Tervehdys jälleen :wave: alakulosta noussut tämä mamma marraskuun pikkupakkasten myötä
Sisli ja s-anttu oikein paljon tervetulos tänne pinoon ja onnittelut plussista
Sisli mulla on raskauden keskeytys kesällä 07 rv23 vaikean kehityshäiriön takia, ja kyllähän tuo pelko persiissä kulki mukana aina kontrolliultraan rv19 saakka, vaikka np-ultrassa ei tällä kertaa mitään häikkää löytynyt niin kyllä sitä vaan varoivaisesti toivon kaiken menevän hyvin tällä kertaa
sen jälkeen voi sanoa, että pelot hävisi ja uskalsi kunnolla nauttia tästä matkustajasta
s-anttu rankkaa on ollut sinullakin, toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin :hug: ja saatte kaivatun nyytin kesäkuussa syliin tuhisemaan
NP hyvin on aikaa vielä kääntyä
mä aina muistan kun esikoinen oli rv35 PT ja rv36 käänty RT ja onneks ei sit enää pöyrähtänyt, toivottavasti nyt Tirrikin päättää vielä rymytä ympäri
Mä tein ton lajittelun roskiin-kirppikselle-pyykkiin jo syksyllä kun olin menossa kirppikselle myymään, ja kyllä tosiaan pysty vaan ihmettelemään kuinka paljon sitä tavaraa löyty
pyykin pesu ja silitys
alkaakin sitten joulun jälkeen.
Kiitos massu"kehuista" mä ihme kyllä itekin tykkään siitä
se vielä toistaseks on tollanen mukava pallo, joo-o muutaman viikon päästä kiroilen kun ei mihinkään enää mahdu
talvitakkia tossa viikonloppuna kokeilin, ja totesin että ei mene enää kiinni jos alla on muuta ku t-paita
Sulla on kyllä kanssa kiinteen näkönen massu
Mä kanssa oon yrittänyt vähän yhtä naapuria vältellä ku tiedän, että yrittävät toista ja yrittäneet jo kauan, mutta kun tuppaa olemaan oikeestaan se ainut naapuri jonka kanssa juttu kulkee niin vaikeeta on
ite kyllä sanoo olevansa niin onnellinen meiän puolesta ku tietää tuon meiän menetyksen (ainuuna naapurina) Mä kyllä varmaan hypin ilosta heiän puolestaan tai itken ilon kyyneleitä kun raskausuutisia kuulen
Danjuska Ihanaa lunta, mä odotan niin talvea
. Mä oon ikuinen pikkulapsi ton talven ja joulun suhteen
EM Meil on Brion yhdistelmät, enkä oo katunut. Meiän jätkä mahtu tohon koppaan ihan hyvin sen ajan mitä tarvitsi. Vuoden ikäsenä ollu sen 80cm eikä tosiaan sillon kyllä enää siinä viihtynyt. Kesällähän tuo koppa voi olla vähän kuuma, joten riippuu siitäkin että koska vauva syntyy kuinka kauan siinä jaksaa olla. Meillä on tammikuun pakkasilla syntynyt, enkä muista että enää loppukesästä olis koppaan suostunut menemään. Meillä on yhdistelmät vieläkin käytössä, vaikka matkiksetkin löytyy ja sateenvarjorattaat... Yhdistelmät on mun mielestä kyllä parempi ratkaisu, kun ei tartte kaksia isoja rattaita (vaunut + rattaat) ostaa. Nyt sitten vauvan syntyessä täytyy ostaa varmaan seisomalauta noihin yhdistelmiin, että esikoinen pysyy mukana vauhdissa
SS Onnittelut liikkeistä, on ne vaan aina niin ihania
frizzante muistan kyllä, ja vähän kerkesin tossa jo ihmetellä mihin olit kadonnut. Mukava kuulla sinustakin
Ihanan näkönen vauvamasuhan sulla on
Nimra ihan rauhassa niiden liikkeiden kanssa, toki ne vähenee kun liikkumatila pienenee. Kyllä mä muistan, että esikoisen aikaan päivästä toiseen oli samaanaikaan hiljasta ja samoihin aikoihin kauhea meno päällä masussa, joten jonkinlaista valveillaolo rytmiä siellä harjoitteli, joka kyllä loppu siihen hetkeen kun syntyi
Tämän kanssa jo nyt jo havaittavissa, ihan selkee hiljainen hetki aamupäivästä ja uudestaan iltapäivästä
, muun ajan sitten myllertääkin ihan tolkuttomasti, pikkusen jo odottelen niitä viikkoja ku ei ihan noin hyvin pysty monottelemaan enää.
toiveelle Onnittelut mammaloman alusta
Pamu oi kun sä olet pitkällä, ja tiedät jo päivänkin kun vauvan saat syliin tuhisemaan
kun vaan muistat sitten meille mainita, ettei hermoilla ku mitään ei kuulu
Miikkis ja MyAngels
käykäähän kirjoittelemassa kuulumisia vauva arjesta
ON Se viimeviikkonen neuvola reissu ja labrareissu poiki sitten antibiootti kuurin... oli taas niin epäselvä näyte, että lääkäri päätti varmuudenvuoks laittaa kuurin. Ihan mukava lääkekuuri kun sivuoireina on närästys, pahoinvointi, vatsakivut ja ripulointi
No onneks mä oon selvinny tolla närästyksellä, mutta se on sitten ollu ihan tolkutonta
Onneks tänään menee viimenen tabu, jospa sitten helpottas. Muutenkin kipeenä kotona joutuu makamaan, tänä aamuna heräsin kuumeeseen ja flunssaan, johtu varmaan siit että ku ei mahdu talvitakki päälle niin kylmä tuli ulkoillessa. No onpahan aikaa tehdä opparia
ku tuntuu että aika loppuu sen kanssa ihan totaalisesti.
Touhukas kaveri on mahassa, ihan naurattaa ku toinen puskee itteään läpi tosta vattanahasta. Ei tartte vielä ainakaan liikelaskentaa tehdä, ku koko ajan nukkumaaikoja lukuunottamatta, koko ajan virtaa riittää
Tosin ei nuku sillon ku äitee tahtois nukkua, ja päivät meneekin sitten enemmän tai vähemmän nuokkuessa. No ei oo enää montaa työpäivää, kun oon päättänyt sitä saikkua pyytää sitten itsenäisyyspäivästä eteenpäin ja sitä ennen on vielä vuosilomaakin yli viikko jäljellä
Jos sitä menis syömään ja ottamaan päivätirsat
Orchid ja pikku Rumpali 26+5