Moikka!
Kanellan kuulumisia minäkin mietin, toivottavasti asiat pysyneet ennallaan ja vaavi saa jatkaa kasvuaan kohdun turvassa.
Equus: onnea hienoista ultrakuulumisista sinullekin! Ihan mahtavaa :heart: Mullakin on muuten istukka etuseinämässä, vaikka muistaakseni nt ultrassa oli takaseinässä, niin ainakin ymmärsin. Taisi olla silloin sen verran korkealla että on kasvun myötä siirtynyt eteen. On kyllä selvästi erilaista, poikien kanssa mulla on istukka ollut takaseinässä, kyllä se vaan roimasti vähentää liikkeiden tuntemista tuosta mahan päältä. Mutta ihanaa että olet nyt tuntenut liikkeitä!
Mun masussa pikkuinen on nyt jatkuvasti pää ylöspäin ja potkut tuntuvatkin ihan alavatsalla/virtsarakon kohdalla. Ei kiva, kun mojovat potkut saavat aikaan pissanpidättämisreaktion....
mutta en valita, on niin ihanaa tuntea potkuja joka päivä, eniten vieläkin istuess ja maatessa. Ylävatsallakin tuntuu välillä pientä hipelöintiä
Marlinin pikkuinen on varmaan vain vaihtanut asentoa niin, että liikkeet/potkut tuntuvat erilaisilta. Hienoa, että jaksoit töissä, nyt saat lomailla
on sullakin jo ihanasti viikkoja kasassa :heart:
Ammiina: hienoa, että sinullakin on kaikki hyvin!
zannukka: aika mahtavaa, että saat molempien sykkeet noin hienosti kuuluviin dopplerilla! Varmasti rauhoittaa mieltä, kun voi itse tarkistaa sydänäänet. Ja hienoa, että pahoinvointikin siellä helpottaa jo! Nyt vaan ultraa odottelemaan, ei ole pitkä aika siihen enää! Kivoja juhlia teille ennen sitä!
Miss piggylle tsempitykset pahoinvoinnin kanssa, olis nyt saanut jäädä jo pois kun kerran jo helpotti! Mutta todennäköisestihän se taas helpottaa, kun päiviä ja viikkoja tulee lisää!
Tänne ei kummempaa kuulu, maha kasvaa ja liikkeitä tuntuu joten tämä mamma on oikein tyytyväinen! Pahempia kremppoojakaan ei ole, vähän alkaa mahassa tuntua jos liikaa tekee ja alapää on "kivasti" turvoksissa, muuten olo on todella hyvä. Niin hyvä että vieläkin välillä aidosti häkellyn vaikka peilikuvasta, että mullahan on vauvamaha tossa edessä
ei vieläkään tahdo oikein uskoa tähän... Sokerirasitukseen varasin ajan, joka olis vajaan kolmen viikon kuluttua. Eipä houkuta mutta haluan silti mennä ja avrmistaa ettei ole diabetesta kun kuopus oli sen verran iso...
Voikaahan hyvin ja kirjoitelkaa kuulumisia, niitä on mukava lukea!
Miirabell ja tyttömaha 21+5