Pidin taas vähän taukoa palstailussa, paljon uusia uutisia tänne onkin tullut, sekä huonoja että onneksi myös hyviä!
Isot pahoittelut
EVO ja kovasti tsemppiä toipumiseen:hug:!
Evyalle,
Muminalle ja
Tillukkaalle oikein paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista:heart:!
Paljon onnea
Pikkuinen ultratuloksista ja tervetuloa mukaan! Muistankin kyllä sut tuolta kuumeilupuolelta, kiva nähdä tällä puolella
.
Huh mikä säikäytys,
Iitu, ei olisi semmoista teille tarvittu
. Musta kuulostaa kuitenkin tosi hyvältä, ettei vuotoa ole enää näkynyt, toivotaan todella ettei enää vuotelisikaan ja kaikki sujuisi nyt muutenkin loppuun asti ilman mitään ylimääräistä ongelmaa!
ON: nt-ultrassa käyty tänään, kaikki oli hyvin
. Mittaa oli 6 cm ja turvotusta 0,3, verikokeista kieltäydyin, josta tällä kertaa ultran tehnyt kätilö veti vähän hernettä nenään, mutta ei nyt sentään pakottanutkaan kokeille. Viimeksi ultraamassa oli aivan ihana kätilö, joka ymmärsi mun perustelut (eli että en aio kuitenkaan mennä lv-punktioon pelkkien veriarvojen perusteella). En tiedä, oliko jo alkuun vähän huonolla tuulella, pääsi aloittamaan vartin myöhässä, kun mun tietoja ei meinattu saada millään koneelle, kun edellinen raskaus oli kirjaamatta päättyneeksi.. Sitten vielä sikiö oli huonossa asennossa, mittaaminen ei meinannut millään onnistua eikä myöskään hereille saanti. Lyhyen hetken jaksoi heilutella, mutta sitten nukahti taas. Kaipa sekin on normaalia, vaikka olisi se kiva ollut nähdä kunnon potkuttelua ja pyörintää, mutta minkäs sille voi jos sattuu unettamaan
. Istukka on etuseinässä kuten esikoisella, joten liikkeitä ei ehkä kannata odottaa vielä hetkeen (viimeksi tunsin jo rv14, esikoisesta vasta rv18). No mutta ehdottomasti pääasia oli noi ihanat tulokset, koitan pikkuhiljaa alkaa sisäistää sitä ajatusta, että tosiaan oon raskaana, vaikka pelot kulkee varmasti mukana ainakin niin kauan, kun raskauskin!
Quu&Toivo 12+2