kattikoo, huh, viimeisiä viedään!! Ballonkikäynnistyksestä ei ole omia kokemuksia enkä ole kuullutkaan mitään kokemuksia.. Mielenkiintoista kuulla miten se toimii. Kovasti tsemppiä loppumetreille!
ananke, kokeile tosiaan digitestiä. Onhan noissa välillä vaan viallisiakin, että toivottavasti olisi vain siitä kyse.
ralliruutu, ei ole kyllä kivoja tuollaiset kommentit ollenkaan.. odotti sitten kuinka montaa vauvaa tahansa! Kyllä sitä keskenmenoa jännittää ihan tarpeeksi muutenkin ilman että siitä vielä muistutellaan.. :/
marlin, tsemppiä liitoskipujen kanssa! Ne on kyllä niin tuskallisia ja tekevät liikkumisesta niin hankalaa.. Mullakin oli aika touhukas viikonloppu ja paljon olin jalkojen päällä, ja sen kyllä huomasi sunnuntai-iltana! Häpyliitos oli ihan tulessa ja kävely melkoista vaappumista. Auts! Ja wow, sulla on jo 30 viikkoa täynnä. Ihanaa!
(.) Mulla on joku ahdistusvaihe nyt meneillään, kun eilen ja tänään vauva on liikkunut paljon vähemmän ja satunnaisemmin kuin tähän asti. Pitkään on tuntunut jo tosi voimakkaita liikkeitä ihan pitkin päivää ja yötä niin kyllä se vaan laittaa taas huolettamaan kun liikkeet hiljenee ja harvenee.. Yritän toki itselleni hokea että eihän se vauvakaan joka päivä jaksa samanlailla rymytä ja kaikki on silti varmaan ihan hyvin, mutta voi kamala kun ei voi mitään sille että alkaa taas pelottaa kaikki mahdollinen.. Huomenna tasan 3kk laskettuun aikaan. Vielä! Toisaaltahan se on jo melko lähellä, mutta tuntuu kyllä juuri nyt itsestä tosi pitkälle ajalle odottaa.. kun kuitenkin on pieni pelko takaraivossa koko ajan että saadankohan me tämä lapsi terveenä maailmaan.. Huoh, tämä henkinen puoli se tässä rankinta on. Fyysisesti vielä onneksi suht ok olo, mitä nyt liitoskivut alkaa ilmoitella itsestään ja väsymys vaivaa edelleen. Ei kuitenkaan sen suurempia vaivoja ainakaan vielä. Jospa sitä jaksaisi vielä 5 viikkoa töissä kulkea, mutta jos ei niin sitten ei. Rautaa olen alkanut ottaa tupla-annosta ja jatkoin nyt vielä obsidanilla kun sain sitä kaverilta melkein täyden paketin. Perjantaina neuvolassa nähdään onko mitään vaikutusta ollut. Vähän tämmöinen valivali-kirjoitus tällä kertaa, mutta onneksi täällä sekin on sallittua. Tuntuu että ei miehellekään halua kaikkia huoliaan purkaa, niin onneksi on tämä palsta.
Ai niin, Kelalta soittivat että lasketaan mulle se äitiyspäiväraha sitten viimeisten 6kk tulojen mukaan. Jes, se on hyvä se! Pitää vaan ootella vielä ensi kuun palkkalaskelma ja lähettää sinne ennen kuin tekevät lopullisen laskelman ja päätöksen.
Ammiina ja pikkupeikko 26+5