Inhottavia unia oot nähny. :( Onneks kaikki oli ok kuitenkin ja kiva et terkkari otti kaikenlaisii testei. :) Niin ja et oireita on kans olemassa. :LOL: Kyllä se aina pysäyttää kun kuulee et joku on saanu keskenmenon. :| Niitä tapahtuu aivan liikaa.... :(

(.)Omaa napaa vaan duunista siis sit............
Mä oon siis avonaisella oppisopimuksella verotuskonsultti. Eli ihmiset tulee asiakkaiksi kun niil on verotus ongelmia esim. verotoimiston kans ongelmia, tarvitsevat perintösuunnitelmia, perintövelka ongelmia, haluavat tehdä lahjoituksia suvulle tai tuntemattomille jne. Eli vero suunnittelua ja kans oikeiden paprujen täyttöö riippuen tilanteesta. Nyt oli paljon veronpalautuksia... Eli yritettiin laittaa niiden veroasiat kuntoon jos verotoimisto alkaa auditoimaan niiden yhtiön tai henk. koht. palautuksia. Eli kauheesti on eri hommia mitä teen ja opin...
Koska mä pystyn päättää itse millä vauhdilla aion ne ammatilliset kokeet istuu mun sopimus on avoin. Monesti yhtiöt sanoo et sopimus on esim 3 vuotta. Eli ne määrää sit miten nopeeta on kokeista selvittävä jne... Eli se ei oo mun tapaus. Mun tilanne on se et mulla oli 6kk koeaikaa. Ne ovat maksaneet mun vuosimaksut jo ja koemaksut (noin 3000 euroo).
Useesti kun se harjoitteluaika on ohi (3vuotta), niin ne sit voi kääntyy ja sanoo et ei oo enempää duunia. Se ei siis oo mun tilanne. Kun mun koeaika on ohi, niin oon sit vakituinen... Eli tuun olee vakituinen nopeemmin kuin monet muut....
Mut toi onkin nyt se et mun täytyy sit seuraavat 3kk ollakkin tarkkana et ne ei sit vaihda mieltä (tuskin)... Eli sanoivat et he uskovat et minusta tulee hyvä konsultti, mut et tarten ton 3kk aikaa vielä nousta paremmaksi...
Niiden ajatus kun on et alkaisin suoraan tuona aikana olemaan yhteydessä asiakkaiden kanssa. Nyt kun ne ovat antaneet mun nokan eteen kaikki hommat... Joskus kyl on ärsyttänyt et oon joutunut kysyy et voiko ne ottaa yhteyttä kyseiseen tyyppiin kun mä tarten jotain tietoo......... Eli tää on pikkasen niiden oma mokakin, kun ovat tolleen tehneet. Ei mua haittaa itse niille soitella. Toinen juttu on se et monis toisissa firmoissa ei kukaan aloittelija koskaan saa omii asiakkaita näin nopeeta... Sen takii on jännä et ne haluu mun ruveta noin tekee. Mut koska mä oon eka verotus harjoittelija tossa firmassa, niin systeemi on eri kuin muualla...
Palkka mul ei oo ihmeellinen nyt. Tulee olemaan aikas kiva, kun oon kaikki kokeet istunut (1 1/2 vuotta tästä). Se vaan et ennen sitä on pirusti opittavaa... Todellakin.
Olisin kyl mielelläni ottanut sen vakkaripaikan tietty, mut kyl se sieltä vielä tulee. Valitettavasti asioiden eteen joutuu aina tekee työtä, mut lopussa toivottavasti se on sen arvoista. =)

NP no toihan kuulostaa tosi mahtavalta!! Siis että oot tollasen sopparin saanu tehtyä. :D Eli nyt ne antaa sulle vaativampia hommia että voit sitten suoraan jatkaa konsulttina? Jos mä nyt oikein ymmärsin... Hienoa! Ja tuskin ne olis sulle tuota mahdollisuutta ees väläytelly jos eivät uskois että sä pystyt siihen. :)

Kiitti EM! Joo siis oon sit täysin valmistunut konsultti, kun on ne vikat kokeet istuttu. Sitä ennen oon viel harjoittelija, mut vakkaripaikalla ja omilla asiakkailla. Noin lyhyesti sanottuna. Jospa tosiaankin alkaa joku päivä tulosta tulemaan. Ei oo helppoo lähtee melkein 30 vuotiaana opiskelee yliopistoon (luin lakia ja kirjanpitoa) ja samalla olla raskaana & saada lapsi.
Eikä tietty oo helppoo tääkään, mut siis tykkään kauheesti (unelma duuni) ja lopullinen valmistuminen ei oo enää kaukana.
Mä tein karmeesti fyysisiä töitä ennen esim ravintola-alaa, mut olin liian levoton opiskelee mitään. Sit mulle alkoi pikku hiljaa tulee sellainen olo et täytyy elämässä olla parempaakin... Iski kunnianhimo ja näyttämisen tarve itselle. Eli täs on penniä venytelty nyt vuosia ja yksi lapsi samalla tehty. Sen voin sanoo et ei elämä oo helppoo aina todellakaan, mut on pakko olla positiivinen. Ja on pakko et uskoo et ne jotka yrittävät kovasti lopulta onnistuvat. Ainakin toivon niin et oikeus lopulta voittaa oli asia mikä tahansa.

Nimra
:wave:

s-anttu Onneksi olkoon hyvin menneestä ultrasta :p

Leinikki Hyvä, että ottivat kokeita ja kyllä kaikki on varmasti hienosti :heart: Ja täytyä äidltä pyytää sitä muovitettua froteeta (kangaskauppias )...

Mä ajattelinkin, että ois sellainen varmaan ihan fiksua laittaa :D Vaikka kai sitä herää ennen kuin koko sänky "lainehtii" :LOL: Tosin mä olen niin kauhee siivousintoilija, että ... parempi laittaa se muovi, vaikka "turhaan" kuin, että sen takia hermonsa menettää :whistle: Äiti tuossa jo osteli uusia kankaita vauvaa varten ja kovat on suunnitelmat, että mitä teke.. Sieltä on unipussia tulossa ja joitakin muita vaatteita.. :heart: Sit se vasta niitä alkaa kuulemma oikein tehdä, kun tietää kummalle niitä tekee =)

Siitä on tullut jo ihan mummo :LOL: Ja isä on jo ihan valmis pappa :D Eikä tuo isännän isäkään kovin jää pappa-aineksesta "paitsioon" :LOL: Kaikki tuppaa jo kyseleen ja hermostumaan ellen vastaa puhelimeen :eek: Äidin äiti yritti soitella mulle ti aamuna, kun olin neuvolassa niin sit kun en vastannut niin... Oli hälyttynyt jo puoli sukua ja sai kaikki soitella läpi :D

Mä nukuin taas noiden polttojen aikana :eek: ja sit heräsin niin ihmettelin vahvaa vaniljan tuoksua niin isäntä oli leiponut pannaria :p Tosin ei sitä kovin voi syödä, mut maistoin kyllä :ashamed:

Mä en saa ikinä tuota sairaalakassia kuntoon :headwall: :headwall: :headwall: Huomenna se ON PAKKO PAKATA |O |O

NullPoints: Sinulla on hienosti nuo työasiat :wave:

Danjuska: Tsemppiä sinulle niiden kipujen kanssa :hug:

ElinaMaria: Voi olla ihan mahdollista tuo sinun mahasi, että on "iso", kun on normaalisti vettä :) Sehän on vaan mukava, kun kasvaa :D

Mä lähden tästä tuonne isännän viereen nukkumaan, kun nyt ei suppaile... Palailen taas, nähdään huomenna :wave: Eihän täältä kauaa voi poissa olla :LOL:

Nimra
Huomenta :wave:

Koko viimeyö meni supistusten saattelemana ja nyt ne oli oikeasti varmaan ihan niitä kipeitä, mutta en ottanut aikaa ym, kun loppuivat aina välillä hetkeksi kokonaan, MUTTA aamulla noustessa totesin miehelle, kun teki lähtöä töihin, että viimeyön suppareiden ja vessassa istumisen johdosta tämä tuleva mutsi pakkaa laukun NYT :LOL: Joo, siis vauvalle on vaatetta (varmaan liikaa :ashamed: ) kun eihän sinne tarvii kun kotivaatteet, mutta onpa ainakin, itselle on ihan muutamat vaatteet...itsellä ei niin väliä :D ja laitoin sinne sit muutaman vaipan (varuiksi ) ja sit liivinsuojia.. ja sit ne KAIKKI tärkeimmät on laittamatta ja mulla onkin sit tänään operaatio päivä :whistle: Eli kaupasta haettava hamppiharja+tahna, shampoo+hoitoaine... ja sit laitan vielä lapun eteiseen (peiliin kiinni ) ja jääkaapim oveen tavaroista mitä en voi laittaa laukkuun nyt vaan sit lähtiessä... :p että tällaista tänne :LOL:

Nimra + KultaMuru 38+0

NP, kiitos päivityksestä, mutta oli turha juttu. Sori... Ja EM kyseli lääkärikäynnistä. Eilen ultrassa LA vaihtui takasin siihen 18.6 ja ensin kyllä meinasin saada sydärin, kun näkyi vaan ISO tyhjä alue... Se olikin kysta, ja vaavi näkyi vähän ajan päästä ja pieni sydän löi minkä ehti :heart: Mies oli nuorimman kanssa siinä eikä tuonut häntä ihan lähelle joten ei sitten itsekään nähnyt mitään ja oli ollut ihan varma ettei ketään ollut tai sydän lyönyt. Nyt sitten odotellaan kutsua äitipolille, sain viikolle 12 lähetteen km:n takia (siis sairaalan ylilääkäri oli laittanut siitä juttua niihin km papereihin), se olis parin viikon päästä.

AM, kiva kun muistit minutkin :D On tässä ollut niin väsy olo ja muutenkin touhua että on jäänyt netissä istuminen melkein kokonaan, mikä onkin puolinainen ihme entiselle nettiaddiktille!

HP rv 9+6 edelleen :wave:

Nimra Tsemppii sen kassin pakkaukseen! Siin on mulla mennytkin aikaa, toisaalta se tavaran määrä onkin mulla isompi mitä nyt Suomessa joutuu mukaan ottaa..... :/ Miehelle annoin eilen selkeet ohjeet et mis tulee olee lisää tavaroita jos jokin loppuu. :ashamed:
Herkkupeppu Ihanaa et siel löytyi sykkivä sydän:
. Mites oliko tuo kysta ihan uusi juttu nyt? Varmasti oli kamala tilanne kun tyhjää vaan ekaks näky. :( Tuo on just pahin asia mitä sieltä suunnilleen odottaa näkevänsä. :headwall:
Hyvä juttu on tosiaankin et ne aikoo noin nopeesti uudelleen katsastaa tilanteen. =) Toivotaan parasta et seuraavallakin kerralla pieni sydän siel sit vaan pompottelee. :heart:
(.) Flunssa taitaa helpottaa. Nyt vaan täytyy toivoo et se tosiaankin katoo kokonaan ja et ei tulis takaisin... Muutenkin niin huonosti nukuttaa ja sit joutuu yskii, niin aika haamu olo on ollut. :snotty:

NP ja Tirri :xmas: 33+6

herkkupeppu hui! :eek: Varmasti ehdit säikähtää!! Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin! :hug:

Nimra voi miten jännää... kohta se taitaa olla sulla lähtö edessä!! :D :heart:

Jei! Täällä satoi lunta... aika vähän mutta silti!!

EM ja Dodo 15+1

Onpahan ollut taas aamu... Tuossa aloitin työpäivän purkamalla sähköposteja ja vilkaisin ulos. Pihaan ajoi kaksi pikkubussia täynnä porukkaa :eek: . Ei ollut sitten pomo muistanut kertoa (se on sairaslomalla), että oli sopinut erään oppilaitoksen kanssa että ryhmä opiskelijoita tulee tutustumaan laitteisiin ja yritykseen... :kieh: Siinä sitten vetäisin esittelyn ja kierroksen porukalle :whistle:

Aamulla oli muutenkin aika mielenkiintoinen työmatka, kun ei ollut tietä aurattu, mutta ei pidä valittaa, on ihana kun saatiin viimeinkin lunta :heart: . Eiköhän se tie ole putsattu kun täältä kotiin menen.

Herkkupepulle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

ElinaMaria Täälläkin massu turpoaa hyvää vauhtia. On siinä tosin läskiäkin päällä, mutta ei tätä röllykkää enää kovin kauaa voi piilotella. Nyt on hyvä, kun töissä voi käyttää fleecetakkeja (Täällä on ihan oikeasti välillä sisällä KYLMÄ ) mutta kyllä se kohta paljastuu. En ole vieläkään kertonut töissä kenellekään mitään :whistle: Alan jo pikkuhiljaa henkisesti hyvästelemään varpaitani :p

Nimra Koita saada se kassi pakattua... Voipi tulla muuten kiiru ;)

Hauskaa päivänjatkoa kaikille!

-Lumppari ja peikko 15+2 (HUI!, mihin ne viikot menee?)

Nimra
Herkkupeppu Kiva, että kaikki oli kunnossa !! :heart: ja pääsette kontrolliin :wave: Mullahan oli neuvolassa kans päätä puistattava kokemus, kun eivät ensin saaneet sykettä ollenkaan kuuluviin ja vauva (ainakin mun mielestä ) liikku koko ajan :ashamed: Noh, löytyihän se, kun tuli oma hoitaja paikalle, kun ensin sykettä kuunteli kätilöopiskelija :D Kyllä siinä tuli kylmä hiki..., mutta KAIKKI kunnossa :heart: Tiedän siis tuon tunteen, että voi säikähtää!

NullPoints Hienoa, että flunssa on helpottamassa :wave:

ElinaMaria Ihanaa, että sielläkin tulee lunta :xmas: Täällä on tullut oko aamun ja äsken loppui lumisade, kun tulin suihkusta :) Sopivasti siihen, että lähden käymään kaupassa..., mutta voi olla että odotan miestä mukaan, kun ei oikein ole nuo supparit loppuneet.., vaikka onkin eniten VAIN HARKKAsuppareita, mutta inhoittavaa olla yksin liikkeellä ja kipeitäkin kun ajoittain tulee... Niin, mietin että varmaan parempi näillä viikoilla, että on edes joku mukana :whistle:

Sit samalla, kun pakkasin tuota sairaalakassia... (reppu ) niin huomasin, että se on liian "pieni" :ashamed: tai sit mulla on JO NYT liikaa tavaraa :LOL: Eli täytyy ostaa kaupasta sellainen toisenlainen kassikin vielä :D Kaikkeen sitä ryhtyy :p No, mukavampi sinne on mennä kivalla kassilla omaa vauvaa hakemaan. Toinen asia mikä harmittaa niin, "joudun" ottamaan tuon järjestelmäkameran mukaan, kun isäntä on lainannut mun digipokkaria omalle pomolleen, joka kuvaa sillä ulkomailla jotain keikkaa ja sen saa vasta ens viikolla.. ja en nyt uskalla luottaa siihen, että se tulee ennen h-hetkeä takaisin, joten tuo kamerakin vie aikalailla tilaa kassista. Sit mä eilen "päätin", että kyl mä otan tän kannettavan sinne sairaalaan...otin muutaman DVD:n mukaan ja sit tässä on musaa niin saa aikaa sillainkin kulumaan, otin kyl kirjoja ja ristisanakirjan..mut sit tällä pääsee myös nettiin niin mä voin sit teille tilanteita päivittää :LOL:

Isännälle viritin sit tuon turvakaukalon hakukuntoon :heart: että ei tarvii muuta kuin mukaan ottaa - Sitä mä mietin tässä, että otin vaaville kyllä erilaisia "sisävaatteista", mutta millaisilla vaatteilla sen tuohon kaukaloon pihalle laittaa ? Mä otin sit tuon äippäpaketin kevyttoppapuvun, mutta tuli mieleen, että pitääkö ottaa jokin vielä ohkaisempi ?

Mulla on tullut ihmeellisiä kipuja tuonne vasemmalle kylkeen.. vetää kummallisesti, mutta olen ajatellut sen johtuvan asennosta, kun yleensä auttaa asennon vaihtuminen.. :D

Mä odottelen kuumeisesti postia.., kun olen tilannut niitä uusia DVD:tä/CD:tä ja sit sieltä lasten omasta kirjakerhosta tavaraa.... :heart: Mä haluun ne tänne :wave: Eilen tuli jo osa, mutta ei vielä kaikkia :|

Ei hyvänen aika... mun on opittava olemaan täältä poissakin :LOL: :headwall: :headwall: :LOL: Mä olen täällä kohta koko ajan :whistle:

Tuli muuten mieleen, että mitä mahtaa kuulua MyAngelsille perheineen ja kaikille muille jo lapsen saaneille.. ?? Tulkaahan kertoilemaan :wave:

Herkkupepulle ONNEA hyistä ultrakuulumisista! Voin kuvitella mikä olo oli sillä hetkellä kun ruudussa ei näkynyt mitään :/ Mutta onneksi sydän siellä pamppaili! =) Tosiaan mikäs tuo kystajuttu on? Mulla näkyi vielä 8+4 ultrassa hyytymä Minin alapuolella (oletettu toinen alkioista), mutta oli hävinnyt np-ultraan mennessä eikä enää ollut vuotanutkaan moniin viikkoihin.

VOI EI! Mä olen niin kateellinen kun teillä joillain on satanut lunta!!! Täällä tuli eilen koko päivän vettä. Illalla tuli liukasta ja nyt on hieno ilma, mutta tylsän näköistä kun ei ole lunta. Ankeaa. Tosin saadaan uudet talvirenkaat vasta ensi viikolla ja siihen asti mennään kesärenkailla niin ehkä ihan hyvä ettei vielä mene ajokeli huonommaksi! Mulla tuo autolla ajaminen on alkanut käydä tuskaiseksi. En meinaa saada vedettyä enää penkkiäkään lähemmäs rattia kun en yksinkertaisesti meinaa enää taipua! Sattuu ja lujaa! Ja jo autosta poistuminen alkaa olla aikamoinen näky :LOL:

Nimra: Kirjoitit sanat suustani, tosiaan mitäköhän kuuluu meidän MyAngelsille?!? :wave: Miikkis??? Ja muutkin jo jakautuneet??? Tulkaa nyt kertomaan meille miten vauvan kanssa elo sujuu!!!! PIAN!!! =)

Toive81 ja Mini 33+3 :heart:

P.S. Pistin yv:tä myAngelsille ja vähän hoputin...malttamaton kun olen =)

heissan hyvin pitkästä aikaa!
säännöllisesti luen kuulumisenne mutta hävettävän vähän kirjoitan... :ashamed:

onnittelut kaikille plussanneille! :heart:
ja samoin kaikille vauvan saaneille! :flower:

omassa navassa ei kummempaa kerrottavaa ole ja siksi kirjoitellutkin vähemmän.

piti tuohon lapsivesi juttuun sanoa että meillä ensimäiset vedet meni pitserian lattialle ( jäi rullakebab syömättä -tosin mies otti sen evääksi sairaalaan...) ja seuraavat meni lattialle aamulla sängystä noustessa ja loput auton penkille... kolmannesta sitten menikin vasta synnärin lattialle. joten meillä ei olisi mitkään sängynsuojukset auttaneet. ei niistä tosin haittaakaan ole. koska sitä vettä sitten tulee oikein kunnolla kun on tullakseen =)

voikaahan hyvin!

iltsu ja beibe 17+5 :wave:

heips

sen verran minkä poika pötköttää niin kirkoittelen ;)
vaikka ei päikkyjä nukukkaan niin pidetään pieni rauhoittumis/huilimis hetki. eka luetaan kirja ja sitten menee vähäks aikaa pötkölleen.. nukahtaa jos nukuttaa.

Nimra:
Juu pakkaile vaan kassi valmiiks =)
Ite pakkasin pojalle kassiin mukaan sisävaatteet, villavaatteet ja toppapuvun+tietty myssyn ja tumput.
Itellä oli kaikki hygienia tarvikkeet, kotiinlähtö vaatteet, kamera, jopkunen lehti jne.. omta imetysliivit ja liivinsuojukset toi mies sitten kun en niitä tajunnu pakata.

NP: Tsemppiä vaan jatkoon töissä ja hienon kuulonen sopimus sulla.. vähän kun miehellä oli.. teki oppisopimuksella ja sai sitten suoraan vakipaikan ja jatko samoja hommia.

herkkupeppu: Hienoa että sydämen syke lopulta näkyi!! =)
itsellä oli myös aika iso kysta raskauden alussa joka kipuakin aiheutti mutta pienentynyt koko ajan onneksi.

jahas.. pitäiskö perunarieskaa rueta väsämään.. ruuaksi oiski nakkikastiketta ja perunoita/muusia.. kumpaa nyt jaksan tehä ;)

danjuska ja vilma 21+4

Heippa! En oo mäkää kauheesti ehtiny/saanu aikaseks kirjotella, mut jos yrittäis parantaa tapansa. :)

Paljon onnee kaikille uusille!!! Hassua huomata, että oma raskaus ei oo enää ihan alussa, ku noin paljon uusia on tullu.

[/b]Nimra ihanaa, kohta on pikkunen kainalossa!!! :heart:

Meilläki on tullu lunta jo kivasti, kaikki oli aamulla ihan valkosena, upeen näköstä!!! Kohta pääsee lumenluontii, onneks asutaa rivarissa ja on aika pieni alue kolattavana. :D

Herkkupepulla oli ultra, onneks olkoo!! Ihana fiilis, ku näkee sen sydämen sykkeen!!

Meilläki oli tänää ultra, tää oli nyt se np ultra. On kyllä aika helpottunu olo, ku kaikki oli hyvin ja pikkunen siellä liikku. =) :heart: Meijän Muru ei suostunu kääntyy oikeesee asentoo, vaikka kuinka tökittii. Jouduttii sit kävelee puolisen tuntii ja ultraa uudellee, että saatii niskaturvotus mitattuu. Turvotusta oli 1 mm ja pääperämitta oli pikkusen reilu 5 cm.

La meni uusiks, ku tän ultran mukaa sikiö vastas viikkoja menkoista laskettuna, eli uus la on 2.6, sopii hyvin, että aikaistu! :D

Nyt leijaillaa taas pari päivää pilvissä!!! :LOL:

Onnellinen Sophia ja Muru 12+1

Eilisessä käynnissä kaikki ok, Kohdun sisäinen sikiöllinen raskaus. Sykettä ei vielä tietenkään näy, mutta toistaiseksi kaikki ok.
Nyt tukilääkityksiä kokeillaan, joita minä, joka olen hyvinkin lääke vastainen, otan nyt ihan mielelläni :D .
:heart: kaikille hyviä uutisia saaneille!

IHANIA UUTISIA mymmis ja sophia! :hug: Onnea molemmille!! :heart:

Lumppari mehän mennään melkein samoilla päivillä. :)

Tuossa minun masuni eilen, rv 15+0.
Huomatkaa hurmaavat yöhousut.... :LOL:

(.) eipä tässä muuta. Mummo kävi kylässä mun vanhempien kanssa.... kaamee päänsärky ollu jo pitkään, ei panadol auta. Kähvi autto vähän, mut ei poistanu kokonaan.... puuh. :( Jospa suihku ja sohva tekis tehtävänsä... ja Greyn anatomia. :D ja porkkanat!!

EM ja Dodo 15+1 :heart:

E-M. Ihana masu! Tahtoo kanssa tuollaisen vaikka tämä jo aika komian kokinen alkaakin jo olemaan. =)

Kiitos kaikille tsemppauksista! Kyllä niitä vaan tarvitsee. Tänään on ollut taas vähän parempi mieli :) Olo on ihan hirveän huono ollut aamusta saakka ja väsyttää niin pirusti.. Ei riitä virtaa mihinkään :| Mutta silti vaan niin ihanaa että oireita riittää :heart:

Leinikki ja Onnimuru rv 6+2 kierron mukaan...

snowball on siel sit lumen keskellä!
Mä oon ihan unohtanut mitä lumi on. :LOL: Ja kiva kun pomo unohtaa kertoo tollasii asioita... Toivottavasti se ei oo ihan päivittäistä.

Nimra & Toive Tosiaankin missä ovat Miikkis ja MyAngels??????????? Ja aina muidenkin juttui kaivataan... Eli vanhat tulkaas kertoilee vaavin hoidosta, mul on ne taidot ruostuneet............ :ashamed:
iltsu-natsu sullahan on menny vedet moneen paikkaan. :D Voi olla et kebab paikassa jäi muillakin eväät syömättä. :LOL: Mä oon uhkaillu et räjäytän ne sit duunin pikkujouluissa tanssilattialle.
Sekun on vaan sit 4pvää sektioo ennen. Tai siis saa olla räjähtämättä. Tällä kertaa olisi rauhallisissa tunnelmissa kiva mennä synnärille.
Danjuska Meil kun tulee olee toisin päin tää homma sit: mies jää kotiin kun mä alan tienaa pikkasen paremmin. =) Tai siis niin on suunniteltu. Nyt tuntuu et se on ikuisuuden takana. :/
Täällä on tänäänkin saatu hyvii uutisii.
Onnee Sophialle et np ultra meni hyvin!
Mahtava homma todellakin!!!!!!!!!!! :heart: Niin ja vaihdoin ton LA:n kans sulle sit!
Mymmyryy
Hienoo et siel on kehittymässä pienen pieni oikeessa paikassa. Millos ne sano et syke sit näkyy?:heart:
EM No niin kasvaa masu sielläkin! :D Mä voisin lahjoittaa pikkasen pois iteltä... Alkaa olla kohta liikaakin kannettavaa. :whistle:
Leinikki kyllä tarttee vertaistukea ehdottomasti!
Mukavaa et teit tuli niin monta samoilla päivillä olijoita tänne nyt. :D Jaettu ilo on isompi ilo. :D
(.) Väsyttää täälläkin. Jos menisin hiplailee vähä vauvanvaatteita. =) Jotenkin nyt on niin valmis mieli et toivoisin et se joulu tulee pian. Eipä täs oo kauheen montaa viikkoo enää... :D

NP ja Tirri :xmas: 33+6

Heippa taas! Mymmyryyllä ja sophialla oli ainakin hyviä ultrakuulumisia. Hyvä juttu. :flower: Sophia tais ollakin melkein samoilla viikoilla mun kans. Mulla tulee siis huomenna 12 täyteen.
Nimra mietti suojausta. Mulla oli sellainen muovitettu frotee alustana viime raskaudessa (tuli siis verta ihan kunnolla) niin oli se parempi ku alussa mulla oli normaali pyyhe vaan. Hyvähän se suoja varalta on olla jos ne vedet sinne menee. Mulla ne meni erillisinä pyrskähdyksinä (joo, hyvä sana... ), mutta kyllä sitä aika paljon tuli.
Nyt on vielä niin hyvä olo sen ultran takia. :) Munkin maha on jo aika jätti. Varmaan johtuu kun näin pian tulin uudestaan raskaaksi. Ihan kiva kuitenkin, näyttää jo raskaanaolevalta. ElinaMarialla on kiva maha!!! :heart:
Pysyis vaan tää tunne näin hilpeänä. Sain jo kutsun äitiyspolillekin, siitäkin ilostuin. Kaikki siis hyvin nyt. Oikein hyvää yötä arvon naiset!

No joo, enpä sitten päässy illalla koneelle alkuviikosta ku netti oli poikki, meinaa tulla vierotusoireita
:LOL: No olipa sitten taas uutta lukemista :p

EM Mä oon tuntenu liikkeet kaikista jo tosi aikasin, esikoisestakin rv13 tämä ensimmäisen kerran ihmetytti rv12 vaikka onkin istukka etuseinässä =) Onnittelut liikkeistä, ne on kyllä ihania :heart:

Tauski82 Rankan tien olet sinäkin joutunut kulkemaan :hug: Onnittelut uudesta raskaudesta ja tervetuloa joukkoon mahtavaan

Toive babysitteristä kyselit... meillähän nyt toki on esikoisen jäljiltä, mutta ehdottamasti kannattaa hommata on mun mielipide. Meiän jätkä ainakin viihty siinä ihan alusta alkaen, se kun on sellanen jonka saa ihan makuuasentoonkin, ja tosiaan omat kädet vähän säästy
.
Mähän olen jo koko raskausajan nähny unia, että tämä syntyy joulun välipäivinä
ja pikkasen pelottaa, ei nyt tartteis ihan noin aikasin syntyä. En tosiaan tiedä mistä nuo tuntemukset ja unet tulee...
Mulla on esikon vaatteet tällä hetkellä varastossa vauvaa varten, jokainen koko eri laatikossa. Tosin oon kyllä kattonu, että ovat samankokosia ku noi kokomerkinnät heittää toosi paljon
Siitä sitten on helppo aina yks laatikko tyhjentää hoitopöydän laatikoihin :)

mymmyryy tervetuloa virallisesti listoille :heart: ja onnittelut ultrakuulumisista

Leinikki rankan kuulosta tuo sinun pahoinvointi :hug: onneks on rannekkeista apua =)
Kyllä hyvin tutun kuuloista tuo alkuraskauden ripulointi, sitten jossain vaiheessa tulee ummetus, kun taas loppua kohti löysä maha tullu takasin... varmaa rautalääkkeen takia
:x

SS Onnittelut liikkeistä, piti pikkunen äitiä vähän jännityksessä
ja ihan selkee vauvamasukin löytyy jo :heart:

Nimra Tosi ihana päiväpeitto, ihana sukukalleus :heart: Ja miten ihana vauvamasu

Eipä ole tullut mieleen sängyn suojaaminen, esikoisesta vedet meni vasta ku puhkastiin, joten ei oo tullu pieneen mieleen että tämä vois jotenkin erilailla mennä

Sussoo onnittelut plussasta :heart:

Danjuska Inhottavan aikasin alkanut supistelemaan, nyt vaan lepoa. toivottavasti helpottaa

Kaalle jaksuja lantio kipujen kanssa :hug:

Oxford :wave:

s-anttu onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

NP Hienon sopparin oot saanu sovittua, onnittelut
ollaan nähtävästi pikkasen niinku samalla alalla

herkkupeppu Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, varmasti ensin säikäytti

iltsu on tosiaan voinu pizzeriassa toisiltakin jäädä safkat pöydälle

Sophia onnittelut hyvistä ultrakuulumisista

Nimralla ei tosiaan enää taida kauaa mennä nyytin haku reissun alkuun :p

ON Ja iso sellanen, tuntuu että mä oon valas... pitää huomen aamulla laittaa kuvaa kehiin. Pikkasen ollu jännittävä viikko ku vetäsin lipat tiistai aamuna bussista poistuessani, ja synnäriltä sanottiin, että näytille tultava
pikkusella kaikki hyvin, eikä isku ollu mitenkään istukkaankaan vaikuttanu siis että olis lähteny irtoomaan. Mutta kyllähän tuo vähän säikäytti
tänään sitten pikkunen ollu päivän tosi hiljanen, ja meinasin jo että täytyy uus keikka lähtee käymään, mutta kylläpä aktivoitu illalla

Ihanasti ootte sisutaneet kotejanne pikkusia varten. Mä oon ajatellu vasta tammikuun puoleessa välissä ruveta vaatteita laittelemaan ja uutta hoitopöytää ostamaan. oonkohan jotenkin myöhässä, mutta sen verran tekemistä riittää sitä ennen ettei kerkee mitenkään. Ja sitten tietenkin mun unet pitää paikkaansa ja pikkunen päättää syntyä tämän vuoden puolella
Nyt täytyy vaan ahertaa tuo opinnäytetyö ja muut kirjotus hommat pois alta. Töissäkin on vielä tekemistä, vaikka siellä nyt en aiokaan enää ku kävästä sillon tällön
Nytkin oon saikulla ja perjantaina meen käymään töissä, ens viikon oon lomalla ja sen jälkeen ajattelin, että jos jaksaa niin oon viikon töissä ja sitten haen saikkua loppu ajaks
ihan hyvällä omalla tunnolla

Mä oon niin kade teille, joilla on satanu jo lunta. Monesti on tännekin sitä luvattu, mutta vielä ihan harmaa on maa. Jospa sitä huomen aamulla sais positiivisesti yllättyä

Mun pitäis alottaa joulusiivous kun tuntuu, että lähempänä on sen verran krenkka olo ettei jaksa. Harjotus supistuksia tulee jo päivittäin ja useastikin, ei vielä mitään kipeitä mutta tuntee kuitenkin, että kohtu harjottelee jo ihan tosissaan. Käveleminen tekee kipeetä tuonne alas
tuntuu että hypyluu ei kestä. Närästys on jokapäiväinen vieras ja nyt on uutena tullut sitten selkäkivut. Mulla on muutenkin heikko selkä sukuvikana, ja nyt rupee tuntumaan ettei jaksa kannettavaa tietsikkaa kirjastoon kantaa
Maha on vaan yksinkertasesti niin valtava, että se painaa ryhdin kasaan. Mittasin tossa vyötärön ympärystä ja tässä huhtikuu-marraskuu välillä kasvanut reilu 20senttiä

Sänky kutsuu, vaikka unta saakkaan ku pikkusella alkaa zempalot ku mä makuulle menen

Orchid ja ei niin pikkuinen karuselli 29+0 POKS! POKS!
Niin se alkoi 30. viikko

Orchid ihanasti oot jaksanu tosi monelle kommentoida! :heart: Pitäs itekki joskus panostaa :ashamed: ja HUI! Vähänkö mie säikähtäsin jos kaatusin.. Tos ku toissapvänä kävelin tien yli ja se olkii iha mustan jään peitossa ni säikähin jo sitä ku meinasin liukastua.. Eli en onneks sit kummiskaa kaatunu. Ny pittää olla tosi varovaine, etenki ny siis ku o tulossa tosi liukkaita kelejä ellei kaikkial viel oo ollu!

Nimra
:wave: Terveiset (taas) täältä

Sophia ja Mymmyryy Teillä oli hyviä kuulumisia ultrista :heart:

iltsu-natsu: Joo, täytyy katsella tätä tilannetta ... tuon vedenpaisumuksen seurauksena... Täytyy miettiä, että jos pitäis muutamas paikkaa kotona ja yhtä autossa..mut synnärille menen taksilla, kun isännällä ei ole ajokorttia.. =)

Mitenhän nuo taksit suhtautuu synnärille meneviin naisiin ? Millaiset mahtaa heillä olla suojat ? :D

ElinaMaria: Kaunis maha sinulla :heart: Siellä se teidän pikkurakas kasvaa ... :p

Leinikki Kiva, että siellä on oireita ja mieli on parempi :hug:

s-anttu Hyvä, että sielläkin on kaikki mallillaan ja massu kasvaa :heart:

Meillä on täällä joulu :ashamed: :xmas: Mä silitin tänään liinat ja verhot ja isäntä kun tuli kotiin töistä niin laitoin sen heti hommiin... :D ja vaihdettiin verhot ja samalla parvekkeelle tuli sininen ledvalo-sarja ja hiukan koristetta... Sänkyyn vaihdoin päiväpeiton ja ison tyynyn liinan (joka on siis koriste tyyny ) ja sit uusi matto :saint: On niin ihanan jouluista jo nyt... ja sit aiemmin laitoin vessaa uuteen uskoon, mutta en kuitenkaan jouluiseksi, kun se olisi liian tumma, kun on muutenkin pieni niin tein siitä sit "valoisamman" Ostin vaalean maton, suihkuverhon, uusia pyyhkeitä (2 sarjaa ) ja sit uuden poljettavan roskiksen ja saman sarjan likakorin... :p

Sit me laitettiin tuo kuusi tuohon olohuoneeseen... :eek: :ashamed: Kun emme siis tiedä kissan reaktiota niin on parempi katsoa muutama päivä.. Tänään on ollut opettelupäivä, että EI SAA KOSKEA :LOL: Kaikki tuntuu kiinnostavan, mutta josko oppisi ??!?

Miehen kanssa ajateltiin, että pidetään pikkujoulu-kutsut viikonloppuna, kun minussa vielä on sen verran virtaa, että pystyn jollainlailla seuraa pitämään ja kestimään vieraita.. Ni olishan se mukava istua iltaa ja rupatella tuttujen kanssa rauhassa ennen kuin vauva on tässä perheessä.. Onko se sit sitä viimehetken "rauhoittumista" ? :LOL:

Mies on ollut tänään kyllä niin vauvajuttunen.. :heart: :LOL: Kyllä näkee toisesta, että haluaa jo lapsen =) Ihanaa :heart: :heart: Mäkin haluun :saint: Sanoin, että mua pelottaa onko lapsi terve vai ei niin hän tuumasi, että se menee niin kuin menee - Ei kaikille asioille vaan voi mitään :hug: mutta tiedän, että häntä(kin ) pelottaa ja on varmasti ristiriitaiset tunteet, jos jotain on..., mutta toivo on korkealla!!! :D

Kävimme tänään kaupassa ja ostin sit sairaalakassin :heart: ja se ON ISO ja siellä on siis KAIKKI :LOL: :ashamed: Noh, ei kai ne mua sieltä poiskaan aja :D pelkän kassin takia :whistle: Ostin sinne nyt sit niitä herkkuja.. On trippiä, suklaata ja karkkipussi.., kun kyselin tuolla toisaalla niin sanottiin, että nuo on ehdottomat :LOL: :LOL: ja minä tyttö tottelen.. :whistle:

On siellä kyllä tavaraa.. Mistä ne kaikki tuonne oikein eksyy ? Mä en sit ota kameraa (ehkä ) sairaalaan, kun mies tokaisi, että MINÄ voin ottaa ne kuvat :heart: :D Se jo niin odottaa!!!! Siis siitä sen ilmeestä pitäis saada teille kuva ;) Se on jo ihan ISKÄ B) Ja antaa mun ajatella sit muuta kuin kuvaamista.. ja tulee kyllä varmaan asumaan sairaalassa.. Mulla on sellainen "epäilys" :D

Ihanaa, kun ON kaikki VALMISTA =) Jos tästä omatkin pelot hälvenee..

Vielä kysymys tuosta vauvan vaatteista. Mulla on siis 2 x pitkähihainen body, potkupuku (lyhyet hihat ), sukkia, tumput, hattu/myssy, 2 x kietaisupaita, aluspöksyt, yhdet housut, potkupuku, kevyttoppapuku - Niin onko tässä tarpeeksi ?!? Siis varmaan liikaa, mutta voi sit pähkäillä, että millä kotiin :heart: Tarviinko vielä sen villapuvun ? Mulla olis niitäkin äidin tekemiä.. ;)

Huomenna sit olen viisas... :D Toivottavasti sairaalassa on hyviä uutisia! Kunpa ne nyt suostuisi katsomaan tuon alapään tilanteen, kun sitä on viimeksi katseltu 2 kk sit...ja silloin mulle sanottiin, että kaula oli jo lyhentynyt ja pehmennyt.., mutta mistä sitä tietää ?!? Ilmoittelen sitten tilanteesta, kun pääsen sieltä pois... Mukavia hetkiä kaikille :wave:

Yhteistyössä