MIWWI ja
SCARLETH tervetuloa:heart::heart:
Kyllä se oikeesti kun keskenmenoja taustalla (ja jos vielä hoitohistoriaakin) niin varmasti tuntuu ihan uskomattomalta:heart: En ois itekkää koskaan uskonu tässä vielä olevani, tuplia odotellen:heart::heart:
Mulla ei ollu alussa MITÄÄN oireita, närästys alkoi välittömästi, se toki on riesana ihan ei-raskaanakin. Mutta on nyt pahenevaa sorttia, vasta vkolla 7-8 alkoi pahoinvointi ja päänsärky.. pahoinvointi onkin helpannut mukavasti, vaihtelevasti sitä on edelleen, mutta tää päänsärky, ARGH. Meinasin jo tuulettaa kun tuntu et viikon ollu pää oparempi niin eikös tänään taas kenkkuile. Kun yritän panadolin ottoakin vältellä : / Kyl tämän kanssa nyt on, mut... ärsyttävää. Mut kuulemma ihan yleinen vaiva (sinänsä jännä et mulla aurallinen migreeni, joka ei koskaan raskausaikoina ole juuri oireillut, niin tässä raskaudessa pää jomottaa kokoajan..)
Mutta kuuluu kuulemma asiaan, ja tuplaraskaudessa voi kovastikin kuulemma pää vihoitella.
Meilläki oli muuten sellanen kierto etten ressannu yhtään ja en tikutellut, ja seksiä oli kun huvitti: luulinkin ettei oo voinu tärpätä kun mulla lyhyt kierto ja harrasteltiin sen mukaan myöhässä (koska päätin et harrastan just sillon kun tekee mieli enkä muuten
). Noh, kuinka ollakkaan, ovis oli ollut sitten myöhemmin
kp 24 tuli haalea haamu (mulla 24-26 pvän kierto) ja siitä se vahveni. Kuitenkin ultran mukaan oon ovuloinut vasta kp 18? korvilla että se plussa tuli sitten jo dpo 6 (jota en tietenkään siinä vaihees tienny ku luulin sen olleen jo viikkoa melkein aiemmin
)
La:ta ei oo muutettu kun heittoa on se alle viikko kuitenkin.
Jännä sekin että jokaisessa onnistuneessa raskaudessa olen lyhyestä kierrosta huolimatta ovuloinut myöhemmin kuin kierron mukaan pitäisi (aina siis heittäny ultrassa la:n eteenpäin, ja vielä tosiaan lapset yliaikasiakin olleet siihen päälle
)