*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

...sanomassa että ehjänä ollaan

Mutta mikä ikävää, niin soittivat sairaalasta että sectioaika siirtyy huomiselta maanantaille!

On vähän tyhjä olo nyt päässä....

Limatulppa irtosi lopullisesti aamulla, ja menkkamaista kipua on koko alamasussa....

Miikkikselle tsemppiä jos tositoimissa olet!!

Nirtsulle lohtuhali

Ja hyvät ultrauutiset saaneille onnea!

Nyt huilimaan...

:MyAngels ja pikkujätti rv 38+6 (ultra 39+1)

Orchid x2: Huomasinkin etten ollut kirjoittanut juttuun koko totuutta eli siis viime viikonloppuna iski harjoitussupistuksia yllättävän paljon vaikka laiskottelin koko viikonlopun tekemättä mitään. Oli koirakin silloin hoidossa niin sain oikein levättyä! Silloin jo vähän ihmettelin kun en tosiaan mitään raskasta tehnyt ja niin usein supisteli. Siitä se lääkäri sen sairasloma päätöksen varmasti kans teki. Ja tuosta lentämisestä mun ei tarvitse olla huolissaan kun pääsen kohde maahan onneksi laivoilla ja autolla niin ei hätää. Kunhan muistan vain riittävät jaloittelutauot niin eiköhän se siitä. Appivanhemmat lähtee mua vielä saatille kun on tuo koirakin niin ei tarvitse yksin edes matkata, onneksi! Lähtö on kahden viikon päästä. :) Ja tosiaan onhan tässä vielä viikkoja aikaa, että Mini ehtii asentoa vaihtaa vaikka mihin mutta tuli kuitenkin niin yllätyksenä jotenkin...Kyselit mun kokoa. Olen aika sintti, pituutta 160 ja lähtöpaino oli 48kg niin ei tosiaan ole sitä omaakaan kokoa ihan hirveästi. :ashamed:

niinuska: :hug: Taidanpa tosiaan harkita vähän makiaa niin se saa aina mielenkin hieman paremmaksi :D Kiitos!

Koitan nyt levätä ja repiä jostain positiivista ajattelua...Onneksi huomenna kolahtaa Vauvalehti luukusta niin pääsee sen kimppuun. On aivan ihana lehti! Ja miehenkin näen onneksi kameran välityksellä netissä ja kuulenkin hänet niin se jo lievittää tuskaa huomattavasti! Vaikkei se tietysti fyysistä halipulaa helpota :/

Oxford ja whisnefka Onnea ja tervetuloa :heart:

Luminia justiinsa huomenna oon menossa omaan vakuutusyhtiöön hakemaan tulokkaalle vakuutuksen, meiän kyselylomakkeessa ei kysytty aikasemmista raskauksista kuin onko ollut raskausmyrkytystä. Esikoisella on kanssa tuo vakuutus, ja on kyllä ollut tarpeeseen.
Tuonne 4D-ultraan mä kyllä haluan vaikka onkin vielä se yks kontrolliultra kunnallisella, mutta kun esikoisen odotuksessa päätettiin että kaikille hommataan se 4D-ultra DVD:llä niin kait se täytyy lupauksensa itselle pitää
Ja sopivasti ukolla niihin aikoihin synttärit...

Luce mukava kuulla sinustakin :wave:

Miracle onnittelut hyvistä ultranäkymistä :heart:

JJ-t mä olin ihan pihalla noiden äänien kanssa alussa, kuulu aina mistä sun sattuu ja välillä ei sitten mistään. Oon ihan kaapin perälle sen jo haudannut monta kertaa ku saa vaan huolta aikaseks. Nyt on kiva välillä kuunnella toisen menoa, ku liikkeet tuntuu niin selvästi että tietää mistä kokeilla

pikkutiikuri onneks kaikki nyt kuitenkin on ilmeisesti hyvin, mukava kuulla sinustakin :wave:

daizz noi ihme tunteet miestä kohtaan on niin tuttua luettavaa itekin oon ihmetellyt moisia fiiliksia
sitten mä oon vielä nähny ihan mielettömän todentuntusia unia, että mies pettää mua. Yhtenä aamuna oli kyllä hyvä, ettei ollu enää nukkumassa ku mä heräsin, olis varmaan ollu silmä mustana sen verran vihasena heräsin

mymmyryy muistan toki sinut, kurjaa ettei Toivon kohtalosta ole saatu mitään selvyyttä miksi noin tapahtuu. :hug:

EM onnittelut hienoista ultrakuulumisista :heart: nyt vaan masua kasvattamaan

MyAngels onpa ikävää ku tuolla tavalla aikoja vaihtavat
ei oo enää kuitenkaan kauaa ku pikkujätti on teidän kainalossa

toive no nyt ymmärtää sen lääkärin huolen, mutta edelleen tärkeintä se ettei kohdunkaulalla/-suulla oo tapahtunut mitään.Onneks ei tartte lentää, se ei varmaan olis hyvä tuossa tilanteessa. Oot kyllä todella vahva kun jaksat itseksesi (tosin varmaan pakon edessä ) olla musta tuntuu välillä, että hajoaisin jos ei olis olkapäätä illalla johon nojata. Täytyy vaan ajatella, että enää kaks viikkoa ku pääset kullan kainaloon

Nimra jos nyt oikein muistin??? Mä oon keksinyt keinon, jolla oon saanu vauvan rauhottumaan yöunille
mä oon sille laulanut illalla tuutulaulun
oikein tuntee kuinka vaihtaa asentoa ja rupee nukkumaan vasemmalle kyljelle
Oon nyt sitten saanu pikkasen paremmin itekin nukuttua yöt. Toivottavasti auttaa sullakin :wave:

ON Närästys on tullut takaisin, nyt ei voi enää kuvitellakaan juovansa kahvia
tai limua. Ihanaa ku nää vaivat vaan lisääntyy mitä pidemmälle pääsee... joo ei siis oo. Selkä sanoo kohta työsuhteensa irti, närästää, suonikohjut ja suonenvedot vaivaa... missä se on se hehkeä raskaana oleva nainen

Mut nyt pitäis jatkaa opparia, en tosin saa taaskaan sanaakaan aikaseks

Uusi kuva profiilissa tältä aamulta

Orchid ja pikku Rumpali rv 22+2

pikaisesti

MyAngelislle
tsemppiä maanantaille jos ei aikasemmin tule jo lähtö! Mitä en epäile hetkeekään ;)

Toiveelle
:hug: Ota iisisti ja älä liikaa stressaa itseäsi tuolla kohdun koolla.. olet itsekkin pieni kokoinen. Käyrät on viitteitä antavia mutta ei maailma kaadu jos niillä ei aina mennä..
onhan lapsiakin jotka "eivät kasva käyrillä" vaan kasvavat sen sijaan ns. Omilla käyrillään, omaa tahtia aivan hyvin.
koita rentoutua ja hemmotella itseäsi. olokin varmasti hieman parantuu. :hug:

ihan kohta mies tulee töistä ja lähdetään kylpylään viikonlopuksi rentoutumaan.

danjuska ja toukka 14+5

Kiitos onnitteluista! :hug: Täytyy sanoa että kyllä on aika lailla huojentunut olo.... :) Nyt mä voin jättää kaikki ihmeelliset tuulimuna-kohdunulkoinen -huolet nurkkaan!! :D

Toive :hug: kyllähän se pikkuinen ehtii vielä kääntyä.

Danjuskalle rentouttavaa kylpyläreissua!

MyAngels :eek: Sulla varmaan tuntuu kun olis muurahaisia takapuolen alla...
viittaan tässä siihen oloon että varmasti on malttamaton ja hermostunu ja kaikkea! Nyt vielä joudut viikonlopun odottelemaan!! Onkos kaikki jo tehty? Ruokaa pakastin täynnä, vaatteet viikattuna, kameran patterit ladattuna? Voi vitsit miten JÄNNÄÄ!!!

EM ja Dodo Augusta 8+2

Kattokaa nyt mikä työnimi meijän mukulalle tuli!! Se saatiin umpimähkämenetelmällä selaamalla Kustaa Vilkunan nimikirjaa....
:LOL:

Pikaisesti omia ultrakuulumisia: Vauva oli ihan kunnossa, mutta kohdun kaulassa (?) näkyi tunnistamaton, noin 5 cm:n kokoinen möykky, joka on tulossa ulos. Lääkärin mukaan se muistutti kovasti toista, litistynyttä raskauspussia. Eli mahdollisesti kyseessä on ollut kaksoisraskaus. Seuraava ultraus (NP) on viikon päästä ja siihen mennessä tuon möykyn pitäisi olla jo tullut ulos. Eli luvassa on vielä pajlon vuotoa, mutta jos tulee tosi hillitöntä vuotoa, niin sitten pitää hakeutua ultraan jo aiemminkin.

Olo on helpottunut ja vähän hämmentynyt.

Tinkatar + Pikkiriikki 10+5

Moikka...ja äippäpolijuttuja.
Tänään oli siis se päivä että käytiin ekaa kertaa äippäpolilla.Ja viime yö meni huonosti nukkuen.Oli nii kaamee ressi siitä et jos käynti olisi yhtään saman kaltainen kun viimeksi yli 5 vuotta sitten...ni hajoon.Mut onneks vastassa oli nuori ja hymyileväinen ja asiallinen naisihminen.Ja nuori mukavan oloinen lääkäri joka sitten meille näytti meijän NIIIIIIIIIIIIIIIIN ihanaa pikkusta.Voi hirmunen mikä fiilis..oli nii hieno fiilis et nyt leijun ihan jossai tähtien yläpuolella 18toista taivaassa... :heart: :heart: :heart:
Käynti meni niin et ensiksi hoitaja tuli juttelemaan ja katottiin kotimittauksentuloksia ja muita sokeriarvoja..ja todettiin että insuliinille ryhdytään enkä ollut yhtään yllättynyt vaan olin siihen varautunut ja psyykannut itteeni jo monta aikaa.
Ja sit hetki odotettiin et päästiin lääkärille ja siel hetki jutskattiin ja maha paljaaks ja ultralle...Lääkäri odotti jotain jätti suurta vauvaa näille vkoille...Naureskelin ukkelille et huomas sen lääkärin äänen sävystä et yllätys oli ihan kauheen suuri kun kasvu oli pysynyt normaalissa rajoissa et mitat oli hyvät et kolme neljä päivää edellä nyt näitä vkoja.Vau mä olin tyytyväinen...mun syömiseen panostaminen on auttanut vaikka arvot onkin koholla ollukki.Hoitajan mielestä oon syöny tosi oikein ja hyvin...niin kun kuuluu.Ja musta tuntuu et mä oon kiduttanu itteeni tuon syömisen kanssa ku oon sitä vahtinut.Mutta kyllä mut tänään palkittiin sitä...eikä se nyt kuullosta niin kidutukselta kun meijän NIIIIn valtavan ihana rakas pikkunen voi hyvin ja kasvaa ihan hyvällä vauhilla. :heart: :heart: :heart:
Lääkäri nauroi moneen kertaan meijän ihanalle pikkuselle kun niin virkeä ja hyvin voiva kaveri möykkäs niin et tuns sen anturi läpite ne jytkäsyt. :saint: :saint:
Oikeen virkeä kaveri siellä on...niin oon mä todennu jo aikasemmin kun noita liikkeitä ei voi olla huomaamatta on sen verran eloisa kaveri.Nauranukki ukkelille et taitaa olla aikamoine ADHD... :LOL:
Nii ja olin näkevinäni pienen sukupuolen siinä kun reisiluun mittaa otettiin...MUtta enpäs kerro teille. :p En voi kummiskaan olla 100% varma näinkö oikein...Mutta aika varma kummiskin. :p Katsotaan sitten kun pikkunen syntyy osasinko tulkita oikein tuota kuvaa. :LOL:
Niin meijän pikkunen on pian kilonen kaveri :D 970g oli painoarvio. :D Vastaa ihan kivasti viikkoja.
Videlis miten oli mukava käynti tuon ressaamisen jälkeen.Onni että osui noin kivat ja ymmärtäväisnen hoitsu ja lekuri.Jäi ihan hyvät fiilikset.
MÄ OON IHAN TOHKEISSANI...ku päästii näkee meijä pikku mötky...se näytti taaas niin ihanalta.Mä toivon et synnytys ois normaali ja saisin pienen iholle heti eikä sitä siitä vietäs pois heti...eikä ilman et mä haluun.Ja saisin kerranki normaalin lähön pikkusen kanssa...eka ku multa lähti rinnalta teholle ja toka leikauksella syntynyt sain rinnalle vasta monen tunnin päästä...enkä saanu ite nostella ja hoitaa sillai ku tykkään...
Nyt mä toivon ja rukoilen et saisin normaalin lähön tämän ihanan pikkusen kanssa.eikä tuo nyt tarkota sitä et aikasemmat ei ois rakkaumuksia.Ne todellakin on!! :heart:

Isäntäki oli ihanissa fiiliksissä...oli niin liikuttunut.Ihana nähä ku tommone junttura äijä näyttää et kyllä siel on se ihana herkkä mies sisässä. :heart: :heart: :heart:
MÄ OON NIIN HAPPY NYT LEIDIT. :D :D :D

Niin ja sit mä vasta maltan kommata muita... :D vähänkö oon... :LOL: sekasin... :D

Lotta-75. Joo mä ressasin ihan kauheesti tota polikäyntiä..meni tosissaa yöunet iha tosissaa.Mutta onneks turhaan.Ainakin mulle Jkl:ssä tuli hyvä fiilikset..ja sen kyllä huomaa. :D Mä en onneks oo piikki kammonen.Voi sua...toivottavasti selviät noide piikkejen kanssa(silittää päätä).Kaikki vaan ei kestä niitä.Tsemii...kaik menee ihan hyvin.Toivotaan ettet kauheesti kupsahtele... :) siel pääsee näkee pientä..ja sekös on aina yhtä kivaa...

ElinaMaria...Onnea teille isille ja äitille sykkeestä.Te ootte kyllä pikkusenne ansainnut...ja sen ihanan sykkeen.Nyt kauheesti liisteriä pikkuselle loppuun asti ja sitkeyttä kasvaa terveenä.Onnee. :flower:

OrchidX2...Iha suolesta tommoset tuntemukset omaa kultaa kohtaa.Mä oon nähny kans kauheesti ihan nii kauheen toden tuntusia unia ukkelista ja sen eksästä et ukkeli jättää mut ja alkaa eksäsä kanssa.Tai sitten pettää eksäsä kanssa mua.Ihan kaameeta herätä tuommosest unesta...huh...inhoon jo sen takia ukkelin eksää toosi paljon.Vaik se oikeestikki on aika lehmä muija... :/ anteeks...Oli ilkee mun kullalle...aikonaan.Nyt onneks jättänyt rauhaan.Joo se siitä...Mut noi unet o uskomattoman toden tuntusia.Ollu koko raskauden ajan.Ja mä oon nähny niitä paaaljon...ihan kaikelaisia.hmmph...

MyAngels...Voi sitti...maanataille vasta.Tylsää.Tulee piiiitkä vkoloppu teille odotella...ja ku saitte viel tuon perjatain ajan itellenne tietoon ni ottaa varmasti päähän. :| Mutta maanataina teijät palkitaan mitä ihanimmalla palkinnolla...tsemii kauheesti. :heart:

Niin unohin puhua et nyt sit seuraavan kerran käyn äippäpolilla viimene pvä.Ja katotaa miten pikkunen kasvaa.Ja sit seuraava käynti on 35-36 vkolla.ja jos kasvaa roimasti ni otetaa sit se hito punktio millä kahtovat pienne keuhkojen kehityksen...et oisko valmis syntymään.Jo sillon.Aikasemmin...enne joulua siis.....HUUUI... :p

Onko kukaan käyny tuommosessa punktioissa myöhäsillä vkoilla?????Kokemuksia???

Nyyt mä annna iloltani tilaa muille... :D

VEry Happy Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen pikku ihana mötkyn pötkylä 25+6 huomennaaaa POOKS taas... :heart: :heart: :heart:

Heippa ystäväiset pitkästä aikaa. Olen kyllä seurannut sivusta, mutta en ole saanut kirjoitettua. On ollut kaikenlaista ikävää niin työ- kuin yksityiselämässäkin, ja varmaan tästä seurauksena stressi raskauden sujumisestakin on ollut kova.

Tänään oli nlalääkäri ja siksi pitikin tulla kommentoimaan Toivetta. Mä olen aika sun kokoinen (160cm ja lähtöpaino 49) ja mä taas huitelen yläkäyrillä (sf 24). Että ei koskaan hyvä! En usko, että tuosta kannattaa stressata, jos eivät siihen neuvolassakaan kiinnittäneet huomiota.
Sitten niistä suppareista. Ihmetyttää totisesti lääkäreiden erilainen suhtautuminen asiaan!!! Nimittäin olin tosi huolissani omasta kohdunsuustani, kun mulla on ollut niitä harkkasuppareita jo jostain rv 17 lähtien, joka päivä, useimmiten vähintään kerran tunnissa, usein 5-6:kin tunnissa ja ihan yhtä lailla levossa kuin liikkeessäkin. Kerran jo tarkastettiin tilanne joskus rv 20 ja kaikki oli ok. Niin nytkin. Ja lääkäri sanoi, ettei ole mitään syytä huoleen: tuollaisenaan eivät näytä vaikuttavan mihinkään, vaan minun kroppani nyt vaan sattuu reagoimaan tällä tavalla. Tosi hassua, että suhtkoht samassa tilanteessa sua pelotellaan ja saat sairaslomaa, ja mua taas kehotetaan elämään ihan normaalisti!

Ja sitten vielä asennosta. Musta ainakin tuntuu, että meidän neiti myllää joka päivä sata kertaa edes takaisin kuperkeikkaa ja on ties missä asennossa. Ei kai vielä näillä viikoilla asennosta voi yhtään mitään johtopäätöksiä tehdä???

Täältä vielä yhteisonnittelut kaikille plussanneille ja nirtsulle suurensuuret pahoittelut. :hug:

MyAngelsin ja Miikkiksen uutisia täälläkin seurataan silmä kovana - Miikkis ei muuten ole tainnut vielä tänään ilmoittautua...? :LOL:

frizzante + neiti 25+4

Toive Yritä saada itsesi positiivisemmalle mielelle.
Kuten on tossa jo sanottukin et jos ei Minin kasvu ollut niiden neuvola ihmisten mielestä hälyyttävää, niin tuskin kannattaa huolestua. Kaikki vauvat kasvavat omaa tahtiaan. Pääasia on et kasvaa. :heart: Tirri on kans pää ylös. Ne mahtuu vaihtelemaan paikkaansa aika myöhä, jonnekkin rv36 asti muistelen. Ja onneks supparit eivät oo tehneet hallaa... Toi on tärkeintä... Liian aikaisin ei vaavelia uloskaan kukaan halua. :x Eli kyllä se siitä! Aivan varmasti! Nuo on noi visiitit tuollaisia joskus et saa tunteet pinnalle. Mulla oli ärsytys ja viha viimeks pinnalla. Muistan neidin kanssa kun lääkäri kauhisteli mun painon nousua ja haukkui melkein lihavaksi. Itku mulla oli kurkussa.... Helposti raskaana muutenkin saa pahan mielen ja sit jos joku sanoo pahasti, niin ei kiva.... :headwall:
Hurjaa menoa on sulla MyAngels. Taitaa olla et Pikkujätin varpaat saavat melkein näkyä et ne rupeavat toimimaan........
Toivotaan nyt ettei mitään kehitystä asian kans tapahdu, et saisit sen "suunnitellun" ja rauhallisen sektion.

Orchid Ihana masu on sulla!
Täällä kans närästää iltaisin, riippuu mitä oon syöny... :ashamed: Yleensä auttaa et syön vaan pienen iltapalan ja sit jogurttia päälle. En oo vielä yhtään Rennietä ottanu...
Danjuskalle Ihanaa reissua!!!

ElinaMaria Sunpas pirpanalla on hieno työnimi!
Loistavaa kerrassaan.

Tinkatar Hienoa et löytyi selitys vuodolle!!! :D Onneksi sillä ykkösellä on kaikki hyvin!!!

Daizz Paljon Onnea!!!
Taitaa olla et sä saat nyytisi aikaisemmin kuin mä! Mua taas viedään varmasti niin viimeisilleen (ehkä ylikin) kunnes vaan henki pihisee........ Luottamus nolla siis täällä. Taidan tulla pian sinne, et saisin kunnon palvelua!!!!
No ei vaineskaan. Minä mielelläni odotan joulun yli, olis vaan kiva ettei menis tammikuuksi se homma. ;)
Frizzante Toivotaan et siellä rauhoittuisi asiat ja tulisi iloisempia juttuja mukaan. Oot muute oikeessa ettei Miikkiksestä oo mitään kuulunu. Taitaa olla siellä suunnalla parempaa tekemistä.

(.) En voi odottaa et huominen olisi ohi. Tuntuu et viikko on ollu nii-in pitkä. Masussa on jumpattu tänään ahkerasti. Tuntuu taas et olisi jonkin sortin kasvupyrähdys taas meneillään. Taitaa mennä siis toi mun profiilin kuva pian uusiksi... :xmas:

NullPoints ja Tirri 27+0

:flower: Miracle, mahtavaa, että ultrassa oli kaikki hyvin! Ja muillekin onnittelut hyvistä uutisista :heart:

Maanantaina oli siis np-ultra ja siellä kaikki hyvin =) Tosin masuhenkilö veteli sikeästi hirsiä, eikä herännyt kevyeen tönimiseen. Mitään kummenmpaa ei herättelyn suhteen tehty, koska saatiin kuitenkin katseltua joka puolelta. Yritän olla hermoilematta nyt, kai vaavilla on oikeus nukkua sikeästi kun kerran itsekin teen sitä koko ajan! Vaavi vastasi paria päivää vanhempaa, joten taidan siirtyä käyttämään noita ultran antamia päiviä. Se on helpompi muistaa, sillä viikot poksuvat aina maanantaisin.

Ox 12+4

Miracle: Sectio siirtyi kuulemma sen takia kun eilen olisi pitänyt leikata joku äiti, jota ei sitten äidin voinnin takia voitukaan leikata, joten se siirtyi tälle aamulle ja minä siirryin sitten maanantaille

Eivät voi ottaa suunniteltuja sectioita liikaa yhdelle päivälle...

Tervetuloa joukkoomme Oxford ja Whisnefka!!

Kaikkea hyvää teille ja pikkuisillenne!!

Orchidilla ihana massu!!

Mäkin oon tuutulaululla saanut pikkujätin rauhoittumaan. Oon iltaisin soittanut sille soittorasiaa, tai siis sellaista pehmolelua jossa on sisällä soittorasia. Oon tehnyt sitä jostain rv 25 asti, ja jatkan sitten kun pikkujätti tulee maailmaan

ElinaMaria: Kyllä vain muurahaisia tuntuu olevan persuksen alla miljoonittain!

Kiitos kysymästä, kaikki on tehty valmiiksi pikkujätin tuloa varten,
ja keittiön remppakin valmistui

Nyt on täysin rempattuna koko yläkerta, yhtä makkaria lukuunottamatta. Mutta siis eteinen, makkari, vauvanhuone, wc, kodihoitohuone, kylppäri, sauna, keittiö ja olkkari on uutena

Sitten joskus alakerran kimppuun kun lisätilaa tarvitaan

Ruokaa en oo tehnyt pakastimeen, mies lupasi kokkailla kun olen laitoksella

Hieno on kutsumanimi pikkuisellanne!!

Tosi ihanaa että saitte ultrasta hyviä uutisia!!

Tinkatarkin oli saanut hyviä ultrauutisia vauvan voinnista

Kyllä varmasti on onnellinen
mutta hämmentynyt olo...

Daizz: Onnea hirmuisesti hyvistä ultrauutisista!!!

ON: Nyt on vähän pääkoppa tasaantunut
tuon section siirron takia

Tässä on nyt vähän murhetta,
että jos lähtö tulee viikonlopun aikana...

Haluaisin ehdottomasti että mieheni on mukana sectiossa, ja sitä hänkin tahtoo enemmän kuin mitään muuta.
Siis ajatella jos me todellakin saadaan tällä kertaa syliimme ELÄVÄ vauva!!!

Mutta eilinen kätilö joka soitti, sanoi että viikonloppuisin ei tehdä suunniteltuja sectioita ollenkaan, että jos meille tulee v.loppuna lähtö,
niin mieheni EI PÄÄSE leikkaukseen mukaan

Kuulemma voi lääkärin kanssa neuvotella asiasta
jos välttämättä haluaa mukaan...

Mies sanoikin että se ottaa puukon mukaan niihin "neuvotteluihin".....

Noh, ei auta kuin toivoa että lääkäri suostuu siihen jos nyt lähtö tulee ennen maanantaita.

Koko eilisen päivän oli jatkuvaa menkkamaista kipua. Ensin alamahassa, ja sitten päivällä se vaihtui alaselkään ja jatkuu edelleen. Välillä on molemmat ihan järkyttävän kipeät.
Mitäs nää tällaiset sitten on?

Välillä tulee kunnon kipeä supistus, siis mahan kovettuminen ja kipu selässä+masussa,
mutta muuten on tasaisen tappavaan tahtiin
selkä ja maha kipeet

Niinkuin olis oikein kovat menkkakivut

Ja voi järkyttävä tuota limatulppaa,
mikä määrä sitä on ollut tuolla!!

Sitä tuli eilen joka vessareissulla ihan järkyttävästi, ja aina supistuksen jälkeen oli kunnon saalis odottamassa kun vessaan menin. Anteeks äklöpuheet

SItä on nyt viikon verran irroitellut pois ja kun miehelle sanoin että sitä vain tulee ja tulee ja tulee, niin mies vitsailikin jo, että onkohan siellä masussa sitten mitään muuta kuin se limatulppa?

HEH HEH!!

Nytkin polttaa alamahaa ja alaselkää ihan järkyttävästi... Mutta supistukset tulee 5min- 30min välein....

Koitan saada vielä nukuttua tovin...

Halituksin
:MyAngels ja väärinpäin oleva pikkujätti rv 39+0 (ultra 39+2)

Hei kaikille!
Täällä vielä mennään eteenpäin. kahden viikon päästä varhais ultra yksityisellä. Innolla odotan kuinka mein käy! :D ElinaMarialle[/b] onnea! Saisimpa minäkin hyviä kuulumisia. Mutta nyt kiire töihin.

Nostellaan korkeammalle... :saint:
Oxford Ihanan rauhallinen masuasukki sulla siis on. :heart: Mulla aina intoutuu noihin ultriin tms. Onneksi olkoon hienosti menneestä ultrasta! :heart:
MyAngels Toivon kovasti et jaksatte sinne maanantaihin asti. Taitaa Pikkujätti haluta jo ulos... merkit on ilmassa!!! Jaksuja sinne! :hug: Oot muuten mun idoli. En tajuu miten otat noin rauhallisesti. Mie hyppisin seinille.... :ashamed:
whisnefka Odottavan aika on kamalan pitkä. Sit ton ultran jälkeen alkaa varmasti sullakin paniikointi helpottamaan. Kunnes seuraava ultra lähestyy. Sellaista kiertoa se on. ;)

Nyt takaisin hommiin.......
NullPoints ja Tirri 27+1

whisnefka kiitos onnitteluista! ja varmasti sullakin kaikki on ihan hyvin siellä masussa!! =)

MyAngels ompas ihanaa kun on rempattu koti mihin tuoda pikkuinen! :heart: Ja hyvä että mies on lupautunut kokkailemaan! :D Toivottavasti on hyvä kokki!! =) mä just haaveilen kaalilaatikosta mutta täytyy varmaan vasta ens viikolla tehdä kun en tajunnut ostaa eilen kaupasta tarvikkeita... :p Jaksamista viikonloppuun ja toivotaan nyt että pieni pysyy vielä siellä sisällä että isukkikin pääsee sitten mukaan!!

Oxford onnea hyvistä ultrakuulumisista! :D

Daizz kiitos onnitteluista!! Ja onnea sinulle myös hyvistä ultrauutisista!! Kyllä se vaivannäkö palkitaan.... :)

Missäs on Miikkis?! :D jokohan on lähtö käynyt? =)

EM ja Dodo Augusta 8+3 :heart:

Heippa vaan kaikille!
Täyty tulla kertomaan teille omia kuulumisia. Eilen vuoto oli vähän runsaampaa ja kipua tuntui vasemmalla alavatsassa. Lähdin sit käymään päivystyksessä. Lääkäri kokeili kohtua ja teki sisätutkimuksen. Sanoi, että ei usko että on kohdun ulkoinen, mutta laittoi lähetteen keskussairaalaan päivystyspolille, kun siellä on paremmat laitteet millä katsoa.
No lähdin sitten sinne taksilla. Otettiin verikokeet ja pissatestit ja sit (viimeinkin) tehtiin ultra alakautta. No siellä näkyi ruskuaispussi ja kaksi rinkulaa. Eli olisi ollut kaksoset. Viikkoja ei olisi ollut kuin korkeintaan 6 lääkärin mukaan. Silloin ei ollut vielä mitään hyytymiä. Niin, ja se kohdun ulkoinen raskaus oli sitten poissuljettu.
no pääsin sitten lähtemään kotiin ja siellä sitten alkoi kunnon vuoto hyytymiä tuli ja ties mitä. Kipukin oli aika kovaa.. Joten eiköhän sieltä tullut sitten kaikki pois.
Ensi viikon perjantaina pitäis käydä vielä neuvolassa ultrassa, lähinnä tarkastamassa että kohtu on tyhjentynyt. Että tällasta täällä...

Nirtsu :hug: :hug: :hug:
No voi kun olet joutunut kovia kokemaan. :'( Tuo on kyllä raskasta. :'(
Voin vaan kuvitella miltä tuntuu. :(
Toivotaan et se olis loppu nyt, ettet joudu kaavintaan. Mulla se oli sit siinä. Jäi pieni pala sisälle, johon sain sit antibioottikuurin ettei tulis tulehdusta. Seuraavan kerran kun menkat tuli, ne lupailivat et se vikakin pala tulee ulos...
Haleja tosi paljon sinne!!!! :hug:

Nimra
persikka.. kirjoitin pitkän viestin ja painoin vastaa ni kone ilmoitti, että ei ole internet-yhteyttä |O Joten tässä sitten uudelleen...

Tinkata Mukava, että kaikki kunnossa !!!!!!!!!!! :heart:

ElinaMaria ja Oxford Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!!!!!! :heart:

Toive Äärettömästi täältä jaksuja ja suuren suuli :hug:

MyAngels No huh, kun kuulostikin ikävältä, että sectio aika siirtyi maanantaille :( Pikkujätille toivotaan kovasti malttia, että jaksaisi odottaa muutaman päivän niin isäkin pääse sitten saliin :D Kyllähän sitä jo varmasti hänkin odottaa malttamattomana, että millos sinne isän ja äipän syliin päästään :whistle: Ja varmasti innolla olisi tulossa katsomaan tulevaa kotiaan joka on varmasti remontoitu lämmöllä, hellyydellä, rakkaudella ja huolella :heart: Kaikkea hyvää jo etukäteen ja tulehan aina kuulumiset kertomaan!

Nirtsu Voi harmien harmi, kamalaa tuo on eikä sitä kyllä kenellekään halua.. :/ Kovasti teille sinne jaksamista ja voimia ja ihan suuren suuri :hug: sinne.

Miikkis :wave: :wave: :wave:

Pikkutiikuri Muistan sinut ja kiva kuulla sinusta ja ikävää kuulla, että joitakin ongelmia on ollut, mutta nyt kaikki kunnossa ? :D

Daizz Siis tuo sinun juttusi tuosta tunteiden epäilyksestä niin se on ihan kuin mä!!!! Siis mietin itsekin, että miten sitä voi olla noin "törkeä", mutta en tiedä mistä nämä ajatukset itselleni ammennan.. Meillähän tosin oli se pettäminen (oikeastikin), mutta en mä kyllä nyt sellaista (oikeasti) epäile tai uskokaan, mutta minulle on yksi isännän exä tai sen tapainen aiheuttanut päänvaivaa jo siitä lähtien kun ollaan yhdessä oltu, että yli 3 v :kieh: |O Se on meitä yrittänyt saada eroamaan omalla valehtelulla jo varmaan ensimmäisen tapaamisessa jälkeen :'( Eikä vieläkään suostu jättämään rauhaan :( Ärsyttää! Oletko muuten Jkl:stä ?

Mymmyryy Toki muistan! Ja ihana kuulla sinusta. Ikävää ettei Toivon kohtalosta ole selvinnyt mitään, mutta kiva, että pääsette tutkimaan ja kartoittamaan tilannetta - Ja ONNEA uudesta työpaikasta :)

Omaa oloa sitten... Mua ärsyttää, vit****, ressaa... :'( Aivan kaikkea.. ja ei tahdo jaksaa.

Nyt on niin flunssainen olo, että huh huh, mutta ei vielä kuumetta... huomaan kyllä, että mahdollinen kurkkutulehdus tekee tuloaan ja sekös ärsyttää, kun tiedän että maanantaina alkaa työt saikun jälkeen ja sit olis jaksettava siellä 4 viikkoa...kunnes alkaa äitiysloma :) Jos sinne asti jaksais jotenkin sinnitellä :)

Yöt on tuskaisia ja ei tosiaan tiedä, että mitä unien jälkeen voi muuta kuin nukkua uudelleen... nyt ei vauva kamalasti melua, mutta selkä!!! |O

Sitten olen huolissani tuosta pikkuisen liikkumisesta, vaikka kyllä niitä liikkeitä tulee ja liikelaskennallakin pääsee siihen kymppiin, kun ottaa makeaa, mutta liikkeet on silti pieniä, alltoilevia...työntäviä.. Sellaisia suoranaisia potkuja ei enää juuri ole ja on muutenkin paljon rauhallisempi ollut nyt useamman päivän - Soittelin tuonne äippäolille ja voihan VIDE |O |O EN kyl kohta enää soita tai mene täällä sitä synnyttämään. EI minkäänlaista reaktiota!!! Ihan kuulostaa normaalilta ja tehän kävittekin täällä vähän aikaa sitten ja kaikki oli kunnossa ja sikiö oli erittäin liikkuvainen ja teki hengitysharjoituksia ym.. joten katselkaa ja seurailkaa ja laskekaa liikkeitä .... JEP, mitähän Vit*** mä olen tässä tehnyt jo 3 päivää ?? mut ei mene huoli perille... sanoivat, että kun liikkeitä tuntuu niin kaikki on hyvin.. Uskottavahan se on...

No, sit mun on aivan pakko purkaa toisesta asiasta oloa...jonka takia sain taas miehenkin jo räyhäämään ja itkin..ja tuhersin... :ashamed: Kun kävin lukemassa tuota ruoka-asia ketjua niin luin sieltä, että "mä taas en ymmärrä niitä välinpitämttömiä ihmisiä jotka syö kiellettyjä ruokia" Siis JUST NÄIN |O Minä olen sitten välinpitämätön paska sen takia, että syön metwurstia ja olen syönyt mozzarellajuusto-tikkuja :eek: Siis, kuka voi sanoa toiselle noin??? EN minä tahallani syö niitä, että vauvalle tulee joku kehitysvamma tai mä saan jonkun listerian tai tokson... :eek: Siis meillä on esim kissa ja voinhan mä saada sen sieltäkin.. ja pitäisikö mun nyt ampua mun kissa, että en ole tulevaa lastani kohtaan välinpitämätön ??? Siis anteeksi vain, mutta mulle tuli ja tulee edelleen AIVAN SIKA HUONO MIELI siitä, että miten siellä asia kirjoitettiin.. En todellakaan usko, että KUKAAN syömällä yrittää saada lapsestaan vammaista tai olisi häntä kohtaan välinpitämätön :'( EN tiedä, ylireagoin varmaan, mutta TEKEE PAHAA!!! Saahan sitä syödä ja olla syömättä, mutta tarviiko minusta tehdä välinpitämätön ihminen lastani kohtaan sen perusteella, etten jätä esim jotain ruoka-ainetta syömättä raskausaikana.. ? kun "ne ottaa tietoisen riskin" sairastuttaa lapsensa.. Siis en osaa muuta kuin olla täällä .. ja miettiä, että olenko tosiaan tuollainen ???

Nimra
No ei ne sydänäänet helpota sinällään, kun tulee kuitenkin liikkeitä - kotiultra olis kätevämpi :LOL: Ku ei ne äänien kuulumiset auta siinä, etä joku virtaus on huono y,, ja sit pitäis vielä osta sitä oikein tulkita niin ei ole mun juttuja :) mutta hyvä, että niitä jotkut osaa käyttää...

No en tiedä miten kirjoittajat tuon tarkoittaa, mutta minä tulkitsin sen hyvin jyrkkänä mielipiteenä ja pahoitin kyllä oman oloni, TÄYSIN. Niin OMA ON VIKA, mutta mielestäni oli sanottu kyllä ajattelematta ... :ashamed: mutta niinhän se on, että kaikilla meillä on oikeus ajatella toisista ja heidän teoistaan miten ajattelemme.. Tulin vain hyvin surulliseksi ja vihaiseksi, kun olen ainakin ennen (kirjoitusta) ollut hyvinkin huolehtiva muista ja olen sitä edelleen :heart: Niin jotenkin ei vaan mulla ymmärrys riitä, ANTEEKSI :ashamed:

Yhteistyössä