Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

Marlin, oli tosiaan sattumaa, että kokeilin. Alitajuisesti kai mietin sitä, että moniin kohtutoimenpiteisiin liittyy riski, että cervix pettää raskaudessa. En vain osannut odottaa sitä vielä näin varhain.

stellini, mulla oli tossa tunnustelussa vähän 'kotikenttäetua', koska olen toiminut mm. äitiysneuvolassa lääkärinä. Vaan enpä silti tajunnut kokeilla aiemmin :(.
 
moi kaikille,

varovaisesti, mutta erittäin toiveikkaana kurkkaan tänne odottajien puolelle. Plussatesti tehty viime maanantaina, omien laskujen mukaan olisin nyt 5+3.
Km koettu toukokuussa tänä vuonna joten nopeasti tulin uudestaan raskaaksi. Kahtena aikaisempana kertana on mennyt 7 kiertoa että olen saanut viivan testiin, ja surukseni tosiaan tällä toisella kertaa meni vielä kesken.
Oletan että KM minulla putsasi paikkoja endometrioosin jäljiltä, tai näin olen ainakin ymmärtänyt ja siitä syystä kiinnittyminen tapahtui nyt nopeammin.
Toivottavasti pysyy nyt! Viime kerralla km tuli viikolla 9+1 joten siihen asti odottaminen on tuskin kovin auvoisaa.
Plussatestin jälkeinen euforia on vähitellen vaihtumassa maaniseen vessassa juoksuun. Veri tai ruskea tuhru paperissa vie multa kyllä taas jalat alta. Tiedän että myös normaaleihin raskauksiin kuuluu vuotoa, mutta mä en halua nähdä tässä raskaudessa ennen synnytystä pisaraakaan verta :)

Km oli viimeksi niin kova paikka että nyt emme ole kertoneet raskaudesta kenellekään, päätimme odottaa vkolle 12 tai np-ultraan. Tästä syystä nämä keskustelupalstat ovat kyllä henkisesti tärkeitä kun jollekin on kuitenkin halu asiasta puhua.

Kanellan tilanne järkyttää. Mutta onneksi tosiaan huomasit kalvojen pullistumisen ja olet nyt hoidossa. Noilla viikoilla jokainen päivä minkä vauva pysyy kohdussa on voitto. Onko mahdollista tällaisissa tilanteissa että levon myötä kohdunsuu kovettuisi uudestaan? Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle!
Ihmettelinkin tuossa kun kerroit itse huomanneesi tämän kalvojen pullistumisen, mietin vaan että onko jotenkin tavanomaista että jokainen osaa itsensä "tutkia". Monihan näillä palstoilla puhuu kohdunkaulan pehmenemisen tunnustelusta ym. itse en kyllä ymmärrä miten sen voi itse tunnustella. Ja onneksi on lääkärit sitä varten, luotan enemmän ammattilaiseen kuin omiin sorkkimisiini :)

Spirit 5+3
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Tänään käytiin ultrassa ja siellä oli pikkuinen papunen jonka sydän sykki. Tuhruttelukin on loppunut ja todella voimakas pahoinvointi tullut kiusakseni. Mutta miun masussa kasvaa pikkanen. :heart:

En osaa nyt muuta kirjoittaa. Kanelille paljon tsemppejä ja pitkää pinnaa vuodelepoon.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ihan pikainen päivitys! Neuvolassa tänään syke kuului hienosti, oli 150!!! Jee, mahassani on vauva hengissä!! Pelkäsin niin hemmetisti, kun en liikkeitä tunne vieläkään (menossa 3:s raskaus, ellei km:ja lasketa).

kanella: Tsemppiä, voimia ja jaksamista sinne! Toivon kaikesta sydämestäni, että pieni pysyy kasvamassa vielä useita viikkoja!!!

Jaksamista myös muille ja onnea plussanneille + hyviä ultrakuulumisia saaneille!!

Palaan paremmalla ajalla!

T: Alexa ja Olio 18+4
 
kanella Se on jännä miten luonto pitää huolen kaikesta. Tarkotan siis sitä että jokin merkityshän sillä on että itse hoksasit kohdunsuuta kokeilla. Mulla on tapana ajatella että kaikki tapahtuu syystä. Ja nyt sun tilanteessa, vaikka vauva tulisi paljonkin etuajassa, hän selviää silti hengissä koska itse hoksasit tilanteen tarkistaa. Olipa jotenkin vaikeesti selitetty :D Mutta siis toivottavasti ymmärrät pointtini :)
 
Marlin, ymmärrän pointtisi. Meni taas vaan se ainoa toivon ripekin, kun juttelin osastonlääkärin kanssa tänään. Ultranneiden lääkäreiden mukaan vauvalla laskettuun aikaan nähden ikää 2-3 päivää enemmän, joiden mukaan mennään. Nt-ultran mukaan pluspäiviä 5. Ovisultrankin mukaan päiviä pari enemmän. Mutta hoitava lääkäri totesi, että nyt on 22+5 ja PISTE. Eli pienin mahdollinen viikkomäärä, mikä teoriasss voisi olla. Kyseinen lääkärihän oli jo heti alusta asti sitä mieltä, että langan laitto ja osastolle ottaminen oli hoitovirhe. Olisi itse pistänyt kotiin odottamaan keskenmenoa. Ja langan laittanut lääkäri nimenomaan pluspäivien takia katsoi, että lanka on mielekästä laittaa. No, lopputulos on se, että eipähän tartte vieläkään pitkään aikaan yrittää tehohoitaa tätä, jos sattuu syntymään. Siinä meni ainoa toivo, mihin oon tarttunu. 23+3 on kuitenkin jo ratkaisevasti eri kuin 22+5 ihan jo hoitolinjan kannalta.
 
Voi Kanella... Mutta ehkä siinäkin oli jokin tarkoitus, ettei juuri tuo lääkäri ollut se, joka sinut otti vastaan sairaalassa, vaan se joka sinulle langan päätti laittaa? Näin ainakin haluaisi toivoa. Onko nyt sairaalassa ollessasi tapahtunut mitään muutosta? Supistaako, vuotaako vettä, mites tulehdusarvot? Päivä kerrallaan on varmaan pakko mennä kun ei mitään vielä tiedä. Tekisi mieli sanoa, että rukoilen puolestanne, mutta en ole uskovainen... Mutta toivon todellatodella, että pikkuinen saisi kasvaa vielä kohdussasi siihen asti, että häntä voisi hoitaa sen ulkopuolellakin. Mikä on sairaalasi raja tehohoitoa varten, vai meneekö tapauskohtaisesti? Paljon voimia makoiluun, et nyt itse voi vaikuttaa tilanteeseen millään lailla...

Tänään rakenneultra, jännittää...

Miirabell ja maha rv 20+6
 
Voi Kanella, minkälaisia lääkäreitä olet kohdannut : / Miten joku lääkäri voi noin kylmästi vaan todeta hoitovirheeksi? Ehkä hän ajattelee, ettei kannata yrittää, että lapsi saisi jotain vaurioita vai ajatteleeko vain sairaalan "resursseja". Aina on toivoa, ja onneksi olet kohdannut myös lääkäreitä jotka haluavat yrittää pelastaa pienen lapsen. Uskoa ja toivoa kovasti teidän tuleviin päiviin. Taitaa olla täälläkin suuri ryhmä ihmisiä jotka toivovat teille sitä parhainta lopputulosta. Älkää menettäkö toivoanne :heart:
 
kanella Kovasti voimia tilanteeseen, olette ajatuksissani! :hug: Jotenkin uskomatonta että lääkäri sanoo noin, jos toinen lääkäri on tehnyt päätöksen langasta ei hänellä pitäisi siihen olla enää mitään sanottavaa. Enkä ymmärrä miksi hänellä on ollut tarve tuoda tuo hänen mielipiteensä asiasta esille.

Toivottavasti sairaalahoito ja makaaminen kuitenkin auttaisi ja pieni pysyisi kohdun suojassa vielä tarpeeksi pitkään selvitäkseen ulkomaailmassa.
 
kanella Kyllä on kylmä lääkäri kun nuin on sanonut. Miten muka voi olla hoitovirhe, jos toimenpiteellä yritetään pelastaa vauvan henki. Ja kun sellainen on mahdollista tehdä. Onneksi ei tosiaan tämä osastonlääkäri ollut silloin hoitavana lääkärinä. Kovasti vielä kerran voimia tähän ikävään tilanteeseen. Toivotaan kovasti että saatte tytön elävänä syliin, ja että hänellä olisi pitkä elämä edessä kanssanne! :hug:

Miirabell Oliko ultrassa kaikki hyvin? :)

Spirit Onnea plussasta, ja kovasti tarrasukkia pienelle matkaan. Ilmoittele tarkempia tietoja kun haluat/uskallat liittyä joukkoon :)

(.) Tänään tuli postissa aika synnytystapa-arvioon, joka on 7.10. Olikohan sillon viikkoja 37+4. Hui kun nää viikot taas menee vauhilla. Tänään taas poksuu.

Marlin ja Vimma POKS 27+0
 
Pikaisesti terveiset rakenneultrasta! Kyllä taas jännitti ihan hirveästi, makasin siinä ultrattavana rentona kuin rautatanko :) onneksi kaikki rakenteet näyttivät normaaleilta ja koko vastasi hyvin viikkoja <3 ja vaikka mulla on ollut tyttöfiilis niin silti oli yllätys kun todellakin vaikuttaa nyt siltä, että meille on tulossa tyttö! Kaksi poikaa kotoa jo löytyy ja keskenmenneessäkin raskaudessa oli masussa poika... Nyt on kyllä onnellinen olo!

Miirabell ja tyttömaha 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: Equus ja miss_piggy
Mahassa asustaa 363g rakkautta! :heart: Pienet sormet, varpaat ja kaikki mahdollinen löytyi, kaikki on hyvin ja vauveli vastaa melkein tasan viikkoja, nyt 20+4 ja vastasi 20+5. Saman yhden päivän edellä oli np-ultrassakin. Istukka etuseinässä, riittävän korkealla. Tuo etuseinäistukka on vaan siitä ihan tyhmä etten mie oikein tunne liikkeitä vieläkään. Jotain pienen pieniä koputuksia silloin tällöin, en edes joka päivä. Ja ne on niin hentoja, että epäilen onko ne liikkeitä ollenkaan.

Kotona aikaisemmin keskusteltiin varsin kiivaasti kysytäänkö sukupuolta vai ei. Mies oli sitä mieltä ettei halua tietää, koska iso osa odottamisen jännityksestä hänelle on odottaa kumpi sieltä tulee. Mie taas halusin tietää etukäteen. Mies antoi lopulta periksi että voidaan kysyä, jos näkyy. Tänään kuitenkin tajusin siinä ultrahuoneessa, että halusin antaa omalle rakkaalleni sen ilon ja jännityksen mitä hän on toivonut, ettei saisi tietää sukupuolta. Eli ei kysytty veikkausta. Jännitys säilyy siis joulukuuhun :D

Equus ja Tyyppi 20+4 (meidän tyypillä ei oikein ole tekonimeäkään vielä ja puoliväli ohitettu :D )
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista Miirabell ja Equus :heart:

Omaan napaan ei erikoisempaa. Vauva ollut tänään ja eilen hieman vaisumpi. Tai siis kun yleensä pikkuherra monottelee tosissaan tuossa etupuolella, niin nyt ei sitten oo niin voimakkaasti liikkeet tuntunu. Kyllä niitä liikkeitä on kuitenkin tuntunut jonkin verran. Voihan se olla että vauva on semmosessa asennossa että ei yhtä vahvasti tunnu. No, pitää seurata tilannetta ja käydä näytillä jos rupee huolettaan ihan tosissaan.

Perjantaina oli vika työpäiväkin, ja nyt sitten vaan lomaillaan. Äitiysloma mulla alkaa jo kuukauden päästä. Jos nyt sattuu että keikkaa on tässä elokuussa, niin käyn tekeen. Miehelläkin alko vihdoin kesäloma. Ihanaa kun nämä kelitkin taas suosii.

Marlin ja Vimma 27+4
 
Enpä ole kirjoitellut tänne pitkiin aikoihin loman takia. Täällä 11+1 ja kaikki vaikuttaisi olevan hyvin vaikka olenkin jo syönyt kaksi antibioottia erilaisiin virtsatien ja epäspesifeihin tulehduksiin.

Kanella Hirveä tilanne, mutta ei kuitenkaan vielä mahdoton. Nyt toivotaan,että vauva pysyy vielä viikon ainakin sisässä. Minun anopillani oli aikoinaan samantapainen tilanne ja vauva syntyi onneki "vasta" viikoilla 25+1 ja selvisi.

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hellou pitkästä aikaa!! Olipas mukava päästä lukemaan teidän juttuja kolmen viikon tauon jälkeen ja mukava kun pääasiassa oli hyviä uutisia täällä luettavana. Mulla ei näköjään näy noita mitään työkaluja nyt, että en pysty boldailemaan tai lisäilemään hymiöitä tms.. :p

Kanella, sinun tilanne on kyllä ihan kamala.. Pelotttaa teidän puolesta, mutta kovasti toivon minäkin että pikkuinen kuitenkin selviäisi tavalla tai toisella. Ihan hirmuisesti voimia teille!!

Miirabell, onnea kovasti hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta!! Ihanaa!

Equus, onnea sinullekin hirmuisesti hyvistä kuulumisista!! Meilläkään mies ei halunnut kysyä sukupuolta ja itsekin olen nyt ihan tyytyväinen että ei kysytty. Pysyypähän jännitys loppuun saakka. :) Vaikka kyllä tässä toki jännittää ihan riittävästi muutenkin koko ajan, mutta mies ei ehkä sitä voi ymmärtää kun ei itse lasta kanna sisällään.

Marlin, toivottavasti pikkuinen innostuu taas liikkumaan enemmän niin ei tarvisi murehtia. Mukavaa lomaa sinulle!! Toiset tässä vasta juuri palasi takaisin töihin lomalta.. mutta eipä mullakaan ole kuin pari kuukautta ennen sitä vähän pitempää "lomaa". :p

Oli varmasti paljon muutakin mitä piti kommentoida, mutta en millään muista nyt kaikkea.. aivot on vielä ihan lomalla. :D

ON: Omaan napaan kuuluu hyvää, loman aikana jotenkin rentoutui tämän raskaudenkin suhteen tosi paljon. Pikkukaveri tuntuu liikkuvan ihan hurjan paljon eikä kovin pitkiä aikoja ole liikkumatta, paitsi silloin kun itse olen liikkeellä enemmän. Eikö se nuku koskaan?! Varmastihan tämä osittain johtuu siitä että vaavin liikkeet vahvistuu koko ajan ja tunnen ne nyt paremmin. Ihan pari hiljaisempaa päivää oli loman aikana, mutta muuten koko ajan kova meno päällä, yölläkin on monesti melkoinen jytä päällä! Ihanaa, nautin jokaisesta potkusta! Huomenna onkin sitten neuvolakäynti. Painoa on ainakin tullut reilusti loman aikana.. kävin aamulla kotona puntarilla. Samoilla viikoilla tuli myös esikoisesta kiloja oikein urakalla. Yritän olla ressaamatta siitä, se on kuitenkin toissijainen juttu kunhan vaan kaikki on vauvalla hyvin. Tosi hyvin olen voinut siihen nähden mitä esikoisesta oli vointi näillä viikoilla kaikkine turvotuksineen ja selkäkipuineen. Nyt ei kipuja ole, välilllä kyllä supistelee ja hengästyn tosi herkästi, mutta ei mitään sen kummempaa. Huomenna mitataan varmaan kohdunpohjan korkeuskin eka kertaa, jännä nähdä. Tuntuu ainakin että masu on kasvanut tosi paljon! Mulla alkaa jo osa äitiysvaatteistakin puristaa.. mihinhän tässä pukeutuu loppuajaksi. :D

Palailen sitten neuvolakuulumisten kera. :)

Ammiina ja pikkupeikko 23+4
 
Jatkan yksinpuheluani ja nostan samalla ketjua ylöspäin. :)

Neuvolakuulumisia eiliseltä. Olikin mennyt aikaa edellisistä mittauksista sun muista kun ennen rakenneultraa ei sittten kätilö niitä tehnytkään, vaikka olis kuulemma pitänyt. Nyt sitten parin kuukauden tauon jälkeen otettiin taas kaikki mahdolliset eikä niissä onneksi mitään ihmeempää ollut. Pissa puhdas, hemppa vähän laskenut 125 --> 117, verenpainekin laskenut vaikka oli ihan ok jo aiemminkin, nyt 101/77. Sf-mitta otettiin eka kertaa ja se oli 22,5cm eli vähän siinä keskikäyrän yläpuolella, painoa oli tullut reilummin (lomakilot.. :O) 900g/ viikko ja hieman turvotustakin, mutta ei onneksi läheskään niin paljon kuin esikoisesta aikanaan näillä viikoilla. Sydänäänet kuului hienosti ja taas saatiin monta potkuakin doppleriin. :D Hassun tuntoista kun samaan aikaan myös tunsin itse vauvan liikkeet. Kelan paprut sain myös käteen nyt ja pitääkin lähipäivinä marssia sinne toimistoon niiden kanssa, kun tässä on vähän näitä muuttuvia tekijöitä.. pitää katsoa mistä ne tulot nyt sitten lasketaan ja varhentaisinko äippäloman alkua pari viikkoa niin voisin jäädä suoraan töiden päättymisen jälkeen mammikselle. Tuskinpa siinä välissä kannattaa työttömäksi ilmoittautua, hirveä paperisotahan se vaan olisi. Sairaalaan lähetettävät paperit sain myös täytettäväksi ja pitäisi siis oikeasti alkaa miettiä synnytystoivelistaa ja vauvan nimikin siihen pitäisi laittaa sun muuta. Siis synnytys taitaa oikeasti lähestyä, en vaan tajua sitä vieläkään! :D 30-32 viikon ultraan, missä katsotaan vauvan tarjonta, saan ajan ensi kerralla ja terkka meinasi että jos vauva on kovin isokokoinen siinä niin sitten voisin saada vielä synnytystapa-arvioultrankin sinne 36-37 viikolle. Eipä tuo kyllä haittaisi yhtään kun nytkin vaavi kasvaa jo viikon edellä! Mutta olihan esikoinenkin sen 4,8kg syntyessään, joten ei tässä mitään keijukasta odotellakaan. :D Tästä tulikin melkoinen sepostus, lukee ken jaksaa.

Ammiina ja pikkupeikko 23+6
 
kanella Mikä on tilanne? Ollaan täällä huolissamme :hug:

Kiva, kun Ammiina nostelet meidän ketjua! :) Itellääkään ei muuta mullistavaa kuin maailman mullistavin uutinen!!! Mie tunsin eilen kunnolla ekaa kertaa liikkeet ja kädellekin tuntui kaksi muksausta! :heart:

Equus ja SaimaSulevi 20+6 (meidän vauva sai työnimen :D )
 
Spirit Onnittelut plussasta ja tervetuloa ketjuun :)

niiskunenä Onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Miirabell ja Equus Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

kanella Ihan järkyttävää kuinka kylmä lääkäri on sattunut sulle, oikein pahaa teki ja itku tuli silmään :( Ei voi muuta kun toivoa että teillä kaikki menisi parhain päin, kovasti tässä elelen hengessä mukana tuota teijän tilannetta. Tsemppiä hirmuisesti :heart:

ON: dobbleri sitten tuli postilaatikkoon viime viikolla ja muutamia kertoja on sykkeitä kuunneltu miehen kans nyt ja hienosti ne sieltä löytyy kumpainenkin täysin eripuolilta masua :) Muuten olossa ei mitään mullistavaa, pahin etominen alkaa olla ohi, enää tulee ihan hetkittäin huono olo vielä. Maha on jo melkonen ja ainoastaan löysällä paidalla sen saa peitettyä eli siinäpä siten näkyköön kun kerran haluaa näkyä :D
Vielä viikko pitäis jännittää NP ultraa. Onneksi tämä viikko onkin yhtä hulinaa kun sunnuntaina on vanhimman neitin rippijuhlat niin saan koko viikon leipoa ja puuhastella että kaikki olis sunnuntaina valamista :)

Tsemppiä kaikille mammoille masun kasvatteluun :)

zannukka ja itisvinkulat 12+5
 
miss_piggy
Tänne ei kummempia muuta kuin että pahoinvointi tuli takasin. Loppui jo hetkiseksi ja ois saanukki pysyä poissa :( Mahasta ei edelleenkään huomaa ollenkaan,että tässä edes paksuna oltais :D

piggy ja 12+5
 
Moikka!

Kanellan kuulumisia minäkin mietin, toivottavasti asiat pysyneet ennallaan ja vaavi saa jatkaa kasvuaan kohdun turvassa.

Equus: onnea hienoista ultrakuulumisista sinullekin! Ihan mahtavaa :heart: Mullakin on muuten istukka etuseinämässä, vaikka muistaakseni nt ultrassa oli takaseinässä, niin ainakin ymmärsin. Taisi olla silloin sen verran korkealla että on kasvun myötä siirtynyt eteen. On kyllä selvästi erilaista, poikien kanssa mulla on istukka ollut takaseinässä, kyllä se vaan roimasti vähentää liikkeiden tuntemista tuosta mahan päältä. Mutta ihanaa että olet nyt tuntenut liikkeitä!

Mun masussa pikkuinen on nyt jatkuvasti pää ylöspäin ja potkut tuntuvatkin ihan alavatsalla/virtsarakon kohdalla. Ei kiva, kun mojovat potkut saavat aikaan pissanpidättämisreaktion.... :) mutta en valita, on niin ihanaa tuntea potkuja joka päivä, eniten vieläkin istuess ja maatessa. Ylävatsallakin tuntuu välillä pientä hipelöintiä :)

Marlinin pikkuinen on varmaan vain vaihtanut asentoa niin, että liikkeet/potkut tuntuvat erilaisilta. Hienoa, että jaksoit töissä, nyt saat lomailla :) on sullakin jo ihanasti viikkoja kasassa :heart:

Ammiina: hienoa, että sinullakin on kaikki hyvin!

zannukka: aika mahtavaa, että saat molempien sykkeet noin hienosti kuuluviin dopplerilla! Varmasti rauhoittaa mieltä, kun voi itse tarkistaa sydänäänet. Ja hienoa, että pahoinvointikin siellä helpottaa jo! Nyt vaan ultraa odottelemaan, ei ole pitkä aika siihen enää! Kivoja juhlia teille ennen sitä!

Miss piggylle tsempitykset pahoinvoinnin kanssa, olis nyt saanut jäädä jo pois kun kerran jo helpotti! Mutta todennäköisestihän se taas helpottaa, kun päiviä ja viikkoja tulee lisää!

Tänne ei kummempaa kuulu, maha kasvaa ja liikkeitä tuntuu joten tämä mamma on oikein tyytyväinen! Pahempia kremppoojakaan ei ole, vähän alkaa mahassa tuntua jos liikaa tekee ja alapää on "kivasti" turvoksissa, muuten olo on todella hyvä. Niin hyvä että vieläkin välillä aidosti häkellyn vaikka peilikuvasta, että mullahan on vauvamaha tossa edessä :) ei vieläkään tahdo oikein uskoa tähän... Sokerirasitukseen varasin ajan, joka olis vajaan kolmen viikon kuluttua. Eipä houkuta mutta haluan silti mennä ja avrmistaa ettei ole diabetesta kun kuopus oli sen verran iso...

Voikaahan hyvin ja kirjoitelkaa kuulumisia, niitä on mukava lukea!

Miirabell ja tyttömaha 21+5
 
Ammiina Kiitos :)

Täällä kans kanellan kuulumisia kaivataan. Toivottavasti kaikki on niin hyvin, kuin tilanteeseen nähden olla voi.

zannukka Ihanaa kun sykkeet jo kuuluu. Tuo hurjasti luottamusta ja turvaa että siellä ne pienet köllii :)

miss_piggy Nyt ei passaa valittaa niistä oireista ;) :D

(.) Nyt taas tuntuu vauvan liikkeet ihan selvästi. Paitsi että poju taitaa kölliä pää ylöspäin kun kaikki potkut tuntuu tuolla alhaalla. Mietinkin su aamuna että mitä hän oikein hommaa kun kunnon muljahus tuntu sillon, eli tais sillon kääntyä. Vaan onneks tässä on vielä aikaa vauvalla kääntyä rt:hen :) Meillä alkaa pikkuhiljaa olemaan kaikki tarpeellinen vauvalle hankittuna. Tänään ostin ekat tutitkin jemmaan. Perjantaina lähen Ikeaan kaverin kans, ja sieltä ostan ainakin kylpyammeen ja parit lakanat. Katotaan mitä muuta tarttuu matkaan :D Vielä pitäs jotain pikkuvaatetta ostaa, kuten esim kypärälakkeja. Ja sitten kaukaloon semmonen lämpöpussi. Meillä tytöllä oli semmonen, ja helpotti huomattavasti talvellakin kun ei tarvinu kauheesti toppavaatetta pukee päälle.

Marlin ja Vimma 27+6
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Meidän tarina lähestyy loppuaan. Tulehdusarvot pomppasivat aamulla ja lapsivesipunktion mukaan infektio on levinnyt lapsiveteen. Sektio tänään klo 18. Viikkoja laskutavasta riippuen 23+5-24+3 eli ennuste ei ole hyvä.
 

Yhteistyössä