No joo, enpä sitten päässy illalla koneelle alkuviikosta ku netti oli poikki, meinaa tulla vierotusoireita
No olipa sitten taas uutta lukemista
EM Mä oon tuntenu liikkeet kaikista jo tosi aikasin, esikoisestakin rv13 tämä ensimmäisen kerran ihmetytti rv12 vaikka onkin istukka etuseinässä =) Onnittelut liikkeistä, ne on kyllä ihania :heart:
Tauski82 Rankan tien olet sinäkin joutunut kulkemaan :hug: Onnittelut uudesta raskaudesta ja tervetuloa joukkoon mahtavaan
Toive babysitteristä kyselit... meillähän nyt toki on esikoisen jäljiltä, mutta ehdottamasti kannattaa hommata on mun mielipide. Meiän jätkä ainakin viihty siinä ihan alusta alkaen, se kun on sellanen jonka saa ihan makuuasentoonkin, ja tosiaan omat kädet vähän säästy
.
Mähän olen jo koko raskausajan nähny unia, että tämä syntyy joulun välipäivinä
ja pikkasen pelottaa, ei nyt tartteis ihan noin aikasin syntyä. En tosiaan tiedä mistä nuo tuntemukset ja unet tulee...
Mulla on esikon vaatteet tällä hetkellä varastossa vauvaa varten, jokainen koko eri laatikossa. Tosin oon kyllä kattonu, että ovat samankokosia ku noi kokomerkinnät heittää toosi paljon
Siitä sitten on helppo aina yks laatikko tyhjentää hoitopöydän laatikoihin
mymmyryy tervetuloa virallisesti listoille :heart: ja onnittelut ultrakuulumisista
Leinikki rankan kuulosta tuo sinun pahoinvointi :hug: onneks on rannekkeista apua =)
Kyllä hyvin tutun kuuloista tuo alkuraskauden ripulointi, sitten jossain vaiheessa tulee ummetus, kun taas loppua kohti löysä maha tullu takasin... varmaa rautalääkkeen takia
:x
SS Onnittelut liikkeistä, piti pikkunen äitiä vähän jännityksessä
ja ihan selkee vauvamasukin löytyy jo :heart:
Nimra Tosi ihana päiväpeitto, ihana sukukalleus :heart: Ja miten ihana vauvamasu
Eipä ole tullut mieleen sängyn suojaaminen, esikoisesta vedet meni vasta ku puhkastiin, joten ei oo tullu pieneen mieleen että tämä vois jotenkin erilailla mennä
Sussoo onnittelut plussasta :heart:
Danjuska Inhottavan aikasin alkanut supistelemaan, nyt vaan lepoa. toivottavasti helpottaa
Kaalle jaksuja lantio kipujen kanssa :hug:
Oxford :wave:
s-anttu onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:
NP Hienon sopparin oot saanu sovittua, onnittelut
ollaan nähtävästi pikkasen niinku samalla alalla
herkkupeppu Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, varmasti ensin säikäytti
iltsu on tosiaan voinu pizzeriassa toisiltakin jäädä safkat pöydälle
Sophia onnittelut hyvistä ultrakuulumisista
Nimralla ei tosiaan enää taida kauaa mennä nyytin haku reissun alkuun
ON Ja iso sellanen, tuntuu että mä oon valas... pitää huomen aamulla laittaa kuvaa kehiin. Pikkasen ollu jännittävä viikko ku vetäsin lipat tiistai aamuna bussista poistuessani, ja synnäriltä sanottiin, että näytille tultava
pikkusella kaikki hyvin, eikä isku ollu mitenkään istukkaankaan vaikuttanu siis että olis lähteny irtoomaan. Mutta kyllähän tuo vähän säikäytti
tänään sitten pikkunen ollu päivän tosi hiljanen, ja meinasin jo että täytyy uus keikka lähtee käymään, mutta kylläpä aktivoitu illalla
Ihanasti ootte sisutaneet kotejanne pikkusia varten. Mä oon ajatellu vasta tammikuun puoleessa välissä ruveta vaatteita laittelemaan ja uutta hoitopöytää ostamaan. oonkohan jotenkin myöhässä, mutta sen verran tekemistä riittää sitä ennen ettei kerkee mitenkään. Ja sitten tietenkin mun unet pitää paikkaansa ja pikkunen päättää syntyä tämän vuoden puolella
Nyt täytyy vaan ahertaa tuo opinnäytetyö ja muut kirjotus hommat pois alta. Töissäkin on vielä tekemistä, vaikka siellä nyt en aiokaan enää ku kävästä sillon tällön
Nytkin oon saikulla ja perjantaina meen käymään töissä, ens viikon oon lomalla ja sen jälkeen ajattelin, että jos jaksaa niin oon viikon töissä ja sitten haen saikkua loppu ajaks
ihan hyvällä omalla tunnolla
Mä oon niin kade teille, joilla on satanu jo lunta. Monesti on tännekin sitä luvattu, mutta vielä ihan harmaa on maa. Jospa sitä huomen aamulla sais positiivisesti yllättyä
Mun pitäis alottaa joulusiivous kun tuntuu, että lähempänä on sen verran krenkka olo ettei jaksa. Harjotus supistuksia tulee jo päivittäin ja useastikin, ei vielä mitään kipeitä mutta tuntee kuitenkin, että kohtu harjottelee jo ihan tosissaan. Käveleminen tekee kipeetä tuonne alas
tuntuu että hypyluu ei kestä. Närästys on jokapäiväinen vieras ja nyt on uutena tullut sitten selkäkivut. Mulla on muutenkin heikko selkä sukuvikana, ja nyt rupee tuntumaan ettei jaksa kannettavaa tietsikkaa kirjastoon kantaa
Maha on vaan yksinkertasesti niin valtava, että se painaa ryhdin kasaan. Mittasin tossa vyötärön ympärystä ja tässä huhtikuu-marraskuu välillä kasvanut reilu 20senttiä
Sänky kutsuu, vaikka unta saakkaan ku pikkusella alkaa zempalot ku mä makuulle menen
Orchid ja ei niin pikkuinen karuselli 29+0 POKS! POKS!
Niin se alkoi 30. viikko