Heipsis!
Ensi alkuun Nirtsulle kovasti halauksia! Olen tosi pahoillani, mitä joudutte nyt kokemaan!
Mymmyryylle toivottelen voimia tulevaisuuteen. Harmi ettei mitään ole vielä selvinnyt. Toivottavasti tekin vielä saatte oman nyytin kainaloonne, onnea uuteen yritykseen sitten kuin aika on.
Tinkatarella oli hurjan kuuloinen tilanne.
Onneksi pikkuisella oli kaikki kuitenkin hyvin! Mitenkäs olet jaksellut?
ElinaMarialle ja Oxfordille onnea hienoista ultrakuulumisista! Daizzkin oli niin iloisella mielellä, hienoa että käynti meni nappiin.
Danjuskalle toivottelen rentouttavaa kylpyläreissua!!
Meilläkin on kylpyläreissu suunnitteilla vielä ennen vauvan syntymää, ihan kaksistaan. Saas nähdä, millä viikoilla kylpylään vielä uskaltaa lähteä. Kun sitä omaa kuntoaan ei voi ennustaa.
Miikkistä minäkin kaipailen.. Jokohan tosiaan lienee muuta tekemistä kuin meidän jorinat..?
MyAngels, voi harmitus että sectioaika siirtyi!
Olin ihan varma, että sinua ei täällä enää tänään näy kun osasi jo odottaa että h-hetki on viimeistään tänään. Höh! Mutta muutama päivä enää! Toivottavasti osuu sellainen lääkäri, joka ottaa miekkosenkin matkaan, jos pikkujätti päättää haluta jo viikonloppuna äidin ja isän syliin.
Toive oli niin apeilla mielin, jaksuja sinne suunnalle! Ihan hyvähän se toisaalta on, että ovat tarkkoina, vaikkakin tuntuu välillä, etteivät ole mihinkään tyytyväisiä. Kyllä sitä on niin herkkä, että tarttuu jokaiseen pieneenkin asiaan tässä raskaudessa ja alkaa sitä murehtia, ymmärrän tuon hyvin. Jälkikäteen oma panikointi siitä vauvan mahan suuresta koosta ja kauhea itkukohtaus äitipolilla vähän jo nolottikin, mutta oli kauhea isku että kaikki ei ollutkaan ihan miten piti. Kyllä ne kaikki huolet tähän raskauteen liittyen tulivat saman tein pintaan. Mutta yritä levätä, vaikkei helppoa olisikaan.. :hug:
Nimra, oletko oikeasti työkykyinen maanantaina, huolestuttaa..
Tuo uni on niin kauhean tärkeää että jaksaa.. Ja kestääkö sinulla selkä työntekoa? Hae vaan reilusti saikkua jos vielä siltä tuntuu. Minä vilkaisin myös tuota ruokaketjua taannoin ja jätin suosiolla lukematta loput. Totesin jo silloin, että olen syönyt vaikka mitä kiellettyä tämän raskauden aikana ihan ajattelematta. En tietty mitään sellaista, mitä noilla neuvolan ym.yleisesti tiedossa olevilla listoilla on, mutta kai sitä kaikkea saisi välttää. Onhan kaikki tällaiset niin herkkiä asioita kuitenkin, että tulisi miettiä, miten itseään ilmaisee.
Tuo doppleri on tosiaan hyvä laite. Aiemmin oli niistä äänistäkin puhetta, joten siihen vielä kommentoin. Neuvolan laitteellakin aiemmin kuului se viuh-viuh ääni, mutta nyt viimeisimmällä kerralla semmoinen kavion kopse. Vauvan äänet olen kotidopplerilla kuullut kopseena jo silloin, kun neuvolan laite antoi sitä viuh viuh- ääntä.
(.) Viikot poksui taas tänään, 23 -jippii. Eilen oli neuvola ja kaikki oli suht ookoo. Kuten arvelinkin, sain noottia painosta, jota oli tullut n.700g/vko!!! Hups.. Kuukaudessa siis mukavasti.. On vaan ne herkut maistuneet..
Noh, täytynee ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa syömään vähän terveellisemmin..
Hemppakin oli laskenut rajusti, 130 oli edellisellä kerralla, nyt vain 106! Taatusti syynä myös tuo vähemmän terveellinen ravinto.. Vaikka olen popsinut rautaa parin kuukauden ajan. Ekan kuun aikana rautalääkitys nosti arvoja 114:sta 130:een, mutta nyt sitten romahti. Nyt popsin sitten tupla-annosta. Sydänääniä ei vikkelä epeli meinannut antaa kuunnella ollenkaan, terveydenhoitaja metsästi niitä melkein kymmenen minuuttia (hatunnosto hänelle sitkeästä yrittämisestä), kun koko ajan pujahti pakoon. Aivan mieletön melskaus kävi mahassa. Ja jatkui illalla, isosiskot pääsivät tuntemaan liikkeitä ja olivat aivan innoissaan ja ekaa kertaa näkyi liikkeet mahan päältäkin, istukka kun on vaimentanut hyvin aiemmin. Nytkin käy vilske.. :heart: Kohta viikonlopun kunniaksi kampaajalle rentoutumaan, ihanaa.
Mukavaa viikonloppua itse kullekin.
Miikkikseltä ja MyAngelsilta jännätään kovasti kuulumisia!
Luminia
Ensi alkuun Nirtsulle kovasti halauksia! Olen tosi pahoillani, mitä joudutte nyt kokemaan!
Mymmyryylle toivottelen voimia tulevaisuuteen. Harmi ettei mitään ole vielä selvinnyt. Toivottavasti tekin vielä saatte oman nyytin kainaloonne, onnea uuteen yritykseen sitten kuin aika on.
Tinkatarella oli hurjan kuuloinen tilanne.
ElinaMarialle ja Oxfordille onnea hienoista ultrakuulumisista! Daizzkin oli niin iloisella mielellä, hienoa että käynti meni nappiin.
Danjuskalle toivottelen rentouttavaa kylpyläreissua!!
Miikkistä minäkin kaipailen.. Jokohan tosiaan lienee muuta tekemistä kuin meidän jorinat..?
MyAngels, voi harmitus että sectioaika siirtyi!
Toive oli niin apeilla mielin, jaksuja sinne suunnalle! Ihan hyvähän se toisaalta on, että ovat tarkkoina, vaikkakin tuntuu välillä, etteivät ole mihinkään tyytyväisiä. Kyllä sitä on niin herkkä, että tarttuu jokaiseen pieneenkin asiaan tässä raskaudessa ja alkaa sitä murehtia, ymmärrän tuon hyvin. Jälkikäteen oma panikointi siitä vauvan mahan suuresta koosta ja kauhea itkukohtaus äitipolilla vähän jo nolottikin, mutta oli kauhea isku että kaikki ei ollutkaan ihan miten piti. Kyllä ne kaikki huolet tähän raskauteen liittyen tulivat saman tein pintaan. Mutta yritä levätä, vaikkei helppoa olisikaan.. :hug:
Nimra, oletko oikeasti työkykyinen maanantaina, huolestuttaa..
Tuo doppleri on tosiaan hyvä laite. Aiemmin oli niistä äänistäkin puhetta, joten siihen vielä kommentoin. Neuvolan laitteellakin aiemmin kuului se viuh-viuh ääni, mutta nyt viimeisimmällä kerralla semmoinen kavion kopse. Vauvan äänet olen kotidopplerilla kuullut kopseena jo silloin, kun neuvolan laite antoi sitä viuh viuh- ääntä.
(.) Viikot poksui taas tänään, 23 -jippii. Eilen oli neuvola ja kaikki oli suht ookoo. Kuten arvelinkin, sain noottia painosta, jota oli tullut n.700g/vko!!! Hups.. Kuukaudessa siis mukavasti.. On vaan ne herkut maistuneet..
Mukavaa viikonloppua itse kullekin.
Miikkikseltä ja MyAngelsilta jännätään kovasti kuulumisia!
Luminia