Nirtsu...voima :hug: Itellä tässä easkaudessa ollu mutkasa...ensin mulla epäiltiin kaksosia ja sit ei enää asiasta mainittu..ja sit vkolla 12 alkoi ihan yllättäen kaamee vuoto kera istukan ja pienen ihmisen alun..ja olin ihan 100% varma siitä et kesken men.Kävin sit neuvolassa antamassa verinäytteen ja otettiin hcg(mitenköhän se nyt olikaan??)siis raskaushormoonipitosuus....oli korkeet tosi korkeet...ja sitten sovittiin että vkon päästä otetaan uus ja katotaan et se lähtee laskemaan hyvin.No vkon päästä menin ja olin ihan varma et ei ne oo paljookaan laskenu...eihä ne ollu ku muutamalla tuhannella laskenu.sit neuvolantäti soitteli mua sinne heti käymään et ultrataan.Ja yllätys oli niiiiiiin suuri että HUH siellä oli sittenkin se toinen kaksosista.Ja nyt toista kaksosta kasvatellaan jo hyvillä vkoilla perjantaina poksuu 26 vko...Mulla sama tilanne itellä kaks lasta miehellä ei oo ku tää joka masussa myllää(+kolme enkeli lasta).Mä raskaudun kyllä aika helposti...mutta nyt tän miehen kohalla ne pienet ei oo jaksanu pitkälle.Paitsi nyt :heart: tämä toinen kaksonen(niin me ollaan nyt sitten oletettu että siellä ne kaksi alkujaan oli,oli ne niin selkeet istukka ja sikiö.).Mietin vaikka mitä...jos vika onki mussa enkä pysty miehelle antamaan lasta ni mitä siitä sitten seuraa...jne jne...kaikki maholliset.
Kyllä mä uskon että tekin saatte vielä pienen uuden alun... :heart:
JJ-t...mulla on kanssa tuo laite...ihan mukava laite jos ei rupee helposti hermoilemaan...siin pitää olla aikaa kuunnella ja rauhottua...syö tai juo jotain mageeta enne ku köllähät kuuntelemaan.Jos se pikkunen siel ois virkeempänä ja tulsi helpommin esiin...sillä kun on siellä nii paljon vielä tilaa et päsee karkuun.Siitä mä en tosin uskalla sanoo mitään kuuluuko silti istukan ääni jos pie ei enää oo jaksanu..Tuskin.
MyAngels...ihanaa sä oot nii pitkällä jo.Huih jännät o paikat sulla...ei oo montaa hetkee kun saat sen kauan odottaman pienen söpöläisen syliin.Voi että mäki ootan sitä hetkee innolla et ite pääsen siihen pisteeseen.ONNEA nyt sitten synnytykseen :heart: :heart: :heart:
Kaikki menee varmasti ihan hyvin.Sä oot sen ansainnu.Tsemityksii...Innolla odotellaan uutisia...
Niin ja tais hmmh miikkis...olla lähössä...Voi vide..tai sitten jo lähtenyt!! :heart:
Ihanaa vauvoja syntyy...Tsemityksiä sinnekkin kauheesti. :heart: :heart: :heart:
On.Huomenna ois se kauhistuttava äippäpoli käynti....mua pelottaa ihan kauheesti kuinka ne paasaa tuosta mun syömisestä...hmmph.Vaikka syön hillitysti ja monipuolisesti.Innolla kummiski odotan et isännän kanssa päästään näkee miten iso möllykkä siel o kasvanu(olihan tuossa välissä se hesareissu melkein vkon ja söin huonommin kaikkee sontaa...ja sit oli vielä pari vkoa sitte pojan synttärit.)Et saan nähä kui o vaikuttanu.Mut välissä ja nyt oon sit panostanu tuoho syömispuoleen nii hyvin ku vaa oon pystyny.
Onko kellään semmosta menkkamaista juilintaa melkein jatkuvasti tuolla...vehkeissä..röörissä?Mulla on nyt ollu jtn...hmmh...2 vkoa...enkä muista aikasemmista et ois ollu.Ettei vaan tuolla kohdunsuulla tapahtus jtn...Tekeeköhän ne sisätutkimuksen polilla...ei voi tietää...täytyy muistaa sanoo asiasta.
Mut hiton sokerit...pelottaa kui ne mesoo siellä...Mä ku oon viel semmonen et en kestä jos joku tulee "määräilemään" mun elämää.Hermostun heti...Saa nähä kui ens yönä nukutaan...ressaa vaan nii kauheesti millasii akkoi sinne osuu...hmmmph...
:ashamed:
ja kui määräileviä ne on...vaikka omilla ehoillahan sitä mennään...ja ite saan päättää tietenki varmasti.Mut silti mä ku kuuntelen sen motkotuksen ni rupeen sit ressaa ihan kauheesti jos vähänkää menee piipilleen.Hm hm...hoh hoijaa...
Kai tuostaki reissusta pitää jotenki selevitä. :headwall: :headwall: :headwall: Insulii´nit ne työntää mukaan sen jo tiiän noije arvojen perusteella...ei siinä mitää..mut se mussutus hajottaa mut...
No sen näkee huomenna...kui iso köllikkä tuol pötseilee.Sairaan ihana kummiski päästä kahtoo ihanaa pientä..meijä yhteistä pientä.
Muute onko muilla raskausaikana mieli tehny tepposia ja ootte ruennu epäilee miehenne tunteita itteenne kohtaan???
Mä oon iha sekasi...Vaikka mulla on maaliman luotettavin ihminen miehenä ni sit mä rupeen sortaa sitä sillä et epäilen sen tunteita mua kohtaan.Mä en oo yhtään reilu.Nyt se on ihan maassa siitä syystä...hmmhp...Ukkeli on MAALIMAN ihanin mies.Parempaa ei vois olla. :heart: On nii ihanna mahtava rakastettava persoona et mä oon ihan hulluna siihen.Mut sit mä rupeen epäilee sen tunteita...pRkl...En tiiä mite hyvittää kaikki toiselle...toinen muutenki on varmaa aika peloissaan tästä peipistä...ku on sille eka.Ja mä rääkkään sitä.Raukka toinen.Oon mä vaan nii kauhee ämmä. :ashamed:
Mutta mä taijan mennä vähän haravoimaan...Vaikka ei kaikki lehet oo viel puonnukkaa...mut ottaa raitista ilmaa ja liikkumaan...
Palataan sisaret asiaan..TSEMII synnyttäville....teil on pien odotus ohi...voi hui kauhistus...
Nyt on jo lokakuu...enää kolme kk...hu hu...Nopeesti menee aika...
Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen 25+5