Jahas, arki koitti... piti oikeen laittaa kello soimaan, että herään, kun lomalla tuli koisittua kyllä ihan lahjakkaasti B)
Repa kyseli kavereista - mulla on pari kaveria, joilla on jo monta lasta ja ajatusmaailmat kohtaa siltä kantilta (vaikka ei aina välttämättä niin usein nähdäkään, kun se on aina sumpliminen kun on useampi lapsi). Sitten on näitä lapsettomia, joista parin kanssa pidetään mailitse kyllä yhteyttä eikä eri elämäntilanne ole haitannut välejä. Yksi on sitten sellainen (asuu nyt ulkomailla), jonka kanssa on kyllä välit viilentynyt :/ Hän seurusteli vakavasti silloin kun me muut elettiin villiä teini-ikää ja sitten kun me muut alettiin asettua, niin hällä alkoi se villi teini-ikä siinä yli 20-vuotiaana ja hänestä tuli tosi outo
Kerroin hällekin keskeytyksestä mailitse, niin ei mitään ole kuulunut. Kyllä se minua loukkaa aika paljon, koska se oli aika helvetin iso ja vaikea asia mulle :'( En taida enää ottaa yhteyttä.
Riikkuli vaikka se kaveri siellä oliskin kääntynyt jalat eelle, niin voi se vielä kääntyä takaisin! Jos sen vaan teki mieli olla välillä toistepäin ettei mene veri päähän
*joo, oli aika huono* Voimia noihin kipuiluihin!
Amira :hug: Jaksuja öllötykseen ja koitahan pysyä tolpillas!
hiidi niinhän se on, että oli olo mikä hyvänsä, niin huolestuttaa joka tapauksessa
Toivottavasti se hellittää jossain vaiheessa... :xmas:
Ninni voi kun menisikin aika noin nopeasti, että kohta huomaisi olevansa jo puolivälissä... tässä vaiheessa tuntuu niiiiiiiiin kaukaiselta kaikki.
Tännepä ei kummoisempia, välillä on vähän ökö-olo ja välillä ei, välillä väsyttää ja välillä ei. Jotain pikku näppyä tullut selkään ja olkiin
Mutta ei siis mitään ihmeellistä. Kertokaahan kuulumisia te, joilla on enemmän kerrottavaa! :wave: