Viuhtis onnea ihanista ultra-kuulumisista! :heart: Varmasti hermostutti, voin vain kuvitella... Mutta onneksi uutiset olivat hyviä :hug:
hiidi :hug: voimia pahoinvointiin (olipas hassusti sanottu
). Mutta tosiaan, niinhän sitä sanotaan, että kun on kova pahoinvointi, niin ainakin tietää että siellä joku on. Jos se nyt sitten yhtään lohduttaa... Niin tuohon mahaan sitten... Mulla oli edellisessä ihan kaamea turvotus jo heti alkuunsa ja vetelin jo suorastaan mamma-vaatteita esille ja ostin isompia vaatteita! Ja nyt on vähän samaa pömppistä varsinkin iltaisin havaittavissa
Ja kolmas siis meillekin. Saisihan tuo vielä piilossa pysyä, varsinkin kun se edellinen kummittelee...
Aarre joo, kyllä menee tuo epävarmuus välillä ihan yli :headwall: Ite mietin jossain vaiheessa, että jos tulis pois sillä ja sillä viikolla, niin milloin pääsisi uudelleen yrittämään ja milloin olisi seuraava mahdollinen LA :headwall:
Ja sitten päätin että ei ole mitään järkeä ja nyt olen vakaasti päättänyt luottaa tähän raskauteen! Mitä nyt vieläkin välttelen liikaa ajattelemasta asiaa...
Pulttis sähän alat olla jo vähän turvallisemmilla vesillä :heart:
Vimpulalla on viimeiset viikot meneillään :hug: Hui miten jännää
Amira :hug: Kyllä siletä varmasti ihan elävä ihmisen alku löytyy! Minä yritän itselleni vakuuttaa, että ei pitäisi olla niin skeptinen ja maalailla piruja seinille, koska ei se tuska varmasti ole yhtään sen pienempi jos huonosti käy... että pitäisi vaan luottaa ja uskaltaa nauttia, mutta pirun vaikeatahan tuo on!!!