Yritin jo aikasemmin tulla kirjottelemaan, mutta Tiukun kohtalosta, tuli paha olo
jospa sitä nyt ajatus kulkisi. Kyllä elämä tosiaan on niin epäreilua, monta kertaa kerkes jo ajatella, että pikku Tiuku näyttää kaikille :heart:
Miikkikselle mahtionnittelut pienestä prinssistä
juuliai onnittelut myös pikkuprinssistä :heart:
EM hauska neuvolan täti teillä
Nimra otta nyt vaan lopun rauhallisesti
kyllä se kroppa kertoo kun ei enää jaksa. Ite jäin samoihin aikoihin esikoisen kanssa saikulle, ja kyllä kannatti
oli huomattavasti mukavampi olla ja laittaa tulokkaalle kaikkea valmiiksi. Meille povattiin, ettei vaaveli pysy loppuun asti masusssa kun oli kanssa pehmentynyt ja lyhentynyt kohdunkaula noilla viikoilla... No jätkä synty 14 tunnin synnytyksen jälkeen 40+4
Mä toivon, että pääsen tämän odotuksen kanssa edes tuonne asti ilman lopullista saikkua, kun paikkoja kolottaa välillä niin paljon
Mitran myynti-ilmotukset saa sapen kiuhumaan täälläkin
malttamaton ja
Repa mukava kuulla "vanhoista" pinolaisista :wave:
toive :hug: kun nyt tuollaisen taakan sait vielä näin pian ennen lähtöä. Onhan se Mini pieni, mutta kaikki voi kuitenkin olla hyvin. Näin täällä toivotaan, että saat huomenna hyviä uutisia
Mun kaverilla kanssa vauvan kasvua ruvettiin seuraamaan kun oli tosi pieni. Sitten lääkärit katto, että kun kaveri on ollu syntyessään ite pieni kokoinen (reippaasti alta 3kg) niin ei hätää... tyttö synty laskettuna päivänä ja painoin 2,6 kg :heart: Pieni ja pippurinen alusta alkaen. Ajattelin vaan kertoa, ettei se aina masuvauvan pieni koko huonoa tarkoita. Ymmärrän toki huolesi :hug:
Pamu k hui kun sie oot pitkällä, miten ne viikot noin kuluu
NP "Doppleri-Tyyne"
toi oli niin hyvin sanottu.
MyAngelsin uutisia odotellaan täälläkin
ON kun yksi paranee, toinen sairastuu... poitsun kanssa tässä muutaman päivän hengaillu kotona ku toiselle iski ärhäkkä korvatulehdus
miettii vaan miten ne työt duunissa makaa ku ei oo niitä tekemässä... deadline uhkaavasti lähestyy ja omakin kunto on välillä sellanen, ettei tee mieli sinne mennä
kukaan muu niitä mun puolivalmiita ei oikein pysty tekemään...
Siis tää NÄRÄSTYS on ihan kauheeta... 24/7 närästää, tuntuu että koko ajan pitäis olla jotain tunkemassa suuhun, ettei kurkku pala
Nyt ei selkään koske niin paljon... mutta myös täällä häppäriin koskee varsinkin yöllä ku yrittää lähtee vessareissulle
tiedä aina miten sitä ylös pääsis... jospa nää vaivat tästä pikkuhiljaa tasoittuis
Mun oli ihan pakko varata 4-D ultra
vaikka onkin vielä yks ultra tiedossa kunnan puoleltakin... mä vaan päätin, että haluun sen DVD:n
ens torstaina pääsee sitten taas kurkkaamaan minkälainen tulokas tuolla äiteetä pitää yöt hereillä :heart: ja saahan sitä sit samalla tarkistettua istukan paikan... jos vaikka olis sen verran liikkunu, että vois tuolla makuuhuoneen puolella jotain harrastaa
johon tässä on 4kk selibaatti ollu päällä
Orchid ja pikku Rumpali 23+1
joka pitää äiteetä hereillä öisin ja rummuttaa masussa pitkin päivää