Spirit: Oireet on olleet minulla todella vähäiset koko raskauden ajan. Vähän etovaa oloa aamuisin ja joskus iltaisin, närästystä, rintojen kipua ja arkuutta jne. Jos ei tietäisi olevansa raskaana niin ei varmaan edes tajuaisi. En siis todellakaan osannut odottaa, että siellä olisi kaksi alkiota, pikemminkin pelkäsin uutta tuulimunaa.
Ultraava lääkäri selitti varovaisesti mitä kohdussa näkyy ja että tiedänkö mikä tuo toinen on tuossa vieressä. Siinä vaiheessa jo arvasin, että taitaa olla kaksoset ja lääkäri varovaisesti sanoi, että joo, kaksi siellä on
Ehdin jo huolestua, että onko toisella sykettä, mutta kyllähän sekin siellä kuvissa näkyi pienenä värähtelynä kuvassa.
Itse itkin pöydällä onnesta, kumpa saisin pitää molemmat loppuun asti. Lääkäri toppuutteli, että muistanhan kuinka alussa raskaus on ja että oikeastaan mitä vaan voi tapahtua. Kyllä minä sen ymmärrän, mutta nyt iloitsen kovasti näistä pienistä ihmisenaluista :heart:
En oikein osaa pelätä mitään, kun nämä on minun ensimmäiset. Sedällä on kaksostytöt ja mieheni on toinen kaksosista ja molemmissa perheissä lastenhoidon kanssa tietysti ollut hoppu, mutta hyvin ovat molemmat perheet pärjänneet. Paljon hyvää olen kuullut molemmilta perheiltä ja itse ainakin aion nauttia tästä ainutlaatuisesta mahdollisuudesta. Parempi kaksi kerralla kuin ei yhtäkään
Iloa vähän hälventää se, että munasarjat olivat rakkuloituneet (kuulemma lievästi, mutta kuitenkin) ja toisessa oli iso pallura, ei kuitenkaan vielä kysta, mutta luultavasti kehittymässä sellaiseksi. Huoh :/