Miracle: Sectio siirtyi kuulemma sen takia kun eilen olisi pitänyt leikata joku äiti, jota ei sitten äidin voinnin takia voitukaan leikata, joten se siirtyi tälle aamulle ja minä siirryin sitten maanantaille
Eivät voi ottaa suunniteltuja sectioita liikaa yhdelle päivälle...
Tervetuloa joukkoomme
Oxford ja Whisnefka!!
Kaikkea hyvää teille ja pikkuisillenne!!
Orchidilla ihana massu!!
Mäkin oon tuutulaululla saanut pikkujätin rauhoittumaan. Oon iltaisin soittanut sille soittorasiaa, tai siis sellaista pehmolelua jossa on sisällä soittorasia. Oon tehnyt sitä jostain rv 25 asti, ja jatkan sitten kun pikkujätti tulee maailmaan
ElinaMaria: Kyllä vain muurahaisia tuntuu olevan persuksen alla miljoonittain!
Kiitos kysymästä, kaikki on tehty valmiiksi pikkujätin tuloa varten,
ja keittiön remppakin valmistui
Nyt on täysin rempattuna koko yläkerta, yhtä makkaria lukuunottamatta. Mutta siis eteinen, makkari, vauvanhuone, wc, kodihoitohuone, kylppäri, sauna, keittiö ja olkkari on uutena
Sitten joskus alakerran kimppuun kun lisätilaa tarvitaan
Ruokaa en oo tehnyt pakastimeen, mies lupasi kokkailla kun olen laitoksella
Hieno on kutsumanimi pikkuisellanne!!
Tosi ihanaa että saitte ultrasta hyviä uutisia!!
Tinkatarkin oli saanut hyviä ultrauutisia vauvan voinnista
Kyllä varmasti on onnellinen
mutta hämmentynyt olo...
Daizz: Onnea hirmuisesti hyvistä ultrauutisista!!!
ON: Nyt on vähän pääkoppa tasaantunut
tuon section siirron takia
Tässä on nyt vähän murhetta,
että jos lähtö tulee viikonlopun aikana...
Haluaisin ehdottomasti että mieheni on mukana sectiossa, ja sitä hänkin tahtoo enemmän kuin mitään muuta.
Siis ajatella jos me todellakin saadaan tällä kertaa syliimme ELÄVÄ vauva!!!
Mutta eilinen kätilö joka soitti, sanoi että viikonloppuisin ei tehdä suunniteltuja sectioita ollenkaan, että jos meille tulee v.loppuna lähtö,
niin mieheni EI PÄÄSE leikkaukseen mukaan
Kuulemma voi lääkärin kanssa neuvotella asiasta
jos välttämättä haluaa mukaan...
Mies sanoikin että se ottaa puukon mukaan niihin "neuvotteluihin".....
Noh, ei auta kuin toivoa että lääkäri suostuu siihen jos nyt lähtö tulee ennen maanantaita.
Koko eilisen päivän oli jatkuvaa menkkamaista kipua. Ensin alamahassa, ja sitten päivällä se vaihtui alaselkään ja jatkuu edelleen. Välillä on molemmat ihan järkyttävän kipeät.
Mitäs nää tällaiset sitten on?
Välillä tulee kunnon kipeä supistus, siis mahan kovettuminen ja kipu selässä+masussa,
mutta muuten on tasaisen tappavaan tahtiin
selkä ja maha kipeet
Niinkuin olis oikein kovat menkkakivut
Ja voi järkyttävä tuota limatulppaa,
mikä määrä sitä on ollut tuolla!!
Sitä tuli eilen joka vessareissulla ihan järkyttävästi, ja aina supistuksen jälkeen oli kunnon saalis odottamassa kun vessaan menin. Anteeks äklöpuheet
SItä on nyt viikon verran irroitellut pois ja kun miehelle sanoin että sitä vain tulee ja tulee ja tulee, niin mies vitsailikin jo, että onkohan siellä masussa sitten mitään muuta kuin se limatulppa?
HEH HEH!!
Nytkin polttaa alamahaa ja alaselkää ihan järkyttävästi... Mutta supistukset tulee 5min- 30min välein....
Koitan saada vielä nukuttua tovin...
Halituksin
:MyAngels ja väärinpäin oleva pikkujätti rv 39+0 (ultra 39+2)