Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

Onpas teilä nykyisin hiljainen pino! Mä liityn kaiken uhalla plussanneisiin ja toivon parasta. Ainakin tällä kertaa oli tosi vahva voulaatio, toisin kuin viimeksi kesken menneessä kemiallisessa ei ollut. Ja raskaanahan siis nyt ollaan siihen asti kun jotain pihalle tulee. Sain tänään jo ihan selkeän plussat rfsu:n testillä ja nyt 3+6 ja eka testi näytti plussaa jo 3+3 eli kyllä siellä jotain on pakko olla kun viimeksi kemiallisesta plussaa ei millään meinannut saada. Eli laskettu aika 6.4. ja pelottaa ihan kaameasti että matkalle jää tämäkin mut se on sit sen ajan murhe..
 
Champion: Onnea!! :flower: Oi se alkuaika on ihan tuskaa, mutta kyllä se siitä helpottaa sitten. :hug: Ja tervetuloa hiljaiseen pinoon... mä meinasin just lähteä kattomaan haaveilijoiden puolelle, että eikös oikeasti kukaan km kokeneista ole plussannut ikiaikoihin, kun ei tänne ole ketään uusiakaan tullut... En ole edes viittinyt vaihtaa kevät-pinoa kesään, kun tuntuu ihan turhalta, kun tämä on vielä niin lyhyt ketju.

Minä alan jo lähestymään laskettua aikaa ja sitten saapi joku uusi alkaa päivittämään... saas nähdä koska luovun tästä pestistä, tänään on supistellut ja kipuja ollut jos jonkinmoisia... :p No, vähintään 2 viikkoa meinaan kestää, että pääsen "omaan" sairaalaan synnyttämään :D

tömpsis ja super 34+0
 
Olen kanssa katsonut että on niin hiljaista, etten ole aikaisemmin käynyt jättämässä puumerkkiä. Vaikka melko kauan odotin että pääsen nimenomaan tähän ketjuun. =)

Championille onnittelut plussasta! :heart:

Kaikille vauvansa jo saaneille myös paljon Onnea! :flower:

tömpsis voisi päivittää, että Imoen 33 v odottaa vihdoinkin 2. lasta, LA on 14.3. ja takana KM:t 10/09 ja 01/10. Kiitos!
 
Meidän pitää Imoen pitää keskustelu yllä sit Tömpsiksen kanssa kolmistaan kun ei muita näy :D

Eli mun tietoja vielä sen verran et ikää 29 keskenmenot 04/2010 ja 09/2010 ja kolmas tulossa.

Sain tänä aamuna testiin viivan jo ennen kontrolliviivaa ja on tosi vahvat ettei tämä kyllä kemiallinen ole. Viikon verran tullut jo plussaa testiin ja viimeksi kemiallisessa sain aika huonoja viivoja koko ajan ja viikko ekan testin tekemisestä meni jo kesken joten luotan siihen et tämä pysyy ainakin pitempään matkassa. Soittlen huomenna allergiapolille kun kasvoihin nousee urtikarianäppyjä jotka toistaiseksi pysyneet poissa kahdella cetiriziinillä päivässä ja kun mulla on yksi keskenmeno sen anfylaktisen reaktion vuoksi takana niin en halua ottaa mitään riskejä. Ongelma vaan on se et oon tällä hetkellä niin hysteerinen etten varmaan uskalla syödä kohta mitään etten saa uutta pahaa raktioo. MUt koitan malttaa huomiseen ja kysyn pitääkö nostaa tablettien määrää. Mullahan alkaa ton miehen spermakin kutittaa välillä ihoa jos en saa heti pestyä sitä pois joten luulen et mulla on jonkin sortin allergiaa sitäkin kohtaan :headwall:

Odottelen rv6 asti ja sit varaan ekan neuvolan ja varhaisultran. Huomenna teen vielä digitestin et saisin sen "raskaana 2-3" niin en sit enää testaile kun luultavasti kaikki olis tällä hetkellä hyvin.

Champpis ja "Paavo" 4+2
 
Champion, näin pitää tehdä. :) On tuolla maaliskuisissa muutama muukin meidän ketjusta, mutta eivät ole sitten tänne eksyneet. Pitää vaan toivoa että saataisiin nopeasti loputkin kuumeiluketjusta tälle puolelle. Jos täällä nyt itse pysyn. On se kumma, vaikka mitään merkkejä uudesta keskenmenosta ei ole, niin ei vaan millään uskalla edes ajatella että kaikki olisi hyvin tällä kertaa. Mun seuraava rajapyykki on 10+3 jolloin eka KM tuli, sen jälkeen jokainen päivä on voitto sinänsä.

Imoen & Mantti 7+4
 
Champion: voi harmi mitä allergioita sulla on :( Mutta toivottavasti saat ne pidettyä aisoissa ja pahat reaktiot poissa. Syödä silti pitää! :hug:

Imoen: hyvin muistuu mieleen alkuaikojen pelot, mutta kyllä ne siitä sit helpotti :) Välillä vielä pelottaa, mutta kun on doppleri ja liikkeitä tuntee niin kyllä siinä sitten äkkiä rauhottuu. :) Noi alkuviikot oli mulla kamalan hitaita, kuten varmaan kaikilla keskenmenon kokeneilla, mutta np-ultran jälkeen helpotti ja sitten taas rakenneultran jälkeen. Ja nyt on aika mennyt jo siivillä monta viikkoa! Nyt lasken vaan, että kuinka monta päivää on siihen, että saan synnyttää Lohjalla (rv 36+0). Jotenkin musta tuntuu, että tämä syntyy etuajassa, mutta en sitten tiedä miksi. Ehkä se on vaan mun toive, ettei menisi ihan kauheasti yli lasketun... :D Ja vähemmän aikaa ehdin stressaamaan synnytystä jos vauva päättää tulla yllättäen :D

Voikaa hyvin!
tömpsis ja super 34+3
 
Mulla näytti maanantaina digi "raskaana 2-3" eli ainakin hormoni on noussut. Nyt vaan hirvittää nää ajoittain kovatkin menkkakivut ja selkävihlonnat :ashamed: Kai ne asiaan kuuluu mut oon ihan maassa eikä tekis mieli mennä töihin kun pelottaa koko ajan et housuun lorahtaa jotain muutakin kun valkovuotoo. Miten tämmönen voi saada ihmisen niin alakuloseks vaikka ei sille edes ite mitään voi. Jos tää menee kesken niin mun psyyke ei varmaan kestä enää yrittää uudelleen kun tää alkuaika on niin kauheeta et tekis mieli vaan itkee ja maata sängyssä ja kuiteskin tämä on vielä matkassa kun ei ole pihalle tullut, ainakaan vielä. Vihaan olla nainen :headwall:

Champpis ja "Paavo" 4+5
 
Champion: :hug: :hug: :hug: Mulla oli alkuaikana tosi kovat vatsakivut, ja vähän tuhruttikin. Kävin oikein päivystyksessä sen kivun takia, mutta ei siihen mitään syytä löytynyt - alkuraskaus vaan oli mun kohdussa kivulias tai jotain :) Kyllä se siitä! :hug: Voisitkohan saada sairaslomaa? Pari päivää lepäisit niin mielikin rauhottuisi ehkä :) Ja sitten taas voisi keskittyä töihinkin :)

tömpsis ja super 34+6
 
Tömpsis luulen et on ihan fiksua pysyä tissä eikä jäädä murehtimaan kotiin asioita. Vaikka muuten loma töistä ei kyl tekis huonoa :)

Eilen oli rv 4+6 ja hcg oli 2275. En tiedä onko se hyvä mut ei kait huonokaan. Eli ainakin matkassa on jotain kun viimeksi kemiallisessa sain näillä vaiheilla hcg 46 joten ainakin siihen nähden asiat on paljon paremmin :)

Champpis rv5
 
vienalle kiitos onnitteluista! :kiss:

Championilla hyvän kuuloinen arvo. :)

Täällä oli eilen eka neuvola ja suuri pettymys kun siellä ei enää ollutkaan ultralaitetta! Viimeksi pari vuotta sitten oli. Höh. Nyt sitten yhä vaan odotetaan ja pelätään. Varasin ultra-ajan tänään ja mietin että noinkohan joudun sen taas perumaan. Samalla peruin lapsettomuustutkimusajan, tuli hyvä mieli kun hoitaja ihan innoissaan onnitteli raskaudesta. Vaikka sillekin sanoin että olen mä nyt ainakin toistaiseksi vielä raskaana. :ashamed: 3,5 viikkoa vielä ultraan! Ai niin, neuvolassa muuttui LA päivällä, ja on nyt 13.3.

Imoen & Mantti 8+3
 
Heippa!:wave:

Ihanaa nähdä IMOEN ja CHAMPION täällä:heart: Onnea ihan valtavasti!!:heart:


Täällä mennä porskutellaan ja 30 rikkoutuu tuotapikaa. Tämä taitaa onnistua nyt!!!:heart: Nyt alkanut iskostua että meille tulee vauva!!!! Paniikki alkaa iskeä, kun mietin että viime kerrasta on aikaa tosiaan sitten jo yli 6vuotta, että osaako sitä enää mitään pientä hoitaakaan :D
Mitään hankintojA ei edelleenkään ole tehtynä, kaverit kovasti tuoneet pieniksi käyneitä vauvanvaatteita, ja imetystyynynkin sain... ja nyt aloin miettiä et oikeesti, jossain vaiheessa täytyy alkaa hankintoja tehdä!!
Jotenkin vieläkin tosi vaikea uskoa että vihdoin sen vauvan saa ihan syliin asti:heart:

Isäntä on sekoamispisteessä:D
Tosiaan, hänelle ensimmäinen, ja on kuin tulisilla hiilillä: ei malttaisi millään odotella ja huolehtii musta kuin kanaemo :D:heart::heart::heart: ja siellä on koko sen suvun ensimmäinen lapsenlapsi, joten voitte arvata, että NYT sieltäkin on alkanut jo kyselyitä sadella :D mm. nimistä, mun voinneista, tarkemmasta lasketusta-ajasta, hankinnoista... ja tietysti spekuloidaan kovasti sukupuolta :D joka on kaikille (meillekin ) täysi mysteeri yhä :)

Olo on pinkeä
Tämä asukki myllää tauotta, teräviä potkuja, kierähdyksiä... ja puskee itseään kylkiluiden alle.... kiva sinänsä että tämä veijari on mahassa yleensä poikittain (?viimeksi neuvolassa tämä myös todettiin) ja tunkee siis päätään toisen kyljen alle, ja jalkoja toiseen (tämä asento oli kuopuksen suosikki aina rv 34+ asti mut ei se koskaan myllänny siellä niin kovasti...) ja tekee kyllä välillä tosi kipeää.. Öisin on sellasen jumpat aina menossa että joko herään tai en saa nukutuksi:D

neuvolassa on mennyt ihan kivasti, painoa tulee runsaasti kuten aikasemmissakin raskauksissa:ashamed: 14,7kg:a oli rv 28 mennessä.... no, vielä on kuopuksen ajan raskausmittoihin 15,3kg:a:whistle: etten mä nyt ihan paniikissa vielä ole.....

Mullahan on nyt sitten thyroxin lääkitys jota sorvaillaan sopivaksi, kontrolli 12.8. Mulla siis yksityisen lääkärin mukaan tuo kilpparin vajaatoiminta, joka suurella todennäköisyydellä ollut kaikkiin keskenmenoihin syypäänä..: / Vaikka viitearvoissa olikin, oli rutkasti noussut ekojen lasten aikaisesta, ja reilusti yli "suosituksen"

Verenpaineet yms pysynyt hyvinä, joten nou worries :)

9.8. on neuvola, ja 10.8. mun esikoinen aloittaa koulun ja kuopus eskarin:kiss: Aika menee hirveen nopeasti ja mietin juuri että mihin mun vauvat on kadonneet, kaks isoa akanrötköä vaan tuossa :D :D :D
Siskot odottavat kovasti vauvaa jo, kuopus onnessaan kun hänestäkin tulee ISOsisko ainaisen pikkusisko-tittelin sijasta:heart:


T:Neiti+Kihuli 29+4
 
Oi Neiti, kuulostaa ihanalta. :) Nyt nauttimaan vaan raskaudesta :) :) :) Koita jaksaa muiden hössötys, siitäkin pitää vaan nauttia kun menee kaikki hyvin :) :) Munkin pitäis nauttia enemmän, mutta stressaan tuosta hypystä tuntemattomaan, kun tulee eka lapsi... hui. Pari viikkoa sitten olin tosi negatiivisella tuulella lapsen tulosta koko ajan, ihan outoa, mutta nyt on vähän alkanut tulla sellasia lämpöisiäkin ajatuksia enemmän ja enemmän... ehkä se luonto ja hormonit vaan hoitaa asioita tolleen.

Champion: juuu, jos vaan pystyy keskittymään töihin :) Varmasti tekee hyvää pääkopallekin olla jotain muutakin ajateltavaa. :) Kuhan et rehki liikoja ;) :D Kuulostaa aika hyvältä toi hcg arvo, vaikken paljoa niistä ymmärrä :D

Imoen:
aika menee nopeasti :hug:

Meikäläinen pesee ekaa koneellista vaippapyykkiä! :) Harsot on jo pesty, kai niihin riittää yks pesukerta? Käytetään osaa vaippoina ja osaa sitten pukluihin ja muihin. Nyt kun saisi vielä noi vauvan lipastot ja kaapit kuntoon niin olisi joku paikkakin mihin laittaa niitä puhtaita vaippoja ja vaatteitakin voisi alkaa pesemään... :whistle:

Voikaa hyvin!
tömpsis ja super 35+1
 
Tömpsis kyl harsoihin piisaa vaan yksi pesu ja jos ne silittää niin niistä tulee ihana pehmoisia kun pesun jälkeen ovat aina vähän karheita :)

Imoen ootko ajatellut et kävisit yksityisellä ultrassa niin saisi mielen rauhaa? Reilu 3 vko on lyhyt mut silti niin pitkä aika mut kun sit se on mennyt ja pääsee ultraan ja kaikki on hyvin niin on se sen arvoista :)

(.) soittivat neuvolast eilen et hcg arvo on oikein hyvä ja olen vahvasti raskaana ja varasivat neuvola-ajan vaikka vannoin etten varaa ennen viikkoa 6 mut nythän mennään kuudetta viikkoa :D :whistle:

Champpis ja "Martta" 5+1
 
Champion, en harkinnutkaan tuota varhaisultraa, koska epäilen että se toisi helpotuksen suunnilleen päiväksi ja sitten sama huoli alkaisi taas. Tietty siellä TM:n saisi suljettua pois, mutta mun ekassa keskenmenossa alkio vastasi 8+ viikkoja, joten huonosti voisi käydä koska tahansa vaikka ultrassa kaikki olisi ollut ok. Tuo tietty valitettavasti pätee jatkoonkin, mutta todennäköisyydet kai sentään vähän kasvaa mitä pidemmälle pääsee. :)

Pari päivää on nyt ollut suht hyvä olo, ja sekin huolettaa. Tuntuu ihan käsittämättömältä ajatella, että esikoisen odotus oli aikoinaan niin yksinkertaista. Ei käynyt mielessäkään että mitään pahaa voisi sattua, ja eka ultrakin oli vasta rakenneultra rv 18! :rolleyes:

Imoen & Mantti 8+6
 
Imoen mä oon kyl silti niin hysteerinen et varasin ultran rv 6+4. Mun on pakko niin ainakin tiedän ettei ole tuulimuna ja et siellä on jotain. Mulla kans tuli keskeytynyt keskenmeno rv11+4 ja sikiö oli kuollut rv 9+4 ja kaksi kertaa ennen sitä ehdin nähdä sykkeen joten ei se mullekaan lisää luottoa toisi mut haluan pysyä ajan tasalla mitä tuolla tapahtuu, etenkin kun mulla on ihan kaameita lantiokipuja. Ja mulla sama juttu kun sulla et kaksi ekaa raskautta meni pilven hattaralla ettei mitään voisi sattua ja hups kun kaksi eellistä raskautta onkin sit osottanut hiukan laskeutumaan alas pilven reunalta.. Ja nyt ei sit varmaan pysty nauttimaan ollenkaan koko odotuksesta :ashamed:

Champpis ja Martta 5+4
 
HEIPPA:wave:

varhaisultrasta, mä kävin vkolla 8, ja oli kyllä hintansa väärti... sen verran kans huonoa onnea siunaantunut, että mulle se toi mielenrauhaa, vaikka on käynyt niinkin et kun syke on nähty, on sen jälkeen mennyt kesken.

Tässä raskaudessa pahoinvointi alkoi vasta vkolla 8, jatkuu vieläkin toisinaan..

(.)
neuvolakäynti takana ja tuloksia:

rv 30+1
Painoa +230g/vko (JEEEEEEEEEEEEE!!!!!) yhteensä tullut 15,3kg:a
RR: 116/73
hb pudonnut 142 -->115, rautakuurille siis jälleen
SF-mitta 25cm (tasaisesti kasvaa alakäyrällä)
Liikkeet ++
ja syke 135


Kovin oli vilkkaana nappula, tarjonnasta ei tarkkaa tietoa, EHKÄ rt, osin viistossa, oli tuntevinaan pään alhaalla, muttei osannut täysin varmaksi sanoa.
Kaikki hyvin ja 2 vkon päästä uusiksi

T:Neiti rv 30+1
 
Champion, tosi hyviä uutisia!! :heart:

Täällä Mantti vähän pelästytti viime torstaina, kun tuli jotain ruskeaa vuotoa ja myöhemmin illalla pyyhkiessä vähän verta. Mä olin ihan varma että jaaha, tää oli tässä nyt sit taas, ja katselin jo työkalenteria että miten järjestän työt kun joudun jäämään sairauslomalle. Mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään. :confused: Jotenkin kuitenkin oli tosi rauhallinen olo, ei tullut mieleenkään edes soittaa mihinkään, ajattelin että katson nyt vaan rauhassa mitä tapahtuu. Eikä mitään kipujakaan ollut. Joten kaipa kaikki on edelleen ihan ok, nyt jo melkein unohtanut koko jutun. :)

Imoen & Mantti 10+1
 
Imoen: mullakin tuli tuhruvuotoa jonain päivänä ja oli niitä kovia vatsakipujakin sen jälkeen, mutta kaikki silti ok. Ne tuhrut on niiiiin yleisiä, että ei ne mitään tarkota, kai se runsas vuoto sitten olisi jo huolestuttavampaa. Mutta uskon että pelästytti! Toivottavasti pysyy pieni matkassa ja vuodot nyt poissa! :hug: :hug: :hug:
 
Onnittelut hyvistä uutisista Neiti-81 ja Champion :)

Imoen
: Ensinnäkin onnea raskaudesta! Ja sitten noista vuodoista...Minähän vuosin tässä raskaudessa 6+, 8+ ja 9+ viikoilla. Viimeisellä kerralla paljon runsaammin kuin menkoissa. Ei kestänyt kauaa, mutta ihan varmoja keskenmenosta oltiin. Mutta niin vaan tuolla isin sylissä poika nyt köllöttelee ja toivottavasti nukahtaakin:)
Toivottavasti kaikki on ja pysyy hyvin:hug:

Vauvantuoksuisin terveisin ikionnellinen Hjannah & Nappula reilu 3 viikkoa:heart:
 
Kiitos teille kun tsemppaatte! :kiss: Tuolla kuukausipinossa on niin paljon kirjoittajia että jutut häviää sinne joukkoon helposti ja kaikki on vielä vieraita, te täällä tunnutte niin tutuilta. :)

Hjannahille hurjasti onnea poikavauvasta! :flower:

Huomenna täyttyy ensimmäisen KM viikot. Oireiltaan tämä raskaus on ollut täysin erilainen, silloinen oli lähes oireeton, rinnat ainoastaan aristi. Nyt on sen lisäksi huono olo, kova väsymys, kahvia ei pysty juomaan jne. Ultraan enää 12 päivää, jospa sen jälkeen saisi odottaa vauvaa, eikä enää keskenmenoa. :)

Imoen & Mantti 10+2
 

Yhteistyössä