*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

Ei pieni tyttösemme malttanut odottaa maanantaille, vaan syntyi pe 3.10.2008 klo:16.23

Pituus 48cm ja paino 3300g

Tulen myöhemmin lukemaan kirjoituksianne ja kertomaan tarkemmin kaiken

:Maailman onnellisin MyAngels ja maailman ihanin ja kiltein jo viikon vanha prinsessa

MyAngels...VAUDE ONNEA...TÄTÄ ON ODOTETTU. :hug: :hug: :hug:
Pikkujätti sitten ei antanut äidin ja isin odotella maanantaille...Ihanaa että piikkunen voi hienosti ja samoin äiti ja isi.Mä oon kovasti päivystänyt millon teistä kuuluu.
Miten ihanaa teillä on nyt se ihan valtavan ihana pikkunen sylissä...mitä ootte kauan jo halunnut ja koviakin kokenut.Nyt teillä elämä hymyilee kauniin pienen tyttö lapsen kasvoissa...Ihanaa.Päättyi ihanasti teijän odotus.Saitte nyytin syliin. :heart: :heart:

Isille myös kovasti onnetuksia. :D

Voikaa hyvin...Nauttikaa nyt täysin siemauksin pienestä rinsessasta.Te ootte sen ansainnut.
Tuoksutteleppas pikkusen varpaita...ne tuoksuu vauvavarvashielle...Ihana tuoksu. :heart: (Tai sitten mä oon vaa pimee :LOL: )Vauvan ishon tuoksu on muutenkin ihana...

Voi voi...ihanaa... :heart:

Terkuin...Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen 27 POKS!!!! :heart: :heart: :heart:

:flower: :flower: :flower: Onnea MyAngels!!! :flower: :flower: :flower:
Voi että! Ihan tuli taas tippa silmään, mut nyt ilosta!!! :LOL: :'( :LOL: (hitsi mun hormooneja, ihan taitaa kohta pimetä päässä......... :eek: )
Mutta siis MAHTAVAA!!!!! Kun sen tietää ettei se vauvojen saaminen oo mitenkään automaattista, vaan ISO IHME, niin MyAngels on saanut sellaisen. Todellakin ansaitusti. ;)
Nyt saatiin sit vaaleanpunainen nyyti kans joukkoon, alkoi mennä aika poika voittoiseksi tää meno.... :LOL:

NullPoints ja Tirri 28+1

Voi MyAngels, tuhannesti onnea!!!!! :flower: :flower: :flower: Aivan ihanaa, pikku prinsessa! Uutista kyllä jo kovasti odotettiin, mutta ymmärtäähän sen että on ollut parempaa tekemistä =) Nauttikaa nyt todella, olette sen totisesti ansainneet!

Sniif sniif tälläkin :)
Luminia rv24

!!!ONNEA!!! Juulia, Miikkis ja MyAngels!!!!!! :heart: :heart: :heart:
Muistan ainakin Miikkiksen ja MyAngelsin plussaamiset tuolta kuumeilijoiden puolelta ja nyt (jo) vaavit tuhisemassa äidin ja isin kanssa! Kauheen nopeesti on aika mennyt, ainakin toisten raskausaika. :D Oma tuntuu vaan matelevan, kauheen pitkä aika vielä tuohon. :saint:

Riine ja Pallopää 17+3

moi

onpas kivasti tekstiä tullut!! :D

MyAnglesin perheelle lämpimät onnittelut!! :flower:

Miikiksellä tuhisee kotona aivan ylisöpö hurmuri! =) :heart:
Itse olen sitä mieltä kans että kätilö vaikuttaa tosi paljon omaan jaksamiseen. meille sattui tosi nuori kätilö, joka jaksoi tsempata ja kuunnella. tosi hyvät fiilikset jäi. Ja itsellä kävi kans taju kankaalla kun nousin tikkauksen jälkeen ylös.. kun taas maailma avartu niin ihmettelin hetken kun miehen kasvot melkein omissa kiinni ja sitten joku vieras nainen joka oli siis kätilö :LOL:

Ja Yhdyn Orchidin mielipiteeseen että kiitos ei aquarakkuloita enää mulle :whistle: esikoisen aikaan annoi laittaa ne kahdesti vai kolmesti.. jno en muista mutta ei enää kiitos.. NullPointsko se niistä kyseli.. Joskus mulle on aquarakkuloitten laitto selvitetty tarkkaan mut en enää muista.. ihon alle kai laitetaan jotain nestettä.. korjatkaa jos olen väärässä :attn: Ja ainakin itellä laittaminen jo kirveli ja koski niin pirskatisti että itse synnytyskivut jäi taka-alalle |O
Epiduraali mulle tepsi hyvin ja sain jopa otettua torkut välillä..

Mitäs muuta pitikään..

Toive:
Hienoa että kaikki oli Minillä hyvin. Nyt yrität lopettaa stressaamisen ja nauttia raskaudessa. Mullekkin esikoisen aikaan sanottiin että pieni "mittauvirhe" saattaa aiheuttaa ihan jonkun verran heittoa koko arvioon.. Tatun painoennuste oli 3800g ja oli kuitenkin syntyessään 4250g.
Mutta tosiaan nyt sinun on aika nauttia jo :hug:

Työpv takana.. kävin tänään kun siellä tarvittiin. nopeaan meni pv =)
marraskuussa on ainakin yksi viikko jo tiedossa milloin käyn töissä. sitten onkin kohta jo joulu ja uusi vuosi ja sen jälkeen ruetaan valmistautumaan vauvan tuloon :D

Jaahas.. kaupassa pitäis lähteä käymään kunhan mies tulee koiria käyttämästä.. vedin tuossa hernettä nessuun kun töistä tulin ja tulin koneelle istumaan :ashamed: mut nyt lähden pojan kans leikkimään :wave:

danjuska ja toukka 15+6

Tännehän on tullut paljon vauvauutisia! :D Onnea ja ruusupuskia kaikille!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart:

Meillä oli tänään rakenneultra. Kaikki hyvin, mutta joudutaan vielä uusintakierrokselle, kun rakko jäi mittaamatta. Mua alkoi pyörryttää liikaa siinä selinmakuulla, niin oli pakko jättää kesken. Terkka kyllä sanoi, et hän ehti jo nähdä sen rakon ja ok:lta näytti, mutta ei ehtiny sen tarkemmin mitata ja se kuulemma vaaditaan niissä papereissa. Mut siis ei pitäs olla mitään hätää silti. Sukupuolta ei nähty tai jos näkyikin, niin sitä ei meille kerrottu. Ei edes veikkauksia. Painoa papusella on 326 g (ulkomuistista, ei ole sitä korttia nyt tässä ). :)

Semmoisia.

T. Kärppä ja papuska 19+6 B)

ÄÄÄK!!! Onnea MyAngels ja tuoreelle isukille myös! :hug: :flower: =) Voih, prinsessan saitte, ihanaa!!! Synnytyskertomusta siis odotellessa...

Uuna: Juu nuo keskenmenot vie aikalailla hohdon koko odotuksesta... :( Vaikka itse menenkin jo aika pitkällä niin edelleen muistan korostaa JOS meille tämä vauva suodaan. Menetykset jätti sellaisen pelon takaraivoon, etten varmaan usko vauvaa saavani ennenkuin hän on sylissä elävänä ja tuhisevana =) Olin ihan kauhuissani kun olimme tuttuni luona kesällä kylässä. Hänellä oli silloin rv32 ja itse menin rv17 ja he olivat osatneet AIVAN kaiken tulevalle vauvalle. Lastenhuonekin oli valmis ja sieltä ei puuttunut kuin se vauva. Miehelle ihmettelin miten kummassa he uskaltavat...Mies muistutti ettei kyseisellä parilla ole ollut mitään syytä pelkoon. Ei keskenmenoja, kaikki mennyt alusta asti moitteettomasti. Siinä kohtaa tunsien "lievää" kateutta :ashamed: Mutta tämä tuttuni mulle myönsikin ettei hän osaa pelätä kun ei ole kokemusta keskenmenoista. Hyvä hänelle. Itsekin mieluusti haluaisin nauttia täysin rinnoin odotuksesta ja ostella vauvalle vaikka mtä, mutta kun ei vaan pysty niin ei pysty. Nyt kun muutan ulkomaille niin aletaan siinä rv30 paikkeilla alkaa kattelemaan vauvalle sitten pikkuhiljaa vaunuja sun muita. En halua että käy niinkään, että mitään ei ole hommattu ja Mini päättäiskin syntyä reippaasti aikaisemmin! :eek: Siinä tuskin heti tulisi tarmo lähteä shoppailemaan tuoreen nyytin kera :D

Toive81 ja itsestään hieman jo ilmoitellut Mini 27+5

Ihanaa MyAngels!!! Vihdoin te olette PERHE!
onnea! muuta en osaa sanoa kun teidän taivallusta ja taustaa miettii...ONNEA!
nauttikaa pikku tyttelistä :heart:
tätä uutista on todella odotettu!

"ihmettä moista
oletteko nähneet toista?
niin pienen pienet kätöset
ja pikkuruiset jalat.
suppusuu suloinen,
kultakutri tyttönen.
ihmettä moista
ei maailmassa toista!"

MyAngels!!! :D Voi ONNEA!!!! Ihanaa että prinsessa sieltä tupsahti maailmaan. :) Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin kun luin tämän uutisen!!! :hug: :hug:

Toiveelle myös onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! =) Ihanaa että siellä oli kaikki hyvin!

(.) jotenkin arvasin että en ole ainoa joka on kokenut noita inhottavia tilanteita... :/ No en mä yöuniani sen takia menettänyt. Ärsyttää vaan ihmiset jotka ei ymmärrä oikeesti lopettaa ajoissa... Kävin tänään mukamas puolukassa ja eihän siellä enää mitään ollut! :eek: Tyhjä metsä - en edes sieniä löytänyt reissulta. No tulipa mukava metsäretki tehtyä ystävän kanssa... meillä oli kaakaota ja eväsleipiäkin. :D Tänne ei mitään uutta. :) Väsyttää.

EM ja Dodo 9+3 :heart:

Iltaa!
Nimra Kyllä kuulostaa tuo sun nukkuminen aivan kamalalta.
Oletko yrittänyt käyttää lisä tyynyjä antamaan tukea. Vois vaikka niiden kans löytyy hyvä asento???
Onnea Niinuskalle viikon poksahtamisesta!!!

Toiveelle hyvää parturi reissua!

Uuna Ajattelin et on sulla tosiaankin ollut hurja meno, kun 3 km:a noin lähekkäin. Mulla oli kans ne niin lähekkäin, et ei kerennyt henkisesti palautua. Nyt oon alkanut pikku hiljaa puhumaan KUN, koska alkaa olla mahdollisuudet et vaikka vedet menis, niin vaavi selviäis....
Enkä oo vieläkään ostanu mitään. No ei oo hätä kun paljoo ei tarte ostaakkaan........ :ashamed:
daizz oot aivan oikeessa vauvat tuoksuu ihanalta!

Riine Kyllä ne sielläkin viikot menee eteen päin... pian on meidänkin vuoro!

Danjuska Noi Aquarakkulat kuulostaa tosi ilkeiltä.
En taida sellaisia pyytää oli miten oli.....

Kärppä kamala reissu sulla oli! Niin eikö just sanota et ei sais selällään olla kun se painaa isoja suonia jne... Noissa tilanteissa kun on sit pakko olla selällään.
No onneks ei sen pahempaa sattunu....
(.) Oli siis se sokerirasitus ja päivä menikin sit siitä toipuen. Pahinta on se et ei saa syödä & juoda aamulla.
Ei siis ees aamu kahvia. :(
Se litkun juominen ei tietty oo hauskaa tai pistokset, mut inhottavinta on odotella nälissään sitä et saa vihdoinkin syödä.

Meni sit päivä silleen et hotkin sikana kun sai sit sapuskaa ja sen jälkeen on päätä särkeny. Kävin kävelee liian pitkästi, joten nyt pärkee taas "toistakin päätä". :headwall:
Tirrikin on osoittanut mieltä. Aamun odotti vissiin ruokaa, kun sai hepulin. Muutenkin on potkittu enemmän kuin koko viikkoon. Eli näin täällä.

NullPoints ja Tirri 28+1

PS. Jos muuten joku tietää joko Siilura on saanu vaavelin, niin ilmoittakaa... :heart:

Voi miten ihanaa MyAngels
Olen niin onnellinen teidän puolesta!!!
Onnea kovasti :heart: :heart:

Meillä on vauva-arki jo ihan hyvin käyntiin lähtenyt, mitä nyt oltiin ke-pe Laurin kanssa lasten infektio-osastolla, kun Lauri sai jostain (?) vauvojen ja pienten lasten virus-influenssan.
Lauri on jo iso poika, tänään tasan kaksi kk ja painoa pojulle on tullut jo huimat 6kg ja pituuttakin sen verran että siirrytään vaatekoossa jo 68cm...iso jässikkä...

Mutta Ihanaa masunkasvatusaikaa teille kaikille!!! :D
Mulla on niin ikävä sitä masua :) vaikka ihana tuhisija onkin sieltä tullut "kohdunulkoiseksi"

Ajatuksin AE ja Lauri-poika 2kk

ps.profiiliin lisäsin sankaripoikien kuvan ;)

Nimra
Onnea MyAngels ja koko perhe Siis aivan ihana uutinen!!!! :heart: Kuinka ihanaa onkaan olla prinsessan kanssa kotosalla - Suuren suuret onnittelut ihan suuren suuren :hug: kanssa! Ihana uutinen ja olen niin onnellinen teidän puolestanne =)

Täällä selkäkipu jatkuu, mutta jotenkin yritän pärjätä.. :D Yöt menee ihan miten menee... , mutta kaikkeni olen kokeillut.. Lisätyynyt, hoidot mistä vaan vois olla apua.. mutta huonoin tuloksin - saas nähdä, että miten pitkälle tässä jakselee..kun selkä on mitä on..

Nimra + KultaMuru 32+0 (ultra 32+3)

Hei vaan......... jos nyt täällä ketään on.

AE Taas saa ihmetellä minne se aika menee, kun Lauri on jo 2kk.
Nuo on huolestuttavia tilanteita kun pikkuiset sairastuu.
Onneksi ei ollut sen pahempaa kuitenkaan ja olette taas kotona. Kivan näköisiä sankaripoikia molemmat ovat.

Nimralle jaksamista! :heart: Jokainen päivä kun on kasassa niin oot lähempänä h-hetkeä. Yritä kestää!

(.) Omaa napaa ei sen kummempaa... Pakko on vaan kertoa, kun olin eilen vaatekaupassa siellä oli aivan ihania vastasyntyneen tonttupukuja.
Voi että olis tehny mieli ostaa!!!!!! Sit tajusin et ei hetkinen, mun nyyti todennäköisesti ilmaantuu sit joulun jälkeen.
Sinne jäi sit se tonttupuku. No tääl on jo yksi tonttu ja ei vielä oo ees joulu.
Et silleen.

NullPoints ja Tirri 28+2

my angels Suurensuuret onnittelut maailman onnekkaimmasta tapahtumasta teidän koko perheelle!!! Tyttö teille suotiin ja ihanin maailmassa eteenne tuotiin :hug: Jukra! ihanaa vaaviarkea sinne vaan... :saint:

Täällä pientä sisäänpäinkääntymistä omassa sosiaalisessa elämässä todettavissa..siis ei jaksa enää töiden jälkeen tehdä muuta kuin maata, tai tehdä kotona kaikenlaista täysin omilla ehdoilla..en jaksa edes paljon soitella kavereiden kanssa... paitsi muutaman hyvän =) Muu maailma ei jotenkin kiinnosta yhtään.. sitä vaan haluaa tuijotella omaa napaa ja pienen liikkeitä..synnytys jo pyörii paljon mielessä ja vauvan kanssa eläminen.
Välillä olen niin onnellinen että itku on herkässä ja sitten taas niin "kyrsiintynyt" kaikkeen ja pinna pirun ohut! Huoh.... ailahtelevainen on vielä kauniisti sanottu :snotty:

Laskin kultasen liikkeitä niin tulihan niitä 10 min. jo yli 10... :saint: mutta taitaa vasta vkon 36 jälkeen olla tarpeen niitä tarkkailla..vai ?
Maanantaina tulee täyteen 30 viikkoa!! uskomatonta kuitenkin, kuinka se aika vaan on mennyt...
olen pessyt jo vauvan vaatteita ja järjestellyt niitä lipastoon... se on niin ihanaa puuhaa... voi kunpa se tuntuis samalta sitten aina myöhemminkin!! =)

Ihana mennä suihkuun kohta..uusittiin vähän kylppäriä tässä ja nyt peseytyminen on oikea nautinto.. sitä arvostaa kun ennen joutu käyttää suihkua joka pisteli ihoa epätasasella syöksennällä tisseihin jotka jo muutenkin tarpeeks arat... :whistle:

Joo.. mukavaa lauantain jatkoa mammat! Musta on tullut kauheen omanapanen palstailija ...mä ryhdistäydyn kyllä :ashamed:

vielä yks kyssäri onko teillä kovia viiltomaisia kipuja ja menkkamaista vihlontaa vielä n. 29-30 viikollakin???

mulla on tänään taas viillellyt ihan törkeesti noista munasarjojen kohilta...sellasia kaameita menkkarätkätyksiä........aargh!! onko "normaalia" ? ;)

kathe ja kultanen 29+5

Omat lyhyet kuulumiset..
Ultra oli eilen. Ja eihän siellä kohdussa enää mitään näkynyt. Vuotokin loppui kokonaan sit eilen. No eipä voi mitään muuta, kun odotella sit menkkoja alkavaks. Jos sitä sitten joskus sen jälkeen yritettäis taas uudestaan. Voi kyllä olla että viimeseksi yritykseksi jää, koska noi km:t on ollu kyllä henkisesti sen verran rankkoja kokemuksia, et en varmaan enää sitten halua yrittää jos vielä menee kesken..

Oon muutaman viikon taustaillu tätä palstaa ja liittyisin mielelläni seuraan, jos sopii! Keskustelut on täällä olleet niin lähellä omaa tilannettani.

Vähän itsestä.. Oon 26-vuotias ja toista kertaa raskaana, ensimmäinen päättyi keskenmenoon noin neljä vuotta sitten. :( Nyt oon kuitenki onnellisesti raskaana ja viikkoja on 5+6. Tässäkin raskaudessa on saatu pelätä. Alussa tuli vuotoa, mutta onneks päästiin eilen ultraan ja siellä näkyi pienen pieni (oletettavasti) sydämen sykkeen kaiku .:) Saatiin vielä uus aika ultraan parin viikon päähän, siellä sitten varmistuu..

Paljon onnea My Angelsille!

Sophia ja Muru 5+6

Tervetuloa Sophia ja onnea raskaudestas! Yritittekö siis sen neljä vuotta uudestaan ja vasta nyt tärppäsi? No mutta, kuitenkin hienoa, että ny on tärpänny! Tarrasukkia pienokaiselle, et ny kaik menis hyvin! :heart:

Tännää ko nousin autosta seisomaa ni repäs todella kivuliaasti kohdun seutuville oikealle. Onko ihan normaalia? Ko viime raskaudessa ku repäsykipua oli ni se tuntu lähinnä vaa kyljissä. Ny siis sattu erittäin kivuliaasti ja oikein säikähin, et istukkako se sieltä repes. Eli tuolla vertauskuvalla haluan vaa antaa kuvan siittä, kui kova kipu se oli (no ok, jos istukka repeis ni kai se sattuis vielkii enempi ja kipu jatkuis, mut..). Kipu tosin meni aika nopeesti ohi (noin 5-10s.).. et tuskin vakavaakaa oli ku kivut ei jatkunu eikä vuotoa oo tullu?

SS & mytty 14+1

Yhteistyössä