*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

MIuta olitte kaipailleet :D elikkä Äitee2 täällä :wave:

Meillä on poikien kanssa mennyt hyvin,pojat jo 3kk ikäisiä joten aika menee todella nopeasti,hyö nukkuu,syö ja kakkaa eli tärkeimmät vauvan työt on hyvin hallussa,Nyt ovat ruvenneet hymyilemään ja jokeltelemaan keskenään kovasti.

Yöt nukkuvat kokonaan paitsi toi isompi on välillä sitä mieltä että pieni huiko pala yöllä on tervetullutta,täys imetän edelleen kumpaakin kun ei heille mikään muu tuote kelpaa pullosta.

Arki sujuu aika mallikkaasti vaikka olenkin aika paljon yksin 4 pojan kanssa miehen työn takia eikä mein kunnalta apuja hirveesti heru lapsiperheille.

Mie tuolla kerhonpuolella pyörin joten sieltä sitten saapi lisätietoa kaksosarjesta joten muistakaahan tulla sinne puolelle kun saatte pienet ihmeenne maailmaan.

Kaikki uusille plussanneille paljon onnea ja kaikille joilla h-hetki häämöttää ni paljon onnea ja ihan kaikille teille paljon jaksamista ja tsemppiä odotukseen :hug:

T.Äitee kera poikien

PS.Yv saapi laittaa...vastailen ja kertoilen kyllä jos ketä kiinnostaa,en uskalla tänne paljoa laitella jos nää kylän kyttääjät edelleen miuta täältä ettivät.
 
Oon ihan tohkeissani!!!!!!! "Nauku" kiva kuulla et menee hyvin! En voi uskoa et pojat ovat jo noin vanhoja! Minne aika meneekään??? Täällä hiihdetään perässä hitaasti... :xmas:
Ihana kuulla sinusta tosiaankin. :heart:
MyAngelsille tsemppiä huomiseen! :heart: :heart: :heart:
Peti kutsuu........ :wave:
 
MyAngels super tsemppaukset tälle päivälle, ajatella että tänään saatte oman nyyttinne kainaloon :heart:

Äitee2 tosi mukava kuulla siusta :D ens vuoden puolella kerhon puolella tavataan :wave:

Nyt töihin... jos jaksaa ja kunto kestää :ashamed:

 
Nimra Tule kertoilemaan mitä ne kestoista puhuivat! Mielenkiinnolla opin lisää. Koti ultra olis kiva täälläkin. Vois olla et sitä vaan sit katselisin ja kaikki muu sais jäädä. Tsemppiä töihin!!!

JJ-t Juu sellaisia miehiä on et makaa vaan. Minä uskon kyllä et yhdessä hommat pitäis tehdä tai sit kuka jaksaa/kerkee. On sit sellaisiakin naisia jotka tykkää tehdä itse kaikki ja työntää miehen taka-alalle kotiasioissa. Miehille pitää antaa aikaa ja mahdollisuus osallistua lapsienkin hoitoon. On niin ihanaa kun niilläkin on sit sellainen hyvä suhde. Huomasin ainakin itsestäni, et musta tuli sellainen "äiti karhu" kun neiti syntyi. Kukaan muu ei olis saanu koskee "mun vauvaan" ja kukaan muu ei osaa tehdä mitään niin hyvin kuin mä...
Uskomattomia tunteita silloin menee kyllä läpi kun vauva syntyy...
Noista on vaan sit yli päästävä ja löydettävä se uusi harmonia.
daizz iso poika sulla kyllä on ollut.
En enää yhtään ihmettele et seuraavat tosi tarkkaan. :ashamed: Ja sulla taitaa olla tosia vaikeaa noiden sokrujen kanssa. Kurjaa et kaikesta ns normi ruuastakin noin alkaa ne arvot heittämään. Kyllä täälläkin saan siis seurata, mut ei oo noin tarkkaa. Välistä herkuttelen ihan makean kanssa. Saa nähdä et jos toi on nyt sit kostautunut. Mulla on se toinen rasitus testi pian. Pelottaahan tuo nyt, kun tietää sit minkälaista ruljanssia ne asian kans antaa. Ajattelin mennä kova kovaa vasten, eli sanoo niille antaa mun olla... Olo kun on parempi kuin viimeks ja pitemmälle oon päässy ongelmitta jne... Ei vaan houkuta koko homma...

(.) Oon ihan fiilareissa et kuka tulee uutisia ilmoittamaan ekaks... Miten kauan ne nyt pitää Suomessa sairaalassa? Max 3 päivää alatie synnytyksen jälkeen? Max 5 päivää sektion? Noi on ainakin täällä...
Tuli talossa raivattua eilen. Meidän makkari huutaa nyt tilaa. :D Nyt kun saa vielä ostettua mulle kaapin vaatteille (vanha on tosi pieni), niin saan pian ruveta laittamaan pikkuiselle vaatteita ja tavaroita. Kyllä tämä alkaa olemaan todellisen tuntuista pian. Hurjaa! Meille tulee vauva!!! :D

NullPoints ja Tirri 27+4
 
MyAngels vaikka et varmaan tätä enää lue niin ONNEA HIRMUISESTI tälle päivälle!!! :heart: :D Tulehan sitten kertomaan syntymätarina meille.... =)

Miikkiksenkin uutisia odotellaan! :wave: Siellä varmaan on jo vauva sylissä!! :heart:

(.) tänään eka neuvola! Vihdoin.... tuntui ettei se tule ikinä kun nämä viikot vaan matelee!! |O Mutta nyt se päivä on täällä! Jotenkin tuo eka neuvola saa tuntumaan siltä että nyt tämä homma käynnistyy ihan oikeasti! :LOL:

EM ja Dodo 8+6 :heart:
 
Moro muruset!

Täällä myös odotellaan jännityksellä Miikkiksen ja MyAngelsin vauvauutisia :D MyAngels taisit jossakin välissä kysellä muuttuuko nimimerkkini vauvan syntymän jälkeen. Sen kyllä voisi vaihtaa sitten, kun on iloisempia ajatuksia mielessä =)

Te olette olleet taas niin ahkeria kirjoittajia, etten muista mitä kaikkea pitikään kommentoida, mutta hyvä ultrauutisia oli moni saanut. Onnea kovasti teille kaikille :heart: Ja tietysti uusille tervetuloa kirjoittelemaan, onnitteluni plussasta ja kilokaupalla jarrusukkia pikkuisille matkaan :heart:

Kovasti voimia huonoja uutisia saaneille :hug: Itsellänikin on ollut eilisestä lähtien erittäin epävarma ja pelästynyt olo. Eilen aamulla vessassa käydessäni huomasin pyyhkiessäni verta :/ Päivän mittaan tuli hieman verta pikkuhousunsuojaan, mutta se onneksi lakkasi illalla. Soitin päivystykseenkin, mutta olivat sitä mieltä, ettei vielä hätää ole. Tänään vauva ei ole liikkunut niin paljon kuin tavallisesti... Menenkin käymään kohta neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä, että epävarmuus vähän helpottuisi. Tällä hetkellä tuntuu, että jos saan tämän lapsen syliini elävänä, niin enää en uskalla uutta lasta yrittää. Liian paljon on ollut ongelmia :( Touhusin varmaan liikaa lauantaina ja taisi etinen istukka siitä suuttua! Nyt en kyllä uskalla tehdä enää paljon mitään.

Täällä oli muistaakseni jossakin vaiheessa galluppia suvun keskenmenoista. Äitini on saanut yhden keskenmenon, muita tapauksia ei ihan lähisuvusta löydy. Keskenmenoja ei ystäväpiirissäkään ole ollut (tai ainakaan niistä ei ole kukaan puhunut), joten viime syksynä oli välillä sellainen olo, että olen todella yksin tämän asian kanssa.

Nyt täytyy lähteä neuvolaan. Voikaa hyvin :wave:

surusydän ja ipana 29+4
 
Maanantai...

Ihana kuulla "Naukun" kuulumisia poikien kanssa.Mukava että pojat kasvaa hianosti ja muutenki kaikki menee hyvin. =)

NullPoints:Nii tosissaa pojan painoarvio oli sen 5100...mut oli sitten 4490g,et heitti puolella kilolla.Niin kun ite niille lekureille manasin et ottasvat uuen ultran ku ei voi olla nii iso.Mut ei...ni ei.Kyllä otti päähän.Joo täytys olla ihan älyn tarkka noijen sokereiden kanssa...hitto...Tehny jo monta pvää ihan törkeenä mieli suklaapiirakkaa...tai jtn ihanaa piirakkaa...Mut ei ni ei...saa syyä...Tai no kukas mua estää.Vauva vaan saa ylimmääräsiä sokereita...sit ja hmmh...Tää o kidutusta.Sit ku mä saan tän pikku ihanuuden syliin ni mä kyl leivon itelleni suklaapiirakan...ja syön sitä sit kyllikseni.Sais vaan ittesä piettyä kurissa sinne asti.Jollain opilla.Hmmph...
Kai tää tästä...EHKÄ. :kieh: :kieh: :kieh: :headwall:

ElinaMaria:Mites neuvolassa meni??Mitäs siellä tuumattiin??

Miikkis missä pikkunen nyyttii?? :saint: MyAngels o hommissa varmasti nyt...Ihania uutisia odotetaavissa...Tulis vaan jo.Malttamattomana odottelen uutisia kunpia sielt nyt sit putkahteli...ja miten hommat meni...

Surusydän:Koeta nyt malttaa ottaa taas rauhallisesti ettei rupee rajummin vuotelee.Kyllä siel pikkunen sydän jumpsuttaa ihan varmasti...oot nii hyvillä vkoillaki.Se istukka siel vuotaa...jos oot kerra menny rehkimäänki.Kyllä mullakin on kaikemaaliman jutut ollu tässä raskaudessa.Oonki yrittänyt sitten itteeni lohduttaa sillä et sitten pääsen synnyttämään normaalisti ja vauva voi hyvin ja saan sen heti kunnon vierihoitoon jne jne.Kun kerta odotus ei oo ollu mikään ihan helpoin.Pakko sen on niin mennä... :p (mä taidan pudota sit korkeelta ku kaik ei meekkää nii ku oon itteeni yrittäny psyykkaa)

Mutta kylläpäs on komee keli viimeöisen myräkän jälkeen.Otti sytämestä laittaa meijä eskarilainen tuonne kipittämään aamulla ku tuuli vielä nii kauheesti enne kaheksaa.Et toine rimppana lähti melkei lentoon. :eek:
Täällä mahassa myllätään kovasti.Ja sokereiden kanssa kamppaillaan..Ja omien himojen. :p Muuten olo on aika ok.Siivoomaan pitäs ryhtyä...ennen ku murulainen tulee töistä kotiin.Huomenna ois neuvola...Saas nähä mitä siel tapahtuu.Samalla ois mu kuopuksen 5 v neuvolakin naapurihuoneessa.Neuvolaa kerrakseen. :D Mutta mä taidan yrittää saada itteni imurin jne varteen...

Palataan...

Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen mötkyn pötkylä...26+3
 
Tosi paljon tullut kirjoituksia ja ihana lukea teidän kirjoituksia:) Jotenkin lähtee kivasti maanantai käyntiin.

Pitkästä aikaa tuntui viikonloppuna että vihdoinkin on edes vähän energinen olo. Mutta se vaati perjantain ja launatain välisen 13 tunnin levon. Mutta sitten oli kyllä virtaa:) Ja tuntui että viikonloppu oli viikonloppu eikä pelkkä väsymyksen poistaja.

Pikkusiskon kanssa soiteltiin ja saan siltä sähkökäyttöisen rintapumpun ja pieniä lasten vaatteita:) Aivan ihanaa kun ei tarvitse oikeastaan ostaa paljon mitään. Miehen kanssa ajateltiin tuossa että otettaisiin äitiyspakkaus vaikka noita kaksi on jo varastossa. Mutta kun nuorin on jo 8 vuotta, niin olisi kiva saada ihan uusia vaatteita. Onko joku teistä jo miettinyt mitä tekee tuon äitiyspakkauksen kanssa?
 
Mä otan ehdottomasti äitiyspakkauksen. Ensimmäinen tulossa eli ihan siitäkin syystä se on mulle itsestäänselvää ottaa se pakkauksena. Rahana ku se äitiysavustus on verraten niin pieni. Sit jos lapsia syntyis enempikin pienillä ikäeroilla ni voisin harkita rahana ottamista. Mut pitää kahtoo sitä sit joskus tulevaisuudessa =)
 
Hyvät päivät!
Mulla olis teille yks kysymys.. Anteeksi jo etukäteen, et tällasta kysyn, mut kun tiedän et täällä on kaikki km:n kokeneita. Eli sellasta kysyisin, et ootteko te muut keskenmenossa nähneet sen sikiön? Nimittäin tänään kävin vessassa ja verta oli tullut taas hirveesti. No pyyhkiessä sit paperiin tuli sellanen pyöreähkö juttu, joka oli kova sisältä (joo tiedän olen hieman utelias, piti mennä koskemaan). Itku kurkussa sit ajattelin, et siinä se varmaan oli se "vauva", koska en oikein ymmärrä mikä muukaan se voisi olla. Onko muilla ollu tällasia kokemuksia?
Ja sit tietty tyhmänä mietin, et ei sieltä ainakaan vielä ole mitään toista sellasta tullu.. joo, kannattaa itselleen taas tällasta toivoa valaa!
Ja oikeesti anteeks vielä kerran, et tämmösiä täällä kyselen. Mut en tiennyt keiltä muilta voisin kysellä, kun saman asian kokeneilta.
 
Nirtsu, Mä en sitä lönttiä koskaan sormilla koskenu, mut paperilla hieman koskin. Voi olla, et mulla oli vaikka tuulimuna, koska mulla tuli siis siteeseen semmonen valkonen klöntti. Se ei siis ollu mitenkään kova vaan semmonen muljuava. Ja tuli siis suoraan siteeseen ensimmäisenä kunnon vuotopvänä ja olihan se rankka kokemus :'(

Mut sinuna en toivoa enää tuossa tilanteessa valaisi itelleni. Eli pitikö sulla olla kaksoisraskaus? Mietin vain, et ku se toinenkin pussi voi tulla myöhemmin sieltä pois. Sittenhän jos oot asennoitunu jo menetykseen ni ilahtuisit vain. Eli toivotaan parasta, mut pahalta tuo ainakin kuulosti mun korvaan :( Itse kun siis kanssa kokenu sen ku se tulee pois sieltä ja siinä vaiheessa olin varma, et kesken on menny vaikka lääkäri sanoi senkin mahdollisuuden, et sieltä syke löytyisi kun alkoivat ultraamaan.
 
Nirtsu...Mun km tämän vuodon aikana oli mitä selkein.Yhtenä kesäkuun päivänä heräsin päivä torkuilta sohvalta ja yhtäkkiä lorahti housuihin ihan kun olisin kussut housuun ihan huomaamattani pissahätää.Juoksin täysillä vessaan ja vertahan se oli.sitä tuli ihan jumalattomasti.Olin vkoilla 12 aika tasan.Soitin isänälle töihin ja neuvolan tädille pöntöllä istuessani...sitten ku vuoto rauhottui..rupesin pyyhkimään sain semmosen aivojen näkösen kämmenen kokosen klöntin paperille...sitä siinä kahtellessa tajusin että sehän on ihan selkee istukka.Ei selkeempää vois olla.nooh sitten nousin pöntöltä alko vuoto kovana taas...menin suihkuun seisomaan...ja lorottelin siellä tunnin verran sitten vuoto alkoi rauhottumaan.verta oli joka paikassa....eteenki vessan lattialla..ja siel oli paljon kalvin rempaleita..(mitä olin tavannut jo aikasemmassa km:nossa)sitten vessan lattiaa siivotessani vastaan tuli semmonen pikkurillin mittainen sikiön näköinen punainen mötkäle...mikä oli mielestäni aivan selkeä ihmisen alku.Olin siitä ihan varma.Soittelin neuvolaan ja oli varma et taas meiltä vietiin yksi pieni enkeli taivaaseen aikasempien pikkuenkeleiden luokse.Noh otettiin sit hcg arvoja ja vkon päästä uudet...ekä ne ollukkaan laskenu...neuvolan täti pyysi minut heti ultraan.Ja minä menin.Ja iloksemme siellä vilkutteli erittäin sitkeä ja hyvin kasvanut pikkunen...joka vieläkin köllii mahassani.
Onni oli se että olin poikeesti asennoitunut jo siihen että ohi on...meidän aika ei ollut vieläkään.Se yllätys...se ylltätys oli ihan hirveen ihana vaikka pisti pakan ihan sekaisin ja meni monta vkoa...monta vkoa että siihen raskauteen oon uskonut.Rakenneultran jälkeen oon vasta tuntenut oloni varmemmaksi...ja nyt jo povataan et meijän pikkunen tulisi jo kahen kk päästä maalimaan...joten tää raskaus aika on jäänby aika lyhkäseksi mulle. :ashamed: Semmoset 14 vkoa kestäneeksi...jos nyt tämä syntyy vkoilla 35-36...

Voima :hug: sinulle... mulle voi laitta yv:täkin jos siltä tuntuu...
Terkuin Daizz rv 26+3
 
AAM
Nirtsu-murunen :hug:
täällä kans Suukon kanssa samankaltainen klöntti kokemus :( :'( ei siinä mulla ollut kuin viikkoja 6 päälle mutta hyytelöitymä / rykelmä mikä tuli niin ei jäänyt epäselväksi mitä siinä oli... en ryhtynyt kotilaborantiksi ja seulonut sieltä sen enempää sikiötä kuin pussukoita koska oli niin aikasessa vaiheessa että tuskin oisin siitä lasta tai muutakaan löytänyt.. :( katselin sitä tovin ja huokailin ja lopuksi myöhemmin itkeskelin ja olin turta (ja puulla päähän lyöty). Kääräsin rämmäleen vessapaperiin ja laitoin roskikseen :ashamed: en voinut vain huutoa alas pöntöstä.. :'( kävi mielessä haudata metsään johonkni puun juurelle mutta.. :xmas: en sitten siihenkään ryhtynyt..

Haleja Nirtsulle ja kaikille moista kokeneille :hug:

AM
 
moi

jospa jotain kerkeen naputella enne kun poju herää

kylpyläreissu oli oikein renotuttava :D

miikkiksen ja myanglesin kuulumisia innolla odotan!

Tinkatar
: Kuinka voit nyt? onko se "tunnistamaton" tullut jo pois?
itsellä ultrassa nähtin kohdussa kans jotain "outoa" ja lääkäri sanoi että on voinut olla mahdollinen kaksosraskaus mutta mitään ei ole tullut pois ja viimeksi näkyi kyllä vaan y¨ksi skiö ja kaikki oli ok.

Nirtsu:
:hug: kyllä tuo ainakin omasta mielestäni pahalta kuulostaa :/ :'( mut toki toivon ettö josko hyvinkin toinen jaksais mukana.

Nimra:
Ei noita ruoka juttuja.. tai yleensäkkään kaikkia kirjoituskia kannata niin vakavasti otaa. jokainen tekee niin kuin hyväks näkee. on meilläkin kissa ja viikonloppuna söin mozzarella leipää vähän jne.. pitää osata hieman suodattaa.. aivan kun joissain aisoissakin antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

NullPoints
kyseli miehen osallistumisesta vauvan hoitoon.. alusta asti mies ollut mukana kun esikoinen syntyi. ja nyt ihan raskauden alun hoiti aika paljon poikaa kun itse olin työpäivän jälkeen totaalisen loppu.
Kotitöitä tehdään yhdessä.. tosin pyykit hoidan minä kun käy hiemán näppärämmin mutta tarvittaessa pyykit menee koneeseen ja narulle mieheltäkin =)
toki nyt kun olen kotona niin pyrin tekemään enemmän niin jää yhteistä aikaa kotitöiltä sitten enemmän.

Humulle tervetuloa!

ja jo aikaa sitten piti sanoa Mymmyryylle ( jos käyt lukemassa) että muakava kun kävit kuulumsiia kirjoittelemassa. harmi kun syytä Toivon menetykseen ei löytynyt. mukavaa syksyä sinulle!

tänne ei oikein mitään uutta. odotan kovasti että liikkeet alkais tuntua..

nyt viikkoja kait 16+2 jos oon pysyny laskuissa.

väsyttää kun poika heräa jo ennen seiskaa. on tosin jo karsinat siivottu, omenoita kerätty ja sosetta tehty. ulkonakin oltiin ponihomissa puolitoista tuntia. varmaan alkaa kohta puoliin heräillä..
 
Nirtsulle nopeaan vastausta...
Siis sen toisen km kanssa tapasin vessareissulla tuollaisen yllärin. |O
Mulla oli ollut kipuja toisella puolen vatsaa ja menkkoja odotteli et tuleeko, kun oltiin taas ruvettu yrittää.... No tulikin sit jotain muuta... :$
Mitä minä näin ei ollu enää solu rykelmä... :'( Se oli katkaravun muotoinen ja siitä lähti sitkee napanuora (kokeilin siis paperilla). Muutenkin, joo näkyi muitakin osia jo selkeesti... :x En viiti ruveta kertoo tarkempaan, mut siis oli selkee ihmisen alku.... :'(
Siinä istuin pöntöllä varmaankin puoli tuntia päätäni selvitellen... Ratkaisuna huuhtasin sen sit vessaan... Onneks en haudannu, koska varmasti joka kerta kun sen paikan näkee tulee mieleen. Vessan pöntöstä ei tuu mitään mieleen....
Muuten ton km kans sain vain sellaisen normaali-menkka-vuodot, eli ei mitään järkkyä. Olisko mulla sit melkeen ollu "veret loppu" kun alla oli se toinen. Kuiva vissiin kuin Sahara...
Mut kuiteskin... Mulla loppui ne kipuilut siihen. Eli olisko ollut KU vai mikä, mutta siis outo juttu oli...
:wave:
 
Mie laitoin sen vaa roskiksee ku tul siteeseen ni käärin vaa siteen rullaks ja roskiin.. Tuntu hirmu kamalalta ja julmalta sellanen... Mietin jälkeenpäin, et oisko pitäny haudata mut parempi näin.. Ei kuiteskaan sit just tuu mitään paikkaa mis täytyis aina käydä ja muistuttais km:stä.
 
daizz: Yritin laittaa sulle yv:tä, mut ei onnistunut. No ei voi mitään. Niin sitä vaan piti kysyä sulta vielä, et mites sun raskausoireet sen jälkeen kun se toinen oli tullut pois? Oliko niissä muutoksia?
 
Nirtsu...No mä olin niin sekasin et en oikee muista niist ekoista päivistä..
mut kyllä ne muistaakseni laimeni.Ja sit ku menin toiseen otteeseen siihe hcg kokeekeeseen olin ihan varma et ne ei oo laskenu mihkää...et sinne o jääny jotai rempaleita jotka pitää sitä viel kohollaan.Niitä oireita voi tuolloi jälkeenki mielikuvitus tehä...mut en sit tiiä.Oli se tosi iso yllätys ku siel oliki ihan ihmine kasvamassa eikä mitä muuta roipetta.Odotin vaa tulosta et joo kohtu ei täysin tyhjentynyt...kaavintaan siis.Mut ei...yllätys oli toosi jees.
Eli siis kyllä ne oireet laimeni...kokonaisuudessaan.

Daizz
 
Kiitos daizz ja kaikki muutkin vastauksista. No ei tässä nyt hirveesti mitään toivon rippeitä mulla todellakaan ole, mut odotan nyt rauhassa siihen perjantaihin ja katellaan sitten..
Niin, ja sen "klöntin" jälkeen muuten vuoto väheni tosi radikaalisti.
 
Moi kaikille!!!

Nirtsu: Edelleen voimia toivottelen ja iso :hug: :heart:

surusydän: HUI! :eek: Nyt vaan otat super rauhallisesti ettei vaan enempiä ala vuotamaan!!! :hug: sinnekin!

MyAngels: Voi vitsit, tänään saatte ihanan ja suloisen tuhisevan nyytin viimein :hug: Tulehan sitten kertomaan miten kaikki sujui, tuskin ihan heti susta kuullaankaan. =)

Oma napukka: Voin sanoa, että mua jännittää ihan kybällä...Sain aikaistettua sitä 4D-ultraa. Se piti olla alunperin vasta torstaina, mutta onkin jo tänään iltapäivemmällä, apua! En ois varmaan kestänyt odottaa torstaihin asti...Eli rakkaat mammuskat, pitäkää kovasti peukkuja meidän Minille, että hän voi hyvin ja on juuri oikean kokoinen vauveli mitä viikot vaateis... :ashamed: Kovasti hää on mua monotellut ja muutenkin melskannut niin, että masu välillä ihan tärisee :D Jännittää ihan hirmusti!!!
Jotain positiivistakin on kerrottavana...Vaikka saikkulainen olenkin niin sain mieltä piristävän tiedon tänään...sain VAKIPAIKAN!!! Olen ollut jo yli 3vuotta sijainen ja vihdoin sain kauan toivomani toimen :D Eli jos hyvin menee niin mammaloman jälkeen on ihana työpaikka mua odottamassa niin ei tarvitse stressata jatkuuko työsopimus vai ei :whistle: Kunhan vielä Mini voi hyvin niin lupaan pyhästi olla marisematta turhista =) Tulen sitten myöhemmin kertomaan miten meni!!!

Toive81 ja villi Mini 27+1
 
juu eip kestä..
Odottele perjantaita...katotaan mitä sit ilmenee.Ilimottelethan sitten meillekkin miten siellä kävi.´Varmasti ilimottelet.

Mulla o tosi ällö olo...oksetta ja maha on nyt semmone outo...vetämätön olo...En saanu paljoo etes siivottua...

daizz
 
Hip hei mamuskat :wave:

Ihania olette kun noin kovasti huolta miusta pidätte :heart:

Eli niinhän siinä kävi että ke tuli sitten lähtö synnärille näytille ja sille tielle jäätiin.
Maailman suloisin poika syntyi 2.10 klo 5.15 (rv 39+2) loppujen lopuksi imukupin avustuksella (ja välilihan leikkauksella).
Täyden 9/9 pisteen pojan mitat: 3190g, 50c, pipo 34cm.
Mie sain 15 tikkiä ja olo on sen mukainen :LOL:

Tulen kertomaan vaiherikkaan synnytyksen meiningit sitten tarkemmin toinen päivä. Pari tuntia ollaan oltu kotona ja pikkumieskin alkaa kohta heräilemään rinnalle. Imetys ei onnistu ilman rintakumia, mikä harmittaa :( Mutta päivä kerrallaan, kunhan saatais maito eka nousemaan :headwall:

MyAngelsilla on tänään sektiopäivä, ellei taas siirry... Tuhannesti tsemppiä ja voimisia nyytin hakuun :heart:

:hug: myös kaikille sitä tarvitseville!! Olette kyllä NIIIIN ihania että :heart:

T. Miikkis ja pikkumies 4vrk
 

Yhteistyössä