Riikkuli hyvä että sait saikkua, niin ei tarvitse itseään hajottaa töissä :hug: Tuosta irtisanoutumisuhkasta... pelaavat kyllä ihan tosissaan ihmisten hengillä, kun eniten irtisanoutumassa juuri akuuteimmilta osastoilta kuten teholta ja synnytyksistä... No, toivottavasti siihen asti ei mennä! Niin ja vielä sen verran täytyy sanoa, että hoitajat ansaitsevat lisää palkkaa, mutta joku järki pitäisi olla mukana...
margherita ei mullakaan mitään erityisiä oireita ole, lähinnä hiusten sikanopeaa rasvoittumista, nälkää, janoa ja pientä väsyä. Mutta ei ole ollut edellisissäkään raskauksissa, joten se ei merkitse mitään. JOtain todistetta elämästä kyllä toivoisi...
Oikukas hui, varmaan säikäyttää tuollainen ettei sydänääniä löydy (kun ollaan noin pitkällä), onneksi oli vauveli vaan piilossa
Onnea matkaan rakenneultraan :wave: tulehan kertomaan sitten onko vaaleanpunaisia pitsihepeneitä luvassa
viivin onkin jo loppusuoralla :heart: Nautihan viimeisistä viikoista yhdessä koossa
Mouse onnea ja tervetuloa tälle puolelle =) :heart: Kiva saada lisää porukkaa, jos vaikka saataisiin vähän juttua aikaiseksi
Repa Kun sykytykset on kertaalleen havaittu, niin todennäköisyys keskenmenoonhan on jo aika pieni :hug: Juu ja kyllähän täällä moni on sen kokenut, mutta pitääkin ajatella niin, että ei se toistamiseen voi samalla tavalla käydä!
tuutikki sitähän se on tämä alkuraskaus, ei ole mitään todisteita, pitää vaan odotella... ja sehän on tuskallista! Itse olen vähän vältellyt ajattelemasta että olisin raskaana...
Amira ei sulle tällä kertaa voi käydä huonosti :hug: Ja kun on noin hyvät yökötyksetkin, niin eiköhän kaikki le kohdallaan!
Aarre onnea matkaan ultraan! Tulehan sitten heti kertomaan kuulumiset! :wave: Niin ja vaikka minä välttelenkin ajattelemasta olevani raskaana, niin silti kirjoittelen tänne
Kas naisten aivoilla on mahdollista jutella raskaus-asiaa ja samalla vältellä ajattelemasta omaa raskautta
wiivi mulla ei ole tuota röyhtäilyä sen kummemmin, mutta tuo, että nenään käy kaikki hajut on kyllä tosissaan :x