Aivan ensimmäiseksi ONNEA
Miikkis ja muut perheessänne!!!! IHANA ASIA ja hienoa, että olette nyt perheenä kotona
:heart:
Nauku mukava kuulla uutisia
Kiva, että arki sujuu mukavasti :wave:
Humu82 Tervetuloa tänne ja onnea raskaudesta =)
Daizz Mukava kuulla, että olet sinne kotiutunut - Itsekin olen kotoisin noin 65-70 km päästä Jyväskylästä (Saarijärveltä) että on vähän tämä keskinen suomi tutumpi
Nullpoints Kertoisin kyllä siitä kestosta mielelläni, mutta meidän esittelijällä tuli tiuhaan tahtiin supistuksia joten soitti nevolaan, että synnärille menossa
Jotta se nyt jäi sit pois... Tosin hyvän syyn kera
MyAngels Onnea jo etukäteen teille!!! :heart: Teillä jo on oma nyytti kainalossa
Danjuska Totta turiset, että jotkut asiat pitäisi "suodattaa" ja jättää omaan arvoonsa, mutta ärsyttää vaan joskus ihmisten tapa ilmaista mielipiteensä - Inhoittavan, hankalan asiankin voi esittää monella tavalla... ja aivan kaikkea ei kannattaisi ihan niin kärkkäästi ilmaista, mutta noh... Mä olen ollut yleensä aina herkkä siitä, että mitä muut sanoo..
Mä vaan olen sellainen..
Toive81 Onnea hyvästä 4-D ultrakokemuksesta - Oli varmasti hienoa ja hyvä, että kaikki on kunnossa :heart: Ei muuta kuin nauttimaan!!! :wave:
No omasta ekasta työpäivästä ja olosta muutenkin ... elikkäs, innolla heräsin aamulla ja olin täynnä tarmoa
Lähdin pöristelemään työmaalle ja olinkin jo suunnitellut mukavasti työtä etukäteen ja kaikki tuntui loistavalta
Aamu meni suht hyvin, mutta siitä sit ekan kahvitauon jälkeen lähti "alamäki"
Supistuksia tuli ja meni ihan koko ajan...oksensin aamun jälkeen, en kyennyt kävelemään kunnolla (varsinkaan) rapuissa, eikä nostelu ja kumartuminen sujunut sen "paremmin", joten mestari tuumasi loppupäivänä, kun olin ollut n 5-6 h töissä, että miten sä Suvi nyt oikein pärjäät ??!?! Ja siinä sit kerroin, että onhan tämä vähän hankalaa tällaisella mahalla ja kivuilla ja toivotti hyvää vointia ja sanoi, että emme ala sijaiskätilöiksi, joten puhu neuvolassa olosta ja ota sairauslomaa jos ei muuta ratkaisua löydy, joten aamulla mennään sitten neuvolaan ja sit lääkäriin ja saikkua äitiyslomaan asti (mestarin pyynnoöstä)... joten tulikin lyhyt työssäkäynti..
Äitiysloma alkaa sitten "virallisesti" 31.10 ja loppuun 15.9.2009
Että näin täällä...
Illalla käytiin tosiaan neuvolassa ja siellä pikkuinen sai ihan ihme liikunta hepulin ja kanssa olijatkin huomasi, että mulla oli oikeasti vaikeaa olla !!! Siis ihan joka paikkaan sattui ja istuessa suht ok ellei oteta tuota vaavin liikkeistä johtuvaa kipua huomioon.. Sit mahaa poltteli ja supisteli...
ja istumasta kun nousi niin johan vihlas.. mahtoipa moni ihmetellä, että mikä ihme nyt oli ja sanoinkin, että on tässä vähän ollut "ongelmia"
Joopa, saas nähdä mitä täti huomenna aamulla sanoo ja lääkäri (sitten kun sinne pääsee).. Onneksi mun oma lääkäri on sama, kun neuvola-lääkäri niin ei tarvii selittää, että miten ja mistä sattuu .... tietää jo ennestään.
Nyt on mentävä aloilleen tuonne petiin, jotta olo helpottaa, mutta on tämä välillä niin kummallista, kun tuntuu ihan siltä, että oma keho ei tosiaan jaksa...
Nimra + KultaMuru 31+1 (ultra 31+4)