*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

:flower: :flower: :flower: Onnea Juuliai!!!! :flower: :flower: :flower:
Todella paljon onnea koko perheelle! Hienon kokoisen pikkumiehen olette saaneet ja sinä itse olet ollut kyllä rohkea noin pienillä kivunlievitys lääkkeillä!!! :eek:
Toivottavasti arki alkaa sujumaan hienosti.
Onnea vielä kertaalleen!!!
NP
 
Piti käydä vanhaa pinoa katsomassa ja erityisesti nyt kun muistin, että Miikkiksen ja MyAngelsin lasketut ajat läheni. Oikein paljon onnea Miikkis :hug:, My Angels ja juuliai vauvoista!!! Ja kaikille myös onnittelut, jotka ovat päässeet tälle puolelle pinoilemaan eli uudet: onnea plussista ja kaikille odottaville tsemppiä odotukseen! Ei enää kauheasti ole jäljellä niitä, jotka ovat minun kanssa samaan aikaan palstailleet, niin nopeasti aika on kulunut.

Meillä on kaikki mennyt loistavasti, neiti on edelleen superhelppo tapaus. Iso tyttö: 5kk neuvolassa 71,5cm ja 8550kg, kovasti möngerretään lattialla liikkeelle, istutaan hienosti, tuen kanssa seisotaankin tukevasti ja löytyy suusta jo 2 hammastakin. Ihana hymytyttö =) Toista kovasti jo molemmat kuumeillaan vaikka imetän vielä ihan täysiä eli ei oikeasti päästä tositoimiin ennen kuin imetys loppuu ja hormonitoiminta ehkä palautuu. Mutta itku silmässä katsellaan neidin vauvakuvia ja ihmetellään miten oli noin pieni, kun nyt on jo niin lapsen eikä vauvan oloinen. Aika mennyt niin nopeasti, että uskomatonta!

malttamaton&prinsessa n 5kk
 
Valtavasti onnea Miikkikselle ja Juuliaille! :flower:
Juuliai aika rykäisynä olit synnyttänyt, varsinki ekakertalaiseksi!! :)
Mielenkiinnolla jään odottelemaan Miikkiksen kokemuksia!

Täälläkin kaikki on hyvin, mutta nyt on ollut niin kiire ja pitkiä päiviä, etten ole kuin nopsaan lukenut juttuja läpi.
ElinaMaria, hienoa et sullakin oli mukava neuvolakokemus! Meillä oli neuvola kans eilen aamuna. Täti oli supermukava ja rauhallinen. Sain purkin kotiin ja veret otetaan vasta kuun lopulla. Hemppa oli 118, mikä on mulle ihan normaali, mutta aiheuttaa varmaan toimenpiteitä jatkossa. Paineet 110/66, eli verenpaineiden vuoksi en ala lakritsaa vähentämään :LOL:
Musta oli ihana se sun neuvolatädin juttu lottoamisesta!!!! Rennoin mielin eteenpäin siis :heart:

niinuska ja pieni 8+4
 
ONNEA JUULIAI!!! :flower: :heart: Ihanaa!! Kuulostaa aikamoiselta tuo kalvojen pamahtaminen.. :x

niinuska joo mullakin oli paineet niin alhaalla että saapi sitä vähän lakua ja salmiakkia syödä jos maittaa. :) En mä muutenkaan makeeta hirveesti syö.... et jos nyt jonku patukan joskus... Joo se oli mahtava neuvolatäti. Sen reipas ja positiivinen asenne tarttui heti... ja sillä oli myös hyvä huumorintaju! :)

NP ja SS, joo se tuolla toukokuisten pinossakin oli mainostanu... ensin muka kysyy että missä ootte käyny varhaisultrassa ja sitten perään tuo sama teksti. Pitäis laittaa banniin koko tyyppi. :kieh:

(.) Öklöttää!!! :x Mut mä keksin loistavan öklötysajan ruuan - vesimeloni!!! :p Se maistuu vaikka oliskin vähän paha olo!! :D

EM ja Dodo rv 9+0 (POKS!!!!) :heart:
 
EM, juu munki mielestä se pitäis bannata ku on sanottu ja varotettu jo aiemminkin. Ja kahtelin samaa, et ties kui monessa pinossa jauhaa samaa ja mukamas ensi kysyy joltai jotain tai onnittelee tms (ku haluaa just sulauttaa sen viestinsä joukkoon). Rasittava tyyppi! No, jospa jatkossa pysyis poissa.

Täällä siis aamulla kaiketi ensimmäiset liitoskivut bongattu! Eikä tarvinnu kauheasti miettiä et sattuuko ku iha mieletön kipu iski ja tuskaisena sängyssä kääntyilin. Ei mikään asento ollu hyvä ku lantioon sattu nii hirveesti. Nooh, tästä se alkaa :saint: :heart:

SS & mytty 13+4
 
Nimra
Heips,

Onnea Juuliai ja hienoa, että oli mennyt siis noin hienosti koko tapahtuma !!! Ihana juttu ja kiva, kun olette kotona ja pääsette sitten omaan tahtiin olemaan - Onnea kaikille!

Joo Mitra sais kerätä huomiotaan ja myydä niitä laitteitaan ihan toisilla palstoilla - Kyllä ne ostajat sieltä katsoo, jos on tarve! EI TÄÄLLÄ tuollaista tarvita :kieh:

Itse käyty nyt tuolla lääkärissä ja saikkuahan sieltä ropsahti :whistle: Eli mulla alkoi tämä kotosalla oleminen nyt sitten tästä päivästä alkaen...

Kohdunkaula oli lyhentynyt ja pehmennyt.. , joten ei kuulemma saisi kovin nyt sit rehkiä, normaalia elämää kyllä :p Joten ei täällä nyt tämän kummenpaa... Kyselin tuosta oksentelusta ja sano, et voi ajoittain tulla, mutta ei saa olla liikaa.. :ashamed:

Nimra + KultaMuru 31+2
 
EM Kiitos vesimeloni vinkistä, täytyy kokeilla! Mulla on auttanut mandariinit. Naureskelinkin just, että oon syöny kahden viikon aikana enemmän hedelmiä kuin viimeisenä vuotena muuten :LOL: Et jotain hyvääkin tästä äklöstä olosta :)
 
heips

Miikkiksen ja Juuliain perheille suuren suuret ja lämpöiset onnittelut pienokaisista!! :flower: =)

Jep, samaa mieltä että kai nyt joka doblerin haluaa ostaa niin hakee sitä myynti palstalta :headwall: :whistle:

Täällä alkoi viime yönä taas liitoskivut kovenemaan.. nenää ei kärsinyt niistää kun vihloi ja repi niin kamalasti. Koko ajan oikealla puolella kiristävä olo. jospa vaan merkki siitä että siellä kovasti kasvetaan ;)

Nimra: Hyvä että sait saikkua. Nyt otat rennosti tämän loppu ajan kun kerran voit.

jos lähtis pikku hiljaa ruuan laittoon..

viikot on kyllä nyt tyystin hukassa meikäläiseltä :eek:
 
Nyt tulee pelkkää oma napaa... Eilen olin hetken onneissani ultrassa kun taas illalla aloin jälleen miettimään Minin kokoa. Tajusin, että Minin painoarvio on kyllä todella pieni mitä olen huomannut muilla olevan näillä viikoilla...Heittoa on 2 viikkoa taaksepäin! Eli tällä hetkellä olisi tulossa kyllä todella pikkuinen vauva...Noh yö meni valvoessa ja tänään soitin neuvolaan. Kävikin ilmi ettei huoleni ole turha...Mulla on vielä ensi viikolla neuvolakäynti ennen muuttoa ulkomaille ja jos sf-mitta on edelleen alakäyrällä niin joutuisin tarkempaan ultraan keskussairaalaan! Mutta enhän sellaiseen ehdi kun se ei ole päivystystapaus vaan voi mennä jopa viikko ennen kuin sekään edistyy. Oli kanssa sitä mieltä ettei vauva ole kasvanut tarpeeksi ja ihmeteltiin todella kovasti eilistä lääräiä kun hän taas ei kertaakaan ollut mulle huolissaan Minin koosta vaikka se jo eilen kalskahti korvaan se pieni painoarvio...En jaksais millään uskoa, että yksityisellä olisi niin epäammattimaista toimintaa ja hän oli vielä erikoislääkäri. Nyt tää juttu eteneekin niin, että menen vielä torstaiseen ultraääneen yksityiselle (toinen, kehuttu paikka) jotta saan toisen mielipiteen ja siellä lupasit käydä yksityiskohtaisesti läpi mun kanssa Minin rakenteet ja istukat sun muut. Tämä eilinen kun ei kertaakaan mulle selostanut mitään virtauksista jos niitä edes kuitenkaan katsoi vaan sanoi kaiken toimivan hyvin. Olin eilen niin otettu vauvasta etten edes tajunnut siinä heti ihmetellä miksei mulle selostanut oikeastaan mitään...Sukupuolta tiirailtiin ja sen sanoi ettei huulissa ole vikaa (siis se kitalakihalkio juttu). Nyt vaan vatuttaa, että oli meinaan hemmetin kallis käynti eilen, onneksi anoppi sen lupas kustantaa niin voin vielä käydä tossa toisessa ultrassa. Jos siellä ilmenee nyt jotain kasvupysähtymää niin sitten neuvolasta yrittävät saada mut ensi viikolla julkiselle erikoisalalle niin pääsisin edes kerran ennen ulkomaanmuuttoa kotimaiseen tsekkaukseen ja saisin viralliset lausunnot mukaani niin jatkoseuranta pääsisi heti käyntii uudessa maassa. Olo on ihan voipunut ja huoli suuri. Neuvola vielä lohdutti ettei tässä kohtaa olla huolissaan nyt enempää vaan katsotaan mitä ultrassa sanovat. Kaikki tulevaisuuden pelot iski ja pohdinkin jo kauhuissani, että mitä jos Minin kasvu ei lisäänny ja hänet täytyy hiillostaa ennenaikaisesti ulos kohdusta...Tietty se sitten täytyy tehdä jos hän ei saa tarpeeksi ravintoa multa niin ois sitten paremmat mahikset ulkona, mutta kun viikkojakin on vielä tosi vähän alla! Eli tartten nyt kaikki tsempit ja rukoukset teiltäkin ettei tilanne ole niin paha miltä se nyt tuntuu. Ja että Mini lähtisi kasvamaan...Koskakohan tää odotus muuttuisi mullekin onnelliseksi ja ettei tarvitsisi koko ajan olla pelko persuuksissa ja yksin tän asian kanssa??? :'(

Anteeksi etten nyt pysty kommentoimaan muiden uutisia...
Todella uupunut Toive81 ja pienen pieni Mini 27+2
 
toive :hug: :hug: Mie toivon kovasti, että Mini siellä jakselee hyvin ja on kohta jo iso Mini =) :heart:

Itse en noista painoarvioista niinkään ymmärrä vielä. Mitä sitten, jos painoarvio siis on kovinkin pieni? Voiko lapsen kehitys/paino todella pysähtyä ja lakata kasvamasta? Entä mitä sen jälkeen? Mulla siis ei tietoa ole, ja sen vuoksi olisi mukava kuulla asiasta :)
 
Jep, hermot menee jo noista deko-lehden mainoksista, jotka vahingossa lukee moneen kertaan :headwall:

Onnea kaikille vauvatuneilla :heart:

Voi toive81, :hug: toivotaan kovasti, että pieni Mini kulkee vain omilla käyrillään ja kaikki olisi kunnossa

Käyn säännöllisesti lukemassa kuulumisianne, mutta kun arki menee tasaista tahtia niin ei ole itsellä kauheesti kerrottavaa. Ajoittaista vatsakipua esiintyy ja venymiskipuja, turvotus on hieman laskenut ja maha on jo selkeä "maha".

Oxford 13+1
 
Voi Toive :hug: :hug: Täälläkin eletään toivossa mukana, että kaikki olisi kuitenkin ookoo ja huoli olisi aiheetonta! Hyvä, että saat asian selvitettyä ennen muuttoa ja että neuvolassakin yrittävät tehdä kaikkensa.

Juuliaille onnittelut vauvasta :flower:

Niitä MyAngelsin uutisia täällä odotellaan.. :)

Luminia *flunssan kourissa* rv 23+4
 
SuukkoSuulle: En osaa oikein itsekään sen enempää asiasta kertoa kun taustalla voi olla tosiaan ongelmaa istukan toiminnassa tai napanuoran virtauksia niin ettei vauva saa ravintoa tarpeeksi. Joskus näissäkään ei ole mitään vikaa ja syytä ei yksinkertaisesti löydy miksi vauva ei kasva normi tahtiin.
Ottaa vaan niin julmetusti päähän kun olen ollut koko ajan asiasta huolissani ja ilmaissut pelkoni neuvolassa ja vasta nyt mulle myönnetään ettei vaikutakaan normaalilta! Juuri ennen mun muuttoa...Mietin vain miksi tämäkin huoli tähän päälle. Eikö niissä keskenmenoissa ja alun verenvuodoissa ollut mulle jo tarpeeksi??? Luulin tosissaan että olen jo voiton puolella mutta nyt vasta se todellinen taistelu alkaakin... Viaton Mini vain on nyt sijaiskärsijänä. Ei pää enää kestä.
 
hiphei!
No niin jos nyt vähän kerkiäis taas koneella olemaan.
ONNEA MIIKKIS JA JUULIAI!
hui! ihanaa! vauvoja maailmaan! Minäkin oon usein miettinyt MyAngelsia, menee varmaan vielä muutama päivä ennen kuin tänne pinoon asti kerkiää tuo tuore mama.

mulla oli viime viikolla neuvola jossa tosiaan kaikki ok.
nyt sain lähetteen ä-polille lääkärille ja posti toi aikavarauksen joka on ma 3.11. tämän jälkeen sit oikeesti vaan lasketaan päiviä!!
välillä tuntuu, että päivät soljuu ohi, välillä taas miettii, ett koska tämä päivä loppuis! mulla on oma jaksaminen ja olotilat ihan päiväkohtasia, olenkin tässä miettinyt ett voiskohan ihan johtua vaavin asennosta, miten on ja painaa milloin mihinkin... :/
kova on kaveri liikkumaan, että sitä ei tarvi miettiä =) yölläkin herään joskus aika kipeisiinkin potkuihin kylkyluihin, auts. No silti koitan "vetää" tämän Lokakuun ihan rutiinilla läpi, ettei tuu liikaa miettyä viikkoja ja päiviä. Kohtahan alkaa virallisesti äitiysloma.

Toive, en tiedä mihin maahan muutat, mutta koita sieltä saada tutuilta tai jostain tietoosi hyvä lääkäri ja käyt sitten hänenkin luonaan näytillä. Toivotaan että kaikki on hienosti, hyvä kun ehdit vielä ultrassa käymään ennen muuttoasi. Täällä pidetään kyllä peukkuja!!

ihana ilma oli tänäänkin! kävin tunnin kävelylenkillä kaverini kanssa joka myös on raskaana, mukavaa seuraa siis ja vauhtikin on sama.
vauvan vaatteet mitä meillä on kävin läpi, eri kasaan tytön ja pojan ja sit vielä ne neutraalit jotka menee kummalekin.

tämmöisiä fiiliksiä täällä, voikaapa kaikki hyvin :wave:

Pamuk ja kolmonen rv33+
 
Nimra En oo varma noista sykkeistä, mut mun babylla on ollu tosi matalat koko raskauden ajan. Kysyin mun lääkäriltä ja se sanoi et 110-160 on normaali. Eli tuo on ainoo tieto mikä mulla on tosta asiasta. Sulla tais muutenkin olla arvot ihan ok, joten onneksi olkoon sinne!!!

Kaksosia Täällä on hurjan monella ollut! Oon kuullu et ne voivat olla riskiraskauksia, mutta että noin monella on ollut ongelmia, se on aika hurjaa...

Empuuu Sullakin on ollut tuollainen kokemus... Pahoittelut sinne myös sinne! :wave:
Kiva kuulla malttamattoman arjesta. Olit vissiin mennyt tuonne kerhon puolelle jo kun minä tänne tulin...
Aina on kuitenkin kiva kuulla teistä "vanhoista". :heart:
niinuska Onneks olkoon kivasti menneestä neuvola reissusta!!!
SS Noi kivut on karmeita. Mä luulin aina ennen et liitoskivut on just noita häppäri kipuja, mut joku valaisi et ne ovat kaikki mahdolliset kasvukivut? Mulla ainakin noi häppärikivut ovat kauheita........
Sit toinen on et yöllä vessareissulle meno sattuu. Siis selkä ei meinaa suoristua ja alas sattuu. Tekis mieli vaan jatkaa unia ja pissata housuun.........

Toive En tiedä mitä sanoa. Inhottavaa et siitä nyt tuli ongelma kun lähtö häämöttää. Jotenkin outoo vaan et se on noin. On tossa ollut aikaa paljonkin asiaa tutkia....
No oli miten oli, niin tutkituta asiaa mahd paljon nyt ja sit kun sinne muualle pääset, niin sit siellä heti ota yhteyttä paikalliseen terveydenhuoltoon.
Onhan siinä varmasti vaaransa jos istukka tai napanuora ei pelaa kunnolla. Toisaalta Mini kuitenkin kasvaa, mut omaa tahtiaan, joten ei voi tietää mikä on syy...

Toivotaan et asiat selkee pian! :hug:
Oxford Niin on joku kumman mainostus päivä... Mulla meni hermot taas ton yhen tyypin kans... "Doppleri-Tyyne"
Luminialle pikaista paranemista!!!

Pamu Sulla tosiaankin viikot menee sen verran viuhaa tahtia et pian on sit sun vuoro... Mukavaa et sun ä-lomakin pian alkaa.

(.) Mies meni sotkee tietokoneen asetukset ja sit se ei ollu iloinen... Jouduin lataa paljo ohjelmia uudelleen et kaikki pelaa niin kuin ennenkin.
Niin on sit mun ilta mennyt... :headwall:

NullPoints ja Tirri 27+5
 
Nimra
Moi,

Ihanaa kun saa kuulla noita vauva uutisia =) On ne vaan oikeasti niin MUKAVIA ;)

Toive Toivotaan parasta ja uskon, että kaikki on ihan hyvin :D Mini vaan kasvaa sellaista omaa vauhtia, joka on varmasti kaikilla vauvoilla :hug:

Nullpoints Joo, mä kyselin noista sykkeistä ja kuulemma ihan normia olis..

Mä olen tänään käynyt viemässä työmaalle sairausloma lapun ja otin samalla kaapista haikein mielin tavarani.. sillä en nyt menekään sitten työhön vasta kuin ensi vuoden lopulla.., joten kyllä siinä on aina haikeutta..

Tänään sain myös vietyä Käräjäoikeuden päätökset tuonne ulosottovirastoon, jotta ehkä joskus saisin jonkun rovon noilta velallisilta takaisin päin... Saas nähdä tuleeko ikinä, mutta ainakin se saattaisi olla mahdollista - joskus :whistle:

Tänään pyörin sitten muuten vaan tuolla maailmalla ja shoppailin miehelle valmiiksi tuon isyyspakkauksen :heart: Annoin sen, kun tuli työstä kotiin :p Olin ostanut siihen tutin, ensilusikan, leppis-harson, ruokalapun (kaukalolla), pehmuste-liukuesteen ammeeseen (ruskea nalle =) ), Sinkkivoidetta, Hoitovoidetta, Pesunestettä, Parisuhdepelin, pehmo helistimen :D Siinä ne taisi kaikki olla, ihan kiva pakkaus ja kivasti se toistakin hymyilytti :heart:

Nyt on ollut taas 1,5 päivää ihan sikahiljaista tuolla masussa....tosi pieniä potkuja välillä..., mutta eiköhän siellä kaikki kunnossa.. ?

Mä olin "pudonnut" muuten tuolla sf-käyrällä yläkäyrälle, kun aiemmin se meni yläkäyrän yläpuolella... :eek:

Nimra + KultaMuru 31+2
 
Yritin jo aikasemmin tulla kirjottelemaan, mutta Tiukun kohtalosta, tuli paha olo
jospa sitä nyt ajatus kulkisi. Kyllä elämä tosiaan on niin epäreilua, monta kertaa kerkes jo ajatella, että pikku Tiuku näyttää kaikille :heart:

Miikkikselle mahtionnittelut pienestä prinssistä


juuliai onnittelut myös pikkuprinssistä :heart:

EM hauska neuvolan täti teillä :LOL:

Nimra otta nyt vaan lopun rauhallisesti
kyllä se kroppa kertoo kun ei enää jaksa. Ite jäin samoihin aikoihin esikoisen kanssa saikulle, ja kyllä kannatti
oli huomattavasti mukavampi olla ja laittaa tulokkaalle kaikkea valmiiksi. Meille povattiin, ettei vaaveli pysy loppuun asti masusssa kun oli kanssa pehmentynyt ja lyhentynyt kohdunkaula noilla viikoilla... No jätkä synty 14 tunnin synnytyksen jälkeen 40+4

Mä toivon, että pääsen tämän odotuksen kanssa edes tuonne asti ilman lopullista saikkua, kun paikkoja kolottaa välillä niin paljon


Mitran myynti-ilmotukset saa sapen kiuhumaan täälläkin


malttamaton ja Repa mukava kuulla "vanhoista" pinolaisista :wave:

toive :hug: kun nyt tuollaisen taakan sait vielä näin pian ennen lähtöä. Onhan se Mini pieni, mutta kaikki voi kuitenkin olla hyvin. Näin täällä toivotaan, että saat huomenna hyviä uutisia
Mun kaverilla kanssa vauvan kasvua ruvettiin seuraamaan kun oli tosi pieni. Sitten lääkärit katto, että kun kaveri on ollu syntyessään ite pieni kokoinen (reippaasti alta 3kg) niin ei hätää... tyttö synty laskettuna päivänä ja painoin 2,6 kg :heart: Pieni ja pippurinen alusta alkaen. Ajattelin vaan kertoa, ettei se aina masuvauvan pieni koko huonoa tarkoita. Ymmärrän toki huolesi :hug:

Pamu k hui kun sie oot pitkällä, miten ne viikot noin kuluu


NP "Doppleri-Tyyne"
toi oli niin hyvin sanottu.

MyAngelsin uutisia odotellaan täälläkin


ON kun yksi paranee, toinen sairastuu... poitsun kanssa tässä muutaman päivän hengaillu kotona ku toiselle iski ärhäkkä korvatulehdus
miettii vaan miten ne työt duunissa makaa ku ei oo niitä tekemässä... deadline uhkaavasti lähestyy ja omakin kunto on välillä sellanen, ettei tee mieli sinne mennä
kukaan muu niitä mun puolivalmiita ei oikein pysty tekemään...

Siis tää NÄRÄSTYS on ihan kauheeta... 24/7 närästää, tuntuu että koko ajan pitäis olla jotain tunkemassa suuhun, ettei kurkku pala
Nyt ei selkään koske niin paljon... mutta myös täällä häppäriin koskee varsinkin yöllä ku yrittää lähtee vessareissulle
tiedä aina miten sitä ylös pääsis... jospa nää vaivat tästä pikkuhiljaa tasoittuis


Mun oli ihan pakko varata 4-D ultra
vaikka onkin vielä yks ultra tiedossa kunnan puoleltakin... mä vaan päätin, että haluun sen DVD:n
ens torstaina pääsee sitten taas kurkkaamaan minkälainen tulokas tuolla äiteetä pitää yöt hereillä :heart: ja saahan sitä sit samalla tarkistettua istukan paikan... jos vaikka olis sen verran liikkunu, että vois tuolla makuuhuoneen puolella jotain harrastaa
johon tässä on 4kk selibaatti ollu päällä


Orchid ja pikku Rumpali 23+1
joka pitää äiteetä hereillä öisin ja rummuttaa masussa pitkin päivää
 
Juu, veti tuo Tiukun kohtalo mielen tosi matalaksi :'( Todella surullista.

Toiveelle toivottelen kovasti tsemppiä huomiseen :hug: Täällä on kaikki peukut ja varpaat pystyssä että Minillä olisi asiat kunnossa. Tulehan sitten kertomaan kuulumiset. Varmasti tosi rankkaa, varsinkin kun mies on muilla mailla. :hug:

Nimra on sitten päässyt lepäämään, hyvä juttu. Ihan fiksu pomo sinulla :) Minullakin on ollut mielessä tuo isyyspakkauksen väsääminen, pitäisi kohta aloitella. Jos pikku hiljaa kyhäisi kokoon.

Orchidin jutut 4D:sta ei helpottaneet täällä riehuvaa neljädee-kuumetta.. :D Kauheasti tekisi mieli.. Nopsaan sait ilmeisesti ajan! Mikähän olisi paras ajankohta sille jos innostuu varaamaan? Voimia pienen potilaan hoitoon.

Daizzin ja Nimran kanssa asustellaan sitten ihan samoilla nurkilla :D :D Mutta eipä siitä sen enempää :whistle:

Nyt nukkumaan, kauhea väsy. Kun tästä viikosta selviäisi täysjärkisenä.. Kyllä tästä jo vaikka äitiyslomalle voisi jäädä B)

Luminia 23+5
 
Iltaa!
Menipä päivä jotenkin ohi kun ton Tiukun kohtalon luin.
Töissä jo kyyneleet oli silmissä ja sit kun pääsin kotiin oli pakko itkeä kun miehelle kerroin asiasta.
On sit ollutkin aika ontto olo.
Ihanaa Nimra et mies ilostui pakkauksesta! Ihana ele tuo oli ehdottomasti!

Orchid Sulla on sama ongelma kuin mulla: tuskalliset vessareissut. Karmeeta tosiaankin. |O
Toivotaan et istukka olisi siirtynyt et pääsette hommiin!

Toiveelle Onnea matkaan huomiseksi!!!

Luminia Täälläkin mielessä on et kun tulis pian joulukuu ja pääsis ä-lomalle. Kunpa nää viikot menis nyt nopiaan...

(.) Masussa ollaan vissiin vieläkin perätilassa, mut en oo varma. Potkut kun tuntuvat nyt eri kohdassa. Onneks virtsarakon monotus on loppunut. Muutenkin liikkeet ovat vaihtuneet miedommiksi. Luulen et tila alkaa vissiin pienenemään, joten riehunta on mahdotonta.


NullPoints ja Tirri 27+6
 

Yhteistyössä